Renkaat ja vanteet eivät tarvitse hotellia.
Asun mieluummin hotellissa itse,
Renkaat säilyvät vaikka ulkona. Pesu ja lavan päälle vaan pinoon.
Renkaiden säilytys aikahan on enintään 2,5 vuotta.
Miksi rengashotelli
45
750
Vastaukset
- Anonyymi
Monella ei ole ulkosäilytystilaa.
- Anonyymi
Kaupngissa seitsämännessä kerroksessa asuvalla ei ole, ei saa olla, rengashuolia.
Seitsämännessä kerroksessa asuva on kaupunkilainen ja kaupungeissa on kattava julkinen liikenne.
Kaupunkilaiset eivät tarvise autoa.
- Anonyymi
Mihin tuo 2,5 vuotta perustuu?
- Anonyymi
Ei niin yhtään mihinkään, sillä oikein varastoidut renkaat säilyvät huomattavasti pidempään kuin 2,5 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin yhtään mihinkään, sillä oikein varastoidut renkaat säilyvät huomattavasti pidempään kuin 2,5 vuotta.
Ehkä siellä ulkolavalla pari vuotta on maksimiaika, viileässä rengashotellissa viisikin vuotta.
- Anonyymi
Puoli vuotta alla puoli vuotta varastossa.
Reenkaillahan parasta ennen pävä tulee viiden vuoden jälkeen
jolloin renkaista katoaa pito. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoli vuotta alla puoli vuotta varastossa.
Reenkaillahan parasta ennen pävä tulee viiden vuoden jälkeen
jolloin renkaista katoaa pito.No ei se pito mihinkään viidessä vuodessa katoa jos rengas on säilytetty oikein, tuo on vain suositus ja "sääntö" ettei vanhempia myytäisi uutena ja tuoreena. Suurin osa ajaa samoilla renkailla reilusti yli 5 vuotta koska kilsoja ei kerry, ei rengas siis kulu. Sitten kun mennään 7-8 vuoteen niin huomaa ettei pitoa oikein ole, kesäkumi on liukas sateella ja talvikumin pito on pelkkien nastojen varassa jos ne on jokseenkin kunnossa.
- Anonyymi
Taas näitä "minä teen näin, kaikkien muidenkin pitää tehdä niin, koska olen tie, totuus ja elämä" -aloituksia.
Jos eläisi muualla kuin pullossa ja liikkuisi joskus ihmisten joukossa, voisi silmät aueta kummasti.- Anonyymi
Totuuksina rengaskauppias saarnaa sitä millä se parhaiten tienaa.
Minun pulloni kattaa lähes kaikki Suomen paikkakunnat ja muutamia muitakin mantereita euroopan lisäksi.
Missäs se saarnaajan pullo on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuksina rengaskauppias saarnaa sitä millä se parhaiten tienaa.
Minun pulloni kattaa lähes kaikki Suomen paikkakunnat ja muutamia muitakin mantereita euroopan lisäksi.
Missäs se saarnaajan pullo on?Vai itse kusettaja pelkää ja epäilee, että muutkin kusettaa. Kyllä nuo kauppiaat pääosin ovat ihan asiallisia eivätkä valehtele, sillä jos valehtelee, niin menettää aina yhden asiakkaan tulevaisuudessa ja kunnolla kun valehtelee, niin asia lähtee leviämään ja maine menee.
- Anonyymi
Mistähän tämä ulkopaikka löytyy, kun asuu seitsemän kerroksisessa kerrostalossa ja parkkihalli on parin sadan metrin päässä?
- Anonyymi
Kuka asuu jossain betonikuutiossa? Ei ihmiset ainakaan.
- Anonyymi
Aloittajan kaltainen maalaistollo ei ymmärrä mistään mitään.
- Anonyymi
Kyllä tuo minusta vaikutti ihan kaupunkilaiselta, siellähän tuollaisia suuria typeryksiä sikiää kuin sieniä sateella.
- Anonyymi
Maalaistollolla on kitkarenkaat. Ei hotellia ei vaihtoja, ei kaksia vanteita.
M S merkintä ja kuvio kuin kesärenkaassa.
Aiemmassa autossa oli uudesta kesäkumit ja kitkat. Kun kesäkumit loppu ajoin 18 vuotta kitkoilla.
Blitsakit hiljaiset ja pitävät sitten erhdyin Hankhookiin, mutta ajoin nekin loppuun kunnes rungot hajosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo minusta vaikutti ihan kaupunkilaiselta, siellähän tuollaisia suuria typeryksiä sikiää kuin sieniä sateella.
Ei kaupungissa renkaat säily ulkona lavan päällä ja vain harvoissa paikoissa se edes onnistuu. Pientaloalueellakaan tuo on harhaa, että renkaat säilyisi seuraavaan kauteen tallella. Pitää asua aikalailla metsässä kun tuollaisia edes puhuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maalaistollolla on kitkarenkaat. Ei hotellia ei vaihtoja, ei kaksia vanteita.
M S merkintä ja kuvio kuin kesärenkaassa.
Aiemmassa autossa oli uudesta kesäkumit ja kitkat. Kun kesäkumit loppu ajoin 18 vuotta kitkoilla.
Blitsakit hiljaiset ja pitävät sitten erhdyin Hankhookiin, mutta ajoin nekin loppuun kunnes rungot hajosi.Ihana ja lutunen poika kertoo satuja, oletko ajatellut myydä itsesi vaikka pikkukakkoseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaupungissa renkaat säily ulkona lavan päällä ja vain harvoissa paikoissa se edes onnistuu. Pientaloalueellakaan tuo on harhaa, että renkaat säilyisi seuraavaan kauteen tallella. Pitää asua aikalailla metsässä kun tuollaisia edes puhuu.
Viimeistään sesongin vaihtuessa ovat ulkona säilytetyt renkaat viety niitä paremmin tarvitsevalle, tai löytyvät netin myyntipalstalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän asuinalueella on renkaani olleet aina lukottomassa katoksessa. Hyvin ovat jo 5 vuotta säilyneet.
- Anonyymi
Isossa kerrostalossa kaikki laittavat pihalle renkaat lavan päälle?
- Anonyymi
Omakotiasumisessa on monia etuja, joskin osa omakotiasujistakin säilyttelee renkaat hotellissa kun ei osaa tai jaksa niitä itse vaihtaa. Toisaalta sellaiselta omakotiasujalta en kyllä ostaisi omakotitaloakaan, kun siinä tuskin on koskaan tehty mitään huoltotoimenpiteitä, muodin mukaisia sisustusmuutoksia lukuun ottamatta.
- Anonyymi
Omakotitalon piha ei ole mikään turvallinen paikka säilytellä irtorenkaita, ellei asu todella syrjässä.
Renkaat voi olla säilytyksessä ihan sen takia ettei kunto kestä vaihtaa itse ja kuitenkin taloa ollaan hoidettu todella hyvin. Tuollaisilla yleistyksillä haluat vain nostaa itseäsi ja teet kuitenkin itsestäsi pellen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omakotitalon piha ei ole mikään turvallinen paikka säilytellä irtorenkaita, ellei asu todella syrjässä.
Renkaat voi olla säilytyksessä ihan sen takia ettei kunto kestä vaihtaa itse ja kuitenkin taloa ollaan hoidettu todella hyvin. Tuollaisilla yleistyksillä haluat vain nostaa itseäsi ja teet kuitenkin itsestäsi pellen.Omakotitalon yhtedessä on tyypillisesti useampi kuin yksi lukittava varastotila, yksi joko autotallin/katoksen yhteydessä ja lisäksi lähes joka pihalta löytyy jonkinsorttinen lukittava puutarhavaja tai useampikin.
Se että kunto ei kestä vaihtaa autonrenkaita itse, on tietysti ihan hyvä syy hoitaa homma palveluna. Silloin arvatenkin joutuu myös teettämään ainakin osan talon huolloitakin ulkopuolisella.
- Anonyymi
Kyllä renkaiden kumi pysyy hyvänä paljon pidempään kuin 2.5 vuottta. En oikeasti huomaa kumissa eroa ( kovuus ja kitka) 6 vuotias vs 1 vuotias.
Onko sitten seoksissa eroa?- Anonyymi
Tuota kitka renkaat ei toimi montaakaan vuotta kumi kovettuu ja kuluu vaikka pintaa onkin
Sisko itse suosin nasta renkaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota kitka renkaat ei toimi montaakaan vuotta kumi kovettuu ja kuluu vaikka pintaa onkin
Sisko itse suosin nasta renkaita.Eräs ostaja tuli koska vanhat renkaat viety ilmoita.
Kyllähän renkaat pitäis olla lukitussa paikassa .
Lisäksi valolta suojattuna.
Maaola jopa rotatkin voi tuhoon renkaat.
Paras paikka kylmä kellari.
Asiantuntija politiikka ja sähkö. Autot - Anonyymi
Eiköhän tuo 2,5 vuotta tule siitä, että toiset renkaat on pinossa puoli vuotta ja toiset käytössä puoli vuotta. Kyllä renkaat viidessä vuodessa vaihtoon menevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisko itse suosin nasta renkaita.Sun ainakin kannattaisi opetella oikein kirjoitusta.
