En ikinä - miksi sitten äänestäisin enää keskusta, kun lopputulos on sama?
Äänestäisinkö vihreitä?
11
214
Vastaukset
- Anonyymi
Pikaista paranemista. Vihreät ovat kuitenkin parempi vaihtoehto, koska he ovat maamme kouluttautunein poliittinen ryhmä, toisin kuin keput ja Kepusta eronneet persut.
- Anonyymi
Olen itse akateemisen koulutuksen saanut. Se, jos virheet ovat muita "koulutetumpia", kertoo siitä, että koulutus ei tee ihmisestä viisasta. Olen myös huomannut tämän: Yliopistoissa ihmisistä tulee "itsenäisesti" ajattelevia yksilöitä, jotka ajattelevat asioista itsenäisesti juuri niinkuin heidän kouluttajansa (professorit ym.) heitä kouluttavat ajattelemaan. Myös erilaisuuteen = massasta erottautumiseen yliopistoissa suhtaudutaan poikkeuksellisen nuivasti. Joskus 1970-luvulla se oli sekoilua taistolaisuuden ja neuvostomielisyyden kanssa, nykyään virheen aatteen kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse akateemisen koulutuksen saanut. Se, jos virheet ovat muita "koulutetumpia", kertoo siitä, että koulutus ei tee ihmisestä viisasta. Olen myös huomannut tämän: Yliopistoissa ihmisistä tulee "itsenäisesti" ajattelevia yksilöitä, jotka ajattelevat asioista itsenäisesti juuri niinkuin heidän kouluttajansa (professorit ym.) heitä kouluttavat ajattelemaan. Myös erilaisuuteen = massasta erottautumiseen yliopistoissa suhtaudutaan poikkeuksellisen nuivasti. Joskus 1970-luvulla se oli sekoilua taistolaisuuden ja neuvostomielisyyden kanssa, nykyään virheen aatteen kanssa.
Asiantuntevaa tekstiä.
- Anonyymi
SuoraSOTILAS kirjoitti:
Asiantuntevaa tekstiä.
Kiitos kiitoksista. Ihan hyvää vaihtelua tuollainen kommentti sinulta, kun olet väittänyt minua tänä vuonna satoja kertoja Kapiksi.
M47v, Tre - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt minkä yliopiston kasvatti oikein olet kun noin katkera olet siitä, että yliopisto johti sinut ajattelemaan sillä tavalla kuin kerroit ja vieläpä tyhmensi sinut. Kirjoitithan; "koulutus ei tee ihmisestä viisasta" (siis tekee tyhmän, tai jättää yhtä yksinkertaiseksi, kuin ennen koulutuksen aloittamista)..
P.s. Joko et ole lainkaan akateemista kolutusta saanut, tai muuten vain täysin katkeroitunut niinä kohtaan jotka ovat omaksuneet paremman tien. Kaiken lisäksi olet ilmeisti sidoksissa "virheen aatteen kanssa", koska akateemisesti kouluttetujen sanoit sellaisia olevan (jos siis ylipäätään olet akateemisen kolutuksen saanut). Mikä on tutkintosi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt minkä yliopiston kasvatti oikein olet kun noin katkera olet siitä, että yliopisto johti sinut ajattelemaan sillä tavalla kuin kerroit ja vieläpä tyhmensi sinut. Kirjoitithan; "koulutus ei tee ihmisestä viisasta" (siis tekee tyhmän, tai jättää yhtä yksinkertaiseksi, kuin ennen koulutuksen aloittamista)..
P.s. Joko et ole lainkaan akateemista kolutusta saanut, tai muuten vain täysin katkeroitunut niinä kohtaan jotka ovat omaksuneet paremman tien. Kaiken lisäksi olet ilmeisti sidoksissa "virheen aatteen kanssa", koska akateemisesti kouluttetujen sanoit sellaisia olevan (jos siis ylipäätään olet akateemisen kolutuksen saanut). Mikä on tutkintosi?Tampereen Teknillinen Korkeakoulu. Sittemmin Teknillinen Yliopisto, nykyään osa Tampereen Yliopistoa.
Katkeroitunut? Paremman tien? Olen menestynyt ihan riittävän hyvin, joten minulla ei ole ollut syytä katkeroitua. Johtotehtäviin en ole koskaan pyrkinyt, joten sellaista "menestystäkään" minulla ei ole. Tuo mitä kirjoitin... Se oli yleisiä huomioita. Esimerkiksi Tampereen Yliopiston opiskelijoiden ja sieltä valmistuneiden kanssa kun olen ollut tekemisissä, tai siellä vaikuttavien/vaikuttaneiden kirjoituksia kun olen lukenut. Ja muutoinkin jos yliopistoissa edustaa vähän "perinteisempiä" näkemyksiä, niin vastaanotto voi olla aika nurjaa. 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereen Teknillinen Korkeakoulu. Sittemmin Teknillinen Yliopisto, nykyään osa Tampereen Yliopistoa.
Katkeroitunut? Paremman tien? Olen menestynyt ihan riittävän hyvin, joten minulla ei ole ollut syytä katkeroitua. Johtotehtäviin en ole koskaan pyrkinyt, joten sellaista "menestystäkään" minulla ei ole. Tuo mitä kirjoitin... Se oli yleisiä huomioita. Esimerkiksi Tampereen Yliopiston opiskelijoiden ja sieltä valmistuneiden kanssa kun olen ollut tekemisissä, tai siellä vaikuttavien/vaikuttaneiden kirjoituksia kun olen lukenut. Ja muutoinkin jos yliopistoissa edustaa vähän "perinteisempiä" näkemyksiä, niin vastaanotto voi olla aika nurjaa. 🤔Siis katkeroitunut kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis katkeroitunut kuitenkin.
Olen saanut elämältä sen verran paljon, että ei ole ollut vaaraa katkeroitua.
Jos sinä äänestät vihreitä, niin sitten äänestät. Ei sen takia tarvitse jotain katkeroitusmisjuttuja keksiä, että minä en vihreistä pidä. Osmo Soininvaaraa heistä kuitenkin arvostan melko korkealle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis katkeroitunut kuitenkin.
... Niin, ja en minä itse ole saanut kokea yliopistossa osakseni nurjaa kohtelua. Teknillinen Korkeakoulu oli kuitenkin henkisesti varsin avara yhteisö. Siellä ei korostuneet näkemykset yhteiskunnallisiin asioihin tai trendeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... Niin, ja en minä itse ole saanut kokea yliopistossa osakseni nurjaa kohtelua. Teknillinen Korkeakoulu oli kuitenkin henkisesti varsin avara yhteisö. Siellä ei korostuneet näkemykset yhteiskunnallisiin asioihin tai trendeihin.
Pekka Haavisto, tuo valeprofessori, kertoi lähteneensä yliopistosta kesken opintojen, koska siellä tuputettiin vasemmistopropagandaa.
Eduskuntaryhmittäin tarkasteltuna löytyy jonkinlaisia eroja edustajien koulutustaustoissa.
SDP:n eduskuntaryhmässä (40 edustajaa) on kolme tohtoria, yksi lisensiaatti ja 15 maisteria. Perussuomalaisilla (38) on niin ikään kolme tohtoria, ja maistereita on viisi. Kokoomuksella (38) on neljä tohtoria, lisensiaatti ja 26 maisteria.
Keskustan 31 edustajan ryhmässä on 21 maisteria, tohtorit ja lisensiaatit puuttuvat.
Vihreillä (20 edustajaa) on kaksi tohtoria, kaksi lisensiaattia ja 11 maisteria. Vasemmistoliitolla (16) luvut ovat kaksi tohtoria ja viisi maisteria. RKP:n eduskuntaryhmässä (9) on kuusi maisteria. Kristillisdemokraateilla (5) on maisteri ja kaksi lisensiaattia. Yhden hengen eduskuntaryhmien edustajilla ei ole suoritettuna ylempiä korkeakoulututkintoja.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/missa-ovat-eduskunnan-professorit-emeritusprofessori-paloheimolla-eurooppalainen-selitys-katso-tasta-edustajiemme-koulutustaustat/
Suomenmaassa lueteltu kansanedustajien koulutus.
- Anonyymi
Lopun aikana Jumala lähettää suuren eksytyksen, mihin uskoo suuri osa ihmisistä ja loputkin yritetään pakottaa siihen uskomaan.
Kannattaa tutustua Juha Ahvion näkemyksiin ja kirjaan "Vaarallinen vihreä valhe"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779