Ajaakseen talvella jollain kitkarenkaalla, vaikka oikeita talvirenkaitakin saa rengasliikkeestä eikä ne ole edes yhtään kalliimpia kuin kitkapellerenkaat.
KITKAPELLET HOITOON !!!
Minkämoinen uuvatti pitää oikein olla?
7
62
Vastaukset
- Anonyymi
Et siis tiedä että kitkarenkaat on ihan yhtä hyviä kuin ne rapisijat. Kirjojen pito pysyy koko käyttöajan hyvänä, mutta nastat menettää potilaan nopeasti kun nastat kuluu, löytyy ja irtoilee.
- Anonyymi
Minkälainen uuvatti pitää olla ettei se pärjää Suomen kärrykeleissä kitkarenkailla.
Vuosien kokemuksella kerron että kitkoilla pärjää hyvin.
Nastaspedellä on mielenterveysongelma; glaciesfobia.
- Anonyymi
Kuinka tyhmä ja lapsellinen pitää olla jos mellastaa vuodesta toiseen toisten talvirenkaista?
- Anonyymi
Todella tyhmä...
- Anonyymi
Aloittaja on vammainen. Invataksissaan ropisee nastat.
- Anonyymi
Ei saa mollata vammaisia. Pahastuvat jos rinnastetaan aloittajaan.
- Anonyymi
Olen jo lataamassa akkua autotallissa. Autoni ei käynnisty ja oletan kitkarenkaiden olevan syy koska autossani on ajonesto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979