https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/482dc46c-69c4-4ada-a5c3-6cd78802d37d
Eikö tätä edes kiinnosta maksaa veroja 😆, kolmannes tuloista mätkyihin. Vai toivotaanko että mies maksaa sitten verot pois.
Sofian tulot
149
3213
Vastaukset
- Anonyymi
Lokki odottaa, että seuraava elättäjä kuittaa nämäkin velat.
- Anonyymi
Ei ollutkaan lokki, vaan tehnyt ansiotyötä, mukavalla palkalla🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollutkaan lokki, vaan tehnyt ansiotyötä, mukavalla palkalla🤗
Hyvä Sofia hyvät tulot.🌹❤
- Anonyymi
Tuloja ei ole kun ei ole töissä.
- Anonyymi
Sofia kun olisi verot hoitanut pois, käteen jäävä tulot ovat 40000 €.Miten sillä eletään luksus elämää.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia kun olisi verot hoitanut pois, käteen jäävä tulot ovat 40000 €.Miten sillä eletään luksus elämää.?
Sofialla on samat laukut, samat kengät ja samat vaatteet kuin muutamana vuotena enenkin. Käy syömässä pari kertaa kuukaudessa ravintolassa ja vetää hernekeittoa välipäivinä. Ei omista kallista autoa ja asuu miesystävänsä kämpässä. Ei nyt niin kauhean luksukselta näytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofialla on samat laukut, samat kengät ja samat vaatteet kuin muutamana vuotena enenkin. Käy syömässä pari kertaa kuukaudessa ravintolassa ja vetää hernekeittoa välipäivinä. Ei omista kallista autoa ja asuu miesystävänsä kämpässä. Ei nyt niin kauhean luksukselta näytä.
Asui hotellissa kun Tv ohjelmaa tehtiin, mitä jäi käteen? Kyl nää on tyhmien bluffi kulisseja edelleen, lokki on lokki kuitenkin
- Anonyymi
Hyvät tulot Sofialla n. 3700e/kk puhtaana käteen, moniko teistä saa saman?
Tänä vuonna vielä enemmän on tienannut.- Anonyymi
Oletko ihan tyhmä? Noista ei ole vielä veroja maksanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse itse veroja maksaa. Jättää ulosottoon ja odottaa, että seuraava elättäjä kuittaa ne.
- Anonyymi
No mutta. Tuloista on verot maksamatta. Jälleen.
- Anonyymi
Pahvi, verot maksamatta lokilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oletko itse idiootti? Maksatko sinäkin vuoden välein verot? Jos tienaa reilu 60t€ ja noin paljon mätkyjä, niin tietää että ei niitä veroja ole edes aikomus maksaa, kun rahoja tullu tilille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskepa itse, mitä jää käteen. Taidat olla tyhmä sinä itse.
- Anonyymi
Onko kommentoija minkä ikäinen? 🙊🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oletko itse idiootti? Maksatko sinäkin vuoden välein verot? Jos tienaa reilu 60t€ ja noin paljon mätkyjä, niin tietää että ei niitä veroja ole edes aikomus maksaa, kun rahoja tullu tilille.
Taidat olla toosi tietämätön🙈 Tottakait verot täytyy maksaa ennenmmin tai myöhemmin. Oletko 10v?😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla toosi tietämätön🙈 Tottakait verot täytyy maksaa ennenmmin tai myöhemmin. Oletko 10v?😁
Ehkä joku fixumpi maksaa veroja vuoden aikana, kuin jättää ne maksamatta ja ottaa mätkyinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahvi, verot maksamatta lokilla.
Mitenkähän palkansaajan kaikki työeläkemaksut ym. Nehän tekee yhtä paljon kuin verot.
- Anonyymi
Älä nyt innostu, verot maksamatta. Eikö ikinä opi.
Sara ja Martina osaa hoitaa raha-asiansa. Päästääkö ulosottoon ja muut sakot? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku fixumpi maksaa veroja vuoden aikana, kuin jättää ne maksamatta ja ottaa mätkyinä.
Ja joku viisaampi tietää ettei mätkyt ole sama asia kuin maksamattomat verot. Mätkyt on jälkiveroja mitkä otetaan huomioon tilikauden jälkeen. Eli tuloja, mitkä ylittäneet edellisenä vuotena tehdyn tuloarvion verotukseen. Lisäksi mätkyjen määrään vaikuttaa liian pieni veroprosentti suhteessa tuloihin. Tämä mätkyjen saanti voi tulla myös normaalille palkansaajalle, jos ei ole toimittanut tulojen ylittyessä uutta verokorttia korotetulla prosentilla.
- Anonyymi
Ota verot pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä tuota Sofian verohommaa ollenkaan. Tulot v. 2018 n. 28k, tulot v. 2019 n. 19k muutama sata palautusta. Silti maksoi veroja kesällä 23 k. Jos tekee verokortilla töitä ja vaikka olisi liian pieni veroprosentti, niin eikö ylimenevältä osalta mene lisäprosentin mukaan veroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse itse veroja maksaa. Jättää ulosottoon ja odottaa, että seuraava elättäjä kuittaa ne.
Itse Sofia veronsa maksaa, niin kuin tähänkin asti.
Aina on maksanut.👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän palkansaajan kaikki työeläkemaksut ym. Nehän tekee yhtä paljon kuin verot.
Palkansaajan (eli on töissä verokirjalla) työeläkemaksut hoitaa työnantaja. Niitä ei voi välttää ja jokainen voi palkkakuitistaan tarkistaa, paljonko sitä on maksettu.
Jos henkilö tekee työtä yrittäjänä, hänen pitää hoitaa YEL-maksut eli yrittäjän eläkevakuutus. YEL on pakollinen, mikäli työtulo ylittää vuodessa n. 8000 euroa eikä kuulu muun eläkelain piiriin. Ulosottokelpoinen.
YEL-maksut ovat myös vähennyskelpoisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Sofia maksanut vaikka kuinka paljon veroja.
Vasta uutisoitiin maksaneen yli 20000 euroa eli enemmän kuin moni edes tienaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästi itse ole kovin fiksu. En ole edellistä kommenttia kirjoittanut, mutta näkeehän siitä suoraan että puhutaan tuloista, joista ne verot on jo vähennetty.
65000 bruttotuloa vuodessa puolestaan tekee lähemmäs 6000 euroa kuukausittaista tuloa, eli todella hyvät on tulot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskepa itse, mitä jää käteen. Taidat olla tyhmä sinä itse.
"Laskepa itse, mitä jää käteen. Taidat olla tyhmä sinä itse."
Itse olet ku toista sanot. Sofia on asunu ulko mailla ja matkustanut kuvaus paikoilla ja vip juhlissa niin ei niistä tarvite maksaa veroja suomeen. Ne on ulkomaan maksuja ja vero vapaata. Tiedän olen itse ollut töissä ruotsissa ja tiedän ei tarvitsa maksaa jos saa palkkaa niin tarvii eriksee suomeen maksaa.
Ite et tiijä tyhmä.
Sofia on upea nainen ja olet vaa kateellinen kun se tienaa ja on arvostettu malli ja vip emäntä. - Anonyymi
Vuoden 2020 tulot romahtaneet.
- Anonyymi
Siis vuoden 2021 tulot ?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole veroja tilittänyt verokaudella vaan maksaa ne mätkyinä jälkikäteen. Jos maksaa, voi olla, että menee uo:hon ja lyhentelee sovitusti kuten ennenkin ja jos ei sovittu pidä, niin sitten tulevista tuloista jo ennakolta tilittää maksaja uo-tolle, Prosesseja on monenlaisia ja sopimuksia. Miesystävä varmaan auttaa tarvittaessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Laskepa itse, mitä jää käteen. Taidat olla tyhmä sinä itse."
Itse olet ku toista sanot. Sofia on asunu ulko mailla ja matkustanut kuvaus paikoilla ja vip juhlissa niin ei niistä tarvite maksaa veroja suomeen. Ne on ulkomaan maksuja ja vero vapaata. Tiedän olen itse ollut töissä ruotsissa ja tiedän ei tarvitsa maksaa jos saa palkkaa niin tarvii eriksee suomeen maksaa.
Ite et tiijä tyhmä.
Sofia on upea nainen ja olet vaa kateellinen kun se tienaa ja on arvostettu malli ja vip emäntä.Täh. Siis mitä? Jos on kirjoilla verotusvuoden päättyessä Suomessa ja osoite Helsingissä niin verotuskunta on Helsinki ja valtion verotusmaa Suomi. Jos lomailee verovuoden aikana maailmalla, se ei ole vakituista asumista. Jos palkanmaksaja on Suomalainen yritys ja joudut palkkatyösi vuoksi maksamaan saat ainoastaan päivärahat ja matkakorvaukset ehkä palkan lisäksi riippuen keikasta.
Tuplaverotus sopimukset on tiettyjen maiden välillä ja koskee vakinaista asumista ja työn tekoa kohdemaassa. LIsäksi on muita sopimuksia, joiden avulla eri verotusperusteita jne.
Ihan se, että käy lomilla tai kubauskeikalla mainoksiin tai tv-ohjelmiin suomalaisella tilaajalle tai toimeksiantajalle ihan millä tahansa sopparilla ei vapauta verovelvollisuudesta.
- Anonyymi
Joka tapauksessa hänellä on töitä ja mukavat tulot, päinvastoin kuin täällä on väitetty😊
- Anonyymi
Sofialla edellisiä mätkyjä 23 000 euroa jotka maksanut (itse?) nyt elokuussa. Uusia mätkyjä tuli saman verran. Eipä tuosta 65 000 paljon viivan alle jää. Ihmettelen mistä yleensä tienaa koska pääasiassa makoillut ja katsellut Netflixiä. Kun vertaa näihin tosinaisiin jotka tekee pitkää päivää aivan oikeita töitä.
- Anonyymi
Mistä mahtaa tulla tuo ansio? Kaupallisia yhteistyökuvioita oli vain muutama vuoden 2020 aikana?
- Anonyymi
Eipä noilla tuloilla yksinään luxus elämää vietetä, että se niistä hyvistä tuloista😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofialla edellisiä mätkyjä 23 000 euroa jotka maksanut (itse?) nyt elokuussa. Uusia mätkyjä tuli saman verran. Eipä tuosta 65 000 paljon viivan alle jää. Ihmettelen mistä yleensä tienaa koska pääasiassa makoillut ja katsellut Netflixiä. Kun vertaa näihin tosinaisiin jotka tekee pitkää päivää aivan oikeita töitä.
Eiköhän hän maksanut tämän vuoden tuloista ja filmauspalkkiosta edelliset mätkyt.
