Heippa, täällä 13 v tyttö turusta joka etsii hevosta vuokrattavaksi. Olen harrastanut ratsastusta noin neljä vuotta, ja haluaisin alkaa vuokramaan mukavaa ja luotettavaa karvakamua. Perusjutut hoituu minulta todella hyvin ja tallityöt ja hevosenhoito onnistuu hyvin. Olen puuhaillut todella paljon tallilla ja ratsastus sujuu hyvin. Olen 164cm pitkä ja normaalipainoinen. Tasoltani olen noin helppo B, re 70cm ja ye 80cm. Jos tiedät jonkun tai tarvitset itse hevoselle liikuttajaa, laita viestiä!
Etsitään vuokralle hevosta/iso ponia turussa
1
105
Vastaukset
- Anonyymi
Onko mitään vaatimuksia esim sukupuoli, väri, rotu tai jotain sellaista? Mulla olis noin 168cm belgianpuoliverinen ruuna, joka on 11vuotta ja väriltään punarautias läsipää. Luonteeltaan kiltti ja tottelee hyvin apuja, mutta esteillä saattaa vähän kiihtyä. Osaa pohkeenväistöä ja koottua käyntiä ravia ja laukkaa, mutta ei ole sinäänsä kouluratsu. Esteet 90cm. Ratsastaessa aika reipas ja omaa isot liikkeet. Ruunan nimi on Cassiopeia, vaikka yleisin kutsumanimi on Cassi. Satulavyötä kiristäessä saattaa näykkiä,mutta muuten kiltti. Jos kiinnostut lähetä sähköpostia nella. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2235052- 1912715
- 671582
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521500Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91302Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1041291- 1321247
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1591202Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091184- 831170