Itse siis vahvasti epäilen,että niin älytön stressi joka itselläni oli noihin aikoihin laukaisi ms-taudin.
Onko muita,jotka epäilevät stressiä omaan ms-tautiin?
Tai jos ei,niin mitä itse epäilette?
Minkä luulette teillä laukaisseen ms-taudin,stressi?
1
1300
Vastaukset
- Anonyymi
Minä epäilen suht rankan ja pitkäaikaisen stressin olleen ainakin yhtenä laukaisevana tekijänä ms sairauteen ,selkävian myös epäilen olleen yhtenä laukaisevana tekijänä,useampia muitakin sairauksia oli myös jo alla tai diagnosoituna...immuunipuolustus sai siis monella tapaa selkäänsä ennenkuin kehittyi ms; varmaan nin?tai nin enää en tosin tiedä oliko kuitenkin ms kokoajan siellä olemassa olevana taustalla jo alunperin ja saikin aikaiseksi kaikki muut sairaudet ihan väsymyksen ja stressin ja niistä johtuvan ns osittaisen.heikkouden takia ..Kumpi oli ensin siis ;muna vai kana??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857285- 955334
- 524875
- 2434393
- 444365
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284038- 593173
- 482616