Naista Nuoltavaksi Hotelliin Espoon Tapiolaan 13.12-15.12

Löytyiskö hotelliin seuraa naisesta joka nauttii suuseksistä? Tarjolla olisi nuolemista rakastava 38v mies iltaseuraksi otsikon mukaisina päivinä. Toki olisi kiva itsekin saada imut sitten kans, mutta pääasia olis päästä nuolemaan joku nainen orgasmiin asti. Kiinnostuneet naiset laittakaa postia osoitteeseen [email protected]

52

1626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kiinnostaa! Käykö klo 13:00

• Ei käy klo 13. Aikaisintaan kunakin päivänä joskus klo 16.30 sopii

• Kaikki kiinnostuneet laittakaa tosiaan ennemmin sähköpostia kun viestiä täällä. Tosissaan oleva nainen uskaltaa mailiakin laittaa

• Anonyymi

Jos laitan sähköpostia huomenna klo 13?Olisin kyllä halunnut ihan livenäkin!

• Anonyymi kirjoitti:

Jos laitan sähköpostia huomenna klo 13?Olisin kyllä halunnut ihan livenäkin!

No kuten tuolla aloituksessa lukee, live mahdollista otsikon mukaisina iltoina 16.30 jälkeen. On se kummaa kun ei osata lukea 😅

• Anonyymi

Huomenna klo 16:30 , olen nyt jo ihan märkä!

• En edelleenkään ole tänään paikalla vaan kuukauden päästä 😅😂

• Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

En edelleenkään ole tänään paikalla vaan kuukauden päästä 😅😂

Mulla ehtii varmaan kuivua siihen mennessä!Huomenna klo 13 olisin vielä vähän kostea

• Anonyymi

No onko tullut kyselyitä?

• Eipä ole vielä ainakaan, mutta onhan tässä vielä aikaa

• Rohkeasti vain viestiä tulemaan :)

• Anonyymi

Jos ei kelpaa klo 13 ,niin ehkä sun kannattaa vetää vaan käteen??

• Anonyymi

Sulla taitaa olla jokin ongelma kun et osaa lukea aloittajan viestejä tai ymmärrä muuten kellonaikoja :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla taitaa olla jokin ongelma kun et osaa lukea aloittajan viestejä tai ymmärrä muuten kellonaikoja :D

Minusta sulla on, jos kiimainen pillu ei kelpaa iltapäivällä!?

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta sulla on, jos kiimainen pillu ei kelpaa iltapäivällä!?

Tää kommentti taisi olla mulle. Mutta ei se ole siitä kiinni etteikö kiimainen pillu kiinnostaisi. Se vaan on fakta, että noin akyseisinä päivinä olen koulutuksessa joka päättyy klo 16 joten pirun vaikea sieltä on irtaantua muuhun kesken päivän.

• Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

Tää kommentti taisi olla mulle. Mutta ei se ole siitä kiinni etteikö kiimainen pillu kiinnostaisi. Se vaan on fakta, että noin akyseisinä päivinä olen koulutuksessa joka päättyy klo 16 joten pirun vaikea sieltä on irtaantua muuhun kesken päivän.

Nyt oon aivan kiimassa , pillu aivan märkä :(
        Kuka auttaa ?

• Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

Mutta ihan oikeesti, tosi kiimassa oleva 35:nen melkein neitsyt antaa sun nuolla pillua huomenna klo 13:00 , vaikka Tapiolan torilla, jos todella kiinnostaa??

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta ihan oikeesti, tosi kiimassa oleva 35:nen melkein neitsyt antaa sun nuolla pillua huomenna klo 13:00 , vaikka Tapiolan torilla, jos todella kiinnostaa??

Kovin vaikeaaa se on täältä reilun 300km päästä sinne tulla piipahtamaan eikä kukaan taida kyllä uskoa, että siellä kirjoittaa ihka oikea nainen

• Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

Kovin vaikeaaa se on täältä reilun 300km päästä sinne tulla piipahtamaan eikä kukaan taida kyllä uskoa, että siellä kirjoittaa ihka oikea nainen

On se kumma kun pillu ei kelpaa

• Anonyymi kirjoitti:

On se kumma kun pillu ei kelpaa

On se kumma kun ei osata lukea 😂

• Anonyymi

Jos ei uskalla tulla nuolemaan ja panemaan, kannattaa pysyä kotona!

• No täällä en tarkempia suunnitelmia edes sopisi ja edelleen olen tulossa Tapiolaan vasta muutaman viikon kuluttua.

• Parin viikon pääsät olisin saapumassa paikalle :)

• Anonyymi

Hyvä sitten nuolet mun majavaa klo 13:30

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä sitten nuolet mun majavaa klo 13:30

Edelleenkään ennen klo 16.30 ei käy yhtenäkään päivänä. Ja eläinten nuolemiset jätän kyllä muille 😂.

• Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

Edelleenkään ennen klo 16.30 ei käy yhtenäkään päivänä. Ja eläinten nuolemiset jätän kyllä muille 😂.

Käykö tussun nuoleminen klo 01:30 ylihuomenna

• Anonyymi

Eipä ollut tästä reppanasta pillunnuolijaksi.Kaikenlaisia niitä maa päällään kantaa.Oli ollut oikeesti märkää tarjolla!

• Kovin vaikeaa se on 300km päästä lipaista 😂

• Ensi maanantaina olis se hetki kun ajan paikan päälle. Viestejä rohkeasti vaan tulemaan naiset 😊

• Anonyymi

Täältä tullaan haarat auki valmiiksi märkänä klo 13:00

• Onko muita kun tuo yksi joka on aina vain klo 13 valmiina milloin missäkin :D?

• Anonyymi

Kyllä onnistuu vaikka peilin edessä, mutta klo 13:00

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä onnistuu vaikka peilin edessä, mutta klo 13:00

Joo sopii vaan klo 13

• Anonyymi

Kyllä löytyy iltapäivällä klo 13:00

• Anonyymi

Täällä majava märkänä , kun tietää , että saa kielihoidon huomenna klo13:00 Espoon Tapiolassa.Torilla varmaan tavataan??

• Tänään klo 15 jälkeen kirjaudub hotellin joten illaksi seura olis kiva. Aidosti kiinnostuneet naiset laittavat sähköpostia jossa parempi sopia asiasta :)

• Anonyymi

Ihanaa että olet vihdoin täällä!Saat nuolla majavaani huomenna klo 13:00!Tavataan siinä hotellin edessä!

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa että olet vihdoin täällä!Saat nuolla majavaani huomenna klo 13:00!Tavataan siinä hotellin edessä!

No senkus menet, mutta itse en ole yhtenäkään päivänä klo 13 lähelläkään hotelliani. Vaikka sä olet vain pelkkä häirikkö ja toitotat tuota samaa jatkuvasti eri ketjuissa

• Anonyymi

Tässä kyllä ehtii reisien väli kuivua, kun luvataan nuolla, mutta sitten meneekin pupu pöksyyn!Mutta minkäs sille voi, jos käsityöt kiinnostaa enemmän?!

• Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

No senkus menet, mutta itse en ole yhtenäkään päivänä klo 13 lähelläkään hotelliani. Vaikka sä olet vain pelkkä häirikkö ja toitotat tuota samaa jatkuvasti eri ketjuissa

Eipä onnistunut tänäänkään senkin saamaton seksipeto! Mutta jospa huomenna sitten klo 13:00??

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä onnistunut tänäänkään senkin saamaton seksipeto! Mutta jospa huomenna sitten klo 13:00??

Edelleenkään ei klo 13 sovi aikatauluun

• Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

Edelleenkään ei klo 13 sovi aikatauluun

No oletkos päässyt nuolemaan?? Mulla olis kyllä märkää tarjolla!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oletkos päässyt nuolemaan?? Mulla olis kyllä märkää tarjolla!!

Onko lukemisen ymmärtämisessä jotain vaikeuksia??🤔

• Anonyymi

Sopiiko nyt klo 13:00

• Olis vielä tämä ilta aikaa. Kiinnostuneet laittakaa sähköpostia

• Anonyymi

No onkos löytynyt nuoltavaa??

• Ei löytynyt, mutta ei se yllättänyt 😅. Kuukauden päästä uusi yritys 😁

• Anonyymi

Kyllä. Se tapahtui klo 13:00.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Se tapahtui klo 13:00.

Vittu sää oot sekasin

• Anonyymi

Hyvä!Sitten otetaan varman päälle tammikuussa klo 13:00

• Anonyymi

Olet kyllä saatanan sekaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä saatanan sekaisin

Mä sekoan klo 13:00,jos et suostu nuolemaan mun pillua,siis oikeesti!!

Ketjusta on poistettu 217 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe