Uimahallien salaiset touhut

Anonyymi

Kuinka moni on harrastanut seksiä tai ottanut/antanut suuhun?
Itse olen kolme kertaa löytänyt kaverin uimahallissa ja käyty vessassa harrastamassa suuseksiä.
Kaveri istui alasti vessan pöntön kannen päällä ja minä seisoin edessä aivan alasti ja kaveri hyväili pakaroita ja peppureikää sormeili ja otti suihin. Erittäin kiihottavat kokemukset.

106

9644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mä olen pannu kaveria uimahallin vessassa.

      Istuin siinä pöntöllä ja kaveri ratsasti.

      • Anonyymi

        tulitko oliko kaveri tiukka


      • Anonyymi

        löysin kans iso kaluisen imin pystyyn ratsastin pohjiin asti sain orkun niin myös mies tuntematon


    • Anonyymi

      Täytyypä alkaa taas uimaan,jos vaikka sais kalua suuhun ja perseeseen.

      • Anonyymi

        siellä niitä nautintoja saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siellä niitä nautintoja saa

        pitää vaan uskaltaa kokeilla/pyytää


    • Anonyymi

      Kerran imenyt uimahallin vessassa erittäin isokyrpäistä miestä. Huomasin hänet isosta varustuksesta johtuen jo suihkussa. Saunassa vilkuilimme toisiamme ja hän levitti hieman jalkojaan, että näin kullin olevan puolijäykkä.Sitten menimme kuin yhteisestä sopimuksesta vessaan. Riisuin häneltä pyyhkeen pois ja aloin imemään tuota kyrpää, joka oli herättänyt himot välittömästi suihkussa. Isoa kyrpää on todella nautinto imeä, jos se on vielä isokokoisessa ja karvaisessa miehessä kiinni. Aika äkkiä mies laukesi rajusti monta sykäystä suuhun ja naamalle. Aina yhtä ihanaa imeä isoa.

      • Anonyymi

        olisit pyytänyt mukaasi


      • Anonyymi

        etkö halunnut peppuusi ois voinut olla hyvät kivut ja kyydit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etkö halunnut peppuusi ois voinut olla hyvät kivut ja kyydit

        sen kivun jälkeen nautinto on vielä suurempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etkö halunnut peppuusi ois voinut olla hyvät kivut ja kyydit

        kyllä vieras iso antaa hyvää kipua ja lopuksi nautintoa tuliin vaikken koskenut kaluuni


    • Anonyymi

      Kyllä uimahallin höyrysaunassa vanhempaa iso kyrpäistä miestä imin.Ei tarvittu sanoja vilkuili suihkussa mun kalua menin perässä höyryn siellä se oli kyrpä kovana otin huulille sanomatta mitään.

      • Anonyymi

        Kaikista jännittävintä, kun saa imeä vierasta isoa kyrpää ja miettiä, että kuinka paljon tulee suuhun, kun laukeaa.


      • Anonyymi

        otitko myöhemmin suihin/sisääsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista jännittävintä, kun saa imeä vierasta isoa kyrpää ja miettiä, että kuinka paljon tulee suuhun, kun laukeaa.

        niin kyllä se hyvältä maistuu mutta sitten imee uudestaan kovaks ja ottaa peppuun se onnea ois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista jännittävintä, kun saa imeä vierasta isoa kyrpää ja miettiä, että kuinka paljon tulee suuhun, kun laukeaa.

        ja kaveri kertoo muille missä oot ite ottanu 5 kalua tunnin aikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista jännittävintä, kun saa imeä vierasta isoa kyrpää ja miettiä, että kuinka paljon tulee suuhun, kun laukeaa.

        Minua taas kiihottaa valtavasti kun huomaan että saan laueta suuhun.


      • Anonyymi

        Otin kerran Yyterin höyrysaunassa suihin vanhemmalta mieheltä. Ei ollut varmaan tyhjentänyt pitkään aikaan, kun kuko nielu täyttyi spermasta. Hyvää oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin kyllä se hyvältä maistuu mutta sitten imee uudestaan kovaks ja ottaa peppuun se onnea ois

        minä kans törmäsin iso kulliseen imin ja otin lastin kurkkuuni pyysin mukaani kämpilleni heti suihin kovaksi ja peppua annoin kyllä koolla on väliä koko vkl meni ilman vaatteita kyllä oli nussittu olo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kaveri kertoo muille missä oot ite ottanu 5 kalua tunnin aikana

        sehän vasta kivaa olikin jos ois monta jonossa tulossa


    • Anonyymi

      Tuntematon mies ja tilanne tulee yllättäin ja lastit suuhun parasta.

    • Anonyymi

      eräs suuri kiinosti ertyisesti pyysin hänet vessaan ja imin niin syvälle kun sain spermaa tuli paljon mutta jatkoin sain toisen lastin peppuuni en kehdannut enää mennä peppu vuotavana saunaan ihanaa oli

    • Anonyymi

      Kertokaas paikkakuntia missä vois uimahallissa saada tai antaa munaa runkkaamalla, suulla tai jopa panoilla. Ja mistä sen mahdollisen kaverin tunnistaa kuka on valmis tämmöseen.

      • Anonyymi

        mä käyn tikkurilan uimahallissa...toivonut myös että kokis jotain tuollaista, mielelläni imisin kalun veskissä. Istuisin pöntön päällä niin ettei jalat näy kopin alta ja kaveri seisois edessä...nam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä käyn tikkurilan uimahallissa...toivonut myös että kokis jotain tuollaista, mielelläni imisin kalun veskissä. Istuisin pöntön päällä niin ettei jalat näy kopin alta ja kaveri seisois edessä...nam.

        Mul ainaki ollut paljon kiimast kokemust nois uimahalleis,


      • Anonyymi

        Kyllä sen yleensä suihkussa huomaa. Monta isokyrpäistä miestä nähnyt suihkussa, niin kulli on puolikova, kun pesevät sitä ja vilkuilevat sua samalla.Kerran nähnyt vanhemman miehen, jolla on todella iso kulli. Varmaan lähemmäs 20 senttinen velttona ja paksu ja isot kivekset. Hän on osoittanut mielenkiintoa muhun ja hänen kanssa haluisin olla.Vielä ei ole tapahtunut mitään.Hänelle kyllä aion ehdottaa, että kiinnostaisi sänkypuuhat. Haluan todella paljon imeä rauhassa sitä isoa herkkua, että ei ole kiire. Saa nuolla isoja palleja samalla, kun runkkaan. Isosta kullista on niin mahtava saada viikon satsi suuhun.


      • Anonyymi

        tuu Jalasjärven pikku uimalaan siellä saa jos pyytää


      • Anonyymi

        Hakunilan uimahalli. höyry ja suihku


      • Anonyymi

        kaikki on valmiina kun kokeilee ei tarvi paljon suutansa aukaista heti on täytettä


      • Anonyymi

        Melkeinpä missä uimahallissa vaan.


      • Anonyymi

        otat yheltä kaverilta suihin jätät sperman huulille tai suupieliin leualle kyllä uutta löytyy testattu


      • Anonyymi

        Raahen uimahallin höyrysaunassa olen imenyt ja imettänyt, Kalajoen sanifanissa imin ison vanhemman kyrvän veltoks, Kempeleen zimmarin höyryssä runkkasin kimppa runkut kahden miehen kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mul ainaki ollut paljon kiimast kokemust nois uimahalleis,

        Missä uimahallissa


    • Anonyymi

      Äänekosken uimahallin höyrysaunassa imin isoa kyrpää oli muuten mahtava kalu vanhemmalla miehellä.
      Useampi vuosi aikaa kun tapahtui.

      • Anonyymi

        Kiinnostaisi kuulla tarkemmin tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi kuulla tarkemmin tästä.

        Niin höyrysaunassa otin suihin iso kyrpäiseltä vanhemmalta mieheltä.Oli tuntematon ,mutta vilkuili suihkussa minun kyrpäni lähti höyryyn menin perässä siellä oli kyrpä kovana rupesin imemään ilman mitään sanoja.


