Hei sinä vaalea urheilullinen kaunis neito, näin sinut kalajoen halpa hallissa ja jäit mieleeni. Oltiin viereisillä kassoilla, mutta en saanut kysytyksi numeroasi vaikka katseita vaihdettiin. Kuka olet?
Kalajoen neito
15
1246
Vastaukset
- Anonyymi
Entinen uskovainen, nykyisin luopunut uskosta?
- Anonyymi
No se on varmasti täällä passissa.
- Anonyymi
Kalajoen naiset kauniita ja aina sekoittaneet miesten päät.
- Anonyymi
Ei häävejä pitemmän päälle.
- Anonyymi
Herää myös kysymys, että kukas sinä olet...
Kuka on siis tuo älyn jättiläinen, joka yrittää epätoivoisesti suomi 24 palstan avulla ottaa yhteyttä sattumoisin kaupan kassalla näkemäänsä ihmiseen...
Kyllähänhän sinun kaltaisesi tyyppi takuulla naisia kiinnostaa, olet oikea don Juan. - Anonyymi
Kostuiko katseesta😎
- Anonyymi
En tiedä mitään mutta poliittisen puolueettomasti ainakin itse vältän kontakteja kaikkiin näin corona aikana,se voipi käydä terveyden päälle kun naisen kanssa on niinkuin makuu juttuja:/
- Anonyymi
Olen Taru Anneli,lähtösin olen ivalosta,muutin kalajoelle evakkona.
- Anonyymi
Tuo neito otti kerran kaksi miestä yhtä aikaa. Naisenkin kanssa on ollut.
- Anonyymi
Ei kassalla ollut ainakaan supereki vaikka ryhtyykin liikuntaa harrastamaan koska kidutus on aiheuttanut tiapeeteksenkin
- Anonyymi
Erkki mielessä päivin öin, oletko ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkki mielessä päivin öin, oletko ihastunut.
Sinullako? Ekihän on vapaa kun vaimo lähti lätkimään.
- Anonyymi
Ihmekkös tuo ko valtio kituttaa.
- Anonyymi
Aika monta vaaleaa neitoa käy halpahallissa.
- Anonyymi
Jaa ajattelinkin että mitenkä h-hallissa olisi kaunis kassa, ajatuksena mahdoton.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082