1500euroa 4kk lainaan

Löytyisikö täältä ihmistä jolta löytyisi 1500euroa lainata 4kk ajaksi? Olen vakituisessa työssä käyvä mutta tuli yllätys kuluja ja nyt olen vaarassa jäämään tyhjänpäälle. Olen aiemmin ollut koditon ja tälle tielle en takaisin halua. Kun olin aiemmin koditon niin meni luottotiedot samaan syssyyn mutta nämä asiat on hoidossa. Lyhentäisin 400euroa kuukaudessa 3kk ajan ja viimeinen erä suurempi että saat vaivanpalkkaa.

11

632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helppo tehdä 1500€ laina 4kk maksuajalla mutta tuskainen takasinmaksulla vaikka saisi pari kuuta lisäaikaa!

• Kuinka niin tuskainen? Itse en näe mitään ongelmaa 4 kuukaudessa maksaa tuota takaisin nykyisillä tuloilla.

• Anonyymi
        Nuoripulassa kirjoitti:

Kuinka niin tuskainen? Itse en näe mitään ongelmaa 4 kuukaudessa maksaa tuota takaisin nykyisillä tuloilla.

Et niin. Maksamatta se jää silti

• Anonyymi kirjoitti:

Et niin. Maksamatta se jää silti

Erikoinen ajattelutapa sinulla. Minulle tämä on viimeinen oljenkorsi. Toivotan sinulle hyvää loppuiltaa.

• Anonyymi
        Nuoripulassa kirjoitti:

Kuinka niin tuskainen? Itse en näe mitään ongelmaa 4 kuukaudessa maksaa tuota takaisin nykyisillä tuloilla.

Ei kukaan lainaa tarvitseva sitä ongelmaa näe vaan ne joilla on ne rahat. Ei yksityinen ihminen sen kummempi ole rahaa lainaamaan kuin pankkikaan. Pankinkin rahat on asiakkaiden rahoja.

• Anonyymi

Maksa ensin vuokra, se ei ainakaan ole yllätyskulu. Sitten maksat sähkölaskun, sekään ei ole yllätyskulu.

• Anonyymi

Kukaan ei jää asunnottomaksi jos osaa hakea apua oman kotikuntansa sossusta ja takana ei ole mitään asunnon saamisen estettä!

• Anonyymi

Minulla on tässä jo aiempi kommentti, mutta luin aloitusta lisää ja haluan vielä ihmetellä! " Minulla on säännölliset tulot" jne... Siis jos ihminen on säännöllisesti töissä ja tulo on vaikka 1000€ ja jää vaikka 400€ kk säästöön, niin luusisi tuosta saavan pienessä ajassa vararahaston "YLLÄTYKSIÄ" ja muuta kivaa varten!

Esim. 40€ kk on vähintään 400€ vuossa. Kahdessa eim. 1700€ ja kolmessa voisi vähintään olla 2500€ jne. Mitä hyötyä tästä? No, itselle se tehdään, että on edes pieni puskuri.... tietenkin jos olet kussut tietosi pankkiin, niin se pankki tuskin soittaa ja kutsuu kahville. Mutta uskottavuutta se lisää jos pienestä tulosta saa jotain aikaan itsekin. Vai onko sinulla se 10 000€ puskuria, mutta et henno kuluttaa omiasi vaan puljaat muilta!

En halua ruoskia yksistään ketjun alkajaa vaan tämä mielipide on paljon laajempi. Toimeentulotuki laissa on kaksi asiaa jotka pitää ottaa huomioon. Tuki on tarkoitettu ihmiselle jolla on oikeasti pienet tulot ja toisena tukea ei ole tarkoitettu säännölliseksi automaatiksi! Maksimissaan sitä saisi 2-3 kertaa peräkkäin. Ehkä myös rakoja hakujen välissä saisi olla vuosia. Ja mikä oleellisinta. Tuki on viimesijainen.

Ihan kokemuksesta lainaamisessakin on se, että otetaan lainaa vain todella isoihin projekteihin ja hoidetaan ne sopimusten mukaisesti. Syömä ja viihde lainaa ei kannata miettiä!

• Anonyymi

”Toimeentulotuki laissa on kaksi asiaa jotka pitää ottaa huomioon. Tuki on tarkoitettu ihmiselle jolla on oikeasti pienet tulot ja toisena tukea ei ole tarkoitettu säännölliseksi automaatiksi! Maksimissaan sitä saisi 2-3 kertaa ”

Tuo maksimiaika on sinun omaa mielikuvitusta tai hahmotelmaa. Perustoimeentulotukea voi saada vaikka kymmenen vuotta putkeen, jos vain edellytykset täyttyvät.

Siinä olet oikeassa, että toimeentulotuki on viimesijainen tukimuoto.

Perustoimeentulotuki koskee jokaista tuen tarpeessa olevaa, joka ei voi saada toimeentuloa ansiotyöllään, yrittäjätoiminnallaan, toimeentuloa turvaavilla muilla etuuksilla, muilla tuloillaan tai varoillaan, häneen nähden elatusvelvollisen henkilön huolenpidolla tai muulla tavalla.

Toimeentulotuen hakijaa ja hänen perhettään tulee aktiivisesti ohjata hakemaan ensisijaisia sosiaaliturvaetuuksia tai muita etuuksia. Asiakasta tulee neuvoa etuuksien hakemisessa. Asiakas ohjataan kuntaan, jos hän vielä sen jälkeen tarvitsee sosiaalihuollon palveluita.

• Anonyymi

Tuo on rahattomalla yleistä.
      ”Pystyn maksamaan xxx€/kk, en vain ole vielä koskaan tehnyt sitä vaan aina elänyt yli varojeni”
      ”Pystyn lyhentämään lainaa, mutta en pysty säästämään senttiäkään, koska elän muutenkin yli varojeni”

Nyt oikeesti tsemppiä . Lainan ruinaaminen jotai viikonloppureissua varten ei ole viimeinen oljenkorsi vaan oikea hetki alkaa elää tulojensa mukaa

• Anonyymi

Ei etukäteismaksua lainaa! Tarvitsetko kiireellistä lainaa? Tarvitsetko lainaa laskujen maksamiseen tai lapsesi koulutukseen? Tarvitsetko lainaa kiinteistön hankintaan tai projektin perustamiseen? Tarvitsetko lainaa maatalouskäyttöön tai rakentamiseen? Tarvitsetko lainaa liiketoiminnan laajentamiseen tai käynnistämiseen? Onko pankkisi tai muut lainanantajat hylänneet sinut luottomahdollisuutesi vuoksi? sähköpostitse: [email protected]

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe