Saan vain klitoriksen avulla

Anonyymi

Onko muita joilla on sama "ongelma"? En ole koskaan lauennut yhdynnässä, ilman klitoriksen käsittelyä. Entä miten miehet kokee tämän? Itse en koe ongelmaksi, että saan vain nuolemalla tai sitten yhdynnässä klitorista hieromalla. Mutta onko mahdollista opetella laukeamaan pelkällä yhdynnällä? Kokemuksia ja vinkkejä otetaan vastaan.

Nainen 43v

14

679

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähintään normaalia. Suuri osa naisista teeskentelee miestä miellyttääkseen laukeamista, koska ei ollenkaan laukea yhdyntätilanteessa. Sinä tarvitset vain klitoriksen hieromista. Pyydä miestä tai hiero itse.🌹👀

      • Anonyymi

        Näin oon tehnytkin tähän asti 😊. Mut hieman helpottaa, että en ole ainoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin oon tehnytkin tähän asti 😊. Mut hieman helpottaa, että en ole ainoa.

        Olen jostakin lukenut, että 70 % naisista laukeaa yhdynnässä, ja 90 % laukeaa itsetyydytyksessä. Sinähän laukeat myös yhdynnässä. Onnea!


    • Anonyymi

      Hmmm... 🤔 Kuulostaa haasteelta.

      • Anonyymi

        Niin minustakin 😀. Pitäis vaan löytää mies, joka ottaa haasteen vastaan. Muutama vuosi sitten eräs mies pääsi aika lähelle.. Hänen kalu oli juuri oikeaan suuntaan käyrä ja osui oikeaan paikkaan.. Mutta en ollut tarpeeksi rento, että olisin lopulta lauennut


    • Anonyymi

      Mulla ihan sama kuin aloittajalla. En ole koskaan kokenut orgasmia yhdynnässä ellei sitten klitorista ole hierottu samalla. Mutta saan anaaliyhdynnässä miltei tajunnanräjäyttäviä orkkuja, joten en voi valittaa. Paitsi jos mies ei suostu panee tai sormettaa mun peppua…

      • Anonyymi

        Tarkoitin siis, etten ole emätinyhdynnässä saanut orkkua koskaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin siis, etten ole emätinyhdynnässä saanut orkkua koskaan…

        Mulla valitettavasti huonoja peppuseksi kokemuksia, niin ihan heti en lähde siihen uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla valitettavasti huonoja peppuseksi kokemuksia, niin ihan heti en lähde siihen uudestaan.

        anaali orkun saa jos mies vaan osaa asiansa saman voi tehdä myös miehelle


    • Ihmiset muuttaa asiat turhaan ongelmiksi.. Näin nuolemisesta tykkäävänä miehenä en nää tossa mitään muuta, kun mahdollisuuksia :).. Ensin nainen nautintoon, pumpata ja roiskia ehtii kyllä sen jälkeenkin ;)

      • Anonyymi

        Se on juuri näin 😍 itsellekin nuoleminen toimii aina ja monta kertaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri näin 😍 itsellekin nuoleminen toimii aina ja monta kertaa.

        ...ja jos siitä sattuu pulaa olemaan, niin ilmoittele ihmeessä 😉


    • Anonyymi

      Ei se mikään ongelma ole. Ensin nuollaan pimppi panokuntoon ja sit pannaan.

    • Anonyymi

      Voivoi, kunpa pääsisikin nuolemaan naiselle orgasmin😙

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe