Lasse Lehtonen diagnostiikkajohtaja HUS, on juuri Alfa tossa. Hän kertoo että 30% persuista MUTTA 40 % KDSta ei rokottaudu vaikka jäsentä rokottautuminen on krist rakkautta. Nyt siirtyy syöpäkeikkaykset kun rokottautumat hautoo koronaa. Rokotettukin voi levittää tautia mutta ei-rokotettu voi 17-kertaisesti saada teho osastoa vaativan taudin. Koronaan kuollaan verisuonitukoksin. Monet rokottautumat kuolinvuoteellaan ottaisi rokotuksen.
30 prosenttia KDsta ei halua rokotetta, missä krisr rakkaus
55
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Herra on minun suojani vaikka vaara olisi 20000 kertainen.
Vaikka 10.000 kaatuisi oikealla ja 10000 vasemmalla nin ei ruttokärkinuoli minuun satu jos Herra niin päättää.
Jos rutonnuoli lävistäisi pleurani niin siitäkin Herra minut voi halutessaan sidontapaikalla kursia uuteen nousuun kun sotasairaalassa Herra suo mulle lepoa sotapalvelusta sairaalasielunhoitovuoteeseen kaiken valmiina tuoden sairaanhoitajan tarjoaman rohtoliemen juoden.
En ota rokotusta.
Olen valmis sakkoihin, kuolemaan, vankilaan, pakkopiikkiin, mutta lupaani en anna.
Lääketieteellisesti perusteltuja yleisesti AIEMMIN ennen koronaruttoa käytössä olevaa varovaisuussäädöstä siteeraten koskien tuntematonta rokotetta , jota ei tule ottaa ilman pitkäaikaisen seurantatutkimuksen suomaa TIETOA.
Nämähän on osin unohdettuja periaatteita, osin huonosti seliteltyjä pakkotilanteen takia riskinotto oltava.
Pidän esikuvallisena pakottamisen, joka maailmassa vallitsee. Pakottaminen puhua yhtä ja olla puhumatta toista on sekin tulevaa pedonmerkintää ennakoivaa.
Olen miettinyt onko pahoja paiseita ilmaantunut rokotteen ottaneisiin. Vai tuleeko myöhemmin vasta pedon merkistä. Mietin kuinka tarkkaa esikuvallisuus rokotteesta on pedonmerkkiin, mikrosiruun, joka ainoana mahdollistaa kaupankäynnin tulevaisuudessa.
" Suosittelemme käyttämästä käteistä."
Tämän viestin näemme nyt jo usein.
Itse näin sen Burger Kingin autokaistalla, jossa maksoin pikkukolikoilla ostokset ihan sen saatanallisen ilmoituksen takia.
Selef- Anonyymi
Lässyn, lässyn, lapsellista tyhjää lässytystä vain!!!
Herra päätti antaa meille koronaa vastaan rokotteen!
Sinä halveksit Herran tarjoamaa apua!
Sinä syljet Herran kättä, jonka Hän ojentaa sinua auttaakseen!
Sinä halveksit, ivaat ja pilkkaat Herran apua, ja samalla myös Itse Herraa!!! - Anonyymi
"varovaisuussäädöstä siteeraten koskien tuntematonta rokotetta , jota ei tule ottaa ilman pitkäaikaisen seurantatutkimuksen suomaa TIETOA."
RAUKKA!
MUUT SAAVAT OLLA KOEKANIINEINA,
ENNENKUIN ITSE USKALLAT ROKOTETTA OTTAA!
Koronaan sairastuttuessasi sitten itket ja valitat kun et rokotetta itse ottanut!
Mutta sitten se on jo liian myöhäistä!
ET HERRAAN LUOTTANUT!
Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka EIVÄT usko, he uskonpuutteessaan kuolevat rokottamattomina koronaan! - Anonyymi
Voi lasta kun ei vielä ole oppinut kirjoittamaan mutta yrittää kertoa mitä on tapahtunut.
Vanhemmat eivät ostaneet sille mansikoita ja sitä itkee nyt lapsi parka.
Älä itke! ⛄🥰🙂⚽🍎🍏🍊🍉🐵🐒🐷😀😃😄🍬 SA-NO I-SIL-LE JA ÄI-TIL-LE ET-TÄ ON KARK-KI-PÄI-VÄ! 🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬😃😀😄🍬🍬🍬🍬🍬🥰🍬🥰⚽ME-NE U-LOS PE-LA-MAANPOT-KU-PAL-LO-A ⚽😃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi lasta kun ei vielä ole oppinut kirjoittamaan mutta yrittää kertoa mitä on tapahtunut.
Vanhemmat eivät ostaneet sille mansikoita ja sitä itkee nyt lapsi parka.
Älä itke! ⛄🥰🙂⚽🍎🍏🍊🍉🐵🐒🐷😀😃😄🍬 SA-NO I-SIL-LE JA ÄI-TIL-LE ET-TÄ ON KARK-KI-PÄI-VÄ! 🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬😃😀😄🍬🍬🍬🍬🍬🥰🍬🥰⚽ME-NE U-LOS PE-LA-MAANPOT-KU-PAL-LO-A ⚽😃😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀⚽🍬🥰🤩🥰🤩🐮🐷🐶🐱🦊🦝🦁🐵🍎🍎🍎🍎🎧😄😄😄😃😄🐒😀🐵😂🤣😂🍬🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"varovaisuussäädöstä siteeraten koskien tuntematonta rokotetta , jota ei tule ottaa ilman pitkäaikaisen seurantatutkimuksen suomaa TIETOA."
RAUKKA!
MUUT SAAVAT OLLA KOEKANIINEINA,
ENNENKUIN ITSE USKALLAT ROKOTETTA OTTAA!
Koronaan sairastuttuessasi sitten itket ja valitat kun et rokotetta itse ottanut!
Mutta sitten se on jo liian myöhäistä!
ET HERRAAN LUOTTANUT!
Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka EIVÄT usko, he uskonpuutteessaan kuolevat rokottamattomina koronaan!Kyllähän rokottamattomuus tehdään mahdollisimman vaikeaksi rokottamattomille.
Minä en koronapassia koskaan tule käyttämään, sitä näyttämään.
Tulipa vastaan mitä tahansa.
En tule kuolemaan koronaan. Vaatisi liian hyvää lottotuuria.
Selef
- Anonyymi
Koronarokotukset eiväy ole puoluepolitikkaa, sen enempää kuin kirkkopolitiikkaa. Niihin en usko pätkääkään.
- Anonyymi
Piikitykseen suostuminen on totuttautumista nöyryyteen jota tarvitaan sitten kun pedonmerkin aika koittaa.
- Anonyymi
Piikityksestä kieltäytyminen on totuttautumista nöyryyteen jota tarvitaan sitten koronaan kuoltuaan tuolla puolen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piikityksestä kieltäytyminen on totuttautumista nöyryyteen jota tarvitaan sitten koronaan kuoltuaan tuolla puolen.
Niin,sinulle on tärkeintä ruumiin pelastuminen sairaudelta,vaikka sielusi parantajaa kaipaakin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,sinulle on tärkeintä ruumiin pelastuminen sairaudelta,vaikka sielusi parantajaa kaipaakin..
Mahtuuko sielusi parantaja kanssasi arkkuusi?
- Anonyymi
Luulen rukouksen olevan tärkein siinä tilanteessa.
- Anonyymi
Siinä tilanteessako kun rukoilee kuolinvuoteellaan koronapiikkiä lääkäriltä vaikka tämä yrittää parhaansa mukaan selittää että nyt se on liian myöhäistä?
- Anonyymi
Samaa ihmetellen, esitän nuo alla olevat kysymykset rokottamattomille lähimmäisrakkaudettomille uskispelkuriraukoille:
Mark.16:17-18???
Uskotko ja seuraavatko nuo merkit todellakin sinua?
Huiii, en uskalla Jeesuksen nimessä ottaa kuolettavaa Covid-rokotetta, huiii!!!
Huiii, en uskalla Jeesuksen nimessä juoda tuota kuolettavaa maitoa, jonka viimeinen parasta ennen päivämäärä oli eilen, huiii!!!
Huiii, en uskalla Jeesuksen nimessä juoda tuota kuolettavaa vettä, joka on koko yön seissyt tuossa pöydällä lämpimässä, huiii!!!
Mikseivät Jeesusta seuraavat hihhulit ole sairaaloissa parantelemassa koronaan kuolevia hihhulisisariaan - ja veljiään?
"he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
Pelkkää Tyhjää Sananhelinää Nuokin Raamatunjakeet!!!
Markuksen evankeliumi:
16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."- Anonyymi
Hyvä kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kommentti.
Erittäin pahasta
- Anonyymi
Mietittävää Jeesusta "seuraaville".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin pahasta
Mikä on erittäin pahasta?
- Anonyymi
Aamuteeveessä lasten puolesta istumassa neljäkin blondia. Kristillisyydestä en sano.
- Anonyymi
Jumala ottaa rokottamattomat luokseen. Tämä on selvä profetia raamatusta. Antaa heidän mennä isänsä tykö.
- Anonyymi
Samalla ottaa myös syöpäpotilaat kun rokottamattomat veivät heiltä hoitopaikkaa!
Moniko rokottamaton on kirjallisesti kieltäytynyt tappamasta syöpäpotilasta, viemällä tämän hoitopaikan?
Vievät isänsä tykö mukanaan myös ne joilta veivät paikan!
Markuksen evankeliumi:
16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi." - Anonyymi
Höpö teitä uskovaisia. Höyrypäitä koko sakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla ottaa myös syöpäpotilaat kun rokottamattomat veivät heiltä hoitopaikkaa!
Moniko rokottamaton on kirjallisesti kieltäytynyt tappamasta syöpäpotilasta, viemällä tämän hoitopaikan?
Vievät isänsä tykö mukanaan myös ne joilta veivät paikan!
Markuksen evankeliumi:
16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."Tästä on kyse. Muiden kuoleman aiheuttaminen - vaikka välillisesti - on moraalitonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö teitä uskovaisia. Höyrypäitä koko sakki.
Muistat nuo pilkkasanasi vielä kun aikasi tulee..
- Anonyymi
Henkeä joka maailmassa vallitsee ei pidä ottaa missään muodossaan. Sen sijaan kääntyminen ja parannuksenteko saa Jumalan siunauksen. Ajallaan toki.
- Anonyymi
Ei missään nimessä mulle jumalattomien lopun ajassa kyhäämää piikkiä. Jokainen saa itse valita painostuksen alla ottaako vai jättääkö.
Itse en koronaruttoa pelkää ja pelkäänpä etten siihen kuole, sillä olen die hard sankari.Olen kovismies bootsit jalassa ja syön koronaruttoa aamupalaksi, hohohohooo.
Jos kuolemaan astun niin ikuisuuden kannalta ei ole väliä kuolenko viikonloppuna 2021 vai viikonloppuna 2050.
Pääasiahan on kuolla Jeesuksessa tai olla kuolemaan astumatta ylöstempauksen ajan hetken tultua.
Selef - Anonyymi
Syöpäpotilaat kuolevat rokottamattomien takia.
Miksi rokottamattomat eivät kieltäydy hoitopaikoista, jotka vievät itsekkyydessään muilta?
Paperiin nimi vain etteivät koronan takia halua sairaalahoitoa! - Anonyymi
Rokotevastaiset ovat itsekkäitä ja vastuuttomia.
- Anonyymi
Itsekkäitä???-Jos halua pitää ruumiinsa puhtaana..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekkäitä???-Jos halua pitää ruumiinsa puhtaana..
Haluatko ruumiinpesulla pitää ruumiisi puhtautta yllä, kun ensin rokottamattomana olet kuollut koronaan?!
Miten sitten kuolleena pidät ruumiisi puhtaudesta huolta?
Poltettuna saastutat ilmaa ja nokeat ympäristöä!
Haudattuna mätänet arkussasi!
Rokottamattomien muotivillityksen tähden makaat hiljaa mädäntyneenä arkussasi vuosikymmeniä ennen kuin olisi ollut tarvis!
Mutta kyllä oli kivaa ja kristillistä olla mukana noin kivassa ja kristillisessä muotivillityksessä!!!
Vai oliko???
Herra Taivaan : "Mitäs sinä tänne itseäsi tuppaat, väkisin etuilet taivasjonossa?" "Mene, mene ryökälelurjus takaisin arkkuusi, omaa lemuasi haistelemaan, kunnes oma aikasi tulee, pikkusen yli viiden kymmenen vuoden nukuttua!!!" "Et uskomattomuudessasi huolinut rokotelahjaani, et ottanut apuani vastaan, pilkaten vain sitä, samalla myös minua!!! "!" Pidä nyt arkussasi hyvää huolta ruumiistasi kun se nyt on hyvin pesty kuten aivosikin ja muistahan olla siellä haisemati, äläkä unohda ruokkia matojasi!!!"
Ei sieluasi rokotukset likaa eikä tahraa!
Ei ruumistasikaan!
Ei ehkä vielä ole myöhäistä ottaa rokotetta, vai joko olet kuolemaa tekemässä teholla?
- Anonyymi
Jakakaa kaikille luettavaksi neljän tehohoitajan kokemukset koronasta:
https://terveydenasialla.com/4-tehohoidon-laakaria-kertoo-koronakokemuksistaan-paluuta-normaaliin-ei-valttamatta-ole-vaikka-henki-sailyisikin/?fbclid=IwAR138q9rvKhY_sViqkO1sF5X-Fjfxym5qbmLzJx9sD34skc95QKTAHVeMY0
Tämä on avaavaa.- Anonyymi
edell.muija täysin sekaisin,taittaa olla paholaisen juoksutyttö -kuten meediot..
- Anonyymi
Oli kyllä sellaista korona-roskaa taas, että oksat pois.
Tyyppi lateli mielipiteitään, ei kertonut koronasta tutkijana.
Missä kaikki tutkimukset, joihin tyyppi perusti näkemyksensä? - Anonyymi
Elämme kyllä aika outoja aikoja. Jostain syystä koronarokotteita tuputetaan kuin propagandaa Neuvostoliitossa konsanaan. Järkevä ihminen suhtautuu epäilevästi.
Koronarokotuskattavuus ei ole kytköksissä koronatapausten määrään. Asiasta on julkaistu tutkimuskin. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8481107/
Lisäksi koronarokotetut ja koronarokottamattomat levittää koronaa yhtä paljon. https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099(21)00648-4/fulltext- Anonyymi
Tuputtamisvaihe on takana Euroopassa. Nyt ollaan eriasteisissa pakottamisissa ottamaan useita rokotteita, joiden tutkimukseen ei ole käytetty riittävästi aikaa.Lisäksi nyt on otettu ihan uudenlaisia rokotteita koekäyttöön ihmisille.
Itse olen helsinkiläisenä käsiä sen kummallisemmin pesemättömänä ja kuonokopatta kulkevana paitsi kauppaan sisään mennessä toisinaan niin EHKÄ olen sairastanut SEN tai EHKÄ EN.
Itseasiassa: EVVK.
Mulle kuolema on unelma. En ole pitkää ikää rukoillut maan päällä elämiseen. Kyllä Kalevi Lehtisen seuraan haluan. Tosin kuoleminen jännittää ainakin etukäteen ajatelle, toisaalta on paljon helmiä, jotka jeesaa mua kuolinprosessissa. Olen ymmärtänyt etten menetä kuollessani mitään verrattuna siihen mitä Jumala antaa kunhan kuolen. Niin, tai kunhan muutun.
Ja onhan minulla se pelastusepävarmuuskin olemassa kannustamassa metanoiaan, parannuksentekoon. Rakastan Jumalan hyvää ja viisasta tarjoamaansa mahdollisuutta tehdä mielenmuutos.Siihen mahdollisuuteeni käyn kiinni kuin sika limppuun. Tai sanotaankin niin että käyn kiinni kuin hukkuva pelastusrenkaaseen. Parannuksenteko on ihan oikeasti pelastusvarmoillekin elon aikana tärkeä teko. On tullut usein mietittyä kuinka Jeesus puhuu Johannekselle seurakunnalle muuten hyvää arviota, mutta parannuksentekemättömyys on kompastimena JOILLAKIN.
" Olen niin pyhä ettei ole parannuksenteolle mitään tarvetta. "
Niinkö, näinköhän on synnittömien lauma muodostunut?
" Herra, emmekö me duunanneet sun nimessä ne teot ihan laillisesti kuten kuuluikin? Eihän meillä ollut mitään parannuksenteolle tarvettakaan kun elimme niin pyhää elämää?Siihen Jeesus sanoo suunnilleen nämä pointit esittäen: " Menkää pois luotani te LAITTOMUUDENTEKIJÄT. Minä en tunnusta teitä omikseni Isäni edessä koskaan."
Selef - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuputtamisvaihe on takana Euroopassa. Nyt ollaan eriasteisissa pakottamisissa ottamaan useita rokotteita, joiden tutkimukseen ei ole käytetty riittävästi aikaa.Lisäksi nyt on otettu ihan uudenlaisia rokotteita koekäyttöön ihmisille.
Itse olen helsinkiläisenä käsiä sen kummallisemmin pesemättömänä ja kuonokopatta kulkevana paitsi kauppaan sisään mennessä toisinaan niin EHKÄ olen sairastanut SEN tai EHKÄ EN.
Mulle kuolema on unelma. En ole pitkää ikää rukoillut maan päällä elämiseen. Kyllä Kalevi Lehtisen seuraan haluan. Tosin kuoleminen jännittää ainakin etukäteen ajatelle, toisaalta on paljon helmiä, jotka jeesaa mua kuolinprosessissa. Olen ymmärtänyt etten menetä kuollessani mitään verrattuna siihen mitä Jumala antaa kunhan kuolen. Niin, tai kunhan muutun.
Ja onhan minulla se pelastusepävarmuuskin olemassa kannustamassa metanoiaan, parannuksentekoon. Rakastan Jumalan hyvää ja viisasta tarjoamaansa mahdollisuutta tehdä mielenmuutos.Siihen mahdollisuuteeni käyn kiinni kuin sika limppuun. Tai sanotaankin niin että käyn kiinni kuin hukkuva pelastusrenkaaseen. Parannuksenteko on ihan oikeasti pelastusvarmoillekin elon aikana tärkeä teko. On tullut usein mietittyä kuinka Jeesus puhuu Johannekselle seurakunnalle muuten hyvää arviota, mutta parannuksentekemättömyys on kompastimena JOILLAKIN.
" Herra, emmekö me duunanneet sun nimessä ne teot ihan laillisesti kuten kuuluikin? Eihän meillä ollut mitään parannuksenteolle tarvettakaan kun elimme niin pyhää elämää?Siihen Jeesus sanoo suunnilleen nämä pointit esittäen: " Menkää pois luotani te LAITTOMUUDENTEKIJÄT. Minä en tunnusta teitä omikseni Isäni edessä koskaan."
SelefSelefin pitäisi oikeasti hakeutua hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SelefSinä siis istut tuomariaitiossa.Ei Pyhäihminen mitään myrkkypiikkejä tarvi,rikä saakaan ottaa.
- Anonyymi
Demokratia tekee tehtäväänsä himoissa vailla tarpeita. https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008401691.html
Älkää olko hölmöjä. - Anonyymi
> rokottautuminen on krist rakkautta.
Ei ole. Rokote ei pelasta ketään. Mutta, pahinta on pakottaa muut ottamaan tuo kokeellinen rokote. - Anonyymi
Kaikki mihin ihmistä pakotetaan tulee tutkia huolellisesti.
19.11.2021
Selef- Anonyymi
Mitäs sinä selef sieltä afrikasta tänne suomeen oikeen huutelet?
Alakoko jänistää, tunnustitko mitä ne alakuasukkaat siellä vaativat, tuliko sinustaki ny ellane perjantaipyllistelijä, pysy kuuleppa ny kiltisti vaa sielä afrikassa ku kerra ny sinne halusitkii. Osta selef kuule kameli ja rupee taksikuskiksi - Anonyymi
Kirjoitat:
"Kaikki mihin ihmistä pakotetaan tulee tutkia huolellisesti."
OHO!
VAI NIIN!
JA MITÄ ÄITISI SIIHEN SANOI,
KUN SINUN OLI IHAN PAKKO TUTKIA,
JA HUOLELLISESTI VIELÄ KAIKEN LISÄKSI,
ETTÄ MISTÄ SINUT PAKOITETTIIN TÄHÄN MAAILMAAN PULPAHTAMAAN?
KYLLÄ SINÄ SELEF OLET TOSI HÄRSKI JA SAIRAS TYYPPI! EN MUUTA SANO!
- Anonyymi
Tuskin alottajan jutuissa on mitään todellisuutta.
>>Herra päätti antaa meille koronaa vastaan rokotteen!>>
Itse asiassa jumalattomat tiedemiehet ja -naiset jotka uskovat evoluutioon ja siihen että Maa kiertää Aurinkoa.- Anonyymi
_maa kiertää aurinkoa?Mitä siitä,niinhän se tietysti tekee.Tyyppi kehtaa esiintyä vieläpä nimellään,vaikka puhuu täyttä sontaa.Juuri tuollaiset harhojen väittäjät, muka uskovat saavat aikaan sen,että yhä harvemmat hakeutuvat uskonpiiriin.Kerron sinulle:Maa on pallo,eikä sen ikää tiedetä tarkkaan mutta kuitenkin hyvin vanha.6000 vuotiseksi väite on väärä tulkinta raamatusta,kuten ihmisten ikäkin.Sitäpaitsi miksi noita edes väännellään uskovien piirissä,eihän sillä ole mitään merkitystä,kun ei raamattu kerro maaPALLON ikää..
Anonyymi kirjoitti:
_maa kiertää aurinkoa?Mitä siitä,niinhän se tietysti tekee.Tyyppi kehtaa esiintyä vieläpä nimellään,vaikka puhuu täyttä sontaa.Juuri tuollaiset harhojen väittäjät, muka uskovat saavat aikaan sen,että yhä harvemmat hakeutuvat uskonpiiriin.Kerron sinulle:Maa on pallo,eikä sen ikää tiedetä tarkkaan mutta kuitenkin hyvin vanha.6000 vuotiseksi väite on väärä tulkinta raamatusta,kuten ihmisten ikäkin.Sitäpaitsi miksi noita edes väännellään uskovien piirissä,eihän sillä ole mitään merkitystä,kun ei raamattu kerro maaPALLON ikää..
Aurinko kiertää Maata. Tämä väite ei ollut sontaa vielä 500 vuotta sitten. Pystyisin ehkä itsekin uskomaan tähän oppiin.
https://www.youtube.com/watch?v=wGjlT3XHb9A
https://www.youtube.com/watch?v=Plxed3JVOnI
- Anonyymi
KD:n kannatus on niin pieni, että puhumme pienestä ihmisryhmästä. Suurin osa uskovaisista ei äänestä KD:tä.
- Anonyymi
Jotkut uskovaiset tykkäävät unohtaa lähimmäisenrakkauden.
- Anonyymi
Mistäpä tiedät? Rokotuksiin ei mennä kuten puoluekokouksiin. Turha aloitus.
- Anonyymi
Se kolmas rokote on kuulemnna niin tehokas että sen jälkeen on tankki täynnä ja eiku mutkat suoriksi. En ole yhtäkään rokotetta ottanut, täytyykin odottaa koska sen kolmannen voi ottaa. Tosin sitä ennen selviää että korona osaa kiertää senkin.
- Anonyymi
"Tosin sitä ennen selviää että korona osaa kiertää senkin."
Sehän se hehe onkin tarkoitus!
Onkin korona jo kiertänyt ne ottamani kaksi ensimmäistä ja etsii nyt sua kun ei sulla ole mitään mitä kiertää!
Ymmärrätkö muuten että ensimmäisen jälkeen pitää odottaa pari kuukautta saadakseen toisen ja kolmannen saadakseen on odotettava puoli vuotta.
Sairasvuoteella maatessasi, koronan löytäessä sinut, ovet levällään keuhkoihisi, on miettimisaikasi peruuttamattomasti jo loppunut. Monet siinä tilanteessa hädissään rukoilevat hoitavalta lääkäriltä sitä ensimmäistä, mutta sitten on jo myöhäistä. Viimeisinä sanoinasi voit kehua kuinka et suostunut kehoituksiin saada maata aurinkoa ottaen uimarannalla, vaan halusit maata hetken sairasvuoteella tuskissasi ja sieltä sitten tulla siirretyksi makaamaan mullan alle arkkuusi, kun olisit juuri saanut maata aurinkoa ottaen uimarannalla. Sääliksi käyt! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tosin sitä ennen selviää että korona osaa kiertää senkin."
Sehän se hehe onkin tarkoitus!
Onkin korona jo kiertänyt ne ottamani kaksi ensimmäistä ja etsii nyt sua kun ei sulla ole mitään mitä kiertää!
Ymmärrätkö muuten että ensimmäisen jälkeen pitää odottaa pari kuukautta saadakseen toisen ja kolmannen saadakseen on odotettava puoli vuotta.
Sairasvuoteella maatessasi, koronan löytäessä sinut, ovet levällään keuhkoihisi, on miettimisaikasi peruuttamattomasti jo loppunut. Monet siinä tilanteessa hädissään rukoilevat hoitavalta lääkäriltä sitä ensimmäistä, mutta sitten on jo myöhäistä. Viimeisinä sanoinasi voit kehua kuinka et suostunut kehoituksiin saada maata aurinkoa ottaen uimarannalla, vaan halusit maata hetken sairasvuoteella tuskissasi ja sieltä sitten tulla siirretyksi makaamaan mullan alle arkkuusi, kun olisit juuri saanut maata aurinkoa ottaen uimarannalla. Sääliksi käyt! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
.Oi voi, kylläpäs minua nyt odottaa kauhea loppu. Ihan itken ja rukoilen kirouspiikkiä viimeisillä voimillani. Tutustu ensin todellisiin lukuihin kuinka moni tartunnan saanut joutuu edes sairaalahoitoon ja tule vasta sitten messuamaan. Koronakuolema on lottovoiton pääpalkinnon luokkaa muuten terveellä ihmisellä. Korona muuntautuu ja vauhdilla, siinä mitkään rokotteet tehoa. Pitäisi tuon jo yksinkertaisemmankin ymmärtää.
- Anonyymi
Vittuako nämä lahkolaiset sitten ensimmäisinä ovat kinuamassa hoitoonpääsyä, kun ovat sairastuneet. Pysykää vain visusti niissä lahkoliitereissänne sairastelemassa, niin voidaan sairaaloissa hoitaa todellisia kirurgisia toimenpiteitä tarvitsevia Ihmisiä!
- Anonyymi
Mikä tai kuka on lahkolainen? Liittyykö se lohkoamiseen? Tuliko sinulla kirjoitusvirhe. Maanmittausinsinööri lohkoo maita ja metsiä.
- Anonyymi
Kolme puoluetta oli koossa vklna. Oliko kaikissa koronarokotuspiste? Aloittajan mukaan rokotetaan poliittisen näkemyksen mukaan!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1275251Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072022- 1381423
- 1061272
- 951252
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871111Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271049- 471042
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861