Tekee nannaa

Anonyymi

Onse vaan niin kiihkoista katsottavaa kun vaimo imee vieraan miehen kullia ja vieras hyväilee vaimon vartaloa ja rintoja ennenku he käyvät naimaan silitän vaimon pillua kädellä ja sanon että nauti tuosta kyrvästä katson kun tuo toinen mies nai alkaen hiljaa runkata ajatellen että kohta pääsen naimaan toisen miehen siittiöissä olevaa pillua se on suuri nautinto onko muilla samanlaisia kokemuksia tai haluja

92

6166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuosien kokemus meillä vastaavasta, aina yhtä kiihottavaa nähdä miten vaimo odottaa kiimasen vieraan hyväilyä. Vaimo aivan muissa maailmoissa kun jäykkä vieras kulli hiveelee kiimasta pillua.

    • Anonyymi

      Se on aina vaan joka kerta yhtä kiihottavaa nähdä vaimo vieraan käsittelyssä. Sain isänpäivän kunniaksi taas katsella kuinka vaimo pani vierasta ja oli vielä yönkin hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        Meille piti kans tulla aluksi lauantai yöksi mies joka ekaa kertaa vaimon Ilona. Olen aisuri joten vaimo halusi antaa isänpäivä nautinnon. Halusi etsiä uuden miehen jotta nauttiN katselusta kunnolla. Lapset tulikin kylään joten lahjan saan huomen illalla. Vaimo niin aivan kiinassa kun tietää saavansa tuntematonta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille piti kans tulla aluksi lauantai yöksi mies joka ekaa kertaa vaimon Ilona. Olen aisuri joten vaimo halusi antaa isänpäivä nautinnon. Halusi etsiä uuden miehen jotta nauttiN katselusta kunnolla. Lapset tulikin kylään joten lahjan saan huomen illalla. Vaimo niin aivan kiinassa kun tietää saavansa tuntematonta .

        Se onkin jo toisesta ulottuvuudesta, kun vaimo on Kiinassa ja tietää saavansa tuntematonta. Tällaista tapahtuu paljon, yleensä vasten toisen naisen tahtoa. Paljon astutaan sivukujilla naisia tuolla Kiinassa, yleensä useamman toimesta. En tosin tiedä miten tuo Kiina liittyy tähän ketjuun, mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia. Hyvä että vaimo on Kiinassa, matkailu avartaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille piti kans tulla aluksi lauantai yöksi mies joka ekaa kertaa vaimon Ilona. Olen aisuri joten vaimo halusi antaa isänpäivä nautinnon. Halusi etsiä uuden miehen jotta nauttiN katselusta kunnolla. Lapset tulikin kylään joten lahjan saan huomen illalla. Vaimo niin aivan kiinassa kun tietää saavansa tuntematonta .

        Kerropa miten yö sujui ja miten vaimo valmistauitui vieraalle sheivasiko hän alapään siistiksi ja pukeutuiko johonkin seksi asuun ois kiihottavaa päästä rakastelemaan tuollaista naista t54v mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa miten yö sujui ja miten vaimo valmistauitui vieraalle sheivasiko hän alapään siistiksi ja pukeutuiko johonkin seksi asuun ois kiihottavaa päästä rakastelemaan tuollaista naista t54v mies

        Vein juuri seitsemään vaimon töihin, eilen illalla ennen saunaa sheivasi pitkään alapäätä sekä sääri karvat poies. Vaatteet laittoi valmiiksi lyhyt punainen nahkahame ja avonainen valkoinen toppi. Makuuhuone sai uuden ilmeen kun verhotkin piti vaihtaa punaiset myös lakanat ja tyynyliinat. Kiihottavaa seurata vierestä miten vaimo valmistautuu vieraan tuloon. Oletko mistä päin jos alettais sopia tapaamista, päässisit rakastelee vaimoani saisin seurata sivusta, tykkään myös kuunnella eri huoneessa yhdynnän sekä vaimon ääntelyä orgasmin pyörteissä. T. Pari 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vein juuri seitsemään vaimon töihin, eilen illalla ennen saunaa sheivasi pitkään alapäätä sekä sääri karvat poies. Vaatteet laittoi valmiiksi lyhyt punainen nahkahame ja avonainen valkoinen toppi. Makuuhuone sai uuden ilmeen kun verhotkin piti vaihtaa punaiset myös lakanat ja tyynyliinat. Kiihottavaa seurata vierestä miten vaimo valmistautuu vieraan tuloon. Oletko mistä päin jos alettais sopia tapaamista, päässisit rakastelee vaimoani saisin seurata sivusta, tykkään myös kuunnella eri huoneessa yhdynnän sekä vaimon ääntelyä orgasmin pyörteissä. T. Pari 50

        Kerro kerro kaikki miten vaimoos vieras huudatti. T. Seisoo jo valmiiksi täällä Ukm 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kerro kaikki miten vaimoos vieras huudatti. T. Seisoo jo valmiiksi täällä Ukm 63v

        Katsotaan jospa illalla laitan viestiä samalla kun vaimo rakastelee makkarissa. Runkaan samalla kun kuuntelen ja kirjoitan miltä kuulostaa. Odotetaan iltaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan jospa illalla laitan viestiä samalla kun vaimo rakastelee makkarissa. Runkaan samalla kun kuuntelen ja kirjoitan miltä kuulostaa. Odotetaan iltaa..

        Jään odottaa Ukm 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jään odottaa Ukm 63v

        Mäkin odotan innolla 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin odotan innolla 😁

        Kiva kuulla myös kiihottavaa jakaa livenä viestein kun vaimoa naidaan. Olen itsekkin vähän sopivasti jännittynyt, mietin minkälainen tää kaveri livenä on. Onneksi vaimo jutellut muutaman kerran hänen kanssaan kahden kesken. Odotuksesta päätellen molemmat kertoneet mistä pitävät, ainaskin kaveri tykkää nahka hameesta ja karvattomasta naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla myös kiihottavaa jakaa livenä viestein kun vaimoa naidaan. Olen itsekkin vähän sopivasti jännittynyt, mietin minkälainen tää kaveri livenä on. Onneksi vaimo jutellut muutaman kerran hänen kanssaan kahden kesken. Odotuksesta päätellen molemmat kertoneet mistä pitävät, ainaskin kaveri tykkää nahka hameesta ja karvattomasta naisesta.

        Minkä ikäinen mies pääsee pukille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla myös kiihottavaa jakaa livenä viestein kun vaimoa naidaan. Olen itsekkin vähän sopivasti jännittynyt, mietin minkälainen tää kaveri livenä on. Onneksi vaimo jutellut muutaman kerran hänen kanssaan kahden kesken. Odotuksesta päätellen molemmat kertoneet mistä pitävät, ainaskin kaveri tykkää nahka hameesta ja karvattomasta naisesta.

        Toivotaan että rouva saapi hyvät kyydit. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen mies pääsee pukille

        Vaimo tykkää nuoremmista, antoi ymmärtää että kyseessä alta kolme kymppinen urheilija sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo tykkää nuoremmista, antoi ymmärtää että kyseessä alta kolme kymppinen urheilija sinkku.

        Sit saattaa saada kyllä hyvät ja nautinnolliset kyydit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että rouva saapi hyvät kyydit. 😊

        Toivon ja uskon että saa kunnolla, ainaskin kaveri kuulema hyvä kuntoinen. Onneksi jää yöksi, makkari heille kahdelle varattu, itse nukun viereisessä makkarissa samalla tyydytän tietenkin itseäni, aisurin suurin nautinto vaimo saa vierasta samalla hoitelen itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon ja uskon että saa kunnolla, ainaskin kaveri kuulema hyvä kuntoinen. Onneksi jää yöksi, makkari heille kahdelle varattu, itse nukun viereisessä makkarissa samalla tyydytän tietenkin itseäni, aisurin suurin nautinto vaimo saa vierasta samalla hoitelen itseäni.

        Kaikki saapi nauttii, vaikkakin sä vain pelkistä äänistä 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki saapi nauttii, vaikkakin sä vain pelkistä äänistä 😁

        Kyllähän käyn katsomassa ovelta varmaan kun molemmat täydessä kiimassa toistenssa kimpussa. Yleensä en osallistu touhuilluun itse laisinkaan, kaveri saa vaimon itselleen käyttöön koko tapaamisen ajaksi. Keskenään myös päättävät tapailevatko jatkossa, itse en tartte tietää missä ja milloin. Yksi mies tapaillut vaimoa parin vuoden ajan säännöllisesti. Aisurille parasta kiihoketta joku mies kysyi että pelkäänkö että vaimo rakastuisi häneen. Tosiasiassa se fantasioissa kiihottavin entäpä jos näin kävisi. Vaimo kyllä sanoo rehdisti että omalla lailla rakastuu pano kaveriin silloin kun haluaa tavata kaveria säännöllisesti. Silloin kun seksistä molemmat nauttivat yhteys joka panon jälkeen syvenee. Hiljaa toivon että tää nuori mies osaa tyydyttää vaimon kunnolla alkais tapailee vaimoani, tää nykyinen vakkari jäisi vähän varjoon. Ehkä vaimokin tän vaistonnut kun otti yhteyttä nuorempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän käyn katsomassa ovelta varmaan kun molemmat täydessä kiimassa toistenssa kimpussa. Yleensä en osallistu touhuilluun itse laisinkaan, kaveri saa vaimon itselleen käyttöön koko tapaamisen ajaksi. Keskenään myös päättävät tapailevatko jatkossa, itse en tartte tietää missä ja milloin. Yksi mies tapaillut vaimoa parin vuoden ajan säännöllisesti. Aisurille parasta kiihoketta joku mies kysyi että pelkäänkö että vaimo rakastuisi häneen. Tosiasiassa se fantasioissa kiihottavin entäpä jos näin kävisi. Vaimo kyllä sanoo rehdisti että omalla lailla rakastuu pano kaveriin silloin kun haluaa tavata kaveria säännöllisesti. Silloin kun seksistä molemmat nauttivat yhteys joka panon jälkeen syvenee. Hiljaa toivon että tää nuori mies osaa tyydyttää vaimon kunnolla alkais tapailee vaimoani, tää nykyinen vakkari jäisi vähän varjoon. Ehkä vaimokin tän vaistonnut kun otti yhteyttä nuorempaan.

        Toivottavasti käypi hyvin, niin rouva saisi hyvän nuoren miehen itselleen. Mut minkä näköinen on sun vaimo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti käypi hyvin, niin rouva saisi hyvän nuoren miehen itselleen. Mut minkä näköinen on sun vaimo?

        Sitä toivon minäkin sopiva ikä ero tälläiseen.
        Vaimolla pitkät vaaleat hiukset 167 70 C kuppi koko. Leveä lanteinen josta itse tykkään myös aikaisemmat vieraat kehuneet peppua. Hitsi kun odotan iltaa ja yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vein juuri seitsemään vaimon töihin, eilen illalla ennen saunaa sheivasi pitkään alapäätä sekä sääri karvat poies. Vaatteet laittoi valmiiksi lyhyt punainen nahkahame ja avonainen valkoinen toppi. Makuuhuone sai uuden ilmeen kun verhotkin piti vaihtaa punaiset myös lakanat ja tyynyliinat. Kiihottavaa seurata vierestä miten vaimo valmistautuu vieraan tuloon. Oletko mistä päin jos alettais sopia tapaamista, päässisit rakastelee vaimoani saisin seurata sivusta, tykkään myös kuunnella eri huoneessa yhdynnän sekä vaimon ääntelyä orgasmin pyörteissä. T. Pari 50

        54v mies ois satkunnasta rakastan posliinin nuolemista pitääkös vaimosi sitomis leikeistä ja peppupanoista ? Ja käytkö itse välillä nuolemassa ja naimassa vaimoasi? Ja sano vaimollesi oon kovana hänelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vein juuri seitsemään vaimon töihin, eilen illalla ennen saunaa sheivasi pitkään alapäätä sekä sääri karvat poies. Vaatteet laittoi valmiiksi lyhyt punainen nahkahame ja avonainen valkoinen toppi. Makuuhuone sai uuden ilmeen kun verhotkin piti vaihtaa punaiset myös lakanat ja tyynyliinat. Kiihottavaa seurata vierestä miten vaimo valmistautuu vieraan tuloon. Oletko mistä päin jos alettais sopia tapaamista, päässisit rakastelee vaimoani saisin seurata sivusta, tykkään myös kuunnella eri huoneessa yhdynnän sekä vaimon ääntelyä orgasmin pyörteissä. T. Pari 50

        Moi Pari50 ! Oon lahden seudulta. Mistö te?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        54v mies ois satkunnasta rakastan posliinin nuolemista pitääkös vaimosi sitomis leikeistä ja peppupanoista ? Ja käytkö itse välillä nuolemassa ja naimassa vaimoasi? Ja sano vaimollesi oon kovana hänelle

        Vaimolle kerroin laitan viestiä sivustolle koska muutama kiinnostunut. Kommentti oli sinun isänpäivä lahja tää. Kaveri tuli puolituntia sitten, täytyi katsoa pari kertaa mikä ilmestys, pitkä hoikka reenattu kroppa ja tosi avoin nuoreksi mieheksi. Vaimo meni vastaan pihalle autolle pukeutuneena, katsoin ikkunasta kun halasivat pitkään ja suutelivat kuin tuntisivat jo aiemmin. Jätin heidät kahden kesken lähdin autotalliin kirjoittaa viestiä. Huh mikä olotila kuin Joulupukkia odottais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Pari50 ! Oon lahden seudulta. Mistö te?

        Asumme Tuusulassa vähän syrjemmässä. Tarkemmin tässä ymmärrettävissä syistä en kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        54v mies ois satkunnasta rakastan posliinin nuolemista pitääkös vaimosi sitomis leikeistä ja peppupanoista ? Ja käytkö itse välillä nuolemassa ja naimassa vaimoasi? Ja sano vaimollesi oon kovana hänelle

        Kerroin juuri että olet kovana hänelle, oli ihmeissään ja yllättynyt. Tykkää sitomisesta nytkin laitoin päivällä valmiiksi liina remmiT jos kaveri haluu sitoo vaimoni. Peppu pano joka rakastelussa, nytkin töistä tultua teki huuhtelua puolisen tuntia. Aisuri kun olen en harrasta kimppaa. Tää kaveri tiukassa kunnossa, itse ylipainoinen jotenki tulis huono olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin odotan innolla 😁

        Juuri menivät makuuhuoneeseen, vaimo sanoi tutustutaan lähemmin ennen saunaa. Aivan kiihkossa molemmat, vihdoin vaimo saa kunnolla nuorta. Uuh jään kuuntelee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri menivät makuuhuoneeseen, vaimo sanoi tutustutaan lähemmin ennen saunaa. Aivan kiihkossa molemmat, vihdoin vaimo saa kunnolla nuorta. Uuh jään kuuntelee..

        Kerro kyrpä kovana vaimolles. Ukm 63


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kyrpä kovana vaimolles. Ukm 63

        Aluksi vaimeaa voihkintaa jos ymmärsin suu hoitoa molemmin puolin. Molemmat huohotti olet ihana, kunnes vaimo aloitti puoliksi huutaa ihanaa nuolen juuri noin, räjähti huutaa täysillä rakas olet hyvä. Juuri nyt kaveri panee, vaikee kirjoittaa kun kuuntelen. Uuh kun nautin mikä läiskiä ja vaimo ulvoo täysillä. Parasta mitä voin saada lahjaksi. Aivan mieletön pano juuri nyt, vaimo ulvoo täysillä pakko runkoa nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi vaimeaa voihkintaa jos ymmärsin suu hoitoa molemmin puolin. Molemmat huohotti olet ihana, kunnes vaimo aloitti puoliksi huutaa ihanaa nuolen juuri noin, räjähti huutaa täysillä rakas olet hyvä. Juuri nyt kaveri panee, vaikee kirjoittaa kun kuuntelen. Uuh kun nautin mikä läiskiä ja vaimo ulvoo täysillä. Parasta mitä voin saada lahjaksi. Aivan mieletön pano juuri nyt, vaimo ulvoo täysillä pakko runkoa nyt.

        Käy vilkaisee ovelta😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen mies pääsee pukille

        Meillä on ollut iässä laaja skaala.
        Riittää kun on hyvä tyyppi ja on halukas panemaan.
        Nainen tarjoaa auliisti persettä nussittavaksi.
        Vittu on käytettävissä aina kun mieli tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy vilkaisee ovelta😁

        Kävin katsoo tosi upee näky kun kaveri rynkytti, vaimon jalat kaverin olkapäillä.
        Upeen iso kalu märkänä vaimon nesteistä kiilteli .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että rouva saapi hyvät kyydit. 😊

        Oma rouvani sai juuri äsken panon vieraalta ja eka kerran paljaalla ja sinnehän se vieras siemenensä laittoi vaimoni sisään, huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ollut iässä laaja skaala.
        Riittää kun on hyvä tyyppi ja on halukas panemaan.
        Nainen tarjoaa auliisti persettä nussittavaksi.
        Vittu on käytettävissä aina kun mieli tekee.

        Tää nuori mies tosi symppis myös keskusteluissa, uskomaton kunto kaverilla kun vielä kolmen aikaan huudatti vaimoa. Vaimoni antaa myös persettä nussittavaksi vaikka nukahtais jos mies haluu. Vittuun tää kaveri varmaan survo pääosin koko yönä en kuullut vaimon käyvän pesulla, ovelta kävin muutaman kerran seuraamassa. Makkarissa tuoksui pistävä sperman ja kiiman tuoksu, parasta mitä aisuri voi kokea. Kahvilla tässä parhaillaan hiljaista vielä huoneessa, odotan kalu jäykkänä et pääsen panee vaimoo ennen pesulle menoo. Kaveri kysyi illalla halunko liukkaille sovin aamulla nussin itse myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        54v mies ois satkunnasta rakastan posliinin nuolemista pitääkös vaimosi sitomis leikeistä ja peppupanoista ? Ja käytkö itse välillä nuolemassa ja naimassa vaimoasi? Ja sano vaimollesi oon kovana hänelle

        Mieheni kertoi sun viestistä😊 kiihotuin susta lisää ennen sänkyyn menoa nuoren miehen kanssa. Olette ihana lahja naiselle sai tuntea taasen viimeyönä, mies sai isänpäivä lahjan josta eniten tykkää. Mieheni täysverinen aisuri jota rakastan siksi olen etuoikeutettu nauttii luvan kanssa vieraiden kanssa. Suukko sinulle💋Maiju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni kertoi sun viestistä😊 kiihotuin susta lisää ennen sänkyyn menoa nuoren miehen kanssa. Olette ihana lahja naiselle sai tuntea taasen viimeyönä, mies sai isänpäivä lahjan josta eniten tykkää. Mieheni täysverinen aisuri jota rakastan siksi olen etuoikeutettu nauttii luvan kanssa vieraiden kanssa. Suukko sinulle💋Maiju

        Ois maiju kiihottavaa päästä panemaan posliini pilluasi eri asennoissa kiihotutko jos sidon sut ja otan edestä ja takaapäin ja ootko kokeillu kahta vierasta samalla kertaa😘miten haluaisit et ottaisin sut😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni kertoi sun viestistä😊 kiihotuin susta lisää ennen sänkyyn menoa nuoren miehen kanssa. Olette ihana lahja naiselle sai tuntea taasen viimeyönä, mies sai isänpäivä lahjan josta eniten tykkää. Mieheni täysverinen aisuri jota rakastan siksi olen etuoikeutettu nauttii luvan kanssa vieraiden kanssa. Suukko sinulle💋Maiju

        Nautithan kunnolla nuoresta miehestä? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma rouvani sai juuri äsken panon vieraalta ja eka kerran paljaalla ja sinnehän se vieras siemenensä laittoi vaimoni sisään, huh huh.

        Oliko hyvä panija vaimolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautithan kunnolla nuoresta miehestä? 😁

        Hmm nautin todella😊 uskoisin myös nuori kumppani. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois maiju kiihottavaa päästä panemaan posliini pilluasi eri asennoissa kiihotutko jos sidon sut ja otan edestä ja takaapäin ja ootko kokeillu kahta vierasta samalla kertaa😘miten haluaisit et ottaisin sut😍

        Hei😊 kahden kanssa en vielä ollut. Kaikki mitä kirjoitit yhdyn siihen😻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvä panija vaimolla?

        Aika pian pani toisen kerran ja sanoi että vaimollas on kyllä tosi hyvä pillu, oikea siemenimuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jään odottaa Ukm 63v

        Runkata vai eikö runkata?
        Kas, siinäpä kysymys...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä toivon minäkin sopiva ikä ero tälläiseen.
        Vaimolla pitkät vaaleat hiukset 167 70 C kuppi koko. Leveä lanteinen josta itse tykkään myös aikaisemmat vieraat kehuneet peppua. Hitsi kun odotan iltaa ja yötä.

        Onpa hyvän kokoinen ja varmaan näköinenkin, kyllä minullekkin kelpaisi tuollainen, leveälanteinen. jukkap9 at luukku ja com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei😊 kahden kanssa en vielä ollut. Kaikki mitä kirjoitit yhdyn siihen😻

        Kiihottavaa ois yhtyä kanssasi toteuttaen sitomis fetissejä ja löytyykös kaapistasi pvc korsettia päällesi😍oletkos ollut koskaan seksikeinussa ?t54v mies 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa ois yhtyä kanssasi toteuttaen sitomis fetissejä ja löytyykös kaapistasi pvc korsettia päällesi😍oletkos ollut koskaan seksikeinussa ?t54v mies 😘

        Sä jaksat😻 mieheni kertoi viestistäsi kuulema kiihottaa häntä, aisurihan kiihottuu jos vieras kiinnostunut vaimosta. Yhtyminen aina kiihottavaa jos molemmat sitä haluaa, korsettia useampia pvc ei. Pari kertaa käyty Kirkkonummella yhdessä, toisella kerralla olin seksikeinussa ja tykkäsin tosi paljon. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä jaksat😻 mieheni kertoi viestistäsi kuulema kiihottaa häntä, aisurihan kiihottuu jos vieras kiinnostunut vaimosta. Yhtyminen aina kiihottavaa jos molemmat sitä haluaa, korsettia useampia pvc ei. Pari kertaa käyty Kirkkonummella yhdessä, toisella kerralla olin seksikeinussa ja tykkäsin tosi paljon. M

        M minulta löytyisi keinu ja ois hierontapöytä jossa voitaisiin ensin antaa sulle kokovartalohieronta 😉ja tietysi nuoltais toisiamme ja voisin ottaa sut siinä ekan kerran ja sitten sauna kuumaksi ja löylyihin ja sit voitas antaa isännän nuolla ja naida sua välillä jolloin voisit ottaa multa suihin blondit kiihottavat minua t54v mies isäntä vois seurata hierontaasi vierestä😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M minulta löytyisi keinu ja ois hierontapöytä jossa voitaisiin ensin antaa sulle kokovartalohieronta 😉ja tietysi nuoltais toisiamme ja voisin ottaa sut siinä ekan kerran ja sitten sauna kuumaksi ja löylyihin ja sit voitas antaa isännän nuolla ja naida sua välillä jolloin voisit ottaa multa suihin blondit kiihottavat minua t54v mies isäntä vois seurata hierontaasi vierestä😘

        Tarjous josta vaikea kieltäytyä😊 kokovartalohieronta eteerisellä öljyllä uuh en kestä, pakostakin etenis nuolentaan ja läheisyyteen. Haluisin tietenkin että otat pöydällä ekaksi ton jälkeen. Aivan..ottaa sinulta samaan aikaan aih, mies hyväilee rintojani juuri kun kirjoitan. Mieheni hokee juuri et haluu nähdä kun rakastellaan, sain juuri tietää mies sopinut tämän nuorenmiehen kanssa keskenään tulee saunomaan ja yöksi kuulema huudattaa minua. Aisurin kanssa elo tälläistä ihania yllätyksiä yks kaks,toisaalta fantasioin tästä miehestä herätessäni💏 T. M..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjous josta vaikea kieltäytyä😊 kokovartalohieronta eteerisellä öljyllä uuh en kestä, pakostakin etenis nuolentaan ja läheisyyteen. Haluisin tietenkin että otat pöydällä ekaksi ton jälkeen. Aivan..ottaa sinulta samaan aikaan aih, mies hyväilee rintojani juuri kun kirjoitan. Mieheni hokee juuri et haluu nähdä kun rakastellaan, sain juuri tietää mies sopinut tämän nuorenmiehen kanssa keskenään tulee saunomaan ja yöksi kuulema huudattaa minua. Aisurin kanssa elo tälläistä ihania yllätyksiä yks kaks,toisaalta fantasioin tästä miehestä herätessäni💏 T. M..

        Ajatuksesi sai kaluni seisomaan kovanat54v mies.miehesi vois hieroa rintojasi kun makaat pöydällä ja nain sinun pilluasi tai jos hän rohkenee vois nuolla sun klittaasi samalla😘toivottavasti saat löylyissä huomiota miehiltä ja koet rajuja orkkuja nuolennan ja naininin merkeissä 😍t54v mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksesi sai kaluni seisomaan kovanat54v mies.miehesi vois hieroa rintojasi kun makaat pöydällä ja nain sinun pilluasi tai jos hän rohkenee vois nuolla sun klittaasi samalla😘toivottavasti saat löylyissä huomiota miehiltä ja koet rajuja orkkuja nuolennan ja naininin merkeissä 😍t54v mies

        Vaimo pyys ilmoittaa vastaa myöhemmin juuri laittamassa makkaria yötä varten. Keittiössä ruoka valmistuu niin jaksaa kaveri polkea koko yön. P. 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo pyys ilmoittaa vastaa myöhemmin juuri laittamassa makkaria yötä varten. Keittiössä ruoka valmistuu niin jaksaa kaveri polkea koko yön. P. 50

        Pääseekö aisuri tänään katsoo makkariin panemista? Vai kuuntelu linjalla edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääseekö aisuri tänään katsoo makkariin panemista? Vai kuuntelu linjalla edelleen

        Tarkoituksella eka tapaamisella annoin nuoren miehen tutustua vaimoon. Kaveri ekaa kertaa varatun kanssa. Kyllä nyt kuvaan jonkun aikaa myös otetaan vaimo kahdestaan. Loppu yön saa rauhassa rakastella vaimon kanssa tää oli myös vaimon toivomus. P. 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoituksella eka tapaamisella annoin nuoren miehen tutustua vaimoon. Kaveri ekaa kertaa varatun kanssa. Kyllä nyt kuvaan jonkun aikaa myös otetaan vaimo kahdestaan. Loppu yön saa rauhassa rakastella vaimon kanssa tää oli myös vaimon toivomus. P. 50

        Okei! Päivittele taas illan tapahtumia😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei! Päivittele taas illan tapahtumia😁

        Voin päivittää kerran kiinnostusta. Toisaalta myös kiihottavaa kertoa miten vaimo nauttii, viime kerralla kerroin vaimolle juuri ennenkuin menivät sänkyyn että mies kirjoitti hänellä seisoo vaimolle. Vaimo kaverin naidessa oli fantasioinut tästä sai hetkessä rajun orgasmin. T. Pari 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksesi sai kaluni seisomaan kovanat54v mies.miehesi vois hieroa rintojasi kun makaat pöydällä ja nain sinun pilluasi tai jos hän rohkenee vois nuolla sun klittaasi samalla😘toivottavasti saat löylyissä huomiota miehiltä ja koet rajuja orkkuja nuolennan ja naininin merkeissä 😍t54v mies

        Olet ihana kuuma mies😊 nyt kaikki valmista iltaan. Saat kirjoituksillasi kihelmöimään sisälläni jos tykkäät fantasioin susta kun vieras yhtyy rajummin jossakin vaiheessa. Mietin silloin sinun kovaa kalua että sinä olet sisässäni, olen oppinut aisuri mieheltäni miten eri tavoin voi saada orgasmin💋 Suukoin M..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin päivittää kerran kiinnostusta. Toisaalta myös kiihottavaa kertoa miten vaimo nauttii, viime kerralla kerroin vaimolle juuri ennenkuin menivät sänkyyn että mies kirjoitti hänellä seisoo vaimolle. Vaimo kaverin naidessa oli fantasioinut tästä sai hetkessä rajun orgasmin. T. Pari 50

        Kyllä siitä vaimon nautinnosta Kiihottaa lukeakkin😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana kuuma mies😊 nyt kaikki valmista iltaan. Saat kirjoituksillasi kihelmöimään sisälläni jos tykkäät fantasioin susta kun vieras yhtyy rajummin jossakin vaiheessa. Mietin silloin sinun kovaa kalua että sinä olet sisässäni, olen oppinut aisuri mieheltäni miten eri tavoin voi saada orgasmin💋 Suukoin M..

        Sait kaluni seisomaan ajatus fantasiastasi saa kiimatipan valumaan pitkin vartta pyydä kaveria naimaan sua takaapäin ja laittamaan käsiraudat niin et kätesi ovat raudoitettuna pakaroittesi päällä ensin nuolisin takaapäin pilluasi ja laittaisin liukastetta valmiiksi peppuusi ja sitten panisin ensin pilluasi ja välillä peppuasi 😘😘välillä läpsien kädellä pakaroitasi haluaisitko et laukeaisin sua ajatellen ennen saunaa jossa sheivaan kaluni juhlakuntoon kohti pikkujouluja ties mitä illalla tapahtuu😘t 54v mies mihin haluaisit et laukeaisin ois ihana rakastella sua pvc lakanan päällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait kaluni seisomaan ajatus fantasiastasi saa kiimatipan valumaan pitkin vartta pyydä kaveria naimaan sua takaapäin ja laittamaan käsiraudat niin et kätesi ovat raudoitettuna pakaroittesi päällä ensin nuolisin takaapäin pilluasi ja laittaisin liukastetta valmiiksi peppuusi ja sitten panisin ensin pilluasi ja välillä peppuasi 😘😘välillä läpsien kädellä pakaroitasi haluaisitko et laukeaisin sua ajatellen ennen saunaa jossa sheivaan kaluni juhlakuntoon kohti pikkujouluja ties mitä illalla tapahtuu😘t 54v mies mihin haluaisit et laukeaisin ois ihana rakastella sua pvc lakanan päällä

        Olet ihmeellinen hyvällä tavalla😊 vastaan vielä ennen kaverin saapumista klo 17.00 kuulema meillä. Mieheni kuulema luvannut kommentoida tapahtumia ei yllätä.
        Lupaan täyttää toiveesi onneksi meillä käsirautoja kaksin kappalein, peppua tyhjentänyt parin tunnin ajan. Onneksi mies kertoi aamulla, kiinteää ruokaa välttänyt mehulinjalla kaverin vuoksi. Voisin sheivata sinulle ja maistella välillä, toivon että löydät pikkujoulu pileistä halukkaan naisen. Yleensä näissä juhlissa moni harrastaa seksiä myös itse lukeudun niihin. Aah toki runkaat minulle, haluisin että laukeat rintojeni väliin ja tulisit sit suuhuni, imisin hellästi kalusi puhtaaksi..uuh 💏 M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä vaimon nautinnosta Kiihottaa lukeakkin😍

        Täällä myös valmiina seuraa mitä taphtuu. Runkkaan laukeen tälle vaimolle taatusti. T. Leski mies 67 Jyväskylästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei! Päivittele taas illan tapahtumia😁

        Kaveri tuli klo 17 maissa siitä lähtien kuherrellet olohuoneessa musiikkia kuunnellen. Vaimolla ohut lyhyt aanutakki päällä alla ei mitään. Kaverin kädet liikkuu aamutakin alla koko ajan, suutelevat toisiaan ja kaveri imee rintoja innolla. Aivan mahtava seurata, mällit lentänyt itsellä jo. Menivät juuri saunaan, kaverilla seisoi pyyhe ylhäällä vyötäisillä. Vaimo aivan kiimassa mahtava nähdä miten haluu kaveria. T. Pari 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri tuli klo 17 maissa siitä lähtien kuherrellet olohuoneessa musiikkia kuunnellen. Vaimolla ohut lyhyt aanutakki päällä alla ei mitään. Kaverin kädet liikkuu aamutakin alla koko ajan, suutelevat toisiaan ja kaveri imee rintoja innolla. Aivan mahtava seurata, mällit lentänyt itsellä jo. Menivät juuri saunaan, kaverilla seisoi pyyhe ylhäällä vyötäisillä. Vaimo aivan kiimassa mahtava nähdä miten haluu kaveria. T. Pari 50

        siellä valmistaudutaan tosi hommiin pikkuhiljaa😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siellä valmistaudutaan tosi hommiin pikkuhiljaa😁

        Tulivat saunasta kysyin vaimolta menikö yhdynnäksi, vastasi sovittiin saunotaan kunnolla.
        Viiniä mukaan ja makkariin kiireellä juuri nyt kunnon yhdyntä menossa, runkaan olkkarissa kuuntelen miten vaimo voihkii. Miten kiihottavaa kun kaveri panee mikä vartaloiden läiske, vaimo juuri huusi rakas olet ihana rakastan sua. Tätä odotin vaimo hulluna kaverin käsittlyssä, parasta mitä aisuri voi kokea. Aah pakko laueta en voi pidätellä voin kertoa hurja nainnin läiske, ,mikä parempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulivat saunasta kysyin vaimolta menikö yhdynnäksi, vastasi sovittiin saunotaan kunnolla.
        Viiniä mukaan ja makkariin kiireellä juuri nyt kunnon yhdyntä menossa, runkaan olkkarissa kuuntelen miten vaimo voihkii. Miten kiihottavaa kun kaveri panee mikä vartaloiden läiske, vaimo juuri huusi rakas olet ihana rakastan sua. Tätä odotin vaimo hulluna kaverin käsittlyssä, parasta mitä aisuri voi kokea. Aah pakko laueta en voi pidätellä voin kertoa hurja nainnin läiske, ,mikä parempaa.

        Runkaan juuri vaimolles. Voin tutea miten vieras panee kyrvällä vaimos kiimasta pillua.
        Haluisin tietysti naida itse mut ehkä liian vanha vaimolles. T. Leski 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulivat saunasta kysyin vaimolta menikö yhdynnäksi, vastasi sovittiin saunotaan kunnolla.
        Viiniä mukaan ja makkariin kiireellä juuri nyt kunnon yhdyntä menossa, runkaan olkkarissa kuuntelen miten vaimo voihkii. Miten kiihottavaa kun kaveri panee mikä vartaloiden läiske, vaimo juuri huusi rakas olet ihana rakastan sua. Tätä odotin vaimo hulluna kaverin käsittlyssä, parasta mitä aisuri voi kokea. Aah pakko laueta en voi pidätellä voin kertoa hurja nainnin läiske, ,mikä parempaa.

        Mikähän asento siellä on käytössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait kaluni seisomaan ajatus fantasiastasi saa kiimatipan valumaan pitkin vartta pyydä kaveria naimaan sua takaapäin ja laittamaan käsiraudat niin et kätesi ovat raudoitettuna pakaroittesi päällä ensin nuolisin takaapäin pilluasi ja laittaisin liukastetta valmiiksi peppuusi ja sitten panisin ensin pilluasi ja välillä peppuasi 😘😘välillä läpsien kädellä pakaroitasi haluaisitko et laukeaisin sua ajatellen ennen saunaa jossa sheivaan kaluni juhlakuntoon kohti pikkujouluja ties mitä illalla tapahtuu😘t 54v mies mihin haluaisit et laukeaisin ois ihana rakastella sua pvc lakanan päällä

        Puolen yön aikaan toteutimme yhdessä tuumin fantasiasi ja halusi. Käsiraudat käteen taakse pepun päälle. Kaveri alkoi nuolee pillua ja perää, itse seljälläni tarjosin kyrpäni imettäväksi vaimolle. Eka pitkä orgasmi tulikin nopeesti, sanoin vaimolle että fantasioi sinusta tästä eteenpäin. Kaveri rasvasi pepun kunnolla ekaksi työntyi analiin, tunsin miten kyrpääni vaimo puristi huulten välissä. Kaveri aloitti kunnon nainnin molempiin vuoron perään, koskaan nähnyt miten vaimo tärisi ja huutanut täysillä nautinnosta. Mikä kyrpä miehellä 20 cm pitkä ja iso terska. Kiihotin samalla vaimoa puhumalla sinusta meni aivan extaasiin, orgasmia sai peräjälkeen kaverin naidessa. Sit räjähti kun molemmat saivat yhtä aikaa, kaveri äänteli kuin eläin koko tiukka kroppa nytkähteli pitkään kun pumppasi spermat vaimon pilluun. Vaihdoimme paikkoja kun työnnyin sprmatttuun pilluun,tunsin miten kaverin nesteet purskahti osaksi ulos päin. Itse en kestänyt kauaa laukesin vaimon anaaliin.
        Kovin sessio koskaan vaimon kaa, siirryin nukkuu toiseen makkariin. Vielä kolmen aikaan kuului miten kaveri ulisutti vaimoa. Vaimo kyllä löytänyt itselleen oikeen pano koneen. Pari 50 itse ulko terassilla juuri tupakilla ja aamu kahvilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolen yön aikaan toteutimme yhdessä tuumin fantasiasi ja halusi. Käsiraudat käteen taakse pepun päälle. Kaveri alkoi nuolee pillua ja perää, itse seljälläni tarjosin kyrpäni imettäväksi vaimolle. Eka pitkä orgasmi tulikin nopeesti, sanoin vaimolle että fantasioi sinusta tästä eteenpäin. Kaveri rasvasi pepun kunnolla ekaksi työntyi analiin, tunsin miten kyrpääni vaimo puristi huulten välissä. Kaveri aloitti kunnon nainnin molempiin vuoron perään, koskaan nähnyt miten vaimo tärisi ja huutanut täysillä nautinnosta. Mikä kyrpä miehellä 20 cm pitkä ja iso terska. Kiihotin samalla vaimoa puhumalla sinusta meni aivan extaasiin, orgasmia sai peräjälkeen kaverin naidessa. Sit räjähti kun molemmat saivat yhtä aikaa, kaveri äänteli kuin eläin koko tiukka kroppa nytkähteli pitkään kun pumppasi spermat vaimon pilluun. Vaihdoimme paikkoja kun työnnyin sprmatttuun pilluun,tunsin miten kaverin nesteet purskahti osaksi ulos päin. Itse en kestänyt kauaa laukesin vaimon anaaliin.
        Kovin sessio koskaan vaimon kaa, siirryin nukkuu toiseen makkariin. Vielä kolmen aikaan kuului miten kaveri ulisutti vaimoa. Vaimo kyllä löytänyt itselleen oikeen pano koneen. Pari 50 itse ulko terassilla juuri tupakilla ja aamu kahvilla.

        Luin juuri viestisi runkkasin samalla. Ajatuksissa olin vaimos kanssa sain spermat lentää lattialle. Kiitti teille t. Leski 67 haluis lisää täläistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvä panija vaimolla?

        Oli hyvä pania, lämmitteli hyvin ja kiitokseksi sai panna paljaalla. Vaimo ei voinut vastustaa kiusausta. Onneksi ei vaimo sentään paksuksi pamahtanut vaikka ehdin jo huolestua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vein juuri seitsemään vaimon töihin, eilen illalla ennen saunaa sheivasi pitkään alapäätä sekä sääri karvat poies. Vaatteet laittoi valmiiksi lyhyt punainen nahkahame ja avonainen valkoinen toppi. Makuuhuone sai uuden ilmeen kun verhotkin piti vaihtaa punaiset myös lakanat ja tyynyliinat. Kiihottavaa seurata vierestä miten vaimo valmistautuu vieraan tuloon. Oletko mistä päin jos alettais sopia tapaamista, päässisit rakastelee vaimoani saisin seurata sivusta, tykkään myös kuunnella eri huoneessa yhdynnän sekä vaimon ääntelyä orgasmin pyörteissä. T. Pari 50

        Missäpäin olette tekisi mieli päästä panemaan vaimoasi jos kiinnostaa kirjoittakaa viestiä [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon ja uskon että saa kunnolla, ainaskin kaveri kuulema hyvä kuntoinen. Onneksi jää yöksi, makkari heille kahdelle varattu, itse nukun viereisessä makkarissa samalla tyydytän tietenkin itseäni, aisurin suurin nautinto vaimo saa vierasta samalla hoitelen itseäni.

        meillä vaimo toi 2miestä sanoi tää toinen on sulle heti alko olohuoneesta ähinä kuuluun kovenin mutta en saanutkaan peppua vaan minun piti imeä ja antaa oli ihanaa kuvitella että samalla aikaa saamme molemmat vierast kullia yhteiset orkut saimme kun miehet oli lähteneet kerroin vaimolle kaiken kokeili peppuani pysähty sanoi tää kaipaa vieläkin täytettä vibra peppuunluiskahdin ulos painoin kalun myös vaimon peppuun laukesimme huutaen


    • Anonyymi

      Vaimoille mies kik Mies50Tre , saa viestittää...posliini minunkin suosikki =)

    • Anonyymi

      Minä pääsen myös usein vaimoni pantuun pilluun yhtymään.
      Panemme usein ja monta kertaa peräkkäin.
      Usein pannaan vuorotellen jopa 4-6× molemmat ja saadaan molemmat liukasta pillua kun jopa 12 sperma lastia laskettu vaimoni pilluun ja yöllä lisää.

    • Anonyymi

      On tosi kiva seurata vierestä kun tutut herrasmiehet käyvät lihanuijineen hakkaamassa vaimo alapään ikenet kunnolla turvoksiin! Ottaa itselläkin eteen niin että runko tärisee...

    • Anonyymi

      Oma vaimo käy naimassa vieraiden isokullisten miesten kanssa. Tulee yöllä tai aamulla kotiin spermaisella pillulla, mihin mies on lauennut 4 kertaa yön aikana ja sitten saa itse työntyä sinne.

    • Anonyymi

      bi-mies haluais nuo nannat omaan suuhun

    • Anonyymi

      Kun ensimmäisiä kertoja pantiin vaimoani kimpassa niin hän ei oikein uskaltanut tehdä mitään.
      Kaveri nuoli vaimoni pillua alussa niin vaimo hymyili mutta kun mies alkoi panemaan niin vaimo oli kauhusta kankeana ja pidin häntä kädestä kiinni ja rauhoittelin.
      Oltiin pantu muutama kerta molemmat ja vaimo epäröi herätellä kaverin kullia uuteen nousuun kunnes sanoin että ainoa sääntö on että sinun täytyy nauttia täysin.
      Sen jälkeen vaimo alkoi antamaan suuseksiä että sai kalun srisomaan uudestaan niin sai lisää panoja.

    • Anonyymi

      Tekee nannaa..jostakin lueskelin että korona lisännyt parinvaihtoa, etenkin parit hakee kolmanneksi miehiä. Etä työ tuonut parit liiaksi yhteen näin etsitään suhteeseen jotain jännää myös tietoisesti mustasukkaisuutta toistensa välilllie.

    • Anonyymi

      Pari 60 tre läheltä harrastaa kimppailua aisurina oleminen kiihottaa kun vieras nussii avo vikisee ja helposri saa orkkuja . Kuvailen ja kyrpä kiimaa valuen parasta nussia jälkiliukasta.. Nyt ollut taukoa etsitään vaki hemmoa.. Kannatan ehdottomasti nauttikaa..

      • Anonyymi

        Kiitos. Pareja enemmän tänne kommentoimaan kokemuksista, rohkaisee niitä pareja jotka vielä miettii kolmannen mukaan ottamista. Aisurina juuri katsominen sekä vaimon kiimanen ääntely saa itselle parhaan tunteen kehoon. Puhumattakaan kun vieras kulli soutaa vaimon pillussa niin että joka työnnöllä vaahto purskahtaa. Tänään pääsen taasen nauttii illemmalla kun nuorempi mies toista kertaa vaimon ilona koko yön. Meinaan myös kuvata pienen pätkän katsomme sitten vaimon kanssa yhdessä huomenissa miten molemmat nauttivat. Pari 50


      • Anonyymi

        Moi Pari tre 60
        Tässä olis aika joutilaana terve, mukava ja sporttonen herrasmies.
        Kiinnostaako?
        Mies 59v


      • Anonyymi

        Moikka 54v mies tulee mielellään avuksi,,,itsekin pirkanmaalta ja kokemusta


    • Anonyymi

      yksikään näistä kirjoituksista ei ole totta..sairaiden luusereiden höpinöitä......
      maapallo kiitää n, 12 tuhatta kilometriä tunnissa ,,se on totta ok apinat

      • Anonyymi

        Sehän sinun mielipiteesi kuiteski 10 tuhatta paria harrastaa parinvaihtoa sekin on totta.
        Luuserista puheen ollen sun kielenkäyttö kaukana apinoitten tavoista.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aivan upee näky. Kunnolla naitu eikä leikitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan upee näky. Kunnolla naitu eikä leikitty.

        Väljä aukko, näkee että on kimpassa käytetty patja. Itse arvostan naisia enemmän. En käytä niitä. Annan hyvää seksiä ja tunteella.


      • Anonyymi

        Tuohon pilluun menee kevyesti kaksi kyrpää sisälle samaan aikaan . Huomaa kyllä, että on joukkonussittu useeseen kertaan. Käytetty pillua raskaasti hyväksi, muijasta tehty käytetty lutka.


    • Anonyymi

      Sairasta touhua.

      • Anonyymi

        Elämä on.


    • Anonyymi

      Onko wherebyssä huone "makkari" missä parit ja vieraat miehet kohtaa?

    • Anonyymi

      Luulin että ilta menee huonosti, istuimme kaverin kanssa keittiössä pyyhkeet päällä vaimo oli yöpuku päällä huomasin kyllä että nännit loistaa pystyssä, vaimo pudotti veitsen lattialle huomasin katsoi kaverin haaroihin. No mentiin nukkumaan vaimo oli vieressä sanoin et uskaltanut puristi itseään vasten sanoi en uskaltanut. Meillä oli sopimus että vaimo tulee saunaan meidän kanssa. Sanoin jäit paljosta paitsi, vaimo suukotti niin jäin näin sen kalun se on paksu jo levossa. Lämmittelin vaimoa oli heti kuumana Näykin nännejä kuiskailin olohuoneessa odottaa tosi iso Sari huokaili huh olis se kokemus työnsin ylös mene ja sano että nukahdin heti.
      Sari meni olohuoneeseen kävelin pieää käytävää Sari istui vieressä kääntyi Karin viereen näin Karin kädet rinnoilla tiesin kohta kiihtyy Sari nousi ja nakkasi yöpaidan pois hyuokaili onpa se iso peitto lensi ja näin sen komeuden SAri yritti imeä sen mitä sai suuhun siirtyi Karin viereen Kari nousi ja asetteli kalua pillulle Sari piti käsivarsista kiinni ja antoi kalun painua sisään sivusta näin kun pää taipui taakse ja lantio nousi vähän alkoi heti kuulua märkä pillun ääni muutama työntö ja Sari tuli kietoi jalat ja yritti saada kaiken sisään urisi hiljaa ja vapisi Kari antoi rauhoittua ja alkoi uudelleen naida Sari nosti jalat pystyyn tiesin nyt saa syvälle Sari huokaili taas kunnolla Kari laukesi työnnellen pitkään sisään. Pienen keskustelun jälkeen Sari nousi menin sänkyyn, Sari tuli viereen kuisksin heräsikö nyökkäsi saitko nyökkäsi kääntyi selin tule työnnyin sisään Sari nauroi siellä on kaikki alkoi iso llurina kun panin entisten spermojen sekaan Sari oli aivan villinä kuiski vaimosi on antanut pillua Sari tuli taas ja laskin sekaan. Nukahdettiin melkein aamuun Sari nousi pesulle, kuulin puhetta Sari sanoi panin oven kiinni Karilla sesoi taas kunnolla Sari meni kontalleen ja sai takaa kunnon kalua ulisi peittoa vasten ja Kari veti lantiosta kunnolla ei mennyt pitkään kun Sari ulisi koko ajan ja Kari laukesi.
      Sari tuli viereen kysyin onko aamu vastasi ei pitkään aikaan.

    • Anonyymi

      Me vaimon kaa tapaamme kolmea paria! Naidaan sekaisin ja yleensä myös, sekä naiset keskenään ja miehen myös imevät toisiaan.... enempää en kerro!

    • Anonyymi

      vaimo löysi ravintolasta kaverin kotona iski kateus kun näin kuinka suurta vaimo sai ulisi ja läähätti sai mahtavan orkun kaveri vinkkas riittää tästä sullekkin rasvaa ja kontilleen kyllä sattu mutta hitaasti meni pohjaan vaimo katsoi vieressä ja hiplas pilluaan kyseli kokoajan tuntuuko hyvältä ja miltä se tuntuu orkku tuli heti kun vaimo imaisi kullini suuhunsa olipa yö sen jälkeen

    Ketjusta on poistettu 197 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe