muistumaan millä eläkkeellä olet? ( selekinen nuorempi huuteloo) no alkako muistumaan, et Tellin ja Vellin eläeellä olen, sen ilokseni sulle ilmoitan, varmaan olet sinäkin siitä plstani iloinen?
"joko se alakaa
5
111
Vastaukset
- Anonyymi
joten 10 vuosien "maalauksenne ei onnestunut, huomio edel. monikossa, koska 2sinhan te maalianne levitetti.
ja "Hulluksi huutamisenne pesin "Merikoskessa, siitäkin on puhtaat aviisit.
oliko muuta?
ai niin, maalauksenne; ettei "mies eikä mikään, siihenkin on näyttöjä 2 si; 190 verovuotta perilliseni jo veroja maksaneet ja työnantajani todistus; hyvinhän tuo työnsä tekee"
ja nyt "eläkkeellä,,eikä tarvii mulille rehuja jakaa,,
tiedoksenne teille ja lähinaapureille,,
Hih!- Anonyymi
,, lisäksi, omassa kunnassani kuntavaltuutettu, tosin vain PS listalla, joten keskusta-hegemoniassa se on pitkä miinus,, vai miten se nyt menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, lisäksi, omassa kunnassani kuntavaltuutettu, tosin vain PS listalla, joten keskusta-hegemoniassa se on pitkä miinus,, vai miten se nyt menee?
Joten, teretulemas edelleen kehittyvään Pyhäntään, the kärsä-köyhät ja raskautetut,,, kuin olette jo vsta -57 alken tulleet,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten, teretulemas edelleen kehittyvään Pyhäntään, the kärsä-köyhät ja raskautetut,,, kuin olette jo vsta -57 alken tulleet,,
,, ei työsyrjitä, kuin minua syrjitte,,
- Anonyymi
,, syytön minä siihen..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996