Teuvo Hakkaraisen tulot ja verojen maksut?

Anonyymi

53

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      soon vain sulka hattuun pikkuputinisteilla.

      • Anonyymi

        Kunnon sulkasato törkeille verottajille. Teuvo se osaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon sulkasato törkeille verottajille. Teuvo se osaa!

        Jos teukka asuu suurimman osan ulkomailla niin silloin kaikki on ok?


    • Anonyymi

      Toimi vain kuten kunnon persu toimii eli kiertää veronmaksua.

    • Anonyymi

      Verottaja on tehnyt virheen?

      Muiden syytä....

    • Anonyymi

      Teukan rahat menee tequilaan ja senjoritoihin.

      • Anonyymi

        Sekin tuntuu olevan melko haastavaa Viitasaaren Kingille.


    • Anonyymi

      Teuvo on terävä ja osaa nämä asiat. Syy on aina jossain muualla!

      • Anonyymi

        Jos on Hondurasissa 'konsultoimassa' tai Atlannin rantojen 'punaisilla kaduilla', niin ei varmaan paljoa verotettavaa Suomen kerry. Viitasaaren kunkku on kansainvälinen mies uros.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on Hondurasissa 'konsultoimassa' tai Atlannin rantojen 'punaisilla kaduilla', niin ei varmaan paljoa verotettavaa Suomen kerry. Viitasaaren kunkku on kansainvälinen mies uros.

        EU-tienestit ovar Suomessa verotettavia!


      • Anonyymi

        tepukka on tosiaan lajinsa teräviä, suorastaan nero jos perusmitataan.


    • Anonyymi

      Teuvo onkin veroparatiisimannekiini. Mikä skandaali!

    • Anonyymi

      Kyllä Teuvo on veronsa maksanut, ja jos ette minua usko, niin kysykää vaikka Hondurasin verotoimistosta.

      • Anonyymi

        Venäjälle tenuteukka tuloistaan veronsa nyt maksoi.


      • Anonyymi

        Jostain se on siellä maksanut, tuskin veroista.


    • Anonyymi

      Onko tämä nyt sitä persujen peräänkuuluttamaa loisimista ja epäisänmaallisuutta?

      Veroloinen...

    • Anonyymi

      Ei ole. Muistetaan kuinka persut kannatti veroparatiisiyhtiöitä. Ja kun persu kiertää veroja, se on okei mutta muut pitää hirttää sen takia.

      • Anonyymi

        Juuri näin! Persut ovat muita parempia. Kokoomus on opettanut persut oikein hyvin. Silloin kun itse tehdään 'väärin' se ei ole väärin vaan oikein, koska niin pitää tehdä jotta jää rahaa senjoritoihin ja tekilaan.


    • Anonyymi

      oisko teukka ollut taas jonkin kirkon sakastissa varkaissa, juomassa ehtoollisviinit ja paskantamassa lattialle. näin hän on todistettavasti aiemmin toiminut ja fiksut persut ihailee moista, huhtasaarikin uskovaisena on tuommosen puolella, vaikka ei tuo kovin hurskaalta käytökseltä vaikuta. äänestetään vaan noita niin hyvä tulee.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole ihme, että huhtasaaren nerokin ihailee Teuvon käytöstä, erittäin esimerkillistä luottamusmiehen toimintaa, näitä lisää valtapaikoille.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000402805.html

        näin toimii oikea kirkkokansan idoli ja tuolla käytöksellä jopa kokkarit vois kannattaa ministeriksi. yhtä törkeetä juttua, mutta ei niin törkeetä kun sipilä-ketkulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin toimii oikea kirkkokansan idoli ja tuolla käytöksellä jopa kokkarit vois kannattaa ministeriksi. yhtä törkeetä juttua, mutta ei niin törkeetä kun sipilä-ketkulla

        teukan varkaudet ja paskantamiset on pikkujuttuja verrattuna sipilän ja kokkarien kymmenien miljoonien verorahojen ryöväykseen ja paskantamiseen suomalaisten niskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        teukan varkaudet ja paskantamiset on pikkujuttuja verrattuna sipilän ja kokkarien kymmenien miljoonien verorahojen ryöväykseen ja paskantamiseen suomalaisten niskaan

        Se on vaan niin kummallista, että persupiireissä noita "pikkujuttuja" on suhteellisen runsaasti ja uusia pukkaa koko ajan.


    • Anonyymi

      Haittaisänmaallinen pyölistelee kansalle.

      • Anonyymi

        aivan????


    • Anonyymi

      Kaiketi vihervassari aloittaja kävi postaamassa paheksuntansa myös vasemmistopalstalle?
      :D

      • Anonyymi

        Persujen "Isäm´maallisuus" on pelkkä huono vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen "Isäm´maallisuus" on pelkkä huono vitsi.

        Persut ovat pelkkä vitsi, heillä ei ole yhtään poliittista uskottavuutta, pelkkää viihdearvoa. Vaikka nyt alkaa jo kyllästyttää. Enää persuvitsi ei naurata! Päivästä toiseen joku persu häpäisee itsensä tai mokaa muuten! Viimeeksi se Huhtasaari A-studiossa esitteli tietämättömyyttään ja hölmöyttään. Ei naurattanut! Suututti, että tuollaiselle vielä suurta palkkaa maksetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat pelkkä vitsi, heillä ei ole yhtään poliittista uskottavuutta, pelkkää viihdearvoa. Vaikka nyt alkaa jo kyllästyttää. Enää persuvitsi ei naurata! Päivästä toiseen joku persu häpäisee itsensä tai mokaa muuten! Viimeeksi se Huhtasaari A-studiossa esitteli tietämättömyyttään ja hölmöyttään. Ei naurattanut! Suututti, että tuollaiselle vielä suurta palkkaa maksetaan!

        Paatko vielä pari huutomerkkiä lisää, kiva katsoa suvakin kiihkoa🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paatko vielä pari huutomerkkiä lisää, kiva katsoa suvakin kiihkoa🤣

        Pölhöpopulistille itselle on ihan ok, että tuollainen huuhaa-Huhtasaari nauttii suuria etuuksia vaikkei omaa minkäänlaisia ansioita, jotka voisi ajatella korvauksen arvoisiksi?


      • Anonyymi

        Ja mites tää se Näkäräinen kuuluis vassaripalstalle?

        Onks se valevassari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pölhöpopulistille itselle on ihan ok, että tuollainen huuhaa-Huhtasaari nauttii suuria etuuksia vaikkei omaa minkäänlaisia ansioita, jotka voisi ajatella korvauksen arvoisiksi?

        Siitäs saavat tyhmät suvakit kun eduskuntaan äänestetään itsekkäitä omanedun tavoittelijoita. Hahaha! Ei minua kiinnosta mitä siellä tapahtuu, mutta haluan kuitenkin vaikeuttaa eduskunnan toimintaa Anolla.


    • Anonyymi

      sahuriukolle on kertynyt jos jonkinlaista. On tullut rötösteltyä, ryöstettyä kirkkoja, juopoteltua ja helmenä 2009 tapahtunut tuhopoltto, jonka alkuperä on hieman auki vieläkin. Palon ja nostettujen korvausten lisäksi hattaraisen sahurihommaus on saanut yhteiskunnan tukia noin miljoonan euron verran, Ja kun huomioidaan hattaraisen juopotteluun saama sadan tuhannen euron vuotuinen tuki niin jo vain kelpaa olla tukiaispersu.

      • Anonyymi

        Nykypersut ovat yhteiskuntamme loiseläjiä, vailla häpyä ja omaatuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykypersut ovat yhteiskuntamme loiseläjiä, vailla häpyä ja omaatuntoa.

        Kalliiksi tulee meille veroja maksaville, oikeasti isänmaallisille ihmisille ylläpitää tuollaisten moraalittomien äärioikeistolaisten hyvinvointia.


    • Anonyymi

      Joo, aika rikas ukko, ei tarvi edes huomata, onko tuloista mennyt veroja. Uskon, että on ollut kirjoilla siellä Etelä-Amerikassa, koska on asunutkin siellä hoitamassa EU-asioita.

    • Anonyymi

      Teuvo Hakkarainen maksoi veronsa Belgiaan ja näin hän tukee veroillaan belgialaista yhteiskuntaa suomalaisen yhteiskunnan sijaan. Teuvo Hakkaraisen ei pitäisi olla noilla arvoilla perussuomalaisen puolueen jäsen.

      • Anonyymi

        teuvo on kuitenkin ehtinyt polttaa yhden sahan, ryöstää muutaman kirkon ja tenttuilla ihan täysillä. Voiko sahuriukolta enempää vaatia?


    • Anonyymi

      Mamu on kotoutunut Belgiaan, niin hyvin , että maksaa veronsakin sinne.

      • Anonyymi

        Eli yhteen Euroopan veroparatiiseista. Perussuomalaista isänmaallisuutta? Kiero kuin hellakoukku.


    • Anonyymi

      Uskokaa vaan, tämäkin taas nostaa Teuvon kannatusta hänen uskollisissa kannattajissaan.
      Kaikki mokailut ovat tärkeämpiä kuin yhteisten asioiden hoito. Laura hoitaa poliittiset väittelyt ja paneelit. Teuvoa ei sinne hirvitä laittaa.
      Sellainen ehdokas, kuin äänestäjänsä.

    • Anonyymi

      itsekäs äijä hoitamassa yhteisiä asioita.

    • Anonyymi

      Hakkarainen ei ole kirjoilla Suomessa!

      "Verotus toisessa EU-maassa

      VEROTUS TOISESSA EU-MAASSA määräytyy maan lainsäädännön ja sen Suomen kanssa solmiman verotussopimuksen mukaisesti. Verotussopimuksella estetään kaksinkertainen verotus. Ulkomailla saadusta palkasta on silti tehtävä veroilmoitus myös Suomeen.

      JOS UUSI ASUINMAA tulkitaan verotuspaikaksesi, on kaikki tulot ilmoitettava sinne.

      Onko persuille nyt selvää, että Hakkarainen pyllistää persupösilöille!

      Ensin valitaan Suomesta persujen edustajaksi ja sitten Hakkarainen pyyhkii suomalaisuuden, kansallisuutensa, kerta heitolla omien etujen tavottelussaan roskiin. Oisko niin persut, että Hakkarainen on kirjoilla Hondurasissa. No, sittenhän Suomessa ei voi viettää aikaansa!!!

    • Anonyymi

      Hakkarainen selittelee Keskisuomalaisessa että ei oikein tiedä mistä on kyse ja miksi verot ovat menneet Belgiaan (Rysselin kansalle - ei suomalaisille).

      Että sellainen persumeppi meillä on. Veroasiatkin ovat liian vaikeita hoidettaviksi.

      • Anonyymi

        Selitti Hakkarainen mitä tahansa, niin verokortti on siitä maasta, missä on kirjoilla

        Nythän persut huomaatte, että itse valitsemanne EU-edustajakin pitää teitä persuja tyhminä. Oletteko Teuvon mielestäkin helposti puijattavissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitti Hakkarainen mitä tahansa, niin verokortti on siitä maasta, missä on kirjoilla

        Nythän persut huomaatte, että itse valitsemanne EU-edustajakin pitää teitä persuja tyhminä. Oletteko Teuvon mielestäkin helposti puijattavissa?

        Miksi kuvittelet, että Hakkarainen on Brysselissä 😆😆
        Siellä poissa jaloista muiden tonttujen kanssa 😆😆


    • Anonyymi

      Katsoin Maria Veitolan yökylässä Pekka Haaviston kanssa -ohjekman. Hakkaraisen pisteet nousi. Oli soittanut Pekalle ' homot Ahvenmaalle' -komenttinsa jälkeen, että ei tarkoittanut Pekkaa. He olivat keskustelleet ja ovat puheväleissä. Hondurasissa oli ollut joku katastrofi ja Teuvo oli ostanut omilla rahoillaan patjoja ihmisille, jotka olivat menettäneet kotinsa. Oli soittanut Pekalle, että olisiko Suomella mahdollisuutta toimittaa humanitaarista apua katastrofialuelle.
      Ei se ihan paska jätkä ole!

      • Anonyymi

        Jos sahuriukkeli ostaa nykyisen kotimaansa kärsiville 10 x 3 euroa arvoiset kiinalaiset muoviset ilmapatjat niin en kyllä itse näe, että mainittu laupeudentyö olisi kovinkaan suuri uroteko.


    • Anonyymi

      Joko Hakkarainen tietää paljonko hän on maksanut veroja ja minne?

      • Anonyymi

        Kysy Veijolta, kuppas rahoja miljoonan demari ystävien avulla. Maksoikohan veroja? No ei.


    • Anonyymi

      Omat rahansa saa tunkea vaikka hanuriin. Ei ole kai teidän ongelma?
      Miettikää seuraavaksi vaikka Marinin lainaamien miljardien lahjoittamista pitkin poikin planettaa, jotka me suomalaiset maksetaan. Siinä sitä isänmaallisuutta kaikille vähä-älyisille.

      • Anonyymi

        Onko Persut kuulleet, että tuloista joutuu myös maksamaan verot, etenkin kun tulot ovat noinkin korkeat, kuin Hakkaraisella. Verojen jälkeen rahansa voi viedä vaikka Eteä-Amerikkaan, siihen ei ole muilla sanomista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe