Ylös liian käyrä penis

Anonyymi

Eli oon 14 ja mua huolestuttaa vähän se että mulla on käyrä penis elikkä se osottaa sillee banaanin muotosesti mun napaan ainaku se on kovana ja sitä on vaikeaa pitää sillee alhaalla housuissa oisko mitää millä sais edes vähän laskettua sitä käyrää tai suoristettua penistä

6

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysele tuota vaikka siellä Nuoret-osiossa, tämä on aikuisten palsta (ilmeisesti sinulla ei ole lukutaitoa?)! Yp poistaa viestit.

• Anonyymi

Kyllä tuo on täysin normaalia ja on lisäksi vaan hyvä juttu että se on ylöspäin käyrä.
      Näin siksi, että kun joskus pääset tyttöä pökkimään niin tuolla tavalla käyrä penis kutittelee juuri oikeista kohdista tyttöä. Näin tapahtuu kun nai takaapäin. Muista tämä vinkki sitten kun tilanne on sulla edessäsi, takaan että tyttö tykkää!

Eli tuolle käyryydelle ei tarvitse tehdä mitään, monilla on käyrä johonkin suuntaan mutta alaspäin käyrä olisi huonompi.

• Anonyymi

Joo kiitti vastauksest <3

• Anonyymi

Eikös se ylöspäin oleva käyrä kalu, löydä sen kadoksissa olevan g-pisteen paremmin.
      Tai sitten Isot Pojat vain puhu paskaa.

• Anonyymi

Teippaa se reiteen jeesusteipillä. Mulla tosin teippi kerran repes ruuhkabussissa ja vetskari siinä samassa. Onnex mä olin safööri, nikn kukaan ei hokannu.

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16