Miehellä on yhteishuoltajuus exän kanssa

Anonyymi

ja eksä ei halua mua olemaan kolmas huoltaja, sanoo ettei käy. Minä olen järkyttynyt, misekään ei sano exälleen että pakko suostua, sillä olen tuelva vaimo ja hänen kuuluu olla huoltaja.

Katkera on kun mies löysi paremman, minut, ja hän jäi kun nalli kalliolle. Adumme heidän kodissaan jota remppaamme, kun se oli kaumala ja snaoin ettei voi täällä asua kun exäs on tämän suunnitellut, nyt teemme mun nköistä.

Olisi kiva tietää ettyä miten saisin huoltajuuden miehen lapsiin, jiotta voisin komentaa ja kasvatta heitä toisella tavoin kuin oelmalla vaan isän ihana tyttöystävä.
Aattelin että teemme salassa niin ettei kerrota hänen eksälleen, että komennan hänen lapsiaan. Lpaset tykkää musta eikä halusis mennä kotiin, kun olen siisti ja kaunis.

24

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Isäinpäivä tulossa ja se ahdistaa sinua suunnattomasti, niin ,että sinun on pakkomielteisesti kirjoitettava trolleja tänne , olet ilmeisesti kännissä, tai sulla paha lukihäiriö, kirjoitusvirheitä koko teksti täynnä.

      • Anonyymi

        Miksi sua ahdistaa? Eikö sulla ole lapsia? Hrmi, tovottavasti ei ole vielä myöhäistä, koklaa jos saat!!! NIin jos olet kännissä niin ei sit varman kannata alkoholisoituneena lapsia tehdä, lapset kärsii.

        Mutta paranna elämäsi tie, ei kai veilä on liian myhäistä muuttaa suuntaa. Tsemppiä. Kirjoita taas, mitä kuuluu iten on käyny. Kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sua ahdistaa? Eikö sulla ole lapsia? Hrmi, tovottavasti ei ole vielä myöhäistä, koklaa jos saat!!! NIin jos olet kännissä niin ei sit varman kannata alkoholisoituneena lapsia tehdä, lapset kärsii.

        Mutta paranna elämäsi tie, ei kai veilä on liian myhäistä muuttaa suuntaa. Tsemppiä. Kirjoita taas, mitä kuuluu iten on käyny. Kiva.

        Juopon selitystä , syytellä muita juopoiksi, sulla se alkoholiongelma on ja sen huomaa molemmista kommenteistasi.
        Hae apua sitä on saatavilla.


      • Anonyymi

        Meillä ei onneksi meis ole koskaan pakottanut meitä näkemään perheenrikkoja sutturoitaan. Miksi olisi, eihän ne kuulu meidän perheeseen eikä sukuun. Jos rikkoo perheen niin miksi semmoiset naikkoset pitäisi hyvksyä? En ymärä
        Olisi järkyttävää pakottaa lapet näkemään isänsä sutturoita jotka veivät heidänisänsä ja haukkuvat koko suvun.
        Lapset eivät kaipaa enempää murhetta kuin ovat saaneet kun sutturat rikkovat perheen ja vievät lstenisän ja lapset jäävät isättömiksi.
        Meille ie sutturat ole tule se on velvä, miski pitäisi ottaa ne meille sotkemaan ja haukkumaan? Mies snaookin että sutturat ovat meille erittäin huono asruaa, joten ei ole meitä pakottanut tulemaanniitä katsomaan eikä pakottanut meitä ottamaan heitä meille. Lapset ovat erittäin onnellisia kun isä ei pakota meitä näkemään naikoksiaan. On surulilsta kun joitkut lapset pakotetaan, meillä ei.
        Miksi pitäisi hyväksyä perheenrikkojat meille asumaan ja kiusaamaan ja haukkumaan meitä??? Olemme erittäin etuoikeutettuja ja onnekkaita kun olemme saaneet olla rauhassa j turvass perheenrikkojilta. En voisi katsoa lapsiani silmiin jos pakottaisin sutturoita näkemään. En varmaan enää lapsiani tuntisi jos sutturat olisivat haukkuneet ja kiusanneet lapsemme, nythän he ovat vaan estäneet meihen meille tulon lapsia kantsomaan, mutta mnipuloitu mies, onneksi ei tarvi nähdä, lapset sanookin että olen maailman ihanin iti, kun en pakottanut ehitä näkemään isänsä sutturoita. Nyt aikuiset lapset sanovat että olen ihan aäiti ja mumi, niin meillä ollaan onnellisia ja onnekkaita. Mies ja isä vietiin mutta meille jäi kaikki muu, suku ja anoppikin on onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei onneksi meis ole koskaan pakottanut meitä näkemään perheenrikkoja sutturoitaan. Miksi olisi, eihän ne kuulu meidän perheeseen eikä sukuun. Jos rikkoo perheen niin miksi semmoiset naikkoset pitäisi hyvksyä? En ymärä
        Olisi järkyttävää pakottaa lapet näkemään isänsä sutturoita jotka veivät heidänisänsä ja haukkuvat koko suvun.
        Lapset eivät kaipaa enempää murhetta kuin ovat saaneet kun sutturat rikkovat perheen ja vievät lstenisän ja lapset jäävät isättömiksi.
        Meille ie sutturat ole tule se on velvä, miski pitäisi ottaa ne meille sotkemaan ja haukkumaan? Mies snaookin että sutturat ovat meille erittäin huono asruaa, joten ei ole meitä pakottanut tulemaanniitä katsomaan eikä pakottanut meitä ottamaan heitä meille. Lapset ovat erittäin onnellisia kun isä ei pakota meitä näkemään naikoksiaan. On surulilsta kun joitkut lapset pakotetaan, meillä ei.
        Miksi pitäisi hyväksyä perheenrikkojat meille asumaan ja kiusaamaan ja haukkumaan meitä??? Olemme erittäin etuoikeutettuja ja onnekkaita kun olemme saaneet olla rauhassa j turvass perheenrikkojilta. En voisi katsoa lapsiani silmiin jos pakottaisin sutturoita näkemään. En varmaan enää lapsiani tuntisi jos sutturat olisivat haukkuneet ja kiusanneet lapsemme, nythän he ovat vaan estäneet meihen meille tulon lapsia kantsomaan, mutta mnipuloitu mies, onneksi ei tarvi nähdä, lapset sanookin että olen maailman ihanin iti, kun en pakottanut ehitä näkemään isänsä sutturoita. Nyt aikuiset lapset sanovat että olen ihan aäiti ja mumi, niin meillä ollaan onnellisia ja onnekkaita. Mies ja isä vietiin mutta meille jäi kaikki muu, suku ja anoppikin on onnellinen.

        Voisitko tiivistää viestisi, koska se liian pitkä. Ei sitä kukaan jalsa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko tiivistää viestisi, koska se liian pitkä. Ei sitä kukaan jalsa lukea.

        Eksät pois miehen uuden perheen elämästä, lapsilisät uudelle äidille ja uudesta äidistä lasten huoltaja miehen kanssa. Näin ongelmat ratkeaa ja lapset loistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksät pois miehen uuden perheen elämästä, lapsilisät uudelle äidille ja uudesta äidistä lasten huoltaja miehen kanssa. Näin ongelmat ratkeaa ja lapset loistaa.

        Mikä uusäiti, yleensän se akka tuo lapsilaumansa miehen asuntoon, on siis äiti omille lapsilleen ja on saanut jo lapsilisiä lastensa syntymästä asti.
        Aniharvoin miehelle jää lapset ja nainen tulee uuden miehensä asuntoon yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksät pois miehen uuden perheen elämästä, lapsilisät uudelle äidille ja uudesta äidistä lasten huoltaja miehen kanssa. Näin ongelmat ratkeaa ja lapset loistaa.

        Eksät pois naisten uuden perheen elämästä, lapsilisät uudelle isukille joka joutuu hoitamaan isän roolia, kun eukko on jättänyt miehensä, ja uudesta isästä tulee lasten huoltaja naisensa kanssa. Näin ongelmat ratkeaa ja lapset loistaa, ja naisen ex pääsee vastuustaan, elää vapaana lapsista.


    • Anonyymi

      Uskovaisten miesten tapana onkin rakastaa lastaan ilman lasten tahtoa, yöaikaan kun muut nukkuvat.

    • Anonyymi

      Lapsella o 1 äiti ja 1 isä ! udet suhteet eivät ole huoltajia! Ei voi edes velvoitaa siihen !

      • Anonyymi

        No ei voi mutta se on pakko, koska lapset tarvii kasvattajaa joka osaa. Itse olen sellainen, ja pyrin kasvattamaan miehen lapsista normaaleita. Nyt he ovat häiriköitä ja likaisia ja eivät osaa mitään.
        Siksi olen heidän huoltaja epävirallisesti, miehen eksä ei tajuu ja raivoo etten saa kasvattaa ja muuttaa lapsia, mutta mikään ei mua estä. Minä olen lasten äiti uusikko, jotenmun on kasvatettava. Jos nyt lähtisin pois miten lie kasvaisivat lapset, eivät mitenkään. Miehen eksä ei kuulu meidän perheeseen joten häntä ei kuunnella. Ajattelenl apsia paljon joten haluan että he kasvavat normaaleiksi ja kiittävät minua vielä että olin tiukka ja käskevä. Meillä kunnioitetetaan äitipuolta ja ei sanota vastaan. Eksäkin kiittää vielä kun pääsee helpolla. Mies on toista mieltä ja sanoo että äiti on äiti, mutta minusta minä olen äiti. On kiva olla määrääjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voi mutta se on pakko, koska lapset tarvii kasvattajaa joka osaa. Itse olen sellainen, ja pyrin kasvattamaan miehen lapsista normaaleita. Nyt he ovat häiriköitä ja likaisia ja eivät osaa mitään.
        Siksi olen heidän huoltaja epävirallisesti, miehen eksä ei tajuu ja raivoo etten saa kasvattaa ja muuttaa lapsia, mutta mikään ei mua estä. Minä olen lasten äiti uusikko, jotenmun on kasvatettava. Jos nyt lähtisin pois miten lie kasvaisivat lapset, eivät mitenkään. Miehen eksä ei kuulu meidän perheeseen joten häntä ei kuunnella. Ajattelenl apsia paljon joten haluan että he kasvavat normaaleiksi ja kiittävät minua vielä että olin tiukka ja käskevä. Meillä kunnioitetetaan äitipuolta ja ei sanota vastaan. Eksäkin kiittää vielä kun pääsee helpolla. Mies on toista mieltä ja sanoo että äiti on äiti, mutta minusta minä olen äiti. On kiva olla määrääjä.

        No ei voi ,mutta se on pakko, koska lapset tarvii kasvattajaa joka osaa. Itse olen sellainen, ja pyrin kasvattamaan naiseni lapsista normaaleita. Nyt he ovat häiriköitä ja öykkääjiä ja eivät osaa mitään ,vaikka ovat jo teini-ikäisiä.
        Siksi olen heidän huoltaja epävirallisesti, naiseni eksä ei tajuu ja raivoo etten saa kasvattaa ja muuttaa lapsia, mutta mikään ei mua estä., hän kännissä huutaa ja melskaa. Minä olen lasten isäpuoli , jotenmun on kasvatettava. Jos nyt lähtisin pois miten lie kasvaisivat lapset, eivät mitenkään alkaisivat juopoottelemaan niinkö isänsä. Naiseni eksä ei kuulu meidän perheeseen joten häntä ei kuunnella. Ajattelenl apsia paljon joten haluan että he kasvavat normaaleiksi ja kiittävät minua vielä että olin tiukka ja käskevä. Meillä kunnioitetetaan isäpuolta ja ei sanota vastaan. Muijan exäkin kiittää vielä kun pääsee helpolla. Muijani on toista mieltä ja sanoo että isä on isä vaikka onkin juoppo, mutta minusta minä olen isäpuoli On kiva olla perheen pää.


    • Anonyymi

      Satuilua. Oletko katkera jostakin?

      • Anonyymi

        Olen , ku suttura rikoi meidän perheemme ,oneksi emme ole ikinä nähneet sutturoita, ja olemeem onnelisia siitö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen , ku suttura rikoi meidän perheemme ,oneksi emme ole ikinä nähneet sutturoita, ja olemeem onnelisia siitö.

        Minulla ei ole koronapassia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole koronapassia

        Minulla on ja aika jo kolmanteen koronarokotukseen.


    • Anonyymi

      Ei missään nimessä tarvitse eikä pidä suostua antamaan huoltajuutta toiselle naiselle. Ei koskaan. Miksi hän antaisi sinulle päätäntävallan OMISTA lapsistaan? Tuskin sinäkään haluaisit että hän päättäisi sinun lastesi asioista.

      • Anonyymi

        No haljuiskaan, minä osaan hoitaa ja pitää huolta omistani, kukaan ei puutu mun tapaani hoitaa omia lapsiani.

        Mutta kun minä olen nähnyt miehen eksän tekemiset niin en voi kuin ihmetellä, kun ei vaan osaa. Auttaisin jos hän ei olisi niin ärsyttävä ja katkera, kyllä minä osaan paremmin kuin hän, mitä ihmettä ettei suostu siihen että on yksi aikuinen lisää joka osaa? Jos hän ei pysty niin luulisi olevan onnellinen kun joku osaa.

        Autan ja lähetän kirjeitä jotta tekee kuin määrään, mutta tuskin tekee, ei osaa edes puuroa keittää luulisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No haljuiskaan, minä osaan hoitaa ja pitää huolta omistani, kukaan ei puutu mun tapaani hoitaa omia lapsiani.

        Mutta kun minä olen nähnyt miehen eksän tekemiset niin en voi kuin ihmetellä, kun ei vaan osaa. Auttaisin jos hän ei olisi niin ärsyttävä ja katkera, kyllä minä osaan paremmin kuin hän, mitä ihmettä ettei suostu siihen että on yksi aikuinen lisää joka osaa? Jos hän ei pysty niin luulisi olevan onnellinen kun joku osaa.

        Autan ja lähetän kirjeitä jotta tekee kuin määrään, mutta tuskin tekee, ei osaa edes puuroa keittää luulisin.

        No , minä osaan hoitaa ja pitää huolta omistani, kukaan ei puutu mun tapaani hoitaa omia lapsiani.

        Mutta kun minä olen nähnyt naiseni eksän tekemiset niin en voi kuin ihmetellä, kun ei vaan osaa muuta, kun juopotella Auttaisin jos hän ei olisi niin ärsyttävä ,katkera, ja aina kännissä kyllä minä osaan paremmin kuin hän, mitä ihmettä ettei suostu siihen että on yksi aikuinen lisää joka osaa? Jos hän ei pysty niin luulisi olevan onnellinen kun joku osaa ja pystyy.

        Autan ja lähetän meilejä , jotta tekee kuin määrään, mutta tuskin tekee, ei osaa edes lasten pyöriä korjata, luulisin.


    • Anonyymi

      Kyllä lapset tarfvii jämptiä uutta äitiä, jos meno on tuollasta.On kumma ettei omat äidit välitä vaan sysäävät ja pakottavat miehen uuden naisen ryhtymään äidiksi lapsille. Se on paljon vaadittu, että pitää kasvattaa toisten lapsia palkatta.
      Minusta lpasilisät pitää siirtää uuden äidin tilille, ei kukaan halua hoitaa ylimäräisten lasten asioita. Mies on tossu jos ei puolusta uutta naistaan ja sysää työt hänen niskalleen. Eks vaimolle pitää pitää puhuttelu, jotta ymmärtää että lapset on kasvatettava hyvin-.

      • Anonyymi

        Kyllä puhut totta eli pittä ola jäpfti ja päisevä naisimmeinen eikä siisnsutturoimmaan kannata alkha ommii mukuloisiissi kommentteloimaahaan josnsutturat ottaisssii ballan kaikkinnensha niin eipähän siithä mithään tulisi. Omat lapset on oamt lapset kyllä se on jmpthi maaari niin vuan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä puhut totta eli pittä ola jäpfti ja päisevä naisimmeinen eikä siisnsutturoimmaan kannata alkha ommii mukuloisiissi kommentteloimaahaan josnsutturat ottaisssii ballan kaikkinnensha niin eipähän siithä mithään tulisi. Omat lapset on oamt lapset kyllä se on jmpthi maaari niin vuan.

        Kyllä puhut totta eli pitää ola jäntti ja pätevä mies , eikä siis hännysteleen kannata alkaa toisten lapsilla ,omat on ne ykköset . komentamaan vain vieraita, jos häntäheikit ottaisi kaikki. niin eipähän siithä mittään tulisi. Omat lapset on omat lapset kyllä se on jämpti niin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä puhut totta eli pitää ola jäntti ja pätevä mies , eikä siis hännysteleen kannata alkaa toisten lapsilla ,omat on ne ykköset . komentamaan vain vieraita, jos häntäheikit ottaisi kaikki. niin eipähän siithä mittään tulisi. Omat lapset on omat lapset kyllä se on jämpti niin .

        Kyllä , eli et puhut totta eli ei pidä olla jööti ja epäpätevä mies , eikä siis hännysteleen kyllä kannattaa alkaa toisten lapsilla ,omat kun ei koskaan ole ne ykköset . komentamaan ei vain vieraita, jos häntäheikit ei ottaisikaan kaikki. niin kyllähän siithä ei mittään tule. Omat lapset ei ole omat lapset kyllä se on jämpti ei ole niin .


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe