Nuori Kekkonen

Kekkosen kasvu isänmaan hyväksi alkoi jo parikymppisen jalostuen koettelemuksienkin kautta. Hänen vertaistaan ei Suomessa ole ollut.

29

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilho Helanen oli Kekkosen kumppani AKS:ssa.

    • Anonyymi

      Kekkosketjuja täällä ei ennestään ollut?

    • Anonyymi

      Ilmoita:
      Palstan vieritystä: Samalla kirjoittajalla jo monta muutakin Kekkos-ketjua.

      • Mitä sitten?


      • Anonyymi
        SOTILASa1lk kirjoitti:

        Mitä sitten?

        Ei siinä mitään. Jos haluat olla tyhmä niin sitten olet. Suomi on vapaa maa.


      • Anonyymi

        En ole enkä koskaan tule olemaan mikään "faitteri", jos sillä viitataan johonkin sotilasasiaan.

        Mutta jos haluat tyhmällä tavalla vierittää palstaa tyhjänpäiväisillä avauksilla, niin häiritse sitten keskustelua. Kyllä maailmaan niitä mahtuu, jotka aina häiritsevät keskusteluita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole enkä koskaan tule olemaan mikään "faitteri", jos sillä viitataan johonkin sotilasasiaan.

        Mutta jos haluat tyhmällä tavalla vierittää palstaa tyhjänpäiväisillä avauksilla, niin häiritse sitten keskustelua. Kyllä maailmaan niitä mahtuu, jotka aina häiritsevät keskusteluita.

        Onko lestan yms huutaminen keskustelua?


      • Anonyymi
        SOTILASa1lk kirjoitti:

        Onko lestan yms huutaminen keskustelua?

        Ei ole, ja sellaiset asiat voisi lopettaa. Joten voisitko jo lopettaa tuon epäkunnioittavan puheesi lestadiolaisista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, ja sellaiset asiat voisi lopettaa. Joten voisitko jo lopettaa tuon epäkunnioittavan puheesi lestadiolaisista?

        Minä missään ole ottanut kantaa mihinkään uskonnolliseen. Olen kunnon kristitty.


      • Anonyymi
        JvAlkSOTILAS kirjoitti:

        Minä missään ole ottanut kantaa mihinkään uskonnolliseen. Olen kunnon kristitty.

        Ihan muuten vaan käytät lestadiolaisista tuollaista halventavaa sanaparia?


    • Anonyymi

      Kekkonen oli lajinsa viimeinen, PRESIDENTTI jolla oli valtaa ja Kekkoselle tärkeintä oli suomen suvereeni itsehallinto, suomen ja sen kansalaisten turvallisuus ja hyvinvointi, nyt siitä ei ole enää jäljellä mitään, murusia kenties.

      • Anonyymi

        Jos ei kelpaa, niin aina voit muuttaa takaisin sinne Venäjälle.


    • Kekkonen päivittäin mielessä ja ikävä on.

      • Anonyymi

        Onko hän sinun rakas.


    • Kekkonen sanoi aikoinaan AKS:n sääntömuutosta tehtäessä: "... seura työskentelee kansamme eheyttämiseksi suomalais-kansallisissa merkeissä".
      Nyt tarvittaisiin samanlaista otetta valtiojohdolta.

    • Anonyymi

      Upea ja vastiikkinen oli jo nuorena.

      • Tarkoitat varmaan vastuullinen?


    • Anonyymi

      Mikäs muumio sinä olet, kun noin olet jäänyt ajastasi jälkeen? :D

    • TodellakinSOTILAS

      Kekkonen oli jo nuorena täyttä terästä.

      • KenttäSOTILAS

        Ja sai siitä syystä kateellisten vihat niskoilleen.


      • Anonyymi
        KenttäSOTILAS kirjoitti:

        Ja sai siitä syystä kateellisten vihat niskoilleen.

        HUIPPUJA katehditaan aina.


    • Anonyymi

      Ossia ei kadehti kukaan, on venäläinen.

    • Anonyymi

      Kekkonen taisi olla Kajaanin sissikomppanian nuorimpia teloittajia, jopa raaimmasta päästä?

      • Anonyymi

        Ansioitui silloin ja pääsi suojelupoliisiin. Ansioitui supossa käänsi palttoonda jä pääsi presitentiksi. Ensimmäinen suomen pressa joka oli kgp:n agentti.


    • HyväSOTILAS1lk

      Nuorena Kekkonen oli isänmaan esitaistelija.

      • 1lkKelpoSOTILAS

        Kekkosella oli jo nuorena selkeä linja, joka kirkastui vanhempana.


    • Anonyymi

      Ihmisestä näkee jo nuorena on hänestä merkittävämpään.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe