Lihavuus parisuhteessa?

Anonyymi

Mitä mieltä olet onko se toisen pettämistä jos toinen lihoaa reilusti? Eli esim minun mieheni oli aluksi lihaksikas ja kaunista katseltavaa sängyssä. Nyt vuosien jälkeen kittaa kaljaa viikonloppusin ja syö roskaruokaa. En pidä siitä että lihaksikas ja himoittava mies on suoraan sanoen vastenmielistä katseltavaa. Ja hän itse ei sitä pidä minään asiana, sanoo että naisen tulee olla kaunis ja laiha ja kaikkea. Mutta se että hän on lihava niin sillä ei kuulema ole merkitystä, miehen ulkonäkö ei kuulema ole merkityksellinen asia? Mielestäni tuo on pettämistä. Eri asia jos kyse olisi sairaudesta mutta tässä on kyse laiskuudesta. Olen yrittänyt saada sitä liikkumaan ja lopettamaan oluen juonnin mutta ei käy. Seksiä en enään halua eikä niin paljoa hänkään, liekö lihavuus vienyt testot alas?

4

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä se sika.

      • Anonyymi

        Kuinka saatat sanoa noin?


    • Anonyymi

      Vastaa täysin tilannettani kymmeniä vuosia sitten. Olen se ,ies.
      Työasiat sekoittivat punttiharrastukseni ja altistivat täysihoitoloiden noutopöytien houkutuksille.
      Olin vasta 30:n pinnassa kun painoni nousi nopeasti 84kg > 96kg.
      Vaimoni ei sanonut mitään eikä osoittanut sanattomastikaan mutta minua itseäni alkoi inhottaa tilanne.
      Punttitreenien loppumisen myötä tiesin myös lihasten näivettyvän.

      Suututtuani itseeni varoitin vaimoani etukäteen tulevasta muutoksesta.
      Aloitin täydellisen 0-hiilaridieetin. Seurasin sitä ketosliuskoilla.
      Pudotin 6:ssa viikossa painoani 16kg joista pari kiloa tuli takaisin opetellessani syömään tavallista ruokaa.
      Olin suunnitellut kuurin jälkeisen elämän ja pidinsiitä kiinni jiten siitä tuli pian pelkkää rutiinia.

      Nyt, kymmeniä vuosia myöhemmin painoni on edelleen tuossa 80 kilossa vahtimatta, yrittämättä, laskematta. Kun joskus poikkean rutiinista lyhyehkönkin ajan niin otan sen huomioon riittävän pitkään.

    • Anonyymi

      Testot varmaan laskee ja naishormoonien määrä nousee. Voin tämän kokemuksen perusteella sanoa. Lihonut n. 200 kiloa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe