Talojen lämmitys muuttuu puoli-ilmaiseksi ja autoilu sekä sähkö halpenevat – Suuri murros on jo täällä, ja näkymä on Suomelle kutkuttava
Glasgow’ssa poliitikot painivat päästöjen ja maailman energiahuolien kanssa. Suomalaisen kuluttajan ja yritysten kannalta tilanne näyttää hyvin erilaiselta. Talven hintapiikin jälkeen sähkö halpenee. Uusi tekniikka tekee talojen lämmityksestä halpaa. Jopa autoilun kulut lähtevät laskuun.
Sähkö halpenee. Talojen lämmitys muuttuu puoli-ilmaiseksi. Auton polttoainekulut katoavat ja huoltokulut romahtavat. Ja kaikki tämä on puhdistuvan energiantuotannon, uuden tekniikan sekä ilmastopolitiikan ansiota.
Yks paha vaan, jo mmm Helsingissä kaukolämpö nousi 30 %, ja vasta alkua korotukset sanoi Osmo Soininvaara, joka Helsingin energian hallituksen puheenjohtaja. Sähkö ja polttoaineet nyt niin korkella että hyi...ja sanottu halvenneen.
Nyt ollaan vihreässä siirtymässä kuten Sannakin totesi
Anonyymi
3
61
Vastaukset
Pöljä tuo Marin on. Ihme lun Keskusta vielä roikkuu hallituksessa.
- Anonyymi
Ei taida parempaakaan löytyä sossuilta, Liisa Jaakonsaarikin jäi eläkkeelle,joka kauhisteli Rinteen pojan puheita 'neljäs isänmaalle' Sanoi Liisa Anttia natsiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida parempaakaan löytyä sossuilta, Liisa Jaakonsaarikin jäi eläkkeelle,joka kauhisteli Rinteen pojan puheita 'neljäs isänmaalle' Sanoi Liisa Anttia natsiksi
Onhan siellä noita pillunkantotelineitä jota Sannakin edustaa, Ilmarikin siinä kuopii kuin keväinen härkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071579En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321052SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul191994Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7286839Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.34740Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33724+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233703Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6701Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29683- 35677