En nyt oikeen tiiä :D ostin sheiverin Tai sellasen joo ja no se ei vedä kaikkea karvaa pois en tiiå teenkö jotai väärin (en käytä mitäå saippuaa yms siinä vedän vaa ku oon suihkussa) mut siis esim alhaalta se ei vedä kaikkea et siihen jää sitå karvaa sillee pikkasen en tiiå pitäskö ostaa kalliimpi sheiveri koska toi minkä ostin maski jotai 2-4euroa :D joten jos joku tietää et se on iha luonnollista et siihe jää vai teenkö jotain väärin niin kertokaa ihmeessä
Terveisin: tyttö jolla ei ole äiti kertomassa näistä asiosta
En osaa sheivata
Anonyymi
2
627
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkaa pitkät karvat pois ja sen jälkeen shaving gel tai saippua shaver kanssa. Mä on mies mutta minä tekee aina selainen
- Anonyymi
Älkää nyt pitäkö idioottina mutta siskoni ajoi aamulla karvani. En osaa sanoa muuta kuin että se tuntui ihanalta, ei sitä tunnetta löydä mistään. Tiedän ettei näin saisi tehdä oman siskonsa kanssa, näin vain kävi? Kaduttaa ja samalla tuntuu tosi hienolta
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1625656
- 2653334
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413293Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442728- 361864
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?281637Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241357