isoin?, yx selekinen ja yx mulukualainen olivat kilpaileet keskenään kumpi saa eniten kepilään kolikoita pöydältä alas ja miten kaukaa pöydän reunalta, en kysynyt kumpi voitti, luulen että kertoja oni voittanut,,
niin kenellä
11
122
Vastaukset
- Anonyymi
jos joku sinun seksuaalisia suuntauksia epäilee olisikohan sillä mitään tekemistä asian kanssa että sinä kirjoitat someen avauksia kuten tämä? Aina alapää juttuja viljelemässä
- Anonyymi
käytkö sinä vieläkin "vaalitaistoa esittämällä ultra-siveelistä kuten kämäessä vaaditaan,minkäsminäsille, että ne kaksi on kepillään pelanneet rahapeliä ja se toinen on selekinen sinulle läheinen..siitäköhän hermostumisesi johtuikin,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käytkö sinä vieläkin "vaalitaistoa esittämällä ultra-siveelistä kuten kämäessä vaaditaan,minkäsminäsille, että ne kaksi on kepillään pelanneet rahapeliä ja se toinen on selekinen sinulle läheinen..siitäköhän hermostumisesi johtuikin,,
,,turhaan korostat yli-siveellistä, sen "roskisdyykkarisi vesitti..
- Anonyymi
onkos sinulla alapää unohtunut vaiko alakannu "lerputtaan,kun nuorin jo 14 v,,?
- Anonyymi
tarina ei nähtävästi kerro miten pieni pöytä tilanteessa oli....
- Anonyymi
kai se 50 cm on ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kai se 50 cm on ollut
,, välillä olivat pelanneet bajatsoo ja siten kun oli ramahtanut kiireesti kolikot pöydälle ja suorot esiin,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, välillä olivat pelanneet bajatsoo ja siten kun oli ramahtanut kiireesti kolikot pöydälle ja suorot esiin,,
joko "klo 10,30 sai orkut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joko "klo 10,30 sai orkut?
vai oletko "hybriiti, siis 2s neuvonen,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai oletko "hybriiti, siis 2s neuvonen,,
siis et miestä etkä naista tarvii,,
kaikki kotona
- Anonyymi
Loistavaa Kärsähuumoria, lisää vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026