Sara ei enää pidä yhteyttä siskonsa. Ilmankos ei enää yhteiskuviakaan. Antoi kenkää assarin hommistakin. Ja olivat niin läheisiä. Onkohan tullut rahasta tai miehistä riitaa? Aijaijaijai
Sara Sieppi hylännyt pikkusiskonsa
16
4706
Vastaukset
- Anonyymi
Niillä on ollut ennenkin riitaa ja välit melkein poikki. Sovinnon jälkeen Sara sanoi jotain, että hänen täytyy yrittää sanoa asioista nätimmin tjsp.
- Anonyymi
Löyty tällänen juttu.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007828954.html- Anonyymi
Mikä ihmeen Ally? Hyacint Bucket? Mikä vika on Allissa?
- Anonyymi
Saaralla menee toistuvasti välit poikki ihmisten kanssa, siivoojansakin hän vaihtoi ja lapsuusystävänsä hylkäsi puhumattakaan kaikki miesystävät jotka hänet ovat jättäneet
- Anonyymi
Sara on yksinkertainen ja hyvin itserakas nainen. Ei paljon tarvitse, kun oikuttelija on mustasukkainen, tai muuten vain mahtailee. Vaikea ihminen!!
- Anonyymi
Onko välit myös Rosanna Kuljuun poikki? Ennen niin bestistä ja nyt eivät hetkeen ole yhdessä somessa esillä olleet.
- Anonyymi
Alisa Sieppi kuvaa Rosannalle, eli tekevät kimpassa töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alisa Sieppi kuvaa Rosannalle, eli tekevät kimpassa töitä.
Sara on itserakas, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sara on itserakas, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään!
Lisäksi onnesta soikeena, kun puntarissa näkyy omat enkat.
- Anonyymi
Minä pidän sinusta,
- Anonyymi
..........sanoi Sieppi, kun peiliin katsoi!! 🤣
- Anonyymi
Tykkään susta, mut jos olet pätevöityvä niin saatan olla eri mieltä, pidän siitä miten suhtaudut ostamaasi mökkiin se jopa vaikuttanuu minuunkin.
- Anonyymi
Sä olet kaunis nainen; suukkon huulille ,olet ehkä lapin tyttö mut siitä minäkin pitäisin sillä silloin arvot olisivat kohdallaan. eikö
- Anonyymi
älä anna julkisuuteen herkkuja ,mieti kaikki uusin miten vastaat.
minä uskon no pidän sinusta. - Anonyymi
Lähes kaikki sisarukset riitelevät joskus ja jossain vaiheessa taas sopivat. Sisaruuskin voi olla eräänlainen "viha/rakkaussuhde", että siksi en nyt kovin kummallisena asiana tuota pidä.
- Anonyymi
näin on, vaikka siskot riitelee, he nopeasti pääsevät sopuun ja nauravat koko jutulle, kunnes taas joku päivä menee välit poikki, ja kunnes tulee taas sovinto..jne. :))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362530
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090