Onko totta?

Anonyymi

Onko se totta että jossain Suomessa on sellainen paikka, missä nainen voidaan kytkeä johonkin laitteeseen ja sitten kuka tahansa mies voi naida niin ettei nainen näe sitä panijaa? Ja ettei tämä ole mikään bordelli jossa siitä saa maksun?

Mieheni on monta kertaa ehdottanut minulle ryhmäseksiä tai jotain missä voisi katsella kun minua naidaan, mutta en ole suostunut. Voisihan sitä kuitenkin ajatella. Kuka tietää jotain tuosta mainitsemastani paikasta ja onko se vain joku kaupunkilegenda?

Roosa 33v

34

2998

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin Wildclubilla Kirkkonummella on panotuoli. Siinä pääset ottamaan monta kyrpää sisääsi. Koska aiotte mennä?

• Anonyymi

Vildclubilla löytyy myös pakkopuu. Siihen nainen kytketään vaikka alasti nelinkontin kaulasta ja käsistä kiinni ja korkeutta voi säätää, eli naiselta pää ja ylävartalo niin alas, että perse jää pystyyn ylös. Siinä ei voi nähdä taakseen, pakkopuu estää ja taakse saa kirkkaita valoja. Siinä muut asiakkaat pääsevät katselemaan ja panemaan ihan vapaasti. Voi tutkia ja hipelöidä, eikä itse voi mitään. Toisinaan saa myös imeä kalua toisen naidessa. Eteen istuu äijä ja työntää kalun suuhun, eikä auta kuin lutkuttaa.

• Anonyymi

Se siis on ihan totta?
        Onko se alastomuus siinä "pakkopuussa" välttämätöntä. Entä jos laittaisi väljän hameen ja vaikka jonkin avokaulaisen puseron ? Vai pitääkö rintojenkin olla paljaina?
        Ja maksaako se paikka jotain?
        Onko jollakin siitä oikeita kokemuksia ettei pelkkiä kuulopuheita?
        Ja kai siellä on pakko käyttää kondomia vai onko?

t. Roosa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se siis on ihan totta?
        Onko se alastomuus siinä "pakkopuussa" välttämätöntä. Entä jos laittaisi väljän hameen ja vaikka jonkin avokaulaisen puseron ? Vai pitääkö rintojenkin olla paljaina?

t. Roosa

Tutustu netissä paikan sivustoon. Sinne myös etukäteen ilmoittaudutaan ja tulee tieto pääseekö mukaan sillä kertaa. Tottakai se maksaa. Ei ole pakko olla alasti. Kondomin käyttö on ehdoton vaatimus.

Siellä myös ei tarkoittaa todella ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se siis on ihan totta?

t. Roosa

Hinta löytyy paikan sivustolta. Ei paha.
        Kortsuja pitää käyttää, eikä alaston tarvi olla. Sinne vaan rohkeesti!😁

• Anonyymi

Vielä kysyn sellaista että voiko jonkin miehen kohdalla kieltäytyä? Jos se vaikka näyttää liian isolta tai sen kalu on kohtuuttoman kokoinen. Tai jos vaikka sattuu liikaa? Kuka sen kontrolloi ettei joku kuitenkin pane paljaalla?
        Eikös tässä kuitenkin ole sellainenkin näkemyt että nainen voisi nauttia eikä kärsiä.

Kumpi niistä laitteista - keinu vai pakkopuu - soveltuu paremmin ensikertaaiselle? Ja olisko vielä joku muukin mahdollisuus? Siis että jotenkin ensin vähän pehmeämmin ajautuis siihen rajumpaan toimintaan?

Onko siellä tapahtunut mitään vahinkoja tai yhteenottoja ja onko naisen suostuttava mihin vaan kun on ensin mennyt laitteeseen?

Roosa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä kysyn sellaista että voiko jonkin miehen kohdalla kieltäytyä? Jos se vaikka näyttää liian isolta tai sen kalu on kohtuuttoman kokoinen. Tai jos vaikka sattuu liikaa? Kuka sen kontrolloi ettei joku kuitenkin pane paljaalla?
        Eikös tässä kuitenkin ole sellainenkin näkemyt että nainen voisi nauttia eikä kärsiä.

Kumpi niistä laitteista - keinu vai pakkopuu - soveltuu paremmin ensikertaaiselle? Ja olisko vielä joku muukin mahdollisuus? Siis että jotenkin ensin vähän pehmeämmin ajautuis siihen rajumpaan toimintaan?

Onko siellä tapahtunut mitään vahinkoja tai yhteenottoja ja onko naisen suostuttava mihin vaan kun on ensin mennyt laitteeseen?

Roosa

Johan kirjoitin, että siellä ei tarkoittaa ei. Mihinkään ei ole pakko ja se mikä on parempi painopaikka riippuu ihan itsestä. Kannatta ensin katsella ja tutustua ja antaa viettiensä viedä ihan rauhassa. Ei siellä ole edes pakko panna. Voi antaa pimpin kostua ihan katsellessa ja tutustuessa, vaan kukapa sitä malttaa ja miksi pihdatakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustu netissä paikan sivustoon. Sinne myös etukäteen ilmoittaudutaan ja tulee tieto pääseekö mukaan sillä kertaa. Tottakai se maksaa. Ei ole pakko olla alasti. Kondomin käyttö on ehdoton vaatimus.

Siellä myös ei tarkoittaa todella ei.

Kyllä Roosa ne rinnat voi olla paljaana , ovat kuin marjat kakun päällä .tarkista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se siis on ihan totta?

t. Roosa

Moi Roosa!
        Älä turhaan mene minnekään maksulliselle klubille! Tule meidän pikku porukkamme ns. pikkujouluun mukaan. Voit hyvin laittaa sen väljän hameen ja avokaulaisen puseron - kyllä me sitten huolehdimme siitä, että tissisi pääsevät esiin! Saat pitää sen hameenkin päälläsi jos olet niin ujo, kyllä me sun pillusi sieltä löydetään!
        Saisit ainakin viittä kyrpää sekä suuhusi että vittuusi - ja monta kertaa!!! kakkosen käyttö saisi olla sinusta kiinni. Eikä maksaisi mitään!
        Saumasukat ja esim. narukorsetti korkkarit toisivat lisäpisteitä (=panokertoja!)
        Anna jokin yhteystieto.

Jokke kumppanit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se siis on ihan totta?

t. Roosa

Moro Roosa!
        Samoilla linjoilla kuin Jokke! Meillä on Tampereella hyvä porukka, jonka vieraaksi voisit Roosa tulla. Junalla pääsee helposti, missä sitten asutkin.
        32-vuotias pillusi voisi viettää ikimuistoisia hetkiä meidän treenikämpällä.
        Kiva olisi jos tosiaan laittaisit yllesi jotain seksikästä, mutta pillusi on kuitenkin se jota palvelisimme innolla. Myös tisseillesi lupaamme kunnon käsittelyn! Sanot vaan montako eri kyrpää haluat suuhusi ja vittuusi niin pidämme huolen, että juuri niin tapahtuu.
        Mietitään mikä olisi paras yhteydenpitotapa.

t. Yhtyneet muusikot

• Anonyymi

pyydä miehesi kiinni tuohon penkkiin päiväks niin tuntee saaneensa kunnolla

• Anonyymi

Vielä toistan yhden kysymykseni:
      Löytyykö joku nainen jolla olisi omakohtaista kokemusta eikä pelkkiä kuulopuheita?
      Ja pitäisikö olla mukana joku ihan oma "turvamies"?

t. Roosa

• Hei Roosa
        Kun päädytte miehisi kanssa pistäytymään niin laita kuulumiset miten meni.

• Anonyymi

Hei Roosa😊 Meillä miheni kanssa kymmenkunta käyntiä kyseisessä paikassa. Mekin lähdimme ekalla kerralla tutustuu paikkaan, sovimme vaan katselusta mitä toiset touhuaa. Katseltiin tunnin verran kunnes molemmat olimme valmiit mukaan leikkeihin. Aluksi saunoimme jonka jälkeen menimme poreilemaan muiden mukaan. Porealtaassa vapuduimme täysin toisten hyväilyyn, päädyin miehen suostumuksella myös kyseiseen laitteeseen. Paras kokemus ikinä koska fantasioinut vastaavasta pitkään. Itse en pystynyt laskee moniko mies yhtyi minuun, mieheni mukaan ainaskin kahdeksan eri miestä. Orgasmin pyörteissä joteski ajantaju katosi en myöskään tuntenut kipua ranteissa ja jaloissa yhdynnän aikana, seuraavana päivänä ähän arkuutta ja turvotusta joka hävisi nopsaan. Jäimme täysin koukkuun kyseiseen paikkaan.. t. Silja

• Anonyymi

Olen mieheni kanssa käynyt kahdesti.
      Kerran olen yhdellä palstalla jo kokemukseni klubista kirjoittanut. En vaan löytänyt sitä nyt äkkiä, joten lyhyesti.
      Ilmoittautuminen ja sitten tuli vastausviesti hyväksynnästä ja maksoimme. Mies hoiti nämä asiat. Tarkoitus oli mennä enempi katselemaan ja kenties... jos...
      Viihtyisä paikka hyvin tilaa. Katso netistä esittelykuvat ja tiedot. Paikalla oli kymmenisen paria ja lisäksi viisi, tai kuusi miestä ilman seuralaista. Heidät kuulema valitaan ja käyttäytyä pitää osata. Kännäämään sinne ei mennä. Aluksi seurailimme rintapielessä lappu, vain katselemassa, joten saimme olla aika rauhassa.

Paikkoja katsellessa tuli eteen myös yhdessä huoneessa tämä kahlepuu. Iso puinen levymäinen rakennelma, jossa kaula ja kädet ranteista aukkojen kohdalle, yläosa kiinni ja salpaan ja siinä olet. Korkeutta voi säätää.

Innostuin mieheni yllytyksestä kokeilemaan miltä se tuntuu ja hän pistikin salvan kiinni ja sääti telineen ihan alas, jolloin olin polvillani peba pystyssä kasvot lähes lattian tasalla. Sitten mieheni olikin pistänyt viereen lapun: vapaasti käytettävissä ja tosiaan tulin käytetyksi monta kertaa, eikä siinä tosiaankaan näe kuka siellä takana touhuaa. Suutani myös käytettiin ja siinä nyt näkee ainakin miehen jalat ja kalun.

Olihan se villi kokemus, mutta lopulta paikat puutuivat niin, että pyysin pästä pois telineestä.

Joku jo kirjoittikin, että siellä ei on todella ei. Jos joku ei kiinnosta niin asia on sillä selvä.

Minä kyllä kiihotun mieheni tempusta niin, etten pistänyt asiaa pahaksi ja siinä telineessä menetin liivini ja pöksyni. Oli kiihottavaa olla pakkopuussa aladtomana kun ei tiennyt kuka, tai keitä paikalle tulee, kuka tutkii paikkoja ja kuka nai ja montako katselee.

Kannattaa mennä tutustumaan. Nautit varmasti.

• Anonyymi

Jatkan vielä, ettei mitään turvamiestä tarvita. Siellä on täysin turvallista. Toki kumppanin kanssa on mukavampi mennä. En ole selvillä mitenkä yksittäinen nainen pääsee mukaan. Ilmeisesti sekin onnistuu.

• Anonyymi

Kirjoitat että menetit liivit ja pöksyt. Oliko sinulla muuta ylläsi? Itse kuvittelin että laittaisin ainakin ensimmäisellä kerralla avonaisen leningin ja alle sitten vaikka korsetin ja sukat. Voisiko siinä sitten käydä niin että miehet riisuisivat minut kuitenkin - kun en varmaan mitään kieltolappuakaan laittaisi.

t. Roosa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat että menetit liivit ja pöksyt. Oliko sinulla muuta ylläsi? Itse kuvittelin että laittaisin ainakin ensimmäisellä kerralla avonaisen leningin ja alle sitten vaikka korsetin ja sukat. Voisiko siinä sitten käydä niin että miehet riisuisivat minut kuitenkin - kun en varmaan mitään kieltolappuakaan laittaisi.

t. Roosa

Aluksi oli vähän enemmänkin vaatetusta, mutta mieheni oli jo houkutellut vähentämään. Pakkopuuhun minut kytkiessä mieheni nappasi lyhyen vekkihameen pois, joka oli kietaksumallia. Olin siis kytkettynä ensin pienet rintsikat ja stringit yllä. Edellisessä jäi mainitsematta, että hän lukitsi myös jalkani nilkoista kiinni haralleen. Ensimmäiset siihen huoneeseen tulijat sitten riisuivat minut ja olin niin kuumana etten kieltänytkään. Muuten vaatetukseksi suhteen miehet tekee just sen verran kun haluat. Kaikki on vapaaehtoista, jos haluat pitää jotain ylläsi vaikka naidessa, niin pidät. Sinulla on suu millä ilmaiset halusi. Ei siellä kukaan vasten tahtoasi sinua riisu.

Tottakai miehet haluavat riisua sinut nähdäkseen vartalosi, tissisi, takapuolesi ja pimppisi. Jos jotain et halua näyttää, niin et näytä.

Eiköhän se leikkii kuitenkin kuulu tuo riisuminenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä, ettei mitään turvamiestä tarvita. Siellä on täysin turvallista. Toki kumppanin kanssa on mukavampi mennä. En ole selvillä mitenkä yksittäinen nainen pääsee mukaan. Ilmeisesti sekin onnistuu.

Olen mieheni yllytyksestä pano keinussa. Neljä fiksua nuorta miestä viihdytti minua.
        Meni loppujen lopuksi ilman kumia.
        Oli pikkuisen villiä ja kiimaista.
        Oli täysin älytöntä.
        Ei ollut pakko suostua että mut sidottiin, mutta halusin. Enkä kadu yhtään.
        Olin niin märkä että yhdyntä oli nautinto.
        Tosin huomattiin että vapaana, siis kun en ollut sidottuna, nuoret miehet nauttivat enemmän.
        Mutta olihan kokeilu.

• Anonyymi

entäpä jos itte haluaisit kattoo kun miestäsi naidaan porukalla

• Anonyymi

Onko se siis niin, että yksinäisen miehen pitää löytää daami itselleen päästäkseen sinne? Ja sitten olisi mahdollista nussia esim juuri sellaisessa laitteessa olevaa vierasta naista, mutta oman daamin ei olisi pakko osallistua mihinkään ellei itse haluaisi?

t. ex-aviomies 46v

• Anonyymi

Kaikki siellä on vapaaehtoista. Toinen voi panna eikä toisen tarvi, ellei halua. Miksi ei haluaisi. Sinne mennään nauttimaan. Katso netistä ohjeet. Yksittäisten miesten ei ole niinhelppo sinne päästä.

• Anonyymi

Jatkan vielä, että siellä on monen moisia tiloja saunaa myöden. Samoin erilaisia laitteita, keinuja, panotelineitä ja jopa gynekologin pöytä jalkatelineineen löytyy. Löytyy piiskoja, kahleita, panovälineitä ym ym, joten ei tuo pakkopuu ole ollenkaan ainoa nautintoväline ja paikka.
      Jos haluaa vetäytyä jonkun kanssa kahden nauttimaan ilman silmäpareja, niin onnistuu tai jos haluaa antaa kaikkien nähden, niin onnistuu.

Klubilla on erilaisia teemailtoja. Taas sanon, että kannattaa tutustua paikkaan netissä. Siellä on hyvin tietoa ja tiloista kuviakin.

• Anonyymi

Hei Roosa!

Kerro milloin olet menosssa Wildclubille - yritän päästä samalle keikalle. Olet herättänyt himoni "viattomuudellasi" - vai onko se vain teeskentelyä? Ja kerro myös miten aiot pukeutua. Millainen "vahtikoira" se sinun kumppanisi on - toivottavasti ei kovin tiukkapipoinen.

Olen yli nelikymppinen mies ja olen satunnaisen naisystävän kanssa käynyt siellä kaksi kertaa. Toisella kerralla daamini suostui siihen pakkopuuhun täysissä pukeissa. Hän olikin varustautunut hyvin, sillä hameen alla oli nätit sukkanauhaliivit ja jaloissa kuviosukat. Lappuun kirjoitimme että saa riisua mitä tarvitaan. Ensimmäinen panija nosti hameen vyötärölle muttei riisunut mitään, leikki ensin sukkanauhoilla ja veti vain stringejä sivuun sen verran kuin oli tarvis ja piteli tissejä avoimesta puserosta. Minua ne stringit kuitenkin häiritsivät ja kun toisena pääsin pukille niin kiskaisin ne kokonaan pois - nehän katkesivat ihan helposti. Vasta kolmas mies avasi puseron kokonaan ja työnsi sen ihan ylös, kun sitä ei saanut pois päältä (repimällä olisi saanut) kun kädet olivat kiinni. Rintaliivit lähtivät kun avasi hakaset takaaa ja olkaimien soljet. Niitä paljaita rintoja sitten moni sivustakatsojakin kävi puristelemassa ja venyttelemässä. Tämän kolmannen panijan jälkeen daamini pyysi vapautusta kun meinasi tukehtua etupuolella olevan ison miehen isoon kaluun.

Minulla siis olisi seuralainen kyllä mukanani.
      Mitä jos sinäkin laittaisit yllesi jotain helposti riisuttavaa. Ja tosiaan oikeat sukat ja sukkanauhaliivit lisäävät viehätystä. Aloittaisin imuttamisella ja tissiesi pitelyllä. Sitten siirtyisin taaksesi ja tutustuisin vittuusi. Takamsten läimäyttely ei liene siellä valitettavasti sallittua. Lopuksi panisin sinua myös perseeseen jos et sitä erikseen kieltäisi!

• Anonyymi

Jäi tuosta edellisestä vielä tärkeä viesti:

terveisin Janne

Voisin siinä sinua nussiessani kertoa myös mitä pidän vitustasi ja sinä puolestasi voisit kommentoida kyrpääni! Ellei tämä ole liikaa miesystävällesi.

• Anonyymi

Keinua olen kokeillut. En tosin Suomessa. Sain siinä monelta mieheltä monta orkkua. Suosittelen Roosa kokeilemaan sitä. Maisa

• Anonyymi

Kerronpa oman kokemukseni.
      Olen yli nelikymppinen ja mieheni kymmenen vuotta vanhempi. Seksielämämme oli kohtalaisen vilkasta kunnes hänelle tehtiin eturauhasoperaatio. Erektiota ei tullut tai se hiipui heti, vaikka yritimme kaikenlaisia konsteja. Keskustelimme tietenkin lääkärin kanssa, muta siitä ei ollut apua. Hänen vinkkinsä oli, että pitäisi keksiä sopivia virikkeitä - ja niitähän mielestämme olimme jo yrittäneetkin.
      Jostain siten törmäsimme tietoon tästä klubista ja otimme sinne yhteyttä ja pääsimme mukaan. Tästä on noin kolme vuotta. Tarkoitus oli siis vain katsella pariskuntien touhuilua ja toivoa että siitä olisi apua. En olllut pukeutunut mitenkään erityisemmin, vain sellaiseen suht.koht. tyylikkääseen mustaan kotelomekkoon. Kiertelimme ja katselimme - jopa muutamaa rakastelevaa pariskuntaa. Sitten siihen "pakkopuuhun" oli jossain vaiheessa kytketty vähäpukeinen nuorehko nainen ja ympärillä parveili hänelle ilmeisesti tuttuja miehiä. Sitä touhua jäimme sivusta seuraamaan. Joku tai ehkä useampikin oli ilmeisesti käyttänytkin jo naista, meidän katsellessa niin teki kaksi muuta kunnes nainen vapautettiin ja koko seurue lähti muualle. Tajusin että miehelläni oli erektio. Hän sanoi minulle kuvitelleensa koko ajan, että siinä laitteessa olin minä!
      Tajusin mitä hän mielessään hautoi, muttei rohjennut sanoa ääneen. Kävin kovan kamppailun itseni kanssa ja sanoin lopuksi hänelle, että ok! Jos hän haluaa niin voi kytkeä minut siihen laitteeseen, mutta riisuutumaan en halua ryhtyä. No käytännössä otin kuitenkin sukkahousut pois.
      Kesti jonkin aikaa ennen kuin ensimmäinen pariskunta pysähtyi kohdalleni. Mies siveli takamustani ja kouraisi rintojani. Odotin sydän kurkussa mitä sitten seuraisi. Ei mitään. Tovin päästä (ilmeisesti) sama pariskunta palasi takaisin ja nyt täkamuksen sively jatkui siihen, että hameeni nostettiin vyötärölle ja pikkuhousujani vedettiin sivuun. Pidätin hengitystäni kun tunsin sormet "siellä". Sitten alkoi paneminen! Mies puristeli rintojani ja todella runnoi kaluaan sisälleni ja aika pian laukesi. Hame jäi varmaankin edelleen vyötärölle, sillä ihan pian tunsin toiset sormet "siellä". Tunsin kuinka häpyäni levitettiin ja kuulin miten siitä keskusteltiin! Arvio lienee ollut hyvä, sillä kohta jo toinen kalu tunkeutui sisääni. Mekkoni selässä oleva pitkä vetoketju avattiin ja rintaliivini hakaset avattiin. Mekko vedettiin alas olkapäiltä ja toinen mies tuli eteeni ja kosketti kalullaan kasvojani. Hän veti mekkoni mahdollisimman alas olkapäiltä ja irrotti rintaliivien olkaimet niin että rintani jäivät aivan paljaiksi. Ensin vähän väistelin kasvojani hierovaa kalua, mutta sitten rohkaisin mieleni ja otin sen suuhuni. Miehet puhuivat keskenään kohtalaisen riettaasti minusta ja varsinkin "elimestäni". Suuhuni mies ei kuitenkaan halunnut laueta vaan otti paikan takaa toisen lauettua. Tämä oli siis kolmas joka pani minua.
      Tämän jälkeen mieheni vapautti minut ja avusti pukeutumisessa. Paikalla oli yksi pariskunta, jonka mies pahoitteli nyt jääneensä paitsi "kypsää ja tyylikästä rouvaa". Lopputulos korvasi tuntemani häpeän. Tätä tapausta muistellessaan mieheni saa nykyään varsin tyydyttävän erektion. Uutta käyntiä emme (ehkä) tarvitse.
      Jos olisin osannut ennakoida näitä tapahtumia, niin olisin tylsän kotelomekon sijaan laittanut jotain ihan muuta ja jotain seksikästä alle. Mutta hyvä näinkin!

t. Tyytyväinen aviopari

• Anonyymi

Voi että, kuulostaa niin ihanalta. Täällä Oulun seudulla olisi niin verevä alta viisikymppinen normi BMI nainen vailla just tuommoista menoa. Rintaa löytyy vatkattavaksi ja imettäväksi kunnon isot deet, rakastan imettää ja rintoja saa venyttää ja sitoa kunnolla. Saisi myös fistata tai panna useampi mies samalla kertaa. Ihanaa olisi saada kerralla sellaiset kyydit että ei tarvitse kuin vikistä ja pillu levällään ottaa vastaan ihan mitä annetaan .. rakastan myös pissaleikkejä, varsinkin jos virtsaat sisälläni.

• Anonyymi

Moi Roosa!

Et ole vastannut. Oletko tosiaan menossa sinne klubille. Tykkääkö se sun miehes katsella kun sua pannaan? Minä olisin vapaaehtoinen.
      Ja niinkuin jo kerroin niin ei sun sinne maksulliseen mestaan tarvi mennä, tulet mun kämpille ja siellä on sitten mun kavereita "riittävästi" niin että vittus saa mitä tarvii!
      Laitat minihameen ilman pikkareita. Saa miehes katsella vierestä.
      Mitä sun tisseille saa tehdä?

terveisin Janne

• Anonyymi

Aika mienkiintoinen ehdotus sulla Janne😊 t. Silja

• Anonyymi

Tuo on kyllä turhan rumaa puhetta sulta Janne!
        Ei mulla ole ollut tuollaisia tarpeita, vaikka mun kysymyksestä ehkä sellaisen käsityksen voi kai saada. Enemmän on kysymys siitä, että mun mieheni on ottanut asian puheeksi.
        Että siis jossain tuollaisessa siistin tuntuisessa paikassa vois uskaltaa kokeilla jotain.
        Sun porukkas käsittelyyn en tosiaan tunne mitään kiinnostusta!!!

t. Roosa

Ketjusta on poistettu 155 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      2358
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      57
      1530
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      221
      1369
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1192
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      81
      1185
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1109
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      72
      1061
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      132
      1039
    9. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      65
      1020
    10. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      224
      945
    Aihe