Miten olis nyt kun olen yksin?

Onko ketään kiinostunut panemaan kanssani?
Panettaa onko siellä ketään kalunsa varressa runkaamassa?
Valinata on sinun en jaksa runkata yksin pilluani tarviin siihen munaa rukkaavan mies pulisen henkilön.
Kyrpä ja pillu rukattavina orkasmiin asti hilataan...

55

2041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Runkkaan kalua nyt hitaasti

      • Nyt alkaa minullakin panettamaan painanko kynän sisään...
        Mulla oikeesti panetttaa...?


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Nyt alkaa minullakin panettamaan painanko kynän sisään...
        Mulla oikeesti panetttaa...?

        Paina sisään ja työntele sitä edes takas pillussa. Mun kyrpä on jo ihan kivikova


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paina sisään ja työntele sitä edes takas pillussa. Mun kyrpä on jo ihan kivikova

        Tekeekö hyvää? Mun kalu sykkii ja on nytkähtelee jo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paina sisään ja työntele sitä edes takas pillussa. Mun kyrpä on jo ihan kivikova

        Selvä minä työntelen kynää edes takaisin pillussani...kuin nopeasti...?


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Selvä minä työntelen kynää edes takaisin pillussani...kuin nopeasti...?

        Kiihdytä vauhtia pikku hiljaa. Mä päästän välillä kalusta irti tai muuten laukean ihan Just!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö hyvää? Mun kalu sykkii ja on nytkähtelee jo

        Tekee hyvää ? Kuinka nopeasti minä työntele kynää sisään ulos?


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Tekee hyvää ? Kuinka nopeasti minä työntele kynää sisään ulos?

        Lisää vauhtia sen mukaan mikä susta tuntuu hyvältä. Mua kiihottaa kauheesti kun ajattelen mitä teet siellä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihdytä vauhtia pikku hiljaa. Mä päästän välillä kalusta irti tai muuten laukean ihan Just!

        Selvä minä kiihdytän vautia pikku hiljaa....panettaa...ihanaa....himot alkaa lentää...tienkö väliin nopeammin..?


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Selvä minä kiihdytän vautia pikku hiljaa....panettaa...ihanaa....himot alkaa lentää...tienkö väliin nopeammin..?

        Tee vaan yhä nopeemmin ja ajattele että panisin sua takaa päin mun paksulla kalulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee vaan yhä nopeemmin ja ajattele että panisin sua takaa päin mun paksulla kalulla!

        Kohta tulee jo väkisin, saatko sinäkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisää vauhtia sen mukaan mikä susta tuntuu hyvältä. Mua kiihottaa kauheesti kun ajattelen mitä teet siellä

        Välin hieron sormilla klitaa...väliin tien nopeammin...kkun pysäytän välillä...kutiaa kiihottuu...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee vaan yhä nopeemmin ja ajattele että panisin sua takaa päin mun paksulla kalulla!

        Selvä n minä tien pillua kitiaa jo kiihottuu...minulla sinun iso kalu...sisällä panttaa....tien tällä hetkellä nopeammin...kiihottuu koko ajan enemmän...väliin tien hitaamin...tekee tosi hyvää...


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Välin hieron sormilla klitaa...väliin tien nopeammin...kkun pysäytän välillä...kutiaa kiihottuu...

        Nyt mun kulli räjähtää kiimasta !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta tulee jo väkisin, saatko sinäkin?

        En ihan vielä...Mulla kestää vielä...panettaa....


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Selvä n minä tien pillua kitiaa jo kiihottuu...minulla sinun iso kalu...sisällä panttaa....tien tällä hetkellä nopeammin...kiihottuu koko ajan enemmän...väliin tien hitaamin...tekee tosi hyvää...

        Uuh, nyt mä laukesin! Tuli ihan älytön orkku ja spermaa kauhea lasti! Joko sinä sait?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mun kulli räjähtää kiimasta !

        Anna tulla vaan kaikki mun sisään...


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Anna tulla vaan kaikki mun sisään...

        Mahtavaa! Annoin koko lastin tulla! Oli palleissa yli viikon satsi et usko kuin hyvää teki! Oispa saanut livenä sun kanssa naida vaikka koko yön


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uuh, nyt mä laukesin! Tuli ihan älytön orkku ja spermaa kauhea lasti! Joko sinä sait?

        En vielä mutta pillu sykkii...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta tulee jo väkisin, saatko sinäkin?

        Ei ole kaukana...nyt runkkaan kunnolla...


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        En vielä mutta pillu sykkii...

        Nuolen sun pillua niin että saat mahtavan orkun. Kuvittele kuinka lipsutan kielelläni sun klittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuolen sun pillua niin että saat mahtavan orkun. Kuvittele kuinka lipsutan kielelläni sun klittaa!

        Jos oltais livenä hommissa niin mun kalu olis takuulla jo uusintakiertokselle kovana!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa! Annoin koko lastin tulla! Oli palleissa yli viikon satsi et usko kuin hyvää teki! Oispa saanut livenä sun kanssa naida vaikka koko yön

        Oikein mahtavalta tuntuu...sisälläni on koko lasti spermaa...oho varmasti helpotti...voi hitsi varmasti olisin halunnut antaa pillua sinulle koko yön...kohta tulee..nyt tuli minultaki...mukavalta tuntu...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mun kulli räjähtää kiimasta !

        Mulla tuli jo......anna tulla niin helpottaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuolen sun pillua niin että saat mahtavan orkun. Kuvittele kuinka lipsutan kielelläni sun klittaa!

        Minulta tuli jo.


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Oikein mahtavalta tuntuu...sisälläni on koko lasti spermaa...oho varmasti helpotti...voi hitsi varmasti olisin halunnut antaa pillua sinulle koko yön...kohta tulee..nyt tuli minultaki...mukavalta tuntu...

        Upeeta! Tuollainen nainen olis mahtavaa tyydyttää perusteellisesti ja molemmat sais nauttia oikein kunnolla mut tää teki kyllä tosi hyvää toivottavasti säkin tykkäsit!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Upeeta! Tuollainen nainen olis mahtavaa tyydyttää perusteellisesti ja molemmat sais nauttia oikein kunnolla mut tää teki kyllä tosi hyvää toivottavasti säkin tykkäsit!

        Ihanasti sanottu, olisihan kivaa ottaa vieraan miehen. Antaa minulle kunnolli kalua. Kumpikin sais siitä hyvää


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Ihanasti sanottu, olisihan kivaa ottaa vieraan miehen. Antaa minulle kunnolli kalua. Kumpikin sais siitä hyvää

        Näinpä! Mut Kiitti tästä ja hyvät yöt!😙


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuolen sun pillua niin että saat mahtavan orkun. Kuvittele kuinka lipsutan kielelläni sun klittaa!

        Ilisitpa rinnalla koskettaisit minua tuuhean karvapeitteen alle...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä! Mut Kiitti tästä ja hyvät yöt!😙

        Olehyvä ja hyvää loppuyötä harrastetaan taas jossain vaheessa kun on sopiva rako.😴🥱nyt minäkin menen nukumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää vauhtia sen mukaan mikä susta tuntuu hyvältä. Mua kiihottaa kauheesti kun ajattelen mitä teet siellä

        tulisitko käyttämään mun isoo dildoo miehestä se voi tuntuu hyvältä myös


    • Anonyymi

      Jos haluut oikeesti panna pistä Kik tai snäppi t: 18cm

      • Mahtavan iso kalu KIK pantaisiin. Kyllä jonain aikaa. Jos se kokrona aikaan on mahdollista.
        Minuun saa koskea vain rokotukset ottanut henkilö. Valehtelusta seuraa poliisi asia.
        En anna rokottamattomien koskea itseeni. En vaikka seksi olisi kyseessä. Vaikka hän olisi vieraskin mies hänellä täytyy olla koronapassi ja negatiivinen testitulos.


    • Anonyymi

      vielä kerran yksi kerta ei riitä nyt olen valmis naisen alistukseen kaikki käy

      • Vielä vain vaikka saisit oikean tarttunnan. Oletko rokotettu sillä en halua ehdon tahdoin koronaa.


    • Anonyymi

      mulla tämmönen 27cm sauva just käyny mun peppus voidaan putsata ja antaa sulle orgut

      • mahtava oikein kunnon panokalu. Kairaisit minun perseenkin sillä ja pillua niin kauan kuin halisi kestäisi.


    • Anonyymi
    • on :)

      • Kuinka paksu panokalusi on pituus on 72 senttiä?


    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe