Suomessa on puhdas hanavesi juoda teetä eikä kukaan innostu teestä.
Minä olen aina nuoresta katsonut kuin tee hautoutuu ja teelehdistä tulee flavonoideja veteen niin se on kiehtonut minua aina ja innostanut teen juomiseen.
Miksi kukaan ei innostu teen juomisesta suomessa?
Anonyymi
2
226
Vastaukset
- Anonyymi
Juon usein illalla, saattaa saada paremmin nukuttua kuin jos joisi kahvia. Paras kun viitsisi kerätä itse teeainekset luonnosta., esim vadelman- ja horsmanlehdstä saa hyvää teetä, mäkikuisma ja muistaakseni suopursu ja jotkut muutkin rauhoittavia. Siankärsämö voimakkaan makuinen ja pitäisi olla monella tavalla terveellinen, mustikanlehdet sokeritautiin jne. Makeutuksen hunajaa.
- Anonyymi
Jokainen aamu jo vuosia alkanut aamuteen juonnilla. Kahvia vasta lounaan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2274385Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii722832- 472383
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431677- 781349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘61986PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53822