Kyllä siitä viimekin vuonna on viivan alle jäänyt n. 45000e. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä noilla tuloilla yksinään luxus elämää vietetä, että se niistä hyvistä tuloista😁
Heitähän onkin kaksi maksamassa kuluja. Kyllä tuon tason elämää, mitä Sofiakin elää, viettää ihan kepeästi noillakin tuloilla.
Ja ota huomioon, lähes kaikki kauneushoitola-ja kampaamokäynnit ovat hänelle palkallisia yhteistöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan toi tienannut ihan mukavasti. Taitaa sua harmittaa, että Sofia ei sittenkään elä köyhyysrajalla.
- Anonyymi
Sofian tulot on seurausta katiskasta ja siis Ranta-ahon ja katiskan ansiota. Onhan sekin toki tapa tienata. Sofian kaupalliset yhteistyöt on todella pientä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä mahtaa tulla tuo ansio? Kaupallisia yhteistyökuvioita oli vain muutama vuoden 2020 aikana?
Vahva veikkaus, että iso osa tuloista muodostuu verotettavasta asuntoedusta. Tämä asuntoetu on joko Stefun yrityksestä lähtöisin tai sitten televisioyhtiön Sofialle maksamaa. Se selittää myös sen miksi tuloista on verot maksamatta. Jos rahapalkka ei makseta , ei voi myöskään pidättää vetoja, vaan ne jäävät juurikin maksettaviksi lopullisissa veroissa eli tässä mätkyinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan toi tienannut ihan mukavasti. Taitaa sua harmittaa, että Sofia ei sittenkään elä köyhyysrajalla.
Ei harmita, kun itse tienaan enemmän😀 Noista ei ole vero maksettu eli ne tulee vielä maksettavaksi, eikä noi vielä hirveen isot tulot ole. Harmittaako sinua, kun et hanki mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei harmita, kun itse tienaan enemmän😀 Noista ei ole vero maksettu eli ne tulee vielä maksettavaksi, eikä noi vielä hirveen isot tulot ole. Harmittaako sinua, kun et hanki mitään?
Juu juu uskotaan:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä keitä tarkoitat tosinaisiksi,mutta paljonko he tienasivat töillään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian tulot on seurausta katiskasta ja siis Ranta-ahon ja katiskan ansiota. Onhan sekin toki tapa tienata. Sofian kaupalliset yhteistyöt on todella pientä.
Kyllä sieppaa näköjään,kun on tienannu enemmän mitä sinä😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitähän onkin kaksi maksamassa kuluja. Kyllä tuon tason elämää, mitä Sofiakin elää, viettää ihan kepeästi noillakin tuloilla.
Ja ota huomioon, lähes kaikki kauneushoitola-ja kampaamokäynnit ovat hänelle palkallisia yhteistöitä.Sinne Kamppiin voi mennä jokainen skumpalle ei se nykyään enää ole mikään superkallis paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joo, just näin, Sofia on ilmoittanut huumeista saatavia tuloja verottajalle 😄 oletko tyhmä?
Ihmiset eivät suostu uskomaan, että kyllä noista Sofian posettelu-tuotemainoksista maksetaan. Siihen riittää pelkästään se, että on seuraajia. Joitakin kyrsii, kun ilman koulutustakin voi tienata noin helppoa rahaa. Verothan siitäkin voisi toki maksaa mutta se on asia erikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän hän maksanut tämän vuoden tuloista ja filmauspalkkiosta edelliset mätkyt.
Kyllä siitä viimekin vuonna on viivan alle jäänyt n. 45000e.Vuoden 2019 tulot olivat 19k viime vuotisen juorukalenterin mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuoden 2019 tulot olivat 19k viime vuotisen juorukalenterin mukaan.
Sofia asui 2019 puolet vuodesta Espanjassa, eli puolen vuoden tulot nuo 19000e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ne 23k verot tuli? Siis ne, jotka maksoi kesällä 202.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian tulot on kyllä ihan hänen omaa ansiotaan. Tienasi hyvin ennen Ranta-Ahoa, jonka paljastuminen rikolliseksi vaikutti välittömästi suoraan Sofiaan ja tämän tuloihin. Onnekseen pääsi miehestä eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verotettavat tulot olivat vuonna 2019 juuri ja ainoastaan nuo 19k ja niistä sai muutaman satasen palautusta. Puolet vuodesta asui Suomessa eikä tehnyt töitä. Turha muutenkaan miettiä, mitä Sofia tienaa tai on tienaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ota huomioon, lähes kaikki kauneushoitola-ja kampaamokäynnit ovat hänelle palkallisia yhteistöitä.Missä noi yhteistyöfirmat on listattu, kun vain yhdessä ohjelmassa ( Sofian salaisuudet) kiitokset lopussa muutamalle firmalle????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne Kamppiin voi mennä jokainen skumpalle ei se nykyään enää ole mikään superkallis paikka.
Järkyttävä junttibaari muutaman ulkolaisen hotelliasukkaan lisäksi.
Yäk. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian tulot on kyllä ihan hänen omaa ansiotaan. Tienasi hyvin ennen Ranta-Ahoa, jonka paljastuminen rikolliseksi vaikutti välittömästi suoraan Sofiaan ja tämän tuloihin. Onnekseen pääsi miehestä eroon.
Tämä onneksi eroon päässyt mies maksoi hänen edelliset uo:ssa olevat verovelat.
Oli lehdessä, jos muistat. Nykyisellä on hiukan likviditetttiongelmaa.
- Anonyymi
Ei osaa.
- Anonyymi
Eipä mätkyt johdu siitä, ettei kiinnosta maksaa veroja. Mätkyt eli jäännösvero johtuu siitä, että on tienannut enemmän, mikä on ollut vuoden arvio tuloverotuksessa. Nämä jäännösverot tulevat vasta nyt maksuun.
Voi olla hyvinkin että tänä vuonna 2021 Sofia on tienannut vielä enemmän, nostanut tulorajaansa ja saa ensi vuonna palautuksia. Noi tiedothan on viime vuoden verotuksen.
Mutta jostain pitää kuitenkin Sofiasta valittaa. Ensin valitetaan, että työtön lokki. Nyt kun hän onkin saanut niitä ansiotuloja valitetaan siitäkin.Sofia on tienannut verovuonna 2020 noin 65.000 euroa. Hän joutuu maksamaan jäännösveroa noin 20.000 euroa. Tuo tarkoittaa ihan suoraan sitä, että hän ei ole maksanut yhtään veroja.
Koska nuo verot on jätetty maksamatta, niin se tarkoittaa, että ne tulee maksuun ensi vuonna. Tuo taas tarkoittaa suoraan sitä, että ensi vuonna hänellä on parin vuoden verot maksussa. Se taas tarkoittaa sitä, että hänen on tienattava pirun paljon, että selviytyy kahden vuoden verojen maksusta, mikäli aikoo tasata tilinsä verottajan kanssa.
Toi on ihan suomeksi sanottuna typerää, koska siinä syödään jo tulevaa vuotta ennakkoon.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Sofia on tienannut verovuonna 2020 noin 65.000 euroa. Hän joutuu maksamaan jäännösveroa noin 20.000 euroa. Tuo tarkoittaa ihan suoraan sitä, että hän ei ole maksanut yhtään veroja.
Koska nuo verot on jätetty maksamatta, niin se tarkoittaa, että ne tulee maksuun ensi vuonna. Tuo taas tarkoittaa suoraan sitä, että ensi vuonna hänellä on parin vuoden verot maksussa. Se taas tarkoittaa sitä, että hänen on tienattava pirun paljon, että selviytyy kahden vuoden verojen maksusta, mikäli aikoo tasata tilinsä verottajan kanssa.
Toi on ihan suomeksi sanottuna typerää, koska siinä syödään jo tulevaa vuotta ennakkoon.Juuri näin.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Sofia on tienannut verovuonna 2020 noin 65.000 euroa. Hän joutuu maksamaan jäännösveroa noin 20.000 euroa. Tuo tarkoittaa ihan suoraan sitä, että hän ei ole maksanut yhtään veroja.
Toi on ihan suomeksi sanottuna typerää, koska siinä syödään jo tulevaa vuotta ennakkoon.Höpöhöpö Raili.
Viisasta oli maksaa velat pois ulosotosta ensin. Ja nyt voi Sofia tehdä maksusuunnitelman verottajan kanssa, kun ei ulosotossa ole enää mitään.
Vähän kerrassaan pienemmissä erissä lyhentää jäännösveroa kuukausittain.
Maksusuunnitelman pystyy helposti sopimaan verottajan kanssa, mutta se edellyttää ettei mitään veroja ole ulosotossa ja nyt Sofia sen pystyy tekemään. - Anonyymi
Katsopas kun kateus vain kasvaa muutamilla, kun eivät voi huutaa, että on persaukinen ja löhöilee vaan :D
Ja ihan itse pystyy ruokansakin ostamaan, tähän asti melusivat ettei Sofia saa ruokaa ennenkuin Stefu on hesassa.
Muutamilla harmin paikka, kun Sofiallakin menee ihan hyvin. Tänä vuonna vielä paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö Raili.
Viisasta oli maksaa velat pois ulosotosta ensin. Ja nyt voi Sofia tehdä maksusuunnitelman verottajan kanssa, kun ei ulosotossa ole enää mitään.
Maksusuunnitelman pystyy helposti sopimaan verottajan kanssa, mutta se edellyttää ettei mitään veroja ole ulosotossa ja nyt Sofia sen pystyy tekemään.Täällä on olevinaan kymmenen "viisasta", jotka eivät ymmärrä mistään mitään. Asia on juuri noin, kuten kerroit.
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö Raili.
Maksusuunnitelman pystyy helposti sopimaan verottajan kanssa, mutta se edellyttää ettei mitään veroja ole ulosotossa ja nyt Sofia sen pystyy tekemään.Ja höpön höpöt itsellesi.
Totuus on se, että nuo maksamattomat verot ovat rasitteena ensi vuodelle. Vaikka ne pilkottaisi pienempiin eriin, niin ne ovat velkaa ja rasittavat Sofian maksukykyä tulevina vuosina. Verottaja ei tee kovin pitkäaikaisia maksusuunnitelmia johtuen siitä, että verovelat vanhenevat 5 vuodessa. Lisäksi se vaatisi sen, että Sofia maksaisi tunnollisesti sopimuksen mukaan verovelkojaan verottajalle tietty myös maksaisi uuden verovuoden verot (arviot) siinä sivussa.
