Hei sinä vaalea urheilullinen kaunis neito, näin sinut kalajoen halpa hallissa ja jäit mieleeni. Oltiin viereisillä kassoilla, mutta en saanut kysytyksi numeroasi vaikka katseita vaihdettiin. Kuka olet?
Kalajoen neito
15
1356
Vastaukset
- Anonyymi
Entinen uskovainen, nykyisin luopunut uskosta?
- Anonyymi
No se on varmasti täällä passissa.
- Anonyymi
Kalajoen naiset kauniita ja aina sekoittaneet miesten päät.
- Anonyymi
Ei häävejä pitemmän päälle.
- Anonyymi
Herää myös kysymys, että kukas sinä olet...
Kuka on siis tuo älyn jättiläinen, joka yrittää epätoivoisesti suomi 24 palstan avulla ottaa yhteyttä sattumoisin kaupan kassalla näkemäänsä ihmiseen...
Kyllähänhän sinun kaltaisesi tyyppi takuulla naisia kiinnostaa, olet oikea don Juan. - Anonyymi
Kostuiko katseesta😎
- Anonyymi
En tiedä mitään mutta poliittisen puolueettomasti ainakin itse vältän kontakteja kaikkiin näin corona aikana,se voipi käydä terveyden päälle kun naisen kanssa on niinkuin makuu juttuja:/
- Anonyymi
Olen Taru Anneli,lähtösin olen ivalosta,muutin kalajoelle evakkona.
- Anonyymi
Tuo neito otti kerran kaksi miestä yhtä aikaa. Naisenkin kanssa on ollut.
- Anonyymi
Ei kassalla ollut ainakaan supereki vaikka ryhtyykin liikuntaa harrastamaan koska kidutus on aiheuttanut tiapeeteksenkin
- Anonyymi
Erkki mielessä päivin öin, oletko ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkki mielessä päivin öin, oletko ihastunut.
Sinullako? Ekihän on vapaa kun vaimo lähti lätkimään.
- Anonyymi
Ihmekkös tuo ko valtio kituttaa.
- Anonyymi
Aika monta vaaleaa neitoa käy halpahallissa.
- Anonyymi
Jaa ajattelinkin että mitenkä h-hallissa olisi kaunis kassa, ajatuksena mahdoton.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602