..."joutuisitte" kuunnella koko loppu elämänne yhtä rasmuksen biisiä eikä mitään muuta niin mikä se olisi??
Mitä jos...
6
466
Vastaukset
Last Walz... Rakastan sitä piisiä..
Se on ehottomasti Into levyn paras piisi... erityisesti tykkään siitä kohdasta missä rytmi vaihtuu.. tangosta valssiin..- janttu-93
Tietääkö joku saako sitä into tai mikä se nyt olikaan levyä ladattua tai jotain netistä kun mun kamu sano että saapi tai myydäänkö sitä jossain?????
- sorsa
janttu-93 kirjoitti:
Tietääkö joku saako sitä into tai mikä se nyt olikaan levyä ladattua tai jotain netistä kun mun kamu sano että saapi tai myydäänkö sitä jossain?????
Into-albumia myydään melkeinpä missä tahansa. Vaikka et asuisi pääkapunkiseudulla tai edes missään kaupungissa, löytyy paikkakunnaltasi lähes varmasti Into. Esim. jostain ruokakaupan levyhyllyltä, tai sitten kaupungista Stockmannilta, Sokokselta, Free Record Shopista, isoista marketeista jne...
- janttu-93
sorsa kirjoitti:
Into-albumia myydään melkeinpä missä tahansa. Vaikka et asuisi pääkapunkiseudulla tai edes missään kaupungissa, löytyy paikkakunnaltasi lähes varmasti Into. Esim. jostain ruokakaupan levyhyllyltä, tai sitten kaupungista Stockmannilta, Sokokselta, Free Record Shopista, isoista marketeista jne...
Kiitz! :D
- sorsa
Varmaankin joku rauhallisempi. Not Like The Other Girls on aika semmonen.
- rasmustelija
ehdottomasti liquid...se on niin loistava varsinki ne jousiosuudet siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3131704Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 57804
- 48803
- 74769
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48750
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696