Mielestäni on ärsyttävää, että mainoksia pitää lähettää kesken ohjelman.Kuka haluaa katsoa nykyisiltä 60 -70 tuumaisilta telkkareilta 30 tuuman ruutua sen vuoksi että samaan aikaan pistetään ruudulle joku mainos, joka vie yli puolet ruudusta.
Pistin koko kanavan boikotttiin kesken Suomen Karjalaturnauksen, niin paljon rupes hatuttaa tuo asia.Ymmärrän mainonnan, mutta en sitä että se esitetään ohjelman kanssa päällekkäin pinentämällä itse ohjelma.
Mainonta kesken ohjemaesityksen
Anonyymi
3
202
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä ja samaa harrastaa myös Maikkari! Täysin, sanonko mistä, no sanon että täysin suolesta koko touhu!
- Anonyymi
Nyt taas minuutin keskustelu..mainoskatko..taas minuutin keskustelu..mainoskatko..sit joku haastattelu ja vitosen katsojat mainoksille..
Mun mielestä maikkarilla erätauolla oo kuutta mainoskatkoa, onneks MM kisat ei tuu vitoselta. - Anonyymi
Mainostajat saatana vetäkää käteen ja kävelkää eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465631Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472849- 1822593
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92210- 262029
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121902törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141635- 1451275
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2551092- 131067