Sara Sieppi hylännyt pikkusiskonsa

Anonyymi

Sara ei enää pidä yhteyttä siskonsa. Ilmankos ei enää yhteiskuviakaan. Antoi kenkää assarin hommistakin. Ja olivat niin läheisiä. Onkohan tullut rahasta tai miehistä riitaa? Aijaijaijai

16

4706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niillä on ollut ennenkin riitaa ja välit melkein poikki. Sovinnon jälkeen Sara sanoi jotain, että hänen täytyy yrittää sanoa asioista nätimmin tjsp.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mikä ihmeen Ally? Hyacint Bucket? Mikä vika on Allissa?

• Anonyymi

Saaralla menee toistuvasti välit poikki ihmisten kanssa, siivoojansakin hän vaihtoi ja lapsuusystävänsä hylkäsi puhumattakaan kaikki miesystävät jotka hänet ovat jättäneet

• Anonyymi

Sara on yksinkertainen ja hyvin itserakas nainen. Ei paljon tarvitse, kun oikuttelija on mustasukkainen, tai muuten vain mahtailee. Vaikea ihminen!!

• Anonyymi

Onko välit myös Rosanna Kuljuun poikki? Ennen niin bestistä ja nyt eivät hetkeen ole yhdessä somessa esillä olleet.

• Anonyymi

Alisa Sieppi kuvaa Rosannalle, eli tekevät kimpassa töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alisa Sieppi kuvaa Rosannalle, eli tekevät kimpassa töitä.

Sara on itserakas, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sara on itserakas, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään!

Lisäksi onnesta soikeena, kun puntarissa näkyy omat enkat.

• Anonyymi

Minä pidän sinusta,

• Anonyymi

..........sanoi Sieppi, kun peiliin katsoi!! 🤣

• Anonyymi

Tykkään susta, mut jos olet pätevöityvä niin saatan olla eri mieltä, pidän siitä miten suhtaudut ostamaasi mökkiin se jopa vaikuttanuu minuunkin.

• Anonyymi

Sä olet kaunis nainen; suukkon huulille ,olet ehkä lapin tyttö mut siitä minäkin pitäisin sillä silloin arvot olisivat kohdallaan. eikö

• Anonyymi

älä anna julkisuuteen herkkuja ,mieti kaikki uusin miten vastaat.
      minä uskon no pidän sinusta.

• Anonyymi

Lähes kaikki sisarukset riitelevät joskus ja jossain vaiheessa taas sopivat. Sisaruuskin voi olla eräänlainen "viha/rakkaussuhde", että siksi en nyt kovin kummallisena asiana tuota pidä.

• Anonyymi

näin on, vaikka siskot riitelee, he nopeasti pääsevät sopuun ja nauravat koko jutulle, kunnes taas joku päivä menee välit poikki, ja kunnes tulee taas sovinto..jne. :))

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3849
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3225
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2837
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2530
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2470
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2397
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2344
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe