Hölmöläisten raahe.

Anonyymi

Mitähän järkeä on tehdä se pelihalli liikuntahallin viereen.no kun on muka suosittu pallopeli.mutta kauanko on.sitten tuokin museon polku jota tehdään.sekin turhaa kun siitä pääsee rantaan eli reitit on jo.no tehdään muutamalle koirankusettajalle polku siihen kun eivät jaksa kävellä.kenen idea tuokin.sitten vielä kävelysilta fanttiin ja katettu kävelykatu niin siinä se on.olisi ollut paljon järkevämpää laittaa katuvalot pyöräteille jotka menee siitä ns kokkolankatua molemmin puolin.on pimeä paikka ja siitä sentään kulkee ihmisiä.raahen kaupungin hommat on päin persettä.minkälaisia ns päättäjiä.no aivan paskoja ja lestoja.hyi helvetti.äänestäkää lestat äänedtäkää.

8

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko saataan se uus kaukalo? Mukulat pellaan, nii vois ite touhuta emännän kansa.
      T.Koppiukonpoika

      • Anonyymi

        Raahe tarvii uuden valtuuston.nuo vahnat vuosikymmeniä istuneet pierut pois.samoin lestat.oikeita ihmisiä tilalle.mutta mistä kun kukaan oikea ihminen ei lähde ehdokkaaksi.kaikki ovat ns nuolijoita tavalla tai toisella.sitten kaupungin hommista pois nämä ns pääliköt ja muut turhakkeet jotka suosivat lahkoa ja sukulaisia.niin ja hiacemies tai mikä juntti onkaan myös pellolle.säästyy polttoainetta ja paljon.


      • Anonyymi

        Lestathan raahen ajaneet pois .olen ikäni asunut täällä ja tiedän mitä lestat tekee.


      • Anonyymi

        Mitä helvrtin järkee tehdä kukkapuisto museon viereen.parempi olis laittaa valot ns kokkolantien pyöräteille.pimeä paikka.ei nämä tajua.kyllä saatanan rahaa johonkin kukkapuistoon että saa muutama lesta iloa kun kusettaa koiraa siellä.hyvä raahe.


    • Anonyymi

      Kirjoitusten sisällöstä ja oikeinkirjoituksista näkee, ettei niitä ole kirjoittaneet penalin terävimmät kynät. Älykkyysosamäärät per kirjoittaja taitaa olla luokkaa alle 50 eli imbesillen tasolla mennään. Näin siis kirjoitusten perusteella arvioiden😄

      • Anonyymi

        Kirjoittamasi perusteella olet Raahen kaupungin palveluksessa oleileva keskustalainen lesta.


    • Anonyymi

      Suosittelen sinulle äidinkielen tukiopetusta pahimpaan hätääsi.

    • Anonyymi

      Lestareino olen itsekin.täytyy myöntää.katkera vain siitä ettei.naisen kosketusta ole saanut ikinä.vaikka ikää on.kateudesta sitä hiacekuskiaki kiusaan.perkele oispa iteläki naisen lämmin kolo.lesta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2229
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      225
      1991
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1301
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      148
      1267
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      49
      1170
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      65
      1060
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe