olihan huonoin hampurilainen ikinä. Shellin vieressä joskus käynyt ja hyvää oli. olis varmasti ollut nytkin,mutta jononvuoksi valitsin tämän.
uusi autogrilli
9
1055
Vastaukset
- Anonyymi
Ajappa Nivalaan on hyvät grillit. Sama mihin menet
- Anonyymi
kiitti vinkistä. ei osu reitille Kemi-Kauhava. Paavola tai Kaustinen mun pysähdyspaikat. ei pahemmin jonoa ja hyvät safkat. Kaustisen kappelingrilli kyllä huippu mutta tälle reitille huonosijainti.
- Anonyymi
Mikä on Ylivieskassa paras karaokepaikka 60-70 vuotiaille. Grillille ja sitten laulamaan ohikulkiessa.
- Anonyymi
Siis milloin kävit grillillä? Eikö se lopettanut alle vuoden yrittämisen jälkeen.
- Anonyymi
Provoo niin ettei tiedä mikä toimii ja mikä ei, aika nolo.
- Anonyymi
Tosi hidas palvelu.
On jonottanu jo pari vuotta, eikä oo tullu annosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hidas palvelu.
On jonottanu jo pari vuotta, eikä oo tullu annosta.No nyt sain tilauksen. 2 vuotta meni.
- Anonyymi
Tuskin vaan kauaa pystysä pyssyy taaskaan, ei kovin hyvää sapuskaa ollu.. Rosella parempaa
- Anonyymi
Jos pitää valita rose tai shell niin aika kinkkisen vaikea on valinta,mutta Shell on 1 siellä on tunnelmaa toisaalta taas jos haluaa vähemmän tunnelmaa ja aitoa grilliruokaa jnee niin sitten Rose mutta onhan se valinta kysymys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692