Olis tällanen kysymys, että miten saisin tyhjäkäyntiä pikkuisen isommalle? Onnistuisiko itse tehtynä vai pitääkö viedä jollekkin pajalle? Millainenhan homma olisi?
Mazda 3 2004 1,6 bensa sedan
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tyhkäynti on nyt tehdassäädöissä, niin tyhjäkäyntinopeuden nosto ei ole todellakaan mikään pikkujuttu.
Joku ecun puukkottaja voisi sinne uuden kartan suunnitella, eli sitä kautta nostaa joutokäyntinopeutta, että muut systeemit ei häiriinny.
Jos joutokäyntinopeutta nostaa enemmän kuin 50rpm, niin voi tulla ongelmia katsastuksessa, kun joutokäyntinopeus on liian korkea ja pakokaasuarvot sitä kautta pielessä.
Jos taas joutokäyntinopeus on liian alhainen, niin sitten siellä on jotain vikaa ja se pitää korjata. - Anonyymi
Annas auton käydä 5 tyhjäkäyntiä niin kauan että moottori on lämmin, 5 minuuttia minimissään, sitten käyt ajamassa sillä pienen lenkin ja tsekkaat että vieläkö ongelma esiintyy. Tuo on ihan mazdan suositus sen jälkeen kun akku on ollut irrotettuna, auto oppii tavoille.
Jos tuo ei auta, voi lukea vikakoodit ja jos niitä ei ole voipi epäillä polttoainehöyryjen kierrätysventtiilin olevan jumissa. - Anonyymi
Tyhjäkäynti on tarpeeksi hyvä ei tarvitsisi viedä minnekkään pajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882