Vaikka rengas heikkenee vuosien varrella, ei se tee siitä käyttökelvotonta ja kitkoissa pito kestää useita vuosia hyvänä, riippuu kuinka paljon ajaa. 6 vuotiaat Nokian 2:t oli kovin hyvät ja menivät vaihdossa onnelliselle ostajalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo 2,5 vuotta tule siitä, että toiset renkaat on pinossa puoli vuotta ja toiset käytössä puoli vuotta. Kyllä renkaat viidessä vuodessa vaihtoon menevät.
Riippuu ajomäärästä ja ajotavasta.
- Anonyymi
Renkaat on Ulkokatoksessa / traktori / polttopuukatoksen nurkassa lavan päällä. ( katoksen runko on tehty pyöreästä kuusipuusta jotka on kuorittu)
- Anonyymi
Sinulla ei siis ole mitään kunnollista säilytyspaikkaa renkaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen on se paras paikka, omassa pihapiirissä ja katoksen alla.
Autonkin voi ajaa katokseen ja vaihtaa renkaat lumisateella ja toiset samaan paikkaan.
En minä koskaan laittaisi autotalleihin tai veisi rengasliikkeeseen vaikka maksettaisiin minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen on se paras paikka, omassa pihapiirissä ja katoksen alla.
Autonkin voi ajaa katokseen ja vaihtaa renkaat lumisateella ja toiset samaan paikkaan.
En minä koskaan laittaisi autotalleihin tai veisi rengasliikkeeseen vaikka maksettaisiin minulle.Voi sinua rassukkaa, on sinulla alkeelliset systeemit.
OTAMME OSAA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sängyn alla on kunnollinen rekaiden säilytyspaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sängyn alla on kunnollinen rekaiden säilytyspaikka
Olet ihana poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua rassukkaa, on sinulla alkeelliset systeemit.
OTAMME OSAAAlkeelliset systeemit?
Jos ihmiselle ei ole syntymässä ole järkeä annettu tulee alkeellisia kommentteja.
Vähäjärkiset pitää sitä kehittyneempänä mitä kalliimmat järjestelyt.
Me joille on enemmän annettu hoidamme asiamme taloudellisesti ja toimivasti.
- Anonyymi
Mulla on venetrailerin renkaat säilyneet trailerissa jo 17 vuotta. Hyviltä näyttää edelleen. Traileri on aina ulkona.
- Anonyymi
Rengashotellit on tarkoitettu neukkukuutioissa asuville, ei heillä mitään paikkaa säilyttää renkaita ja ulkona ne varastettaisiin. Yhden tunnen joka sitkeästi piti talvirengassarjaa keittiön nurkassa neukkukuutiossaan.
- Anonyymi
Aika moni haluaa nimen omaan asua kerrostalossa sen sijainnin ja helppouden vuoksi ja arvoltaan on suurempi kuin monen omakotitalo omalla tontilla.
Metsänpoika ei taida osata ajatella asioita muuten kuin omalta kannalta?
Itse asun omakotitalossa lähellä sivistystä, enkä taatusti jätä renkaita ulos varastettaviksi, vaan pidän ne lämpimässä varastossa. - Anonyymi
Älä jauha skeidaa. Kyllä neukkukuutioissa on lukolliset varastot klidessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämä keittiössä renkaitaan säilyttävä trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä nykyään uusissa kerrostaloissa ole ja osassa vanhempia on, mutta niissä ei saa säilyttää renkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinäpä sen tiedät, miksiköhän, hihii!
- Anonyymi
Renkaiden paras säilytys paikka on se mitä on tarjolla, kunhan ei ole kuuma eikä auringon paisteessa. Ikääntyessä renkaiden ominaisuudet muuttuu niin hitaasti ettei sitä tavan talliainen huomaa, Kesärenkaita voi käyttää 6-8 vuotta ja talvirenkaita 4-7 vuotta.
Jossain vaiheessa sitä vain huomaa että esim liikenneympyrät on liukkaampia kuin ennen (eikä se johdu talvikunnossa pidosta) silloin vois harkita uusia renkaita...
Olen nähnyt 10-12 vuotta vanhoja renkaita autojen alla enkä ole yrittänyt myydä uusia tilalle, se riippuu mitä ja miten autolla ajetaan.
Kaikenlaisia mielipiteitä saa esittää jos uskaltaa sen tehdä omalla nimellä, anonyymit painukoon vit....
Pekka Hämäläinen ent.rengaskauppias - Anonyymi
Hei mut taidan nyt paljastaa, että ei siellä oikeasti mitään hotellimajoitusta ole niille renkaille. Ihan varastohyllyillä ne niitä pitää. Tuskin sinä siellä tykkäisit asua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029