Valta kuuluu kansalle. VKK, parempaa ei oo!

Nyt on aika toimia. Perussuomalaisista ei ole enää mihinkään hommaan.

https://tokentube.net/v/2744609565/Tehkää-rikosilmoituksia-ja-nostakaa-oikeusjuttuja---Rapsodia-fi--tekstitys

Liity puolueeseen VKK:n sivuilla. Olemme voittajien puolella :)

36

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Tuntuu wiitteineen Valko - Venäjälle, jos puuskutukseltaan ehtii.


    • Anonyymi

      Kyllä meistä Perussuomalaisista on Suomen pelastajaksi.

      Saimme viime vaaleissa yli 500 000 ääntä, mutta Rinteen Antilla oli oma arvopohjansa, eikä hyväksynyt meitä arvopohjahallitukseensa.

      • Anonyymi

        Ei kokoomuksen sylikoiralla tee yhtään mitään, kun voi äänestää suoraan kokoomusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kokoomuksen sylikoiralla tee yhtään mitään, kun voi äänestää suoraan kokoomusta.

        Cockarit ovat yllättäen alkaneet vastustamaan Suomen tuhoamista, mutta ei silloin, kun Petteri Orpo oli sisäministerinä.

        Muistanette, että Orpo marssitutti tänne 35 000 laitonta tunkeilijaa?

        Tämä totuus ei unohdu IKINÄ!


      • Anonyymi

        Ei sinne kokoomuskaan olisi ottanut.


      • Anonyymi

        PS:llä ei ole enää mitän mahdollisuuksia kyseenalaisen puheenjohtajaäänestyksen jälkeen.

        Kuka eu-myönteistä, euromyönteistä, kalliiksi tulevaa pakkoruotsittamista, ja ennen kaikkea
        koronateatteripyöritykseen pakkopasseineen täysillä osallistuvaa myötäilijää ENÄÄ äänestää omaksi vahingokseen?

        Ai niin, unohtui, että psläiset olisivat voineet torpata MILJARDIPOTIN lähjoittamisen verojaan maksamattomille rikkaalle italialle, mutta kun olisi vissiin tainnut putkoset ja kokkareet vetää hernettä nenään, vai?

        Viikko pari sitten luki medioissa, että "italian koronakuolintilastoissa oli jotain n 97 % "valitettava virhe", tietty ylöspäin että rahanlahjoittelua heille "kärsiville" ei torpattaisi...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko hänkin Anon tukijoukoissa? ;)


      • Anonyymi

        Yrittää hyötyä kaikesta. Ei Clapton edes ole häävi muusikko. Ihme että on niinkin kuuluisa.


    • Anonyymi

      En liity.

    • Anonyymi

      Ano tippuu eduskunnasta seuraavissa eduskuntavaaleissa.

      • Anonyymi

        Ei muuten tipu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten tipu.

        Ei todellakaan, VKK on seuraavien vaalien ylivoimainen voittaja. Muiden puolueiden myrkkypiikitetyt edustajat eivät ole enää työkykyisiä siinä vaiheessa jos ovat edes hengissäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan, VKK on seuraavien vaalien ylivoimainen voittaja. Muiden puolueiden myrkkypiikitetyt edustajat eivät ole enää työkykyisiä siinä vaiheessa jos ovat edes hengissäkään.

        Meinaatko että ylivoimainen voittaja ihan tuplaisi kansanedusajiensa määrän?
        Mitä kuvittelet niiden kahden saavan aikaan? Siis jotain muutakin kuin järjetöntä öyhöttämistä venäläismielisten määäräämässä tahdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan, VKK on seuraavien vaalien ylivoimainen voittaja. Muiden puolueiden myrkkypiikitetyt edustajat eivät ole enää työkykyisiä siinä vaiheessa jos ovat edes hengissäkään.

        Samanlaista uhoa kuin sinisillä ennen sen puolueen romahdusta.


    • Anonyymi

      Sanna Marin vapaasti suomennettuna: "Harmi, kun perusoikeudet tulevat tässä vastaan. Ihmisillä on oikeus työhön ja toimeentuloon. Mietimme nyt tapoja, miten perusoikeuksia voitaisiin kiertää"

    • Anonyymi

      Miettikää mitä sosiopaatteja meillä on hallituksessa!

      • Anonyymi

        Lapsia


    • Anonyymi

      Venäläis myönteisiä, ei kiitos.

    • Anonyymi

      Epäisänmaallisia pellejä, jotka ottavat käskynsä itänaapurista ja infonsa Donetskin tietotoimistosta - ei kiitos, ei koskaan sellaisia isänmaatamme ja yhteiskuntaamme vastustavia myyriä.

    • Anonyymi

      Persuita ei taida olla mihinkään siksi vkk

      • Anonyymi

        Persuista ei koskaan ole ollut mihinkään muuhun kuin raivoräyhäämiseen ja öyhöttömiseen, joten kannattaa toki vaihtaa vielä huomattavasti pienempään puolueeseen, josta varsinkaan ei ole koskaan ollut mihinkään järjelliseen ja joka edustaa vieläkin enemmän pelkkää raivoräyhäävää öyhöttämistä. Hienoa te ajattelemiseen kyvyttömät tollot.


      • Anonyymi

        vkk on putinistien hanke. kukaan ei halua sekaantua anon ja dosentti backmanin touhuihin.


    • Anonyymi

      Pitäisi ensin tuntea laki, ennen kuin ryhtyy rustaamaan rikosilmoituksia. Muuten voi saada itse syytteen väärästä ilmiannosta. Sellaiseen kehottaminen on luonnevikaisen puuhaa.

    • Anonyymi

      Sekopäisten porukoiden vaikutusmahdollisuus on nolla. Tuolla menolla päätyy itse raastupaan.

      • Anonyymi

        Äärioikeisto on Suomessa ennenkin kurissa pidetty ja pidetään vastakin, vaikka Venäjän desantit muuta luulevatkin.


    • Anonyymi

      Näin huutelee vvk= valta kuuluu kremlille

    • Anonyymi

      VKK ja sinimustat, siinä suomen ylväs uusi tie.

    • Anonyymi

      Ano pressaksi

      • Anonyymi

        Eipäs liioitella. Ei hänestä olisi edes pääministeriksi, mutta pääministeripuolueen ministeriksi kyllä.
        Tämä on hänen paikkansa nyt ja tässä, kertoa mikä on suomen valtionhallinnon mädännäisyysaste. Se on korkea, ja ihmetystä herättää miksei ihmiset äänestä niitä jotka tämän todistavat ja muuttaisivat koko systeemin.
        Helppoa kun kaikki vaan saadaan äänestämään.
        Äänestä vain äänestyspäivänä, kommarien korruptio ylettyy ääntenlaskentaan. Ennakkoäänestyksien tulos manipuloidaan varmasti, äänestyspäivän tuloksiin ei pysty huijaukset enää. Kaikki vaalit on olleet vilpillisiä kauan, ja kansa uskoo sinisilmäisenä ja ihmettelee, miksi samat roistot on kerta toisensa jälkeen ministereinä ja kansanedustajina.
        Miten tyhmä voi kansa olla, kun ei edes halua ymmärtää kun sanotaan, että teitä huiputetaan. Kansan etuja ajavia puolueita ei koskaan päästetä sotkemaan kommunistien ja kokoomuksen sikajuhlia. Tämä on ollut aina tapana.
        Hyvä Turtiainen kun kerrot missä oikeasti mennään. Sekä sen että ministereitä ja kansanedustajia kuuluu johonkin royalsien looshiin, isokenkäisten muurarikerhoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs liioitella. Ei hänestä olisi edes pääministeriksi, mutta pääministeripuolueen ministeriksi kyllä.
        Tämä on hänen paikkansa nyt ja tässä, kertoa mikä on suomen valtionhallinnon mädännäisyysaste. Se on korkea, ja ihmetystä herättää miksei ihmiset äänestä niitä jotka tämän todistavat ja muuttaisivat koko systeemin.
        Helppoa kun kaikki vaan saadaan äänestämään.
        Äänestä vain äänestyspäivänä, kommarien korruptio ylettyy ääntenlaskentaan. Ennakkoäänestyksien tulos manipuloidaan varmasti, äänestyspäivän tuloksiin ei pysty huijaukset enää. Kaikki vaalit on olleet vilpillisiä kauan, ja kansa uskoo sinisilmäisenä ja ihmettelee, miksi samat roistot on kerta toisensa jälkeen ministereinä ja kansanedustajina.
        Miten tyhmä voi kansa olla, kun ei edes halua ymmärtää kun sanotaan, että teitä huiputetaan. Kansan etuja ajavia puolueita ei koskaan päästetä sotkemaan kommunistien ja kokoomuksen sikajuhlia. Tämä on ollut aina tapana.
        Hyvä Turtiainen kun kerrot missä oikeasti mennään. Sekä sen että ministereitä ja kansanedustajia kuuluu johonkin royalsien looshiin, isokenkäisten muurarikerhoon.

        Hienoa työtä Turtiainen. Eduskunnan puhemiehelläkin viikset väräjää kun Ano lataa totuuksia pöytään. Ja ne ovat totuuksia. Se on harvinaista nykypäivänä että eduskunnassa joku on totuuden puolella, eikä oman jatkopaikan perässä.


    • Anonyymi

      Käykää huomenna äänestämässä vkk.

    • Anonyymi

      Suomessa on liikaa näitä typeryksiä, jotka aina ennen vaaleja uhoavat, että seuraavissa vaaleissa näytämme näille suurille puolueille, jotka aina vaalilupaukset pettävät.
      Menevät aina samaan vaalihuijaukseen, kun vaalien alla huijari ehdokkaat lupaavat vappusatasia, niin typerykset uskovat ja toteavat, että pitäähän näin hyviä ehdokkaita äänestää, kun lupaavat kaikkea hyvää, ei sillä ole merkitystä vaikka edellisten vaalien vaalilupaukset jäivät toteutumatta, nyt lupaavat uusia hyvä asioita, joihin uskomme ja luotamme.
      Nämä typerykset eivät tajua, että tällaiset valtapuolueiden katteettomat lupaukset ovat vain äänten kalastelua ja huijausta, mutta eihän ne koskaan opi, vaikka kymmeniä kertoja ovat nähneet, että huijaavat.

    • VKK ei luultavasti saa yhtään ehdokasta läpi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe