Rakastuin sinuun oikeasti, en ole valehdellut tunteistani. Annoit ristiriitaisia ajatuksia, pyytäessäsi silloin tapamaan. Mikä tarkoitus sillä oli? Mitä olisi tapahtunut, jos olisin silloin ollut sinkku?
Rakastan ja rakastan
19
837
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa-a
- Anonyymi
Otitko itelles ?
- Anonyymi
Olisit sanonut että oot sinkku. Eihän se sitä toinen sitä tiiä. Höh!
- Anonyymi
Halusin palavasti nähdä. Olet parasta mitä ihmiskunta tarjoaa. En tiedä mitä olisi tapahtunut mutta olisin halunnut puhua meistä ja viettää aikaa kanssasi.
- Anonyymi
Miksi se ei nyt onnistu?
- Anonyymi
Oltaisiin yhdessä. Nyt on aloitevastuu sulla.
- Anonyymi
Mitä voin tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä voin tehdä
Pyytää ajelulle tai jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyytää ajelulle tai jotain muuta.
Sähän tässä pyysitkin! Kiitos, mennään vaan, koska mennään?
- Anonyymi
Mikä on nimesi?
- Anonyymi
Jeesus Kristus. En pidä näistä sun pettämis jutuistas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus Kristus. En pidä näistä sun pettämis jutuistas!
En ole pettänyt ketään.
- Anonyymi
"Ristiriitaisia", kuinka niin?
- Anonyymi
Rakasta sinä hyvää tekee.
- Anonyymi
Kyllä meillä nyt olis yhteinen limoviikuna.
- Anonyymi
halusin vaan tietää mitä vastaat et tuunko vaik moikkaan sua vielä
- Anonyymi
se koru oli mukana vaan siks ku se oli pitkään kaverin pöydällä jaaattelin et ei kait se huku ja lisäks kaveri täytti 30 v ni vein sne kaniin :D
- Anonyymi
mut jos tarkkoja ollaan ni toimies kerto et silläon lapsi
tiedän et se on tehnyt sen samaan aikaan ku jotai on tapahtunut mut nyyh taas meni sydän särki :( - Anonyymi
onneks täs kaupungissa on viel monta kuumaa sinkkumiestä sanoitko et oot tummiin päin ? joo yks puoli intiaanikin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762