En nyt oikeen tiiä :D ostin sheiverin Tai sellasen joo ja no se ei vedä kaikkea karvaa pois en tiiå teenkö jotai väärin (en käytä mitäå saippuaa yms siinä vedän vaa ku oon suihkussa) mut siis esim alhaalta se ei vedä kaikkea et siihen jää sitå karvaa sillee pikkasen en tiiå pitäskö ostaa kalliimpi sheiveri koska toi minkä ostin maski jotai 2-4euroa :D joten jos joku tietää et se on iha luonnollista et siihe jää vai teenkö jotain väärin niin kertokaa ihmeessä
Terveisin: tyttö jolla ei ole äiti kertomassa näistä asiosta
En osaa sheivata
Anonyymi
2
674
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkaa pitkät karvat pois ja sen jälkeen shaving gel tai saippua shaver kanssa. Mä on mies mutta minä tekee aina selainen
- Anonyymi
Älkää nyt pitäkö idioottina mutta siskoni ajoi aamulla karvani. En osaa sanoa muuta kuin että se tuntui ihanalta, ei sitä tunnetta löydä mistään. Tiedän ettei näin saisi tehdä oman siskonsa kanssa, näin vain kävi? Kaduttaa ja samalla tuntuu tosi hienolta
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353783Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet181065Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46905
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63876En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43790
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97772