Naista Nuoltavaksi Hotelliin Espoon Tapiolaan 13.12-15.12

Löytyiskö hotelliin seuraa naisesta joka nauttii suuseksistä? Tarjolla olisi nuolemista rakastava 38v mies iltaseuraksi otsikon mukaisina päivinä. Toki olisi kiva itsekin saada imut sitten kans, mutta pääasia olis päästä nuolemaan joku nainen orgasmiin asti. Kiinnostuneet naiset laittakaa postia osoitteeseen [email protected]

52

1682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa! Käykö klo 13:00

      • Ei käy klo 13. Aikaisintaan kunakin päivänä joskus klo 16.30 sopii


    • Kaikki kiinnostuneet laittakaa tosiaan ennemmin sähköpostia kun viestiä täällä. Tosissaan oleva nainen uskaltaa mailiakin laittaa

      • Anonyymi

        Jos laitan sähköpostia huomenna klo 13?Olisin kyllä halunnut ihan livenäkin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos laitan sähköpostia huomenna klo 13?Olisin kyllä halunnut ihan livenäkin!

        No kuten tuolla aloituksessa lukee, live mahdollista otsikon mukaisina iltoina 16.30 jälkeen. On se kummaa kun ei osata lukea 😅


    • Anonyymi

      Huomenna klo 16:30 , olen nyt jo ihan märkä!

      • En edelleenkään ole tänään paikalla vaan kuukauden päästä 😅😂


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        En edelleenkään ole tänään paikalla vaan kuukauden päästä 😅😂

        Mulla ehtii varmaan kuivua siihen mennessä!Huomenna klo 13 olisin vielä vähän kostea


    • Anonyymi

      No onko tullut kyselyitä?

      • Eipä ole vielä ainakaan, mutta onhan tässä vielä aikaa


    • Rohkeasti vain viestiä tulemaan :)

    • Anonyymi

      Jos ei kelpaa klo 13 ,niin ehkä sun kannattaa vetää vaan käteen??

      • Anonyymi

        Sulla taitaa olla jokin ongelma kun et osaa lukea aloittajan viestejä tai ymmärrä muuten kellonaikoja :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla jokin ongelma kun et osaa lukea aloittajan viestejä tai ymmärrä muuten kellonaikoja :D

        Minusta sulla on, jos kiimainen pillu ei kelpaa iltapäivällä!?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sulla on, jos kiimainen pillu ei kelpaa iltapäivällä!?

        Tää kommentti taisi olla mulle. Mutta ei se ole siitä kiinni etteikö kiimainen pillu kiinnostaisi. Se vaan on fakta, että noin akyseisinä päivinä olen koulutuksessa joka päättyy klo 16 joten pirun vaikea sieltä on irtaantua muuhun kesken päivän.


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Tää kommentti taisi olla mulle. Mutta ei se ole siitä kiinni etteikö kiimainen pillu kiinnostaisi. Se vaan on fakta, että noin akyseisinä päivinä olen koulutuksessa joka päättyy klo 16 joten pirun vaikea sieltä on irtaantua muuhun kesken päivän.

        Nyt oon aivan kiimassa , pillu aivan märkä :(
        Kuka auttaa ?


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Tää kommentti taisi olla mulle. Mutta ei se ole siitä kiinni etteikö kiimainen pillu kiinnostaisi. Se vaan on fakta, että noin akyseisinä päivinä olen koulutuksessa joka päättyy klo 16 joten pirun vaikea sieltä on irtaantua muuhun kesken päivän.

        Mutta ihan oikeesti, tosi kiimassa oleva 35:nen melkein neitsyt antaa sun nuolla pillua huomenna klo 13:00 , vaikka Tapiolan torilla, jos todella kiinnostaa??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ihan oikeesti, tosi kiimassa oleva 35:nen melkein neitsyt antaa sun nuolla pillua huomenna klo 13:00 , vaikka Tapiolan torilla, jos todella kiinnostaa??

        Kovin vaikeaaa se on täältä reilun 300km päästä sinne tulla piipahtamaan eikä kukaan taida kyllä uskoa, että siellä kirjoittaa ihka oikea nainen


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Kovin vaikeaaa se on täältä reilun 300km päästä sinne tulla piipahtamaan eikä kukaan taida kyllä uskoa, että siellä kirjoittaa ihka oikea nainen

        On se kumma kun pillu ei kelpaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun pillu ei kelpaa

        On se kumma kun ei osata lukea 😂


    • Anonyymi

      Jos ei uskalla tulla nuolemaan ja panemaan, kannattaa pysyä kotona!

      • No täällä en tarkempia suunnitelmia edes sopisi ja edelleen olen tulossa Tapiolaan vasta muutaman viikon kuluttua.


    • Parin viikon pääsät olisin saapumassa paikalle :)

      • Anonyymi

        Hyvä sitten nuolet mun majavaa klo 13:30


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sitten nuolet mun majavaa klo 13:30

        Edelleenkään ennen klo 16.30 ei käy yhtenäkään päivänä. Ja eläinten nuolemiset jätän kyllä muille 😂.


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Edelleenkään ennen klo 16.30 ei käy yhtenäkään päivänä. Ja eläinten nuolemiset jätän kyllä muille 😂.

        Käykö tussun nuoleminen klo 01:30 ylihuomenna


    • Anonyymi

      Eipä ollut tästä reppanasta pillunnuolijaksi.Kaikenlaisia niitä maa päällään kantaa.Oli ollut oikeesti märkää tarjolla!

      • Kovin vaikeaa se on 300km päästä lipaista 😂


    • Ensi maanantaina olis se hetki kun ajan paikan päälle. Viestejä rohkeasti vaan tulemaan naiset 😊

      • Anonyymi

        Täältä tullaan haarat auki valmiiksi märkänä klo 13:00


    • Onko muita kun tuo yksi joka on aina vain klo 13 valmiina milloin missäkin :D?

      • Anonyymi

        Kyllä onnistuu vaikka peilin edessä, mutta klo 13:00


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä onnistuu vaikka peilin edessä, mutta klo 13:00

        Joo sopii vaan klo 13


    • Anonyymi

      Kyllä löytyy iltapäivällä klo 13:00

    • Anonyymi

      Täällä majava märkänä , kun tietää , että saa kielihoidon huomenna klo13:00 Espoon Tapiolassa.Torilla varmaan tavataan??

    • Tänään klo 15 jälkeen kirjaudub hotellin joten illaksi seura olis kiva. Aidosti kiinnostuneet naiset laittavat sähköpostia jossa parempi sopia asiasta :)

      • Anonyymi

        Ihanaa että olet vihdoin täällä!Saat nuolla majavaani huomenna klo 13:00!Tavataan siinä hotellin edessä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa että olet vihdoin täällä!Saat nuolla majavaani huomenna klo 13:00!Tavataan siinä hotellin edessä!

        No senkus menet, mutta itse en ole yhtenäkään päivänä klo 13 lähelläkään hotelliani. Vaikka sä olet vain pelkkä häirikkö ja toitotat tuota samaa jatkuvasti eri ketjuissa


      • Anonyymi

        Tässä kyllä ehtii reisien väli kuivua, kun luvataan nuolla, mutta sitten meneekin pupu pöksyyn!Mutta minkäs sille voi, jos käsityöt kiinnostaa enemmän?!


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        No senkus menet, mutta itse en ole yhtenäkään päivänä klo 13 lähelläkään hotelliani. Vaikka sä olet vain pelkkä häirikkö ja toitotat tuota samaa jatkuvasti eri ketjuissa

        Eipä onnistunut tänäänkään senkin saamaton seksipeto! Mutta jospa huomenna sitten klo 13:00??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä onnistunut tänäänkään senkin saamaton seksipeto! Mutta jospa huomenna sitten klo 13:00??

        Edelleenkään ei klo 13 sovi aikatauluun


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Edelleenkään ei klo 13 sovi aikatauluun

        No oletkos päässyt nuolemaan?? Mulla olis kyllä märkää tarjolla!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletkos päässyt nuolemaan?? Mulla olis kyllä märkää tarjolla!!

        Onko lukemisen ymmärtämisessä jotain vaikeuksia??🤔


    • Anonyymi

      Sopiiko nyt klo 13:00

    • Olis vielä tämä ilta aikaa. Kiinnostuneet laittakaa sähköpostia

    • Anonyymi

      No onkos löytynyt nuoltavaa??

      • Ei löytynyt, mutta ei se yllättänyt 😅. Kuukauden päästä uusi yritys 😁


      • Anonyymi

        Kyllä. Se tapahtui klo 13:00.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Se tapahtui klo 13:00.

        Vittu sää oot sekasin


    • Anonyymi

      Hyvä!Sitten otetaan varman päälle tammikuussa klo 13:00

      • Anonyymi

        Olet kyllä saatanan sekaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä saatanan sekaisin

        Mä sekoan klo 13:00,jos et suostu nuolemaan mun pillua,siis oikeesti!!


    Ketjusta on poistettu 217 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe