Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Action-Suomi - Palautuksen ehdot kannattaa lukea tarkkaan

Anonyymi

Jos et ole tyytyväinen tilauksesi, voit palauttaa tuotteet omalla kustannuksella.
Edullisin tapa esim. Maxi -kirje ei käy, koska tarvitaan seurantakoodi, eli täytyy lähettää pakettina.

14

1457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palautus ja vaihto tulee tosi kalliiksi ja tehty muutenkin erittäin hankalaksi!!
      Rahastavat vaihdoilla ja palautuksilla!
      Täsmätietoa ei ole tilausta ennen saatavilla...eikä jälkeenpäinkään!
      Eivät vastaa (halua)selventästi pautuskustannuksiin vaikka kuinka useasti olen kysynyt!!


      (Minun Tilaukseni palautusosoite on:
      Westblaak 90 Unit 2.12 3012 KM, Rotterdam The Netherlands T.a.v. SecuSupplies)
      Jonne pakettina palautus maksaa enemmän kuin tilaukseni yhteensä🥴🥴

    • Anonyymi

      Rahastavat palautuksilla ja vaihdoilla....tulee kalliiksi !!!
      Tietoa palautukseen liittyvistä kuluista ei oikeastaan saa mistään..ei etu eikä jälkikäteen

      Palautus ainakin minulla menee osoitteeseen
      Westblaak 90 Unit 2.12 3012 KM, Rotterdam The Netherlands T.a.v. SecuSupplies

    • Anonyymi

      Jos et ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tuotteet omalla kustannuksella.
      Edullisin tapa esim. Maxi -kirje ei käy, koska tarvitaan seurantakoodi, eli täytyy lähettää pakettina.



      ALLA PALAUTUKSEN HINTA
      (ostoksen hinta 29€

      S-paketti ulkomaille

      21,90 €

      Koronapandemian takia. kuljetusyhteydet joihinkin maihin. ovat katkenneet. Lisätietoa vaikutuksista ulkomaan lähetyksiin löydät maakohtaisista ohjeista.

      Katso maakohtaiset ohjeet posti.fi -sivustolta

      Alankomaat
      😲😩😩

    • Anonyymi

      Ei todellakaan kannata tilata Action Suomelta.Erehdyin tilaamaan talvilegginsit 29,90e ja olivat niin pientä kokoa että hädin tuskin lapselle mahtuisi.Palautin maxikirjeellä (ei kuulema olisi saanut) ja postimaksut yli 14e.Nyt eivät hyväksy laskun mitätöimistä Klarnalta koska palautusehdot eivät täyttyneet eli oliko juuri noin että pakettina olisi pitänyt lähettää.Sisällä oli kyllä kaikki palautukseen liittyvät tiedot ja olin tilannut palautusilmoituksenkin.Ihan perseestä tuollainen firma,ei todellakaan kannata tilata mitään.

      • Anonyymi

        Ko. palautus pakettina maksaa 21,90€!!!!
        Eipä ihme kun ei etukäteen reilusti kerrota palautuskuluista!!??


    • Anonyymi

      Kyselin heiltä mites palautus suomessa. Tuli vastaus että aikovat hankkia suomalaisen palautusosoitteen nykyisen palautteen perusteella. Joku siellä ainakin näyttää kuuntelevan (toivottavasti), vaikka tähän asti meininki ei niinkään hyvä ole ollut.

    • Anonyymi

      Saahan siihen sen plus merkin niin on seuranta

    • Anonyymi

      Olen odottanut melkein kuukauden Action Suomesta tilattua lähetystä. Sähköposti on spämmätty täyteen heidän mainoksiaan ja alennuskuponkeja, mutta lähetystä ei kuulu.

      Olen kirjoittanut heille sähköpostia mutta en ole saanut vastausta. Oletteko muut saaneet tilaamanne ja maksamanne tuotteet ylipäänsä?

    • Anonyymi

      Ei kannata tilata mitään Action Suomelta.Paska firma ja palautus on kallista kuin mikä.Myös asiakaspalvelusta vastaavat huonosti tai ei ollenkaan.Kannattaa suosia tunnetumpia postimyyntifirmoja joilla paremmat palautusehdot.

      • Anonyymi

        Juuri näin


    • Anonyymi

      Ei todellakaan kannata tilata Action Suomelta.Yksi epämiellyttävä asiakaskokemus minulla ja toista ei tule.Palautuskäytäntö on mahdoton ja asiakaspalveluun on vaikea saada yhteyttä.Kaiken saa muualtakin,kannattaa suosia firmoja jotka toimivat asiakaslähtöisemmin ja joilla on hyvät palautusehdot.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä todellakin


    • Anonyymi

      Ei todellakaan kannata täältä tilata mitään.

      Minulla oli kyllä suomalainen palautusosoite, mutten tajunnut palauttaa seurantatunnuksella. Eivät muka ole vastaanottaneet palautusta, Klarnan mukaan. Minulle eivät enää vastaa.

      Tuote, treenitrikoot oli erittäin huonoa laatua ja koko jotain xxxxxxxxxxxxxxs, ei todellakaan S-kokoa kuten tilasin. Paska kauppa..

    • Anonyymi

      Ite sain kaikki tilaamani tuotteet ja asiakaspalvelu vastasi kun halusin palauttaa. Palautusosoite on Suomessa. Ootte varmaan erehtyneet kaupasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe