Hei sinä vaalea urheilullinen kaunis neito, näin sinut kalajoen halpa hallissa ja jäit mieleeni. Oltiin viereisillä kassoilla, mutta en saanut kysytyksi numeroasi vaikka katseita vaihdettiin. Kuka olet?
Kalajoen neito
15
1297
Vastaukset
- Anonyymi
Entinen uskovainen, nykyisin luopunut uskosta?
- Anonyymi
No se on varmasti täällä passissa.
- Anonyymi
Kalajoen naiset kauniita ja aina sekoittaneet miesten päät.
- Anonyymi
Ei häävejä pitemmän päälle.
- Anonyymi
Herää myös kysymys, että kukas sinä olet...
Kuka on siis tuo älyn jättiläinen, joka yrittää epätoivoisesti suomi 24 palstan avulla ottaa yhteyttä sattumoisin kaupan kassalla näkemäänsä ihmiseen...
Kyllähänhän sinun kaltaisesi tyyppi takuulla naisia kiinnostaa, olet oikea don Juan. - Anonyymi
Kostuiko katseesta😎
- Anonyymi
En tiedä mitään mutta poliittisen puolueettomasti ainakin itse vältän kontakteja kaikkiin näin corona aikana,se voipi käydä terveyden päälle kun naisen kanssa on niinkuin makuu juttuja:/
- Anonyymi
Olen Taru Anneli,lähtösin olen ivalosta,muutin kalajoelle evakkona.
- Anonyymi
Tuo neito otti kerran kaksi miestä yhtä aikaa. Naisenkin kanssa on ollut.
- Anonyymi
Ei kassalla ollut ainakaan supereki vaikka ryhtyykin liikuntaa harrastamaan koska kidutus on aiheuttanut tiapeeteksenkin
- Anonyymi
Erkki mielessä päivin öin, oletko ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkki mielessä päivin öin, oletko ihastunut.
Sinullako? Ekihän on vapaa kun vaimo lähti lätkimään.
- Anonyymi
Ihmekkös tuo ko valtio kituttaa.
- Anonyymi
Aika monta vaaleaa neitoa käy halpahallissa.
- Anonyymi
Jaa ajattelinkin että mitenkä h-hallissa olisi kaunis kassa, ajatuksena mahdoton.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077009Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4935165Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433190Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132601Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111149- 1091100
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531080