Sofia on ennenkin tehnyt maksusuunnitelman jäännösverojen maksusta verottajan kanssa, mutta ei sitä sopimusta sitten kuitenkaan noudattanut ja niinpä kaikki meni ulosottoon, jotka Niko maksoi. Samoin ulosottoon menivät edellisetkin verot vielä tuon jälkeen (ne kait Sofia tai joku muu maksoi Sofian puolesta). Tuosta johtuen verottajan on hiemen vaikeaa luottaa Sofian veronmaksukykyyn/-halukkuuteen ja sopimus saattaa olla "kiven allla".
Oikeesti ainoa totuus on se, että maksa verovelkasi silloin, kun kuuluu äläkä vasta sitten, kun ne menee ulosottoon.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Toi on ihan suomeksi sanottuna typerää, koska siinä syödään jo tulevaa vuotta ennakkoon.Tämän vuoden mätkyt tulee maksuun vasta 2023.
- Anonyymi
Mahtaa lokkia harmittaa, kun Martina tienannut hyvin 🤭
- Anonyymi
Paremmin myös tienasi kuin miljonääri Stefan ja tienasiko Hannukin paremmin kuin Stefan .?
- Anonyymi
Ja Martina jättänyt maksamatta Nannan kanssa takaisin ihmisille peruuntuneet hyvinvointukurssit/laihdutuskurssit Espanjassa, mitkä piti koronan takia perua. Ne näkyy myös Maran tuloina. Eli immeisiltä vaan rahat pois vaikkei saa maksuille mitään vastinetta. Onhan tuokin tietty bisnestä.
- Anonyymi
Miksi harmittaisi. Kai hän miehensä exän asioista ja tuloista tietää. Kumma juttu, että nyt kun varattomaksi "lokiksi" haukuttu Sofia näyttääkin, että tienaa ihan hyviä tuloja omalla työllään niin vaihdetaan puheenaihetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Martina jättänyt maksamatta Nannan kanssa takaisin ihmisille peruuntuneet hyvinvointukurssit/laihdutuskurssit Espanjassa, mitkä piti koronan takia perua. Ne näkyy myös Maran tuloina. Eli immeisiltä vaan rahat pois vaikkei saa maksuille mitään vastinetta. Onhan tuokin tietty bisnestä.
Miksi puhut paskaa ? Ensinnäkin tämä leirejä järjestävä yritys on hallinnoltaan Nannan käsissä, ja aivan eri yritys, kuin Martinan oma ja missä hän itse operoi. Ja toiseksi leirimaksut on palautettu palautuksiin oikeutetuille henkilöille, muutoinhan tämä yritys olisi asian tiimoilta oikeudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi. Nyt paistaa läpi, tai suorastahan polttaa, niin valtava kateus ja katkeruus. Koeta kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin myös tienasi kuin miljonääri Stefan ja tienasiko Hannukin paremmin kuin Stefan .?
Hannu tienasi vain 26 278€ 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi voinut Martina maksaa Hannulle myös Dubain matkan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi harmittaisi. Kai hän miehensä exän asioista ja tuloista tietää. Kumma juttu, että nyt kun varattomaksi "lokiksi" haukuttu Sofia näyttääkin, että tienaa ihan hyviä tuloja omalla työllään niin vaihdetaan puheenaihetta.
Kyllä harmittaa. Sofiaa on aina harmittanut aivan kaikki mitä Martimalla on. Viimeistään mätkyjen maksupäivänä harnittaa entistä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä harmittaa. Sofiaa on aina harmittanut aivan kaikki mitä Martimalla on. Viimeistään mätkyjen maksupäivänä harnittaa entistä enemmän.
...mutta jos Martimaa harnittaa vielä enemmän😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...mutta jos Martimaa harnittaa vielä enemmän😂
Miksi ihmeessä harmittaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannun tulot 26 278.
Stefun tulot 165 991.
Olet aika heikko matikassa, jos Hannu tienasi mielestäsi paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia yli kolminkertaisti edellisen vuoden tulonsa, miksi häntä harmittaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa! Eri firma ja rahat palautettu kaikille. Pysy totuudessaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö sun höpinät ...et varmaan tiedä noista leireistä mitään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jauhat paskaa juttuinesi. Ymmärtäähän sen kun ketuttaa niin vietävästi kun Martina pärjää hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa! Eri firma ja rahat palautettu kaikille. Pysy totuudessaa.
Vauvallakin kävi jo väittämässä tuosta leirimaksusta. Joku linkkasi sinne Martinan ja Nannan kirjoituksen jossa sanottiin että julkisuudessa olleet väitteet, että ei ole palautettu, ei pidä paikkansa. Kaikki on palautettu. Lisäksi siellä mietittiin että onko tuo leirimaksusta hokija sama henkilö joka antoi jutun Iltalehdelle. Vieläkin väittää että ei ole maksettu. Itseasiassa lähes päivittäin eri kanavilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannun tulot 26 278.
Stefun tulot 165 991.
Olet aika heikko matikassa, jos Hannu tienasi mielestäsi paremmin.Stefu sai yli 40 tuhatta mätkyjä ja lisäksi hänellä on iso summa ulosotossa. Viime vuonna sai mätkyjä 97 tuhatta. Lisäksi firmalla on älytön määrä velkaa. Aika hyvät tulot Hannulla kun oli keväästä lähtien lomautettuna. Ilmeisesti säästöjä. Ei muuten viime vuonna seurustelleet Martinan kanssa joten ei olisi syytä verrata. Tämän vuoden tiedot tulevat vasta vuoden päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusetusta se on,eikä bisnestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannuhan oli lomautettuna suurimman osan vuodesta 2020 ja tänä vuona meni työt seksikohun takia.
