Nuori Kekkonen

Kekkosen kasvu isänmaan hyväksi alkoi jo parikymppisen jalostuen koettelemuksienkin kautta. Hänen vertaistaan ei Suomessa ole ollut.

29

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilho Helanen oli Kekkosen kumppani AKS:ssa.

    • Anonyymi

      Kekkosketjuja täällä ei ennestään ollut?

    • Anonyymi

      Ilmoita:
      Palstan vieritystä: Samalla kirjoittajalla jo monta muutakin Kekkos-ketjua.

      • Mitä sitten?


      • Anonyymi
        SOTILASa1lk kirjoitti:

        Mitä sitten?

        Ei siinä mitään. Jos haluat olla tyhmä niin sitten olet. Suomi on vapaa maa.


      • Anonyymi

        En ole enkä koskaan tule olemaan mikään "faitteri", jos sillä viitataan johonkin sotilasasiaan.

        Mutta jos haluat tyhmällä tavalla vierittää palstaa tyhjänpäiväisillä avauksilla, niin häiritse sitten keskustelua. Kyllä maailmaan niitä mahtuu, jotka aina häiritsevät keskusteluita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole enkä koskaan tule olemaan mikään "faitteri", jos sillä viitataan johonkin sotilasasiaan.

        Mutta jos haluat tyhmällä tavalla vierittää palstaa tyhjänpäiväisillä avauksilla, niin häiritse sitten keskustelua. Kyllä maailmaan niitä mahtuu, jotka aina häiritsevät keskusteluita.

        Onko lestan yms huutaminen keskustelua?


      • Anonyymi
        SOTILASa1lk kirjoitti:

        Onko lestan yms huutaminen keskustelua?

        Ei ole, ja sellaiset asiat voisi lopettaa. Joten voisitko jo lopettaa tuon epäkunnioittavan puheesi lestadiolaisista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, ja sellaiset asiat voisi lopettaa. Joten voisitko jo lopettaa tuon epäkunnioittavan puheesi lestadiolaisista?

        Minä missään ole ottanut kantaa mihinkään uskonnolliseen. Olen kunnon kristitty.


      • Anonyymi
        JvAlkSOTILAS kirjoitti:

        Minä missään ole ottanut kantaa mihinkään uskonnolliseen. Olen kunnon kristitty.

        Ihan muuten vaan käytät lestadiolaisista tuollaista halventavaa sanaparia?


    • Anonyymi

      Kekkonen oli lajinsa viimeinen, PRESIDENTTI jolla oli valtaa ja Kekkoselle tärkeintä oli suomen suvereeni itsehallinto, suomen ja sen kansalaisten turvallisuus ja hyvinvointi, nyt siitä ei ole enää jäljellä mitään, murusia kenties.

      • Anonyymi

        Jos ei kelpaa, niin aina voit muuttaa takaisin sinne Venäjälle.


    • Kekkonen päivittäin mielessä ja ikävä on.

      • Anonyymi

        Onko hän sinun rakas.


    • Kekkonen sanoi aikoinaan AKS:n sääntömuutosta tehtäessä: "... seura työskentelee kansamme eheyttämiseksi suomalais-kansallisissa merkeissä".
      Nyt tarvittaisiin samanlaista otetta valtiojohdolta.

    • Anonyymi

      Upea ja vastiikkinen oli jo nuorena.

      • Tarkoitat varmaan vastuullinen?


    • Anonyymi

      Mikäs muumio sinä olet, kun noin olet jäänyt ajastasi jälkeen? :D

    • TodellakinSOTILAS

      Kekkonen oli jo nuorena täyttä terästä.

      • KenttäSOTILAS

        Ja sai siitä syystä kateellisten vihat niskoilleen.


      • Anonyymi
        KenttäSOTILAS kirjoitti:

        Ja sai siitä syystä kateellisten vihat niskoilleen.

        HUIPPUJA katehditaan aina.


    • Anonyymi

      Ossia ei kadehti kukaan, on venäläinen.

    • Anonyymi

      Kekkonen taisi olla Kajaanin sissikomppanian nuorimpia teloittajia, jopa raaimmasta päästä?

      • Anonyymi

        Ansioitui silloin ja pääsi suojelupoliisiin. Ansioitui supossa käänsi palttoonda jä pääsi presitentiksi. Ensimmäinen suomen pressa joka oli kgp:n agentti.


    • HyväSOTILAS1lk

      Nuorena Kekkonen oli isänmaan esitaistelija.

      • 1lkKelpoSOTILAS

        Kekkosella oli jo nuorena selkeä linja, joka kirkastui vanhempana.


    • Anonyymi

      Ihmisestä näkee jo nuorena on hänestä merkittävämpään.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe