Missä menevät kaikki Nokian vanhat sankarit?
Kunnon juopottelijat, jne?
Missä menevät?
6
406
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ainakin se yks Anna R, joka pyöri paikallisen motokerhon yleisenä tallivosuna näytti vanhentuneen ainakin 30 vuotta kun näin kaupassa! Tehneetkö aineet tehtävänsä? Kuka tietää...
- Anonyymi00002
Jokin kommunistiHerkku aikoinaan oli ykkösjulkkis juopoista .
Karsee mölytoosa, karkkia ja likööripullo oli aina reissussa.
Punainen Nortti huulessa.
Kunnan työvaatteet oli päällä, mutta tuskin se mitään töitä teki. Massaakin oli päällä, että hädintuskin pystyi liikkumaan. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jokin kommunistiHerkku aikoinaan oli ykkösjulkkis juopoista .
Karsee mölytoosa, karkkia ja likööripullo oli aina reissussa.
Punainen Nortti huulessa.
Kunnan työvaatteet oli päällä, mutta tuskin se mitään töitä teki. Massaakin oli päällä, että hädintuskin pystyi liikkumaan.Tanakasti hää Vihnusjärven hyppytornista norppana sukelsi. Samanlaista tsunamia harva saa aikaan.
- Anonyymi00004
Juu kyllä tuo naikkonen on ollut muidenkin käytössä kuin pärräpoikien. Eikös tää joku yleinen kyläpyörä Nokialla oo?
- Anonyymi00005
On joo, ja kai tienaa...............
- Anonyymi00006
Mitäs luulisit? Suurin osa on kuollu ja kuopattu. Sitäpaitsi Nokialla ei oo enään yhtään kunnon baaria.
Siksi minäkin, viimeisiä kunnon äijiä ja kaupungin kaikkien tuntema, olen nyt jnassa matkalla Manseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460