- Anonyymi
Tuskin. Hannu on mielissään rakkaansa tuloista.❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jauhat paskaa juttuinesi. Ymmärtäähän sen kun ketuttaa niin vietävästi kun Martina pärjää hyvin.
Miten Martina pärjää pääkoppansa kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofiaa ei kiinnosta mikään Martina, kun Martina vaan jättää heidät rauhaan.
Kuten Sofia on sanonut, Martina on ilkeä luonne...ja katkera sanon minä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä harmittaisi.
Mitä hän sitten itkee joka lehdessä ja telkussa katkeruuttaan vuosia? Mahtaa joku asia harmittaa ja sitä asiaa ei rahalla saa hänkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia yli kolminkertaisti edellisen vuoden tulonsa, miksi häntä harmittaisi?
Eihän Sofiaa ole muutenkaan harmittanut mikään, noita kateellisia vaan harmittaa kaikki, mitä Sofia tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Martinalla ( Nannalla) epärehelliset keinot hankkia tuloja.
Ensin mainittu ei raaski myöskään maksaa edes tyttärensä harrastuksia, kun vinkkasi Seiskaa taas haukkumaan lapsen isän saadakseen tämän ne maksamaan. Lisäksi sai miehen jälleen huonoon valoon ja itselle tietysti mukavan vinkkipalkkion. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi voinut Martina maksaa Hannulle myös Dubain matkan..
Senkun näkisi, Martina käyttää rahansa vain itseensä.
- Anonyymi
”Lokki” on tienannut enemmän kuin keskivertosuomalainen😏
- Anonyymi
Ja jättänyt verot maksamatta, miten yksinkertaisten ihmisten jakeluun ei tämä asia mene!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jättänyt verot maksamatta, miten yksinkertaisten ihmisten jakeluun ei tämä asia mene!!!!
Nyt rupee jollakin otsasuonet pullistumaan. Ihaile sinä vaan niitä Martinan numeroita ja jätä muiden veroasiat heidän huolekseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä verottaja ottaa aina omansa, joten älä huolehdi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt rupee jollakin otsasuonet pullistumaan. Ihaile sinä vaan niitä Martinan numeroita ja jätä muiden veroasiat heidän huolekseen.
Miksi pitäisi jättää. Totuus on että lokki on välinpitämätön paska. Verot on taas maksamatta. Vouti todennäköisesti vienyt tuosta summasta edellis vuoden verot. Eipä jää rahaa lyksykseen. Nyt kiinnostaa tietää millä lokki maksaa oikeudenkäyntikulunsa. Varmaan ainoalla tavalla jonka osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi jättää. Totuus on että lokki on välinpitämätön paska. Verot on taas maksamatta. Vouti todennäköisesti vienyt tuosta summasta edellis vuoden verot. Eipä jää rahaa lyksykseen. Nyt kiinnostaa tietää millä lokki maksaa oikeudenkäyntikulunsa. Varmaan ainoalla tavalla jonka osaa.
Edellisvuoden tulot 19k. Miten siitä olisi voinut mennä 23k veroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mieti liikaa.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mieti liikaa.😂
Totuus on se, ettei S paljon veroja maksele 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on se, ettei S paljon veroja maksele 😜
Edellisinä vuosina Sohvin verot ovat päätyneet ulosottoon 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänhän on maksanut veroja vaikka kuinka. Viimeksikin pitkälti yli 20000 euroa. Varmasti järkevämpää olisi maksaa niitä etukäteen, mutta aina ne on tullut maksettua vaikka kuinka muuta väität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sinä siitä kouhkaat, eihän se ole sinulta pois! Hoida vaan että omat asiasi ja pääkoppasi pysyy kunnossa. En ymmärrä tällaista kouhkaamista henkilöistä jotka ei sinun elämään pitäisi vaikuttaa pa**an vertaa. Helpommalla sinäkin pääsisit kun hankkisit ihan sen oman elämän ja antaisit muiden elää omaansa siihen millään tavalla puuttumatta.
- Anonyymi
Tienannut enemmän kuin Marttiina ja on onnellinen.
- Anonyymi
Sofialla ja Stefulla yhteensä kelpo tulot, mutta verosuunnittelunsa voisivat hoitaa paremmin. Mätkyt johtuvat usein kausiluonteisista tuloista, jolloin veroprosentit heittelevät, mutta verot pitää aina maksaa.
- Anonyymi
Ehkä tulot pitää saada maksimaalisesti käyttöön, kun eletään yli varojen. Sofian mätkyjen määrä kertoo siitä, että veroja ei ole verovuoden aikana juuri maksettu. Ja siitä, että mahdollisesti osa tulojaan on luontaisetua kuten esim asuntoetu. Tällaisista eduista verot menee maksuun vasta lopullisessa verotuksessa, mikäli rahapalkkaa ei makseta. Sofia asui kalliisti hotelleissa ja asintohotelleissa, joiden asuntoedun verotusarvo on vuositasolla melko kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tulot pitää saada maksimaalisesti käyttöön, kun eletään yli varojen. Sofian mätkyjen määrä kertoo siitä, että veroja ei ole verovuoden aikana juuri maksettu. Ja siitä, että mahdollisesti osa tulojaan on luontaisetua kuten esim asuntoetu. Tällaisista eduista verot menee maksuun vasta lopullisessa verotuksessa, mikäli rahapalkkaa ei makseta. Sofia asui kalliisti hotelleissa ja asintohotelleissa, joiden asuntoedun verotusarvo on vuositasolla melko kova.
About 20-22k _ vuosi asuntoedun arvo kantakaupungissa isoilla n. 120 m2 kämpillä.
- Anonyymi
No eipä kummallakaan tulot riitä, elävät jatkuvasti yli varojensa ja verot jää maksamatta. Therman vielä firmoineen jatkuvasti ulosotossa ja poliisitutkinnassa velallisen epärehellisyydestä ja kavalluksesta.
- Anonyymi
Silloin kun maksoi ne edellisvuoden mätkyt, 24K, tämä oli varmaan ennakkomaksu siitä tv-sarjasta ja verottaja veti heti välistä omansa pois. Nyt on sitten taas uudet mätkyt ulosotossa.
Ja eiköhän osa tuosta tulosta ole juurikin asuntoetua ja mahdollista työtyömyyskorvausta.- Anonyymi
Mätkyt maksetaan tällä hetkellä yleensä seuraavan vuoden elokuussa. Eli eivät ole missään ulosotossa vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mätkyt maksetaan tällä hetkellä yleensä seuraavan vuoden elokuussa. Eli eivät ole missään ulosotossa vielä.
Siis vuoden 2020 mätkyt olisi tullut maksuun tänä kesänä. Tämän vuoden tuloverotus selviää vasta ensi vuonna.
- Anonyymi
Miksi seiska ei uutisoinut sofian tuloista mitään?
Eikö ole ihmeellistä.
Martinan exän ja nyksän tulot kyllä ilmoitettiin.
Oliko jollain julkkiksella se seiskan toimittajan numero kännyässä vai muistanko väärin?- Anonyymi
Sofia kuuluu "laulavaan sisäpiiriin". Siksi seven jättää hänet rauhaan, vaikka arvostelee ja ruotii kovinkin sanoin mm Thermania, Aitolehteä, Pikkaraista ja Eerikäistä. Sofian rooli on niin ilmeinen ja läpinäkyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia kuuluu "laulavaan sisäpiiriin". Siksi seven jättää hänet rauhaan, vaikka arvostelee ja ruotii kovinkin sanoin mm Thermania, Aitolehteä, Pikkaraista ja Eerikäistä. Sofian rooli on niin ilmeinen ja läpinäkyvä.
Kaikkihan sen tietävät, että Soffe on Seiskan vasikka. Sen takia Seven kirjoittaa pelkkää positiivista Sofiasta ja valitsee juttuihin parhaat kuvat.
Ne, jotka eivät tee yhteistyötä, niistä valitaan huonoimmat kuvat ja julkaistaan negatiivisempia juttuja 🙄🥱 - Anonyymi
Mitä höpiset, ekanahan Sofian verotulot oli seiskassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtele lisää ja opettele lukemaan lehteä. Sofia ja Stefu olivat ensimmäisenä verotietojen julkaisun jälkeen seiskan sivuilla (näistä hömppäjulkkiksista).
- Anonyymi
Sohvan tulot on mm. tv-sarjan ennakkomaksusta ja olihan hän myös Katiska-dokumentissa jonkun lausunnon antamassa. Lisäksi Katiskan lehtihaastatteluja oli ja osaahan hän hinnoitella tuollaiset, ei ihan pienellä rahalla tuollaisiin lähde! Ja pyytää voi hyvin, koska lehdet oli valmiita maksamaan kun aihe oli kuuma. Vuoden 2021 tuloissakin on sit yhä tv-sarjan tuloja.
- Anonyymi
Se voi olla hankalaa arvioida esim. yhteistyöpostauksien mukana tulevien tuotteiden hintoja/arvoa. Tuosta summasta saattaa iso osa olla niistä tuotteista koostuva. Tai sitten ei. Soffalla on aina ollut vaikeuksia maksaa verojaan.
- Anonyymi
Sohville on elintärkeää pysyä julkisuudessa, hinnalla millä hyvänsä. Ilman julkisuutta ei paljon tuloja olisi.
- Anonyymi
Varmaankin tykkää kun Stefu aiheuttaa noita kohuotsikoita ja häntä itseään pidetään puhtaana pulmusena. Tai no, ei viimeisimmän Dubain matkan jälkeen koska Stefu oikeasti veetuili ja kuvasi Sofiaa epäedullisissa tilanteissa. Samoin teki Stefun kaveri. Golddiggeri sai hieman maistaa omaa lääkettään. No money no honey!
- Anonyymi
Kelnellä näilstä insta-daameista ei olisi tuloja ilman julkisuutta?
- Anonyymi
Hyvä Sofia! Nauttikaa elämästä Stefanin kanssa 😍
- Anonyymi
Miten sofia voi olla noin tyhmä ettei osaa hoitaa vero asioitaan ne käsilaukut taitaa olla tärkeempiä kuin verot
- Anonyymi
Sofia muutti hotelliin koska isänpäivä. Hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia muutti hotelliin koska isänpäivä. Hyvä niin.
Kohta on ruusilan eukon ruvettava oikeisiin hommiin,kun tekotissit ja muoviperä eivät enää elätä. Eihän ne loputtomiin jaksa kiinnostaa ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sofia voi olla noin tyhmä ettei osaa hoitaa vero asioitaan ne käsilaukut taitaa olla tärkeempiä kuin verot
Itse olet tosi tyhmä, kun yhteen lauseeseen saat tosi paljon kirjoitusvirheitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipa taida liikemies kulta neuvoa puolisoaan, kun antaa raha-asiat mennä noin huonosti.
- Anonyymi
Martinalla taisi olla luontaisetuna asunto firman kautta.😂👍
- Anonyymi
Entä sitten, miten se vaikuttaa tuloihin?
- Anonyymi
Sofialla jää JOKA VUOSI verot maksamatta!
Ei lokki ota opiksi mistään 🕊🙈- Anonyymi
Nyt olet kyllä saanut uuden ”lokin”. Arvaa kuka on lokkisi avopuolison exkumppanin nyxä?🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet kyllä saanut uuden ”lokin”. Arvaa kuka on lokkisi avopuolison exkumppanin nyxä?🙈
Jatkossa käytettäköön termejä naislokki ja mieslokki!
- Anonyymi
Ei ainakaan vuoden 2018 eikä vuoden 2019 jäänyt veroja naksamatta, vaan sai palautusta.
- Anonyymi
Eikö omissa asioissasi ole tarpeeksi? Eiköhän jokainen hoida omat asiansa , verottaja pitää kyllä huolen, ei sinun tarvitse AP huolehtia muiden veroista.
- Anonyymi
Me emme ehdi huolehtia omista asioistamme, koska tänäänkin kaikki aikamme on mennyt Sofian tulojen ja verojen pohdiskeluun. Pitäisiköhän mennä verotoimistoon pyytämään selvitykset asioista? Niin paljon v..tuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me emme ehdi huolehtia omista asioistamme, koska tänäänkin kaikki aikamme on mennyt Sofian tulojen ja verojen pohdiskeluun. Pitäisiköhän mennä verotoimistoon pyytämään selvitykset asioista? Niin paljon v..tuttaa.
Mikä v..tuttaa?
Se, että Sofia ei olekaan varaton ja hyödytön vaan tienaa hyvin ja maksaa yhteiskunnalle verojakin enemmänkin kuin itse edes tienaat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä v..tuttaa?
Se, että Sofia ei olekaan varaton ja hyödytön vaan tienaa hyvin ja maksaa yhteiskunnalle verojakin enemmänkin kuin itse edes tienaat?Se v..tuttaa, kun en tiedä miksi Sofialla on tuollaiset tulot. Kuten sanoin, koko päivä mennyt täällä, kun kaikki työssä käyvät olemme pohtineet tätä aamusta alkaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä v..tuttaa?
Se, että Sofia ei olekaan varaton ja hyödytön vaan tienaa hyvin ja maksaa yhteiskunnalle verojakin enemmänkin kuin itse edes tienaat?Ikävää on, että nainen maksaa rästissä olevien verojensa vuoksi enemmän veroja kun tienaa.
Eli ai kannata nyt tienata, ettei mitata ulos jossain vaiheessa. Tai kannattaa tienata vain just suojaosan verran, ettei tarvi tehdä töitä nk. verottajalle.
- Anonyymi
En koskaan maksaisi penniäkään Sofian ohjelmista.
- Anonyymi
Sofia on kokannut ja siivonnut Stefulle. Lisäksi aimo pyykkäri. Unelmaemäntä. Oon kateellinen. Harvoin keittiötyöntekijällä on moiset tulot.
- Anonyymi
Paljonkohan itse tienaat? Täällä roikut ihmetelemässä. Menisit töihin.
- Anonyymi
Kokannut? 🤣 Ei Sohvi osaa.
Stefan sen sijaan osaa kokata erittäin hyvin. - Anonyymi
Musta ihan hyvät on Sofian tulot. Martina maksaa seurasta, Pikkarainen ei ilmaiseksi sitä pane.
- Anonyymi
Älä ole noin katkera jutuissasi, teet itsestäsi vain tyhmän. Ihan hyvät sohvin tulot, mut mieti nyt vähän kuka tienasi rutkasti enemmän ja vielä omalla ahkeruudellaan. Heh. Martina on vaan niin paras!
- Anonyymi
Kaamean näköinen akka ja tyhmä kuin saapas. Ammatti : Itsensä kauppaaminen.
- Anonyymi
Ei saa Sofiaa sanoa tyhmäksi.
- Anonyymi
Miksi Sofiaa haukutaan lokiksi, kun hän seurustelee rikkaan miehen kanssa, vaikka tulot on 65000?
Miksi pitäisi kutsua miestä, joka seurustelee rikkaan naisen kanssa 26000 vuosituloilla, Lokiksi (isolla L-kirjainella)?
Onko siis lokkeja ja Lokkeja? - Anonyymi
Niko tienasi kaltereidenkin sisällä. Mahtaako Sofu kupata Stefun rahoja Nikolle valtionhotelliin?
- Anonyymi
Ihan kivasti tienasi myös Nikon frendi Nacci joka ilmeisesti rustaa uutta kirjaa..
- Anonyymi
Nikon tulot viime vuodelta 0 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kivasti tienasi myös Nikon frendi Nacci joka ilmeisesti rustaa uutta kirjaa..
Kirjoittaisiko nyt kirjaa siltä ajalta kun oli etsintäkuulutettuna Marbellassa ja sitten myös Katiska-jutuista?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747