Nuolemista tarjolla

Mulla on fantasia, jonka niin haluaisin toteuttaa.

Tapaan hotellissa vanhemman miehen ja vien hänet huoneeseeni. Huoneessa nostan hameeni ja istuudun hajareisin tuolille. Hyväillen rintojani ja riisun paidankin. Nostan isot rintani esille rintsikoistani ja vinkkaan tälle miehelle tulla luokseni.

Mies alkaa nuolla ja imeä nännejåni rintojani hyväillen. Näen kuinka hän kiihottuu itsekin. Otan hänen toisen käden ja ohjaan sen jalkoväliini. Mies tuijottaa jalkoväliäni ja hyväilee kädellään reisiäni. Sitten hän kumartuu pilluni ylle ja alkaa varovasti lipoa vakoani. Mies nuolee edestakaisin ja välillä imee klitorista. Olen ekstaasissa. Tuntuu niin hyvältä ja pian tulenkin jo ensimmäisen kerran squirtaten rajusti. Mies on innoissaan ja työntää sormensa sisälleni antaen klittani toipua hetken ennen kuin siirrymme sängylle, jossa levitän jalkani ja mies jatkaa nuolemista ja klitan imemistä.... näin kuluu pitkään.


Onko tåmä fantasia tarkoitettu minua kiusoittelemaan vain vai löytyykö Suomesta ahnaasti nuolevaa vähän vanhempaa miestä tosi hommiin?

53

3003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina valmis 60ukm uudeltamaalta haluaa toteuttaa fantasiasi.

      • Oi, meinaan kostua jo kun ajattelen, että joku oikeasti nuolisi mun pillua ahnaasti orkkuihin asti...


      • Anonyymi
        NelliEmmi kirjoitti:

        Oi, meinaan kostua jo kun ajattelen, että joku oikeasti nuolisi mun pillua ahnaasti orkkuihin asti...

        Postisi toimii?


      • Anonyymi
        NelliEmmi kirjoitti:

        Oi, meinaan kostua jo kun ajattelen, että joku oikeasti nuolisi mun pillua ahnaasti orkkuihin asti...

        Tietenkin se onnistuu!! Ymmärrätkö että se tuntuisi molemmilta yhtä hienolta!


    • Täällä myös nuolemisesta erittäin paljon nauttiva, varsinkin jos saan saamalleni ja suuhuni nieltäväksi squirttejä. Olisipa ihana lipitellä kiimasta tykyttävää pimppiäsi. # M40 pks
      ps. Et maininnut ikääsi

      • Olen 33v ... nainen parhaassa iässä.


      • NelliEmmi kirjoitti:

        Olen 33v ... nainen parhaassa iässä.

        Ihanassa iässä olet, tykkäisitkö ruikkia suuhuni ja naamalleni kun tulet? Mistäpäin olet…


      • Anonyymi
        NelliEmmi kirjoitti:

        Olen 33v ... nainen parhaassa iässä.

        Laukaassa 50v suomalainen mies ja rakastan nuolla pillua hotellissa. [email protected]


    • Pistä viestiä jos haluat pitkää herkuttelua.

    • Anonyymi

      kyllä jos molemmin puolista

    • Anonyymi

      Keskisuomessa olisi vanhempi mies halukkaana nuolemaan ja nielemään lirahduksen.

    • Anonyymi

      45v tumma mies, mika runkaile nyt samalaan, voisi toteutua sun fantasia. Nuolisin sun näni ja klittan niin, että saisit paras orkkut ikinä. PKS:lla

    • Anonyymi

      Olisi mahtavaa. Mies Kuopiosta 60 v.

    • Moi. Olisin kiinnostunut toteuttamaan fantasiasi kanssasi. Ja tietysti eläisin omaa fantasiaani samalla. Ota yhteyttä [email protected]. Olen siisti ja nuorekas 50v. Suomalainen mies Vantaalta.

    • Anonyymi

      Kyllä löytyy Emmi...
      Olen 60v roteva mies espoosta ja tykkään katsella muodokkaita nuoria naisia ja fantasioin juuri tuollaisesta mistä sinäkin..
      Toteutetaan tuo kiihottava fantasiasi

      T. Tapsa

      tapio5ätluukku.com

    • Anonyymi

      Moikka! Täällä mies joka nauttii kun saan nuolla oikein kunnolla vaikka loppuun saakka!!! Kehuttukin on!!!Missäpäin olisit?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä mun fantasia olis saada nuolla nuoren naisen pillua ja nännejä imee myös. Nainen vois kiusoitella mua ensin jotenkin vaikka vilauttelemalla paikkojaan tai miten vaan .

    • Anonyymi

      Todellakin nuolen pitkään,rakastan sitä.

    • Anonyymi

      Olen kohta viisikymppinen sporttinen mies.
      Voin hyvin kuvitella tuon tilanteen hotellihuoneessasi. Katselen henkeä pidätellen kun nostat hameesi ja levität reitesi niin että erotan pillusi. Minulla jämähtää tieenkin seisomaan. Sitten vielä avaat pusrosi ja nostat kiusoitellen molemmat rintasi rintsikoista. Nousen ja alan hyväillä ja puristella paljaita rintojasi niin että seisokkini vaan kovenee. Nuolen rintojasi ja imen nännit vuorotellen suuhuni ja ojennan käteni reisiesi väliin. Kaadan sinut sängylle ja kiihkosta nielaisten painan pääni jalkojesi väliin. Alan imeä pilluasi... aaahhhh!!!
      Tätä teen kunnes olet lauennut ainakin kolme kertaa. Sitten kysyn sinulta mitä aiot tehdä seisokilleni! Tyhjennänkö sen suuhusi vai pilluusi? Vai isojen tissiesi väliin?
      Mikä sinun valintasi on?

      t. Kaarlo

    • Anonyymi

      Kyllä ois NelliEmmille käyttöö e-savossakin ihan pillun nuolemisen tarpeessa.
      Otahan yhteyttä tai kuvien kera jos satut liikkuu tääläpäin.
      [email protected] tai Kik MLeppavm67😋

    • Nuolisin mielelläni ja pitkään en tiedä mitään sen parempaa kuin nuolla pillua 8)

      • Anonyymi

        Minä myös haluaisin nuolla naista joka päivä, joka hetki


    • Anonyymi

      Rakastan nuoleminen.. aina valmis tulee ja nuolla pimppi ja pillu. 38v mies Helsingissä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen nuollut naista hotellissa montakin kertaa. Olin salibandyreissussa joukkueen kanssa ja pelin jälkeen pokasin yhden tytön baarista ja mentiin hotelli huoneeseeni. Nuolin naista ja pantiin siinä kaks kertaa. Nuolin naista myös yökerhossa ja rannalla olen nuollut naiselle orgasmin monta kertaa. Ihan porin yyterissä ja kalajoen hiekkasärkillä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laukaasta löytyisi suomalainen 50v mies joka rakastaa nuolla pillua hotellissa. S-postini [email protected]

    • Missä päin olis tällaista sauraa

    • Anonyymi

      Jyväskylästä löytyy neidoille, Rouville 48v. 190/90 sporttinen, intohimoinen, kokeilunhaluinen 👅-mies.
      Nuolen, imen, näykin Sua kaikkialta saaden sut vaihtelemaan orgasmien voimasta uudelleen ja uudelleen 😋 [email protected] osoitteessa odottaa vaitiolotaitoinen kiva kielimies yhteydenottojanne 😋

    • Mistä päin sä

    • Anonyymi

      mulla ois vähän tuommonen fantsu, mut mä asun ulkomailla, haluisin olla sun allasi ja nauttia

    • Kyllä löytyy. Täällä 38v mies joka tulosa Espoon Tapiolaan 13.12 ja viivyn 16.12 saakka ja hotelliin olis kiva löytää nainen jota sais nuolla pitkään ja hartaasti useaan orgasmiin. Ja toki olis kiva itsekin imut saada ja miksi ei muutakin voitais touhuta, mutta nuoleminen on parasta mitää maa päällää kantaa ;). Laita viestiä [email protected] ja sovitaan tapaaminen

    • Anonyymi

      Löytyispä pohjois-suomestakin tuollainen nainen!

    • Anonyymi

      Ei vaan se tuntuisi hyvältä myös minusta! Voi hyvänen aika sentään kun saisinkin nuolla rauhassa vittuasi!! Mutta niinkuin sanoit, tämä jää unelmaksi ikuisesti!! No en tosin voi tietää

    • Anonyymi

      Haluaisin, oikeastaan tarvitsen että minua nuollaan! En pyydä rahaa tai muutakaan. Haluan vain saada orgasmeja kun mies suutelee pilluani! Asun Keravalla ja olen valmis tapaamaan miehen, mutta ainakin eka kerralla jossain hotellissa tai tms.

      • Anonyymi

        Kerro lisää


      • Anonyymi

        Nuolisin kyl. Laitatko sähpostiosoitteen


      • Anonyymi

        Sitä vartenhan pillu on😋 että sitä nautitaan 🥰


    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­tsum­me sinu­­t kä­­ymään u­­ude­ss­­­a cha­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://akowyletihuv.tk/H/Mw95 👈

    • Anonyymi

      Kun nuolee pillua niin että nainen saa hyvän orgasmin, vuotaako sieltä sillä hetkellä nesteitä kuten meidän kulleista?

    • Etsin kaveriksi nuolemisesta tykkäävää naista. Löytyisikin semmoinen joka haluaa nuolemista usein ja pitkään kerrallaan. Voisimme olla kuin luodut toisillemme.
      Nautintosi ja kiihkosi siirtyy minuun ja innostaa minua jatkamaan yhä pitempään... kunnes lopulta uupuneina mutta onnellisina lepäämme vierekkäin.

      • Anonyymi

        Mistä päin HraNuoliainen kirjoittelee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin HraNuoliainen kirjoittelee?

        Tampereelta. Olen myös Suomi24:n treffipalvelussa samalla nimimerkillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin HraNuoliainen kirjoittelee?

        Jos luet kirjoitukseni viime vuoden joulukuulta, löydät voimassa olevan s-postiosoitteeni.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen pian 73v. mies henkilö. Fantasiasi on ollu jo vuosia minulla mielessä, kun vielä saisi tyttöä. Seisokki? En vaan millään muista millon oli viimeksi, mutta siitä on aikaa, ei kai se ole nyt niin välttämätöntä. Tekarit täytyy kumminkin laittaa lasiin ennen kuin syön sinua, posliini olisi gourmet jota voisit tarjota nautittavaksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ole mikään suomen kielen osaaja ja sanaluokka osaaja mutta tässä viestissä on virhe otsikossa! Se ei ole nuolemista vaan nuoltavaa!

      Itse olen mies. Olen kerran kohdannut elämäni aikana naisen joka oli miettinyt parin päivän tuttavuuden jälkeen , että haluaisi olla minun kanssani. Hän kutsui minut kotiinsa pari päivää ensimmäisen tapaamisen jälkeen osin päivän päästä. Kun pääsimme oikeasti juttelemaan kahden, niin hän alkoi heti puhumaan seksistä mutta kieltäytyi varsinaisesta touhusta. Mutta tila muuttui parissa tunnissa ja myöhemmin hän teki tunnustuksen että olisi halunnut heti, mutta asia mutkistui suunnitellusta.

      • Anonyymi

        Ja ketäköhän ees kiinnosta sun säälittävät löpörttelyt


    • Anonyymi

      H­­­ei! Oma str­­eam. Sisää­­­nkäynti kaiki­lle, jotka haluav­at pi­­tää ha­uskaa 👉 http://4126555.com/H/2IoiR 👈

    • Anonyymi

      Haluiaisinpa todellakin olla tuo maailman onnellisin mies😍

      - m66v.

    Ketjusta on poistettu 157 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe