Rouvan leluksi

Anonyymi

Olisipa nautinto päästä jonkun aisurin rouvan tyydyttäjäksi. Itse 40v mutta varttuneemmat kiinnostaa. Yökyläilykin olisi mahtavaa. T:M-81

37

3916

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mikä estää??

    • Anonyymi

      Kävisikö kiimainen, rehevä ja pullea 59rva Uusimaa t. tuleva aisuriko?

      • Anonyymi

        Yööökk ei


      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaisi…


      • Anonyymi

        Kyllähän se kiinnostaa. Jatketaanko juttua sähköpostilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se kiinnostaa. Jatketaanko juttua sähköpostilla.

        Ei tänne sivuille varmaan uskalla sp osoitetta laittaa? Laitatko vähän mittojasi niin voisin vaimolle ehdottaa minkälaista patukkaa olisi tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne sivuille varmaan uskalla sp osoitetta laittaa? Laitatko vähän mittojasi niin voisin vaimolle ehdottaa minkälaista patukkaa olisi tarjolla.

        Kroppa normaali 178/85. Kalu 20 ja ympärys 15. T:M-81


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kroppa normaali 178/85. Kalu 20 ja ympärys 15. T:M-81

        Vaimoa v59 vähän jännittää kun ei ole ikinä ollut naimissa olon aikana muiden kanssa, kun kerroin että nyt löytyisi nuorempi hyvällä varusteella pitämään hyvänä ja saisin katsoa sessiota vierestä ja itse päästä sitten lopuksi liukkaille, sopisiko ensin että tulisimme autolla johonkin parkkiin ja saisit vaikka takapenkillä olla vaimoni kanssa ja katsottaisiin jatkoa siittä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoa v59 vähän jännittää kun ei ole ikinä ollut naimissa olon aikana muiden kanssa, kun kerroin että nyt löytyisi nuorempi hyvällä varusteella pitämään hyvänä ja saisin katsoa sessiota vierestä ja itse päästä sitten lopuksi liukkaille, sopisiko ensin että tulisimme autolla johonkin parkkiin ja saisit vaikka takapenkillä olla vaimoni kanssa ja katsottaisiin jatkoa siittä?

        Vaimo59 ja mies. Laittakaa viestiä tetraolahti(at)gmail.com T:M-81


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo59 ja mies. Laittakaa viestiä tetraolahti(at)gmail.com T:M-81

        Sori, vaimoa v59 vielä niin jännittää antaa vieraalle pillua mutta palaan asiaan jos saan sen suostuteltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, vaimoa v59 vielä niin jännittää antaa vieraalle pillua mutta palaan asiaan jos saan sen suostuteltua.

        Laita mulle spostia niin mietitään miten rouvan jännitys helpottaisi ja voidaan kuvatkin vaihtaa jos se saisi rouvan innostumaan. T:M-81


      • Anonyymi

        Kiinnostaa kyllä..


    • Anonyymi

      Olen puhunut useasti kun panen vaimoani rva59 että etsin jonkun nuoremman kollin joka panee sua ja mä katson kuinka saat kunnolla tiukkaan pilluusi niin tunnen kuinka sen kiima lisääntyy ja helpommin orkun.

      • Anonyymi

        Kivikovana panen rouvaasi ja panen sinun katsellessa, Panen myös Sinun katsoessasi... Risto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivikovana panen rouvaasi ja panen sinun katsellessa, Panen myös Sinun katsoessasi... Risto

        Moi Risto! Haluamme kysyä sinulta, olisiko sinun halusi ottaa 53v Rouvaa, Rva on tyylikäs
        pyöreä vähän tuhti pyllynen Pullukka. Voimme
        todeta me kyllä ihan oikeesti tarviimme vierasta tosi Miestä ottamaa vaimoo, Tämä olisi tosi tärkeä että ottaisit vaimoo kunnolla,
        että lihat lätisee, haluan kaiken sen katsoa nähdä. Saisit varmasti Risto kunnon Joululahja
        ottaa Vaimoni reisie haaroje välistä. Sillä ihan oikeesti vaimon nimi on Lahja Anneli.
        Me varmasti toivotaa että tämä johtaisi, Miehet tapaamiseen, meillä on tasokas siisti koti, missä voimme saamme tehdä mitä haluamme. Nähdään pian.


      • Anonyymi

        Mielenkiintosta😉😉


    • Anonyymi

      Pitääkö olla nimen omaan aaisurin vaimo ja vanhempi?
      Meitäkin naisia on jotka haluaisi leikkiä vaikka kahdella lelulla.
      T. N26v

      • Anonyymi

        Olen 25-vuotias rouva Vantaalta ja haluaisin 2-3 miestä kimppaseksiin.
        Löytyiskö vaikka halukkaat kaverukset?



      • Anonyymi

        Minulle kävisi pelkkä 26v nainenkin, viestitä: jukkap9 at luukku ja com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 25-vuotias rouva Vantaalta ja haluaisin 2-3 miestä kimppaseksiin.
        Löytyiskö vaikka halukkaat kaverukset?

        Laita viestiä [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 25-vuotias rouva Vantaalta ja haluaisin 2-3 miestä kimppaseksiin.
        Löytyiskö vaikka halukkaat kaverukset?

        38v mies kiinosta. 172/65/16 pks alueella. jackied011982 (a) g ma il . C o m


      • Anonyymi

        Et nainen 26v ole viestitellyt, kyllä olisi käynyt? jukkap9 ja sp alempana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 25-vuotias rouva Vantaalta ja haluaisin 2-3 miestä kimppaseksiin.
        Löytyiskö vaikka halukkaat kaverukset?

        Moikka.
        Onnistuu. Täällä on kaksi upeaa ja komeaa miestä. 44 ja 47 v. Kimppa ja gb kokemuksia on


    • Anonyymi

      Mulla on niin syvä pimppi ja perse, ettei kyrpäsi tavoita!

    • Anonyymi

      Täällä on yksinäinen nainen maalta , missä asut ja laita yhteystietosi ?

      • Anonyymi

        Olen Päijät-Hämeestä. Laita viestiä tetraolahti(at)gmail.com


      • Anonyymi

        Miten saan sinuun yhteyden yksinäinen nainen maalta?


      • Anonyymi

        Laita Kik viestiä 192 cm miehelle kalakaveri74 nimimerkillä. Maaseudun mies Keski-Suomesta, mutta liikun... Hellyydestä pitävä.


    • Anonyymi

      Tarvitseeko sitä olla aisurin vaimo vai haluaisitko vuorotella mieheni kanssa vaikka oitkän viikonlopun perjantaista maanantaihin.

      • Anonyymi

        Kyllä mulle sellanenkin järjestely sopii. Laita viestiä tetraolahti(at)gmail.com


    • Anonyymi

      Olemme alta 30v aviopari ja haemme miestä kolmanneksi.
      Etsimme miestä jonka kanssa viihdytään hyvin vapaa aikoina ja voimme tehdä kivoja juttuja viikonloppuisin nukkuisin sinun ja mieheni keskellä ollen yhteinen "vaimonne" ja nukun aina alasti.

      • Anonyymi

        Tuohan olisi mahtavaa. Yhdessä nukkuminen ja yhteinen vaimo. Laittakaa viestiä mulle tohon yllä olevaan spostiin.


      • Anonyymi

        Tuon voisi kokeilla nimimerkki mj


    • Anonyymi

      Olemme AvioPari M57v N56v Vaimo on lyhyehkö, pyöreähkö nätisti lihava pullukka,isot rinnat. Olemme siistejä terveitä, Vaimo on luotettava terve alapäästä reisie haaroje välistä.
      Vähintään 1kk on gynekologi tarkastuksessa että
      vittu on terve. Asumme omakotitalossa, joten meillä on hyvät turvalliset puitteet, emme häiritse naapureita vaikka ääniä valitusta syntyykin, ja sängyssä on kovempikin rytinä.
      Mainitset halusi varttuneemman AvioPari luokse
      tulla ottamaa vaimoo, tyydyttämään vaimoa.
      Mainitset sanan aisurin vaimoo haluat, tämä on
      myös tosi, olen aviomies ja aisuri. Haluamme itseämme nuoremman virillin kestävän miehen ottamaa kiihkee himokasta vaimoo, tarjoamme erittäi tasokkaan Vkl luonamme. Mutta millä tavalla voimme tätä asiaa jatkaa.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­­­ts­umme sinu­­t kä­ym­­­ään u­­ude­­­ssa chatissa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­­joona! 👉 http://9105555.com/H/cI3mD 👈

    • Anonyymi

      U­u­s­­i s­­­ek­si­­­tea­­tteri ava­­­utu­u Su­­ome­en! Ku­­­tsu­mme kai­kk­i­­. Il­mo­it­­­tau­tum­­­inen ry­­­hmä­­­ämm­­e tä­­­äl­lä - http://6015555.com/H/V7etL 👈

    Ketjusta on poistettu 192 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      54
      2609
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2106
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      57
      1970
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1746
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1444
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1368
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1194
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      454
      1163
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1005
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      999
    Aihe