Kuinka moni on harrastanut seksiä tai ottanut/antanut suuhun?
Itse olen kolme kertaa löytänyt kaverin uimahallissa ja käyty vessassa harrastamassa suuseksiä.
Kaveri istui alasti vessan pöntön kannen päällä ja minä seisoin edessä aivan alasti ja kaveri hyväili pakaroita ja peppureikää sormeili ja otti suihin. Erittäin kiihottavat kokemukset.
Uimahallien salaiset touhut
113
11878
Vastaukset
- Anonyymi
mä olen pannu kaveria uimahallin vessassa.
Istuin siinä pöntöllä ja kaveri ratsasti.- Anonyymi
tulitko oliko kaveri tiukka
- Anonyymi
löysin kans iso kaluisen imin pystyyn ratsastin pohjiin asti sain orkun niin myös mies tuntematon
- Anonyymi
Täytyypä alkaa taas uimaan,jos vaikka sais kalua suuhun ja perseeseen.
- Anonyymi
siellä niitä nautintoja saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä niitä nautintoja saa
pitää vaan uskaltaa kokeilla/pyytää
- Anonyymi
Kerran imenyt uimahallin vessassa erittäin isokyrpäistä miestä. Huomasin hänet isosta varustuksesta johtuen jo suihkussa. Saunassa vilkuilimme toisiamme ja hän levitti hieman jalkojaan, että näin kullin olevan puolijäykkä.Sitten menimme kuin yhteisestä sopimuksesta vessaan. Riisuin häneltä pyyhkeen pois ja aloin imemään tuota kyrpää, joka oli herättänyt himot välittömästi suihkussa. Isoa kyrpää on todella nautinto imeä, jos se on vielä isokokoisessa ja karvaisessa miehessä kiinni. Aika äkkiä mies laukesi rajusti monta sykäystä suuhun ja naamalle. Aina yhtä ihanaa imeä isoa.
- Anonyymi
olisit pyytänyt mukaasi
- Anonyymi
etkö halunnut peppuusi ois voinut olla hyvät kivut ja kyydit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen kivun jälkeen nautinto on vielä suurempaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä vieras iso antaa hyvää kipua ja lopuksi nautintoa tuliin vaikken koskenut kaluuni
- Anonyymi
Kyllä uimahallin höyrysaunassa vanhempaa iso kyrpäistä miestä imin.Ei tarvittu sanoja vilkuili suihkussa mun kalua menin perässä höyryn siellä se oli kyrpä kovana otin huulille sanomatta mitään.
- Anonyymi
Kaikista jännittävintä, kun saa imeä vierasta isoa kyrpää ja miettiä, että kuinka paljon tulee suuhun, kun laukeaa.
- Anonyymi
otitko myöhemmin suihin/sisääsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista jännittävintä, kun saa imeä vierasta isoa kyrpää ja miettiä, että kuinka paljon tulee suuhun, kun laukeaa.
niin kyllä se hyvältä maistuu mutta sitten imee uudestaan kovaks ja ottaa peppuun se onnea ois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kaveri kertoo muille missä oot ite ottanu 5 kalua tunnin aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua taas kiihottaa valtavasti kun huomaan että saan laueta suuhun.
- Anonyymi
Otin kerran Yyterin höyrysaunassa suihin vanhemmalta mieheltä. Ei ollut varmaan tyhjentänyt pitkään aikaan, kun kuko nielu täyttyi spermasta. Hyvää oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin kyllä se hyvältä maistuu mutta sitten imee uudestaan kovaks ja ottaa peppuun se onnea ois
minä kans törmäsin iso kulliseen imin ja otin lastin kurkkuuni pyysin mukaani kämpilleni heti suihin kovaksi ja peppua annoin kyllä koolla on väliä koko vkl meni ilman vaatteita kyllä oli nussittu olo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kaveri kertoo muille missä oot ite ottanu 5 kalua tunnin aikana
sehän vasta kivaa olikin jos ois monta jonossa tulossa
- Anonyymi
Tuntematon mies ja tilanne tulee yllättäin ja lastit suuhun parasta.
- Anonyymi
eräs suuri kiinosti ertyisesti pyysin hänet vessaan ja imin niin syvälle kun sain spermaa tuli paljon mutta jatkoin sain toisen lastin peppuuni en kehdannut enää mennä peppu vuotavana saunaan ihanaa oli
- Anonyymi
Kertokaas paikkakuntia missä vois uimahallissa saada tai antaa munaa runkkaamalla, suulla tai jopa panoilla. Ja mistä sen mahdollisen kaverin tunnistaa kuka on valmis tämmöseen.
- Anonyymi
mä käyn tikkurilan uimahallissa...toivonut myös että kokis jotain tuollaista, mielelläni imisin kalun veskissä. Istuisin pöntön päällä niin ettei jalat näy kopin alta ja kaveri seisois edessä...nam.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä käyn tikkurilan uimahallissa...toivonut myös että kokis jotain tuollaista, mielelläni imisin kalun veskissä. Istuisin pöntön päällä niin ettei jalat näy kopin alta ja kaveri seisois edessä...nam.
Mul ainaki ollut paljon kiimast kokemust nois uimahalleis,
- Anonyymi
Kyllä sen yleensä suihkussa huomaa. Monta isokyrpäistä miestä nähnyt suihkussa, niin kulli on puolikova, kun pesevät sitä ja vilkuilevat sua samalla.Kerran nähnyt vanhemman miehen, jolla on todella iso kulli. Varmaan lähemmäs 20 senttinen velttona ja paksu ja isot kivekset. Hän on osoittanut mielenkiintoa muhun ja hänen kanssa haluisin olla.Vielä ei ole tapahtunut mitään.Hänelle kyllä aion ehdottaa, että kiinnostaisi sänkypuuhat. Haluan todella paljon imeä rauhassa sitä isoa herkkua, että ei ole kiire. Saa nuolla isoja palleja samalla, kun runkkaan. Isosta kullista on niin mahtava saada viikon satsi suuhun.
- Anonyymi
tuu Jalasjärven pikku uimalaan siellä saa jos pyytää
- Anonyymi
Hakunilan uimahalli. höyry ja suihku
- Anonyymi
kaikki on valmiina kun kokeilee ei tarvi paljon suutansa aukaista heti on täytettä
- Anonyymi
Melkeinpä missä uimahallissa vaan.
- Anonyymi
otat yheltä kaverilta suihin jätät sperman huulille tai suupieliin leualle kyllä uutta löytyy testattu
- Anonyymi
Raahen uimahallin höyrysaunassa olen imenyt ja imettänyt, Kalajoen sanifanissa imin ison vanhemman kyrvän veltoks, Kempeleen zimmarin höyryssä runkkasin kimppa runkut kahden miehen kanssa
Anonyymi kirjoitti:
Mul ainaki ollut paljon kiimast kokemust nois uimahalleis,
Missä uimahallissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raahen uimahallin höyrysaunassa olen imenyt ja imettänyt, Kalajoen sanifanissa imin ison vanhemman kyrvän veltoks, Kempeleen zimmarin höyryssä runkkasin kimppa runkut kahden miehen kanssa
Ite myös saanut ja antanut runkkausta zimmarissa niin että spermat lensi.
- Anonyymi
Äänekosken uimahallin höyrysaunassa imin isoa kyrpää oli muuten mahtava kalu vanhemmalla miehellä.
Useampi vuosi aikaa kun tapahtui.- Anonyymi
Kiinnostaisi kuulla tarkemmin tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla tarkemmin tästä.
Niin höyrysaunassa otin suihin iso kyrpäiseltä vanhemmalta mieheltä.Oli tuntematon ,mutta vilkuili suihkussa minun kyrpäni lähti höyryyn menin perässä siellä oli kyrpä kovana rupesin imemään ilman mitään sanoja.
- Anonyymi
Viitasaaren uimahalli.
- Anonyymi
itse ottanut suihin uimahallin vessassa kun oon mennyt saunaan kaverit tienneet mitä tehnyt ottanutsuihin yli 5 kaveria mukavaa
- Anonyymi
Onko kaikki miehet lauenneet suuhun?
- Anonyymi
Mie ainaki oon lauenu usein kiimas halleis.
- Anonyymi
Samoin .
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://activeinbusiness.com/G/tR3Tq 👈
- Anonyymi
Itse alaikäisenä jouduin tuollaisten ehdottelijoiden kohteeksi. Vinkkinä jatkoa varten: Uimahalliin tulevat nuoretkin uimaan. Seksin ehdottelijoilla on kohtullisen iso riski joko saada turpiinsa tai lentää ulos hallista.
- Anonyymi
Kova kiima olis kokeilla uimahalliseksiä.Mahtaako Turusta löytyä ketään kiinnostunutta ja missä hallissa löytyis sekstailijoita
- Anonyymi
Tämä kiinnostaisi myös.
- Anonyymi
Imatran kylpylässä
Millaista menoa siellä ollut?Kellään kokemusta?
Oon ymmärtänyt että enemmänkin siellä höyrysaunassa ollut kaikenlaista toimintaa. pääsisipä näin naisena miesten puolelle. ;) uskon että tulisi ikimuistoinen ilta siinä saunassa....
- Anonyymi
Milloin haluaisit toteuttaa tuon? Postisi toimii?
Anonyymi kirjoitti:
Milloin haluaisit toteuttaa tuon? Postisi toimii?
eivät taida ottaa meitä miesten puolelle uimahalleissa vaikka miten olisi suostumusta. ;)
- Anonyymi
kiisselisanna kirjoitti:
eivät taida ottaa meitä miesten puolelle uimahalleissa vaikka miten olisi suostumusta. ;)
Iisalmen uimahallin höyrysaunassa voisit helposti livahtaa väliseinän alta miesten puolelle.
- Anonyymi
:) Tuu mukaan vaan
- Anonyymi
olen myös antanut tuntemattomalle kun oli niin suuri kyllä liuku hyvin sisään vaik ei ollu ku saippua liukkarina 15min.jakso työstää mää pää sekasin oveen jo koputeltiin suuhuni tuli lopuksi
- Anonyymi
Olis kuitenkin kannattanut käydä myös koulussa.
- Anonyymi
Olisit oppinut kirjoittamaan
- Anonyymi
voi nautinto
- Anonyymi
oliko seuraava jo oven takana se ois varmaan ihanaa olla päivä pantavana valmiina kaikille jotka haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko seuraava jo oven takana se ois varmaan ihanaa olla päivä pantavana valmiina kaikille jotka haluaa
olen ollut päivän yleisessä käytössä suu japeppu joskus myös yhtä aikaa kyllä oli peppu kipee oli pientä ja suurta ja kaikki tyytyväisiä sana kiersi et missä kopissa oon olen uusinut reissun monta kertaa missä en kerro jos et tiedä
- Anonyymi
Onko Rauman uimahallissa ikinä mitään säpinää?
- Anonyymi
Sais olla
- Anonyymi
En ole kyl ikinä huomannut
- Anonyymi
Ite rauman uimahallissa bongasin suihkussa yhden isokaluisen miehen ja katselin sen kalua melko suoraan. Kaveri huomasi mielenkiintoni ja saunaan mennessäni tuli perässä ja istui viereeni. Levitteli jalkojaan esitellen kaluaan ja muiden lähdettyä ohjasi käteni kalulleen. Oli muuten mahtava tuntea, kun kalu koveni. Ikävä kyllä homma keskeytyi, kun tuli taas muita saunojia. Emme päässeet jatkamaan juttua ja nyt aina käydessäni siellä katselen innokkaana josko samaa kaveria näkyisi. Ei ole enää näkynyt.
- Anonyymi
Oulun Raksilan uimahallissa joskus ihan kivaa katseltavaa. Talvella ei ole muualla ole kulleja näytillä. voihan sitä itsekkin kosketella omaa....
- Anonyymi
seinäjoen uimal
- Anonyymi
Siilinjärven kylpylä kunnon paikka siellä pari kertaa ottanut loppuun asti kalua ja jatkettu hotelli huoneessa!Sinne taas menen 14.2 viikoksi kuntoilemaan!!imu40v
- Anonyymi
Kuopio kundi 49 vois tulla käymään siellä.... pidä mielessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopio kundi 49 vois tulla käymään siellä.... pidä mielessä...
Samat täällä.Voitas tavata porukalla. Kyrvän imeminen on parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat täällä.Voitas tavata porukalla. Kyrvän imeminen on parasta.
Hienoo lisää vaan ihania kovia kulleja sinne kylpylään sitten mun huoneeseen!imu40v
- Anonyymi
Mitä täydemmät pussit sen parempi ja voidaan jatkaa hotelli huoneessa kiireitä!imu40v
- Anonyymi
Pari kertaa käynyt Rajamäen uimahallin höyryissä posliinina ja toivonut, että olis seuraa kokeilemaan jotakin mukavaa.
- Anonyymi
Onko lahden uimahallissa mitään saumaa?
- Anonyymi
Ihan normi asia noissa uimahalleissa,jotkut ottaaa suihin ja toiset antaa kullia .....
Nuoret isät ovat parhaita kaikessa,- Anonyymi
muista välittämättä otin lauteilla suihin tuli suuhuni heti oli uutta tarjolla muut vaan kannustivat taputtamalla en osaa sanoa kuinka monta tyhjensin
- Anonyymi
Rohkeaa mennä posliinia uimahallin saunaan /suihkuun. Itse en ole vielä uskaltanut. Välillä olen posliini mutta sitten annan hieman karvojen kasvaa kun menen uimahalliin.
Uimahallissa näkyy aika paljon posliineja, varsinkin parikymppisiä miehiä.
Kiva katsoa, tai oikeammin vilkaista nopeasti.- Anonyymi
Olen ollut posliini jo yli 25 vuotta.
Jos joku katselee mun karvatonta kalua saunassa tai suihkussa,niin ihan vapaasti,siitä ei jää jälkiä.
Se tuntuu kaikenlisäksi ihan mukavalta,esittelen mielelläni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku katselee mun karvatonta kalua saunassa tai suihkussa,niin ihan vapaasti,siitä ei jää jälkiä.
Se tuntuu kaikenlisäksi ihan mukavalta,esittelen mielelläni.Sama juttu täällä...käytän erittäin läpinäkyviä uimahousuja...
- Anonyymi
Mattib57 kirjoitti:
Uimahallissa näkyy aika paljon posliineja, varsinkin parikymppisiä miehiä.
Kiva katsoa, tai oikeammin vilkaista nopeasti.Olis mukava olla sun kanssa samaan aikaan saunomassa. Posliini bi59
Anonyymi kirjoitti:
Olis mukava olla sun kanssa samaan aikaan saunomassa. Posliini bi59
Missä uimahallissa käyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuntuu kaikenlisäksi ihan mukavalta,esittelen mielelläni.Mulla myös melkein posliini. Jätän aina hyvin lyhyen sängen, kun on vaaleat karvat niin näyttää ihan posliinille.
Suihkussa joidenkin katse käy alhaalla, väkisin alkaa seisomaan, en ujostele, annan kalun nousta vaakaan. Hyvältä tuntuu sitten saippuoita kalu kun orkku lähellä. Joskus olen pikaisesti runkannut ja antanut sperman lentää, silloin oli nuorehko poju suihkussa, hän katseli, alaikäisille en näyttele ettei tapahdu mitään ongelmia.
- Anonyymi
olen menossa vaasan uimahalliin. oliko kaveria?
- Anonyymi
Onko täälä koskaan tapahtumia?
- Anonyymi
Löytyiskö Itäkeskuksen uimahalliin isokaluista vanhempaa miestä ? Imen loppuun saakka.
- Anonyymi
medium kalu.enskuun alussa päivällä
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://waldasitenveudust.ml/G/D5ok
- Anonyymi
kerran vietin koko päivän uimahallissa en tiiä montako imin ja monellekko annoin peppua iki-muistoinen päivä kuitenkin
- Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://archiveofourown.gq/G/2nJ3 👈
- Anonyymi
Mikkelin Rantakylän uimahallin höyrysaunassa just tänään runkkasin toista ja hän minua. Oltiin siis kahestaan höyryissä. Huomasin että hän hiero kaluaan ja kysyin suoraan, että ajattelitko runkata. Päädyimme siis runkkaamaan toisiamme. Tosin ei spermoihin asti. Kivaa oli jutella ja runkata. Piti vaan sitte ootella että seisokki laski ennen suihkuhuoneeseen menoa.
- Anonyymi
Tuota olis ikhana kokeilla.. M 59
- Anonyymi
3 kertaa saanut kalua uimahallin vessassa peppuun ja suurta imenyt vaikka kuin monet suihini
Hei. Pitää vastailla niin ettei synny pahaa mieltä kelleen ja varsinkaan niille.... Kilahtaa ja tulee palautetta siihen malliin että voi paska.... Anyway. Oon nussinu kzlpylän altaissa monesti. Höyrysaunassa. Mitä erikoista?
- Anonyymi
Mmm saispa naisena tälläsiä kokemuksia ;)
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://4109555.com/G/rE0an 👈
- Anonyymi
Itäkeskus uimahalli , nuoret kalut posliinit antakaa imuttaa ,, mies 70v otan loppuun asti. Saatte imuttaa myös tekin minua. Kämppä lähellä elikkäs paikka löytyy..
Vakkari haukusassa.. 100pros luottamus ja vaitiolo..- Anonyymi
Oiskohan itis jo tiistaina auki. Jos on meen päivällä sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan itis jo tiistaina auki. Jos on meen päivällä sinne.
8.2. Päivällä
- Anonyymi
Kuka olet? Tuntomerki
- Anonyymi
Käykö ikäluokka mikä vain.. terve siisti 40v um.
- Anonyymi
mies 70v tässä vielä. ikä sama kunhan olet terve ja täysi ikäinen. Olen tiistaisin. Torstaisin .klo 11 -- 13 paikalla.. Jakke.
- Anonyymi
vetäkää ittenne kaulakiikkuun
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://4126555.com/G/2xSe0 👈
- Anonyymi
Tapahtuuko Pyynikin uimahallis mitään olis kiva kokeilla t 34v
- Anonyymi
Kuopiossa Rauhalahti torstaisin klo 12 -- 13.30 höyrysauna kalju 70v mies imuttaa loppuun asti..
Tiistaisin käyn Kunnonpaikka Vuorela klo. 12. 00 -- 13.30 TV Jeba- Anonyymi
Ollaan vaimon kanssa tällä viikolla menossa Kunnonpaikkaan. Olisi kiva jos saisi kyrvälle imut.
Ukm65
- Anonyymi
Laajavuori Jyväskylä 65v
- Anonyymi
Yrjönkadull Hki saatte aitoa oikeaa jormaa helposti ja takuulla - sanotte ääneen vaan - "EI HUONO"!
Kyllä lähtee!
😅🤣😍 - Anonyymi
Alavuden uimahallin höyrysaunassa vanhempi rouva otti kunnon imut,voi pojat miten teki hyvää
- Anonyymi
Homoilu ja bisseily on sairasta... Kaikkialla...
- Anonyymi
Onko naisilla vastaavanlaisia kokemuksia uimahalleissa,
- Anonyymi
Ei monikaan. Yleensä sinne mennään uimaan.
- Anonyymi
En ole itse vielä päässyt imemään tai imettäväksi, mutta kerran kun olin uimahallin vessaan menossa niin siellä oli ~60v miehet ottamassa toisiltaan suihin. Vissiin unohtivat oven lukita.
- Anonyymi
Minul tulee usein höyry saunas kova seisokki, kun joku tulee viereen kalu
puolikovana.
Joskus tehdään toisillemme kädellä .- Anonyymi
Kiimasta
Ketjusta on poistettu 260 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830