Rakastuin sinuun oikeasti, en ole valehdellut tunteistani. Annoit ristiriitaisia ajatuksia, pyytäessäsi silloin tapamaan. Mikä tarkoitus sillä oli? Mitä olisi tapahtunut, jos olisin silloin ollut sinkku?
Rakastan ja rakastan
19
844
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa-a
- Anonyymi
Otitko itelles ?
- Anonyymi
Olisit sanonut että oot sinkku. Eihän se sitä toinen sitä tiiä. Höh!
- Anonyymi
Halusin palavasti nähdä. Olet parasta mitä ihmiskunta tarjoaa. En tiedä mitä olisi tapahtunut mutta olisin halunnut puhua meistä ja viettää aikaa kanssasi.
- Anonyymi
Miksi se ei nyt onnistu?
- Anonyymi
Oltaisiin yhdessä. Nyt on aloitevastuu sulla.
- Anonyymi
Mitä voin tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä voin tehdä
Pyytää ajelulle tai jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyytää ajelulle tai jotain muuta.
Sähän tässä pyysitkin! Kiitos, mennään vaan, koska mennään?
- Anonyymi
Mikä on nimesi?
- Anonyymi
Jeesus Kristus. En pidä näistä sun pettämis jutuistas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus Kristus. En pidä näistä sun pettämis jutuistas!
En ole pettänyt ketään.
- Anonyymi
"Ristiriitaisia", kuinka niin?
- Anonyymi
Rakasta sinä hyvää tekee.
- Anonyymi
Kyllä meillä nyt olis yhteinen limoviikuna.
- Anonyymi
halusin vaan tietää mitä vastaat et tuunko vaik moikkaan sua vielä
- Anonyymi
se koru oli mukana vaan siks ku se oli pitkään kaverin pöydällä jaaattelin et ei kait se huku ja lisäks kaveri täytti 30 v ni vein sne kaniin :D
- Anonyymi
mut jos tarkkoja ollaan ni toimies kerto et silläon lapsi
tiedän et se on tehnyt sen samaan aikaan ku jotai on tapahtunut mut nyyh taas meni sydän särki :( - Anonyymi
onneks täs kaupungissa on viel monta kuumaa sinkkumiestä sanoitko et oot tummiin päin ? joo yks puoli intiaanikin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492458Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on582216- 421946
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2101728Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681650- 201570
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok881430Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s151419Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var111352Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191344