Moro!
Otsikossa ongelma. Mäntä tosiaan ei liiku. Mikä auttaisi?
Takajarrusatulan mäntä jumissa Audi A4
18
86
Vastaukset
- Anonyymi
Osta uusi satula tai korjaa vanha.
- Anonyymi
Kaikista järkevintä olisi hankkiutua siitä Audista eroon, ja käydä ostamassa auto joka toimii.
- Anonyymi
Haet siihen vaihtosatulan ja vaihdat sen, 35 euroa. Ongelma ratkaistu.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö
Mikä osa oli höpö höpö? Voin kertoa, ei mikään
Siellä taas joku tee-se-itse mies kertoo miten säästetään pitkä penni kun haetaan huoltosarja tuohon vanhaan satulaan ja puretaan se vaihdetaan ja laitetaan takaisin ja ei mene aikaa kuin viisi tuntia.
Itse tein ja hyvin säästin, tuntipalkaksi jää "ei mitään". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä osa oli höpö höpö? Voin kertoa, ei mikään
Siellä taas joku tee-se-itse mies kertoo miten säästetään pitkä penni kun haetaan huoltosarja tuohon vanhaan satulaan ja puretaan se vaihdetaan ja laitetaan takaisin ja ei mene aikaa kuin viisi tuntia.
Itse tein ja hyvin säästin, tuntipalkaksi jää "ei mitään".Niinpä, eikä se huollettu jarrusatula siitä uudeksi muutu. Jos sylinterissä on korroosiota, ei se sieltä poistu.
- Anonyymi
Käytetään pohjassa ja otetaan ulos ( ei irti ) muutamia kertoja niin alkaa toimimaan.
Et ole tainnut ollenkaan kokeilla tai katsoa.
Kuntoon tulee helpommalla ja halvemmalla kuin minkään uuden satulan ostamalla, lisäksi noissa satuloissa uusissa on vikoja uutena.- Anonyymi
Mistä tiedät uusissa olevan vikoja ja minkälaisia ?
- Anonyymi
Mäntä ei välttämättä liiku sisään painamalla vaan sitä pitää kiertää ja painaa samanaikaisesti.
- Anonyymi
Heh, totta joo -oiskohan tästä kyse että yritetty väkisin painaa kiertämättä sisään.
- Anonyymi
Tyyppivika myös Volvoissa.
35 vuoden kokemuksella. - Anonyymi
Jarruremotti, se pitää tehdä.
- Anonyymi
Ainakin volkkarissa satuloiden käsijarrumekanismi jumittaa. Tiivistesarja voi olla hakusessa.
- Anonyymi
Osta naru
- Anonyymi
Tähän auttoi lopulta se, että polkaisi kevyesti jarrupoljinta. Sen jälkeen pystyi kiertämään kevyesti.
- Anonyymi
Tais olla oikeasti vaan niin että tajusit täältä jutuista että sitähän pitää pyörittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla oikeasti vaan niin että tajusit täältä jutuista että sitähän pitää pyörittää
On sitä elämän aikana tullut jokuset jarrupalat vaihdettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sitä elämän aikana tullut jokuset jarrupalat vaihdettua.
Niin ja oppia silti ikä kaikki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822