Olis tällanen kysymys, että miten saisin tyhjäkäyntiä pikkuisen isommalle? Onnistuisiko itse tehtynä vai pitääkö viedä jollekkin pajalle? Millainenhan homma olisi?
Mazda 3 2004 1,6 bensa sedan
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tyhkäynti on nyt tehdassäädöissä, niin tyhjäkäyntinopeuden nosto ei ole todellakaan mikään pikkujuttu.
Joku ecun puukkottaja voisi sinne uuden kartan suunnitella, eli sitä kautta nostaa joutokäyntinopeutta, että muut systeemit ei häiriinny.
Jos joutokäyntinopeutta nostaa enemmän kuin 50rpm, niin voi tulla ongelmia katsastuksessa, kun joutokäyntinopeus on liian korkea ja pakokaasuarvot sitä kautta pielessä.
Jos taas joutokäyntinopeus on liian alhainen, niin sitten siellä on jotain vikaa ja se pitää korjata. - Anonyymi
Annas auton käydä 5 tyhjäkäyntiä niin kauan että moottori on lämmin, 5 minuuttia minimissään, sitten käyt ajamassa sillä pienen lenkin ja tsekkaat että vieläkö ongelma esiintyy. Tuo on ihan mazdan suositus sen jälkeen kun akku on ollut irrotettuna, auto oppii tavoille.
Jos tuo ei auta, voi lukea vikakoodit ja jos niitä ei ole voipi epäillä polttoainehöyryjen kierrätysventtiilin olevan jumissa. - Anonyymi
Tyhjäkäynti on tarpeeksi hyvä ei tarvitsisi viedä minnekkään pajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1094282- 1493673
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371558Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140