Olis tällanen kysymys, että miten saisin tyhjäkäyntiä pikkuisen isommalle? Onnistuisiko itse tehtynä vai pitääkö viedä jollekkin pajalle? Millainenhan homma olisi?
Mazda 3 2004 1,6 bensa sedan
3
119
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tyhkäynti on nyt tehdassäädöissä, niin tyhjäkäyntinopeuden nosto ei ole todellakaan mikään pikkujuttu.
Joku ecun puukkottaja voisi sinne uuden kartan suunnitella, eli sitä kautta nostaa joutokäyntinopeutta, että muut systeemit ei häiriinny.
Jos joutokäyntinopeutta nostaa enemmän kuin 50rpm, niin voi tulla ongelmia katsastuksessa, kun joutokäyntinopeus on liian korkea ja pakokaasuarvot sitä kautta pielessä.
Jos taas joutokäyntinopeus on liian alhainen, niin sitten siellä on jotain vikaa ja se pitää korjata. - Anonyymi
Annas auton käydä 5 tyhjäkäyntiä niin kauan että moottori on lämmin, 5 minuuttia minimissään, sitten käyt ajamassa sillä pienen lenkin ja tsekkaat että vieläkö ongelma esiintyy. Tuo on ihan mazdan suositus sen jälkeen kun akku on ollut irrotettuna, auto oppii tavoille.
Jos tuo ei auta, voi lukea vikakoodit ja jos niitä ei ole voipi epäillä polttoainehöyryjen kierrätysventtiilin olevan jumissa. - Anonyymi
Tyhjäkäynti on tarpeeksi hyvä ei tarvitsisi viedä minnekkään pajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952