Mies kehui työpaikalla,mulla ja vaimolla on hyvä liukuva työ aika.Miten niin sanoivat työkaverit, vuoro työ sulla on Eio liukuva.lapset naapuriin ja liukuva työaika käyttöön
Työaika vitsi
6
125
Vastaukset
- Anonyymi
Vitsin meille tarjosi poikamies paljaskallo,joka ei naista saa. Eikä myöskään työ ole hänelle tuttu asia.
- Anonyymi
Mistäs sinä sen tiedät,ja taas vittusaatana emävaletta,kyllä omaishoito työtä on,mee vaan hoitelee niitä varkauden naisia, ja jätä ulkomaan naisetkin mulle juntti pelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät,ja taas vittusaatana emävaletta,kyllä omaishoito työtä on,mee vaan hoitelee niitä varkauden naisia, ja jätä ulkomaan naisetkin mulle juntti pelle
Vitun iso uutinen aluevaalit ja kämärin sillat,Ei taideta Uudessa Seelannissa tunneta, minut tunnetaan että hirnu rauhassa,ei tarvitse irviä eikä elvistellä ne ottaa yhteyttä ja seuraavat käskemättä Instagramissa se on kato sitä kansainvälistä suhdetoimintaa eikä sisäpiiri pullikointia jolle muualla nauretaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitun iso uutinen aluevaalit ja kämärin sillat,Ei taideta Uudessa Seelannissa tunneta, minut tunnetaan että hirