Mielestäni on ärsyttävää, että mainoksia pitää lähettää kesken ohjelman.Kuka haluaa katsoa nykyisiltä 60 -70 tuumaisilta telkkareilta 30 tuuman ruutua sen vuoksi että samaan aikaan pistetään ruudulle joku mainos, joka vie yli puolet ruudusta.
Pistin koko kanavan boikotttiin kesken Suomen Karjalaturnauksen, niin paljon rupes hatuttaa tuo asia.Ymmärrän mainonnan, mutta en sitä että se esitetään ohjelman kanssa päällekkäin pinentämällä itse ohjelma.
Mainonta kesken ohjemaesityksen
Anonyymi
3
160
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä ja samaa harrastaa myös Maikkari! Täysin, sanonko mistä, no sanon että täysin suolesta koko touhu!
- Anonyymi
Nyt taas minuutin keskustelu..mainoskatko..taas minuutin keskustelu..mainoskatko..sit joku haastattelu ja vitosen katsojat mainoksille..
Mun mielestä maikkarilla erätauolla oo kuutta mainoskatkoa, onneks MM kisat ei tuu vitoselta. - Anonyymi
Mainostajat saatana vetäkää käteen ja kävelkää eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030