Kumpaa kuuntelette mieluummin ja miksi?
Itse Sävelradiota, koska on paljon monipuolisempi ja tulee muutenkin parempaa musaa.
Sävelradio vs. Iskelmäradio
12
1024
Vastaukset
- Kuuntelen
Harvemmin kun olen suomessa niin pyrin aina hakemaan iskelmaradiota ihan sen vuoksi etta sielta kuulee suomalaista musaa ja omia suosikkeja useimmiten. Ulkomailla kuulee tarpeeksi ulkolaista.
- CountryMan
Sävelradio vie voiton mun mielestä. Tulee tosi hyvää musaa. Iskelmäradiosta tulee liikaa uutta musiikkia, sävelradiosta vanhaa hyvää kamaa.
Sävelradio on parempi! Sieltä tulee miljoona kertaa monipuolisempaa ja parempaa musiikkia, kuin Iskelmältä ( ja mikä parasta joka kolmas biisi ei ole Mattilan siskosten ). Eikä Sävelradion juontajatkaan ole yhtään ärsyttäviä, toisin ,kuin Iskelmän.
- räminää
molemmat soittaa liian paljon räminää ja sitä ei jaksa kuunnella.........................
- QueenOfTheDawn
Tulee hyviä kappaleita ja ihan monipuolisesti.
- Saapas
Kuuntelen pääasiassa Iskelmäradiota. Joskus poikkeuksellisesti Radionovaa tai Sävelradiota.
- Neitsyt-Maria
Radio Suomi/Lapin radio.
Iskelmäradiota kuuntelisin,jos se kuuluis täällä.- Saapas
...oululainen Radio Pooki. On muuten mielttömän hyvää musaa kanavalla. Viime kesänä keirrellesssäni Oulun seutuvilla sattui kanava vahingossa päälle. Kuunnelkaa te siellä, jotka olette kuuluvuusalueella!
- asemahaku
Tietenkin kuuntelen Sävelradiota...soittavat eri artisteilta vähän vanhempaakin vuosikertamusiikkia. Iskelmäradio on vähän liian paljon samoja artisteja harrastava kanava. Vaikka kyllä Radio Suomen Ylenaikainenkin kelpaa...
Sävelradion sunnuntaivieras-ohjelmassa on kiva kuunnella eri ihmisten muistoja urasta, lapsuudesta ja musiikista.- eräv
pohjanmaallakin on hyvää musaa,kuunnellut monta kertaa
- RAPARPERI
SUURIMMALTA OSIN ISKELMÄRADIOTA,MUTTA LÖYSIN (!!!)TÄSSÄ TAANOIN LÄHESTULKOON VAHINGOSSA SÄVELRADION TAAJUUDEN.PÄÄASIA ETTÄ TULEE KUNNON MUSIIKKIA....
- Saku78
Ei eipäilystäkään! Jos esimerkiksi vertaa juontajia Iskelmän ja SävelRadion kesken niin onhan niissä iso ero. Sävelellä juontajat ovat kuin halkometsästä haettuja, mutta Iskelmällä juontajilla on kaikilla homma hanskassa ja lähes kaikkien äänet sopii hyvin radioon. Esim. Timo Virkkula, Toni Lund, Hannu Aholaita... Toinen niin Iskelmällä on kaiken maailmaan hienoja tapahtumia mistä voi nauttia kanavalla vaikka paikanpäälle ei pääsisikään. Sävelellä (mitä kuuntelin pitkään aiemmin, ennen kuin löysin aidosti hyvän kanavan) ei ole mitään tapahtumia/tempauksia ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502184Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11893Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut74865- 68843
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me112785Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt45761Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9732Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49729vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22703Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47680