Hei, kannattaako tilata juomia Kippis.netistä?
Kippis.net Juomat
5
5838
Vastaukset
- Anonyymi
Tilasin juomia 30.6 ja kuljetuksen 2.7 juomille....kaksi kertaa olen ottanut yhteyttä sähköpostitse , koska muihin yhteydenottoihin en saanut vastausta. Kertoivat että Juhannuksen takia on tilaus myöhässä . Miksi ? Sillä tilaus on tehty viikko Juhannuksen jälkeen.....vieläkään ei tilausta ole näkynyt , vaikka sanoivat sen olevan matkalla. Nyt jo kohta kuukauden ajan kestänyt ....ei voi suositella nopeaa toimitusta....tuskin tulevat ollenkaan. Kerroin kyllä laittavani asian eteenpäin ellei juomat ole ovella 20.7...
- Anonyymi
Mikäs on tilalle tilauksesi suhteen?
- Anonyymi
Tilattu ja maksettu 8.7 sekä tuotteet että kuljetus. Ei ole edelleenkään tullut tuotteet. Eivät vastaa sähköposteihin ja puhelinnumerossa on pelkkä tiedote että asiat hoidetaan sähköpostin välityksellä. En voi suotitella tätä.
- Anonyymi
Saitko tilausta ikinä? Minä tyhmä tuolta tilasin ja ei kuulu juomia..
- Anonyymi
Älkää tilatko! Ei vastaa mitään asiakaspalvelusta kun tarjouduin hakemaan itse tilauksen terminaalista. Saamatonta henkilöstöä töissä eikä vastaa viesteihin. Toinen kerta kun tilasin ja enää en tilaa. Sama homma. Laiskamatoja töissä vain keille ei pitäisi mitään maksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864