Sara ei enää pidä yhteyttä siskonsa. Ilmankos ei enää yhteiskuviakaan. Antoi kenkää assarin hommistakin. Ja olivat niin läheisiä. Onkohan tullut rahasta tai miehistä riitaa? Aijaijaijai
Sara Sieppi hylännyt pikkusiskonsa
16
4627
Vastaukset
- Anonyymi
Niillä on ollut ennenkin riitaa ja välit melkein poikki. Sovinnon jälkeen Sara sanoi jotain, että hänen täytyy yrittää sanoa asioista nätimmin tjsp.
- Anonyymi
Löyty tällänen juttu.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007828954.html- Anonyymi
Mikä ihmeen Ally? Hyacint Bucket? Mikä vika on Allissa?
- Anonyymi
Saaralla menee toistuvasti välit poikki ihmisten kanssa, siivoojansakin hän vaihtoi ja lapsuusystävänsä hylkäsi puhumattakaan kaikki miesystävät jotka hänet ovat jättäneet
- Anonyymi
Sara on yksinkertainen ja hyvin itserakas nainen. Ei paljon tarvitse, kun oikuttelija on mustasukkainen, tai muuten vain mahtailee. Vaikea ihminen!!
- Anonyymi
Onko välit myös Rosanna Kuljuun poikki? Ennen niin bestistä ja nyt eivät hetkeen ole yhdessä somessa esillä olleet.
- Anonyymi
Alisa Sieppi kuvaa Rosannalle, eli tekevät kimpassa töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alisa Sieppi kuvaa Rosannalle, eli tekevät kimpassa töitä.
Sara on itserakas, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sara on itserakas, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään!
Lisäksi onnesta soikeena, kun puntarissa näkyy omat enkat.
- Anonyymi
Minä pidän sinusta,
- Anonyymi
..........sanoi Sieppi, kun peiliin katsoi!! 🤣
- Anonyymi
Tykkään susta, mut jos olet pätevöityvä niin saatan olla eri mieltä, pidän siitä miten suhtaudut ostamaasi mökkiin se jopa vaikuttanuu minuunkin.
- Anonyymi
Sä olet kaunis nainen; suukkon huulille ,olet ehkä lapin tyttö mut siitä minäkin pitäisin sillä silloin arvot olisivat kohdallaan. eikö
- Anonyymi
älä anna julkisuuteen herkkuja ,mieti kaikki uusin miten vastaat.
minä uskon no pidän sinusta. - Anonyymi
Lähes kaikki sisarukset riitelevät joskus ja jossain vaiheessa taas sopivat. Sisaruuskin voi olla eräänlainen "viha/rakkaussuhde", että siksi en nyt kovin kummallisena asiana tuota pidä.
- Anonyymi
näin on, vaikka siskot riitelee, he nopeasti pääsevät sopuun ja nauravat koko jutulle, kunnes taas joku päivä menee välit poikki, ja kunnes tulee taas sovinto..jne. :))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809