      • Anonyymi

        Viitasaaren uimahalli.


    • Anonyymi

      itse ottanut suihin uimahallin vessassa kun oon mennyt saunaan kaverit tienneet mitä tehnyt ottanutsuihin yli 5 kaveria mukavaa

      • Anonyymi

        Onko kaikki miehet lauenneet suuhun?


    • Anonyymi

      Mie ainaki oon lauenu usein kiimas halleis.

      • Anonyymi

        Samoin .


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse alaikäisenä jouduin tuollaisten ehdottelijoiden kohteeksi. Vinkkinä jatkoa varten: Uimahalliin tulevat nuoretkin uimaan. Seksin ehdottelijoilla on kohtullisen iso riski joko saada turpiinsa tai lentää ulos hallista.

    • Anonyymi

      Kova kiima olis kokeilla uimahalliseksiä.Mahtaako Turusta löytyä ketään kiinnostunutta ja missä hallissa löytyis sekstailijoita

      • Anonyymi

        Tämä kiinnostaisi myös.


    • Anonyymi

      Imatran kylpylässä
      Millaista menoa siellä ollut?Kellään kokemusta?
      Oon ymmärtänyt että enemmänkin siellä höyrysaunassa ollut kaikenlaista toimintaa.

    • pääsisipä näin naisena miesten puolelle. ;) uskon että tulisi ikimuistoinen ilta siinä saunassa....

      • Anonyymi

        Milloin haluaisit toteuttaa tuon? Postisi toimii?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloin haluaisit toteuttaa tuon? Postisi toimii?

        eivät taida ottaa meitä miesten puolelle uimahalleissa vaikka miten olisi suostumusta. ;)


      • Anonyymi
        kiisselisanna kirjoitti:

        eivät taida ottaa meitä miesten puolelle uimahalleissa vaikka miten olisi suostumusta. ;)

        Iisalmen uimahallin höyrysaunassa voisit helposti livahtaa väliseinän alta miesten puolelle.


      • Anonyymi

        :) Tuu mukaan vaan


    • Anonyymi

      olen myös antanut tuntemattomalle kun oli niin suuri kyllä liuku hyvin sisään vaik ei ollu ku saippua liukkarina 15min.jakso työstää mää pää sekasin oveen jo koputeltiin suuhuni tuli lopuksi

      • Anonyymi

        Olis kuitenkin kannattanut käydä myös koulussa.


      • Anonyymi

        Olisit oppinut kirjoittamaan


      • Anonyymi

        voi nautinto


      • Anonyymi

        oliko seuraava jo oven takana se ois varmaan ihanaa olla päivä pantavana valmiina kaikille jotka haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oliko seuraava jo oven takana se ois varmaan ihanaa olla päivä pantavana valmiina kaikille jotka haluaa

        olen ollut päivän yleisessä käytössä suu japeppu joskus myös yhtä aikaa kyllä oli peppu kipee oli pientä ja suurta ja kaikki tyytyväisiä sana kiersi et missä kopissa oon olen uusinut reissun monta kertaa missä en kerro jos et tiedä


    • Anonyymi

      Onko Rauman uimahallissa ikinä mitään säpinää?

      • Anonyymi

        Sais olla


      • Anonyymi

        En ole kyl ikinä huomannut


      • Anonyymi

        Ite rauman uimahallissa bongasin suihkussa yhden isokaluisen miehen ja katselin sen kalua melko suoraan. Kaveri huomasi mielenkiintoni ja saunaan mennessäni tuli perässä ja istui viereeni. Levitteli jalkojaan esitellen kaluaan ja muiden lähdettyä ohjasi käteni kalulleen. Oli muuten mahtava tuntea, kun kalu koveni. Ikävä kyllä homma keskeytyi, kun tuli taas muita saunojia. Emme päässeet jatkamaan juttua ja nyt aina käydessäni siellä katselen innokkaana josko samaa kaveria näkyisi. Ei ole enää näkynyt.


    • Anonyymi

      Oulun Raksilan uimahallissa joskus ihan kivaa katseltavaa. Talvella ei ole muualla ole kulleja näytillä. voihan sitä itsekkin kosketella omaa....

    • Anonyymi

      seinäjoen uimal

    • Anonyymi

      Siilinjärven kylpylä kunnon paikka siellä pari kertaa ottanut loppuun asti kalua ja jatkettu hotelli huoneessa!Sinne taas menen 14.2 viikoksi kuntoilemaan!!imu40v

      • Anonyymi

        Kuopio kundi 49 vois tulla käymään siellä.... pidä mielessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopio kundi 49 vois tulla käymään siellä.... pidä mielessä...

        Samat täällä.Voitas tavata porukalla. Kyrvän imeminen on parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat täällä.Voitas tavata porukalla. Kyrvän imeminen on parasta.

        Hienoo lisää vaan ihania kovia kulleja sinne kylpylään sitten mun huoneeseen!imu40v


      • Anonyymi

        Mitä täydemmät pussit sen parempi ja voidaan jatkaa hotelli huoneessa kiireitä!imu40v


    • Anonyymi

      Pari kertaa käynyt Rajamäen uimahallin höyryissä posliinina ja toivonut, että olis seuraa kokeilemaan jotakin mukavaa.

    • Anonyymi

      Onko lahden uimahallissa mitään saumaa?

    • Anonyymi

      Ihan normi asia noissa uimahalleissa,jotkut ottaaa suihin ja toiset antaa kullia .....
      Nuoret isät ovat parhaita kaikessa,

      • Anonyymi

        muista välittämättä otin lauteilla suihin tuli suuhuni heti oli uutta tarjolla muut vaan kannustivat taputtamalla en osaa sanoa kuinka monta tyhjensin


    • Anonyymi

      Rohkeaa mennä posliinia uimahallin saunaan /suihkuun. Itse en ole vielä uskaltanut. Välillä olen posliini mutta sitten annan hieman karvojen kasvaa kun menen uimahalliin.

      • Uimahallissa näkyy aika paljon posliineja, varsinkin parikymppisiä miehiä.

        Kiva katsoa, tai oikeammin vilkaista nopeasti.


      • Anonyymi

        Olen ollut posliini jo yli 25 vuotta.
        Jos joku katselee mun karvatonta kalua saunassa tai suihkussa,niin ihan vapaasti,siitä ei jää jälkiä.
        Se tuntuu kaikenlisäksi ihan mukavalta,esittelen mielelläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut posliini jo yli 25 vuotta.
        Jos joku katselee mun karvatonta kalua saunassa tai suihkussa,niin ihan vapaasti,siitä ei jää jälkiä.
        Se tuntuu kaikenlisäksi ihan mukavalta,esittelen mielelläni.

        Sama juttu täällä...käytän erittäin läpinäkyviä uimahousuja...


      • Anonyymi
        Mattib57 kirjoitti:

        Uimahallissa näkyy aika paljon posliineja, varsinkin parikymppisiä miehiä.

        Kiva katsoa, tai oikeammin vilkaista nopeasti.

        Olis mukava olla sun kanssa samaan aikaan saunomassa. Posliini bi59


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis mukava olla sun kanssa samaan aikaan saunomassa. Posliini bi59

        Missä uimahallissa käyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut posliini jo yli 25 vuotta.
        Jos joku katselee mun karvatonta kalua saunassa tai suihkussa,niin ihan vapaasti,siitä ei jää jälkiä.
        Se tuntuu kaikenlisäksi ihan mukavalta,esittelen mielelläni.

        Mulla myös melkein posliini. Jätän aina hyvin lyhyen sängen, kun on vaaleat karvat niin näyttää ihan posliinille.
        Suihkussa joidenkin katse käy alhaalla, väkisin alkaa seisomaan, en ujostele, annan kalun nousta vaakaan. Hyvältä tuntuu sitten saippuoita kalu kun orkku lähellä. Joskus olen pikaisesti runkannut ja antanut sperman lentää, silloin oli nuorehko poju suihkussa, hän katseli, alaikäisille en näyttele ettei tapahdu mitään ongelmia.


    • Anonyymi

      olen menossa vaasan uimahalliin. oliko kaveria?

      • Anonyymi

        Onko täälä koskaan tapahtumia?


    • Anonyymi

      Löytyiskö Itäkeskuksen uimahalliin isokaluista vanhempaa miestä ? Imen loppuun saakka.

      • Anonyymi

        medium kalu.enskuun alussa päivällä


    • Anonyymi

      Uusi sek­­site­att­­eri ava­­ut­­uu S­­uo­meen! Ku­­­tsu­mme ka­­ikk­i. Ilmoit­­tautu­­­min­­­en ry­­hmä­­äm­­­me tä­äll­­ä - http://waldasitenveudust.ml/G/D5ok

    • Anonyymi

      kerran vietin koko päivän uimahallissa en tiiä montako imin ja monellekko annoin peppua iki-muistoinen päivä kuitenkin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikkelin Rantakylän uimahallin höyrysaunassa just tänään runkkasin toista ja hän minua. Oltiin siis kahestaan höyryissä. Huomasin että hän hiero kaluaan ja kysyin suoraan, että ajattelitko runkata. Päädyimme siis runkkaamaan toisiamme. Tosin ei spermoihin asti. Kivaa oli jutella ja runkata. Piti vaan sitte ootella että seisokki laski ennen suihkuhuoneeseen menoa.

      • Anonyymi

        Tuota olis ikhana kokeilla.. M 59


    • Anonyymi

      3 kertaa saanut kalua uimahallin vessassa peppuun ja suurta imenyt vaikka kuin monet suihini

    • Hei. Pitää vastailla niin ettei synny pahaa mieltä kelleen ja varsinkaan niille.... Kilahtaa ja tulee palautetta siihen malliin että voi paska.... Anyway. Oon nussinu kzlpylän altaissa monesti. Höyrysaunassa. Mitä erikoista?

    • Anonyymi

      Mmm saispa naisena tälläsiä kokemuksia ;)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itäkeskus uimahalli , nuoret kalut posliinit antakaa imuttaa ,, mies 70v otan loppuun asti. Saatte imuttaa myös tekin minua. Kämppä lähellä elikkäs paikka löytyy..
      Vakkari haukusassa.. 100pros luottamus ja vaitiolo..

      • Anonyymi

        Oiskohan itis jo tiistaina auki. Jos on meen päivällä sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan itis jo tiistaina auki. Jos on meen päivällä sinne.

        8.2. Päivällä


    • Anonyymi

      Käykö ikäluokka mikä vain.. terve siisti 40v um.

    • Anonyymi

      mies 70v tässä vielä. ikä sama kunhan olet terve ja täysi ikäinen. Olen tiistaisin. Torstaisin .klo 11 -- 13 paikalla.. Jakke.

    • Anonyymi

      vetäkää ittenne kaulakiikkuun

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tapahtuuko Pyynikin uimahallis mitään olis kiva kokeilla t 34v

    • Anonyymi

      Kuopiossa Rauhalahti torstaisin klo 12 -- 13.30 höyrysauna kalju 70v mies imuttaa loppuun asti..

      Tiistaisin käyn Kunnonpaikka Vuorela klo. 12. 00 -- 13.30 TV Jeba

      • Anonyymi

        Ollaan vaimon kanssa tällä viikolla menossa Kunnonpaikkaan. Olisi kiva jos saisi kyrvälle imut.

        Ukm65


    • Anonyymi

      Laajavuori Jyväskylä 65v

    • Anonyymi

      Yrjönkadull Hki saatte aitoa oikeaa jormaa helposti ja takuulla - sanotte ääneen vaan - "EI HUONO"!
      Kyllä lähtee!
      😅🤣😍

    • Anonyymi

      Alavuden uimahallin höyrysaunassa vanhempi rouva otti kunnon imut,voi pojat miten teki hyvää

    • Anonyymi

      Homoilu ja bisseily on sairasta... Kaikkialla...

    Ketjusta on poistettu 260 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe