Miksei poliisi saa kuriin noita viritettyjä mopoja?

Anonyymi

Päivittäin näkee pyöräteillä mopoja jotka kulkee helposti 60-70km tunnissa, viidenkympin alueella jos omassa auton mittarissa vauhtia 60km/h niin viereisellä pyörätiellä menee mopot ohi. Eikös noiden maksiminopeus pitäisi olla 45km/h? Ja sitten ne äänet!! Asutaan lähellä pyörätietä ja iltaisin/öisin mopot pitää sellaista meteliä ettei kukaan saa nukuttua, eli laittomia tehoputkia ilman vaimennusta noissa käytössä.
Vinkkinä poliiseille: Ratsia sinne koulun pihalle koulupäivän päätteeksi, eikä yhtäkään mopoa lasketa pois tarkastamatta maksiminopeus ja äänenvoimakkuus, laittomista mopoista kilvet pois ja omistajalle iso sakko/verot maksuun.

12

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no tästähän minä jo vuosia sitten täällä valitin ihan just sen takia että ne on r iski pyöräteillä ja riski muuallakin, jos virittävät.
      nyt vasta muutkin asian huomanneet, ennen se oli asenne että "pojat on poikii".
      silti en mene vittuilemaan sen ikäisille vaan olen ystävällinen.
      asun nykyisin kaukana kuusankoskesta maalla jonne halusinkin.
      järvenrantaa en saanut enkä koskaan tule saamaankaan mutta ei se mitään.
      elämässä on tärkeää läheiset ja rakkaus.
      ehkä joskus vielä kuusaalle palaan asumaan.

    • Anonyymi

      Miksi poliisi ei saa kuriin ylinopeutta ajavia autoilijoita tai rattijuoppoja, talousrikollisia, raiskaajia jne jne. Kyllä poliisilla töitä riittää ja mopojonnet ei ole tärkeysasteikolla ensimmäisenä.

    • Anonyymi

      Kyllähän sen, parikertaa kahvastakääntäen, kuulee mikä on kyseessä.

    • Anonyymi

      Sitähän minä sanoin vaikka en mitään puhunu.

    • Anonyymi

      Ooskohan se enneminkin vanhempien tehtävä saada kakarasa kuriin.. Mistä lapset saa rahat virittämiseen?

      • Anonyymi

        Lakien valvominen on poliisien tehtävä.


    • Anonyymi

      Parempi se on, kun pysyvät liikenteenmukana. Kun jaloissa pyörimässä.

    • Anonyymi

      Koska mopoja on enemmän kuin poliiseja . Siksi poliisi ei saa niitä kuriin .
      Sama koskee kaikkea muutakin laittomuutta .

    • Anonyymi

      Miten ne niin hitaasti menevät? Eivätkö nykynuoret osaa enää virittää?

    • Anonyymi

      Toi 45 nopeusraja. On kuin muinaisjäänne pappatuntri ajoilta. Ei mitään tekoa, tämänpäivän mopojen kanssa. Nykymopoille joku, 70 on ihan yhtäturvallista, kun pappikselle 45. Kun vielä vaaditaan ajokorttikin.

      • Anonyymi

        Ps. T. 61v ukko. Molemmilla ajanut. Uusilla ja pappiksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. T. 61v ukko. Molemmilla ajanut. Uusilla ja pappiksilla.

        Mul on mopo'ooo! Päivisin ajelen pitkin kujia, iltasin kattelen muijien kuvia!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe