Mielestäni on ärsyttävää, että mainoksia pitää lähettää kesken ohjelman.Kuka haluaa katsoa nykyisiltä 60 -70 tuumaisilta telkkareilta 30 tuuman ruutua sen vuoksi että samaan aikaan pistetään ruudulle joku mainos, joka vie yli puolet ruudusta.
Pistin koko kanavan boikotttiin kesken Suomen Karjalaturnauksen, niin paljon rupes hatuttaa tuo asia.Ymmärrän mainonnan, mutta en sitä että se esitetään ohjelman kanssa päällekkäin pinentämällä itse ohjelma.
Mainonta kesken ohjemaesityksen
Anonyymi
3
136
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä ja samaa harrastaa myös Maikkari! Täysin, sanonko mistä, no sanon että täysin suolesta koko touhu!
- Anonyymi
Nyt taas minuutin keskustelu..mainoskatko..taas minuutin keskustelu..mainoskatko..sit joku haastattelu ja vitosen katsojat mainoksille..
Mun mielestä maikkarilla erätauolla oo kuutta mainoskatkoa, onneks MM kisat ei tuu vitoselta. - Anonyymi
Mainostajat saatana vetäkää käteen ja kävelkää eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976