Heippa, täällä 13 v tyttö turusta joka etsii hevosta vuokrattavaksi. Olen harrastanut ratsastusta noin neljä vuotta, ja haluaisin alkaa vuokramaan mukavaa ja luotettavaa karvakamua. Perusjutut hoituu minulta todella hyvin ja tallityöt ja hevosenhoito onnistuu hyvin. Olen puuhaillut todella paljon tallilla ja ratsastus sujuu hyvin. Olen 164cm pitkä ja normaalipainoinen. Tasoltani olen noin helppo B, re 70cm ja ye 80cm. Jos tiedät jonkun tai tarvitset itse hevoselle liikuttajaa, laita viestiä!
Etsitään vuokralle hevosta/iso ponia turussa
1
90
Vastaukset
- Anonyymi
Onko mitään vaatimuksia esim sukupuoli, väri, rotu tai jotain sellaista? Mulla olis noin 168cm belgianpuoliverinen ruuna, joka on 11vuotta ja väriltään punarautias läsipää. Luonteeltaan kiltti ja tottelee hyvin apuja, mutta esteillä saattaa vähän kiihtyä. Osaa pohkeenväistöä ja koottua käyntiä ravia ja laukkaa, mutta ei ole sinäänsä kouluratsu. Esteet 90cm. Ratsastaessa aika reipas ja omaa isot liikkeet. Ruunan nimi on Cassiopeia, vaikka yleisin kutsumanimi on Cassi. Satulavyötä kiristäessä saattaa näykkiä,mutta muuten kiltti. Jos kiinnostut lähetä sähköpostia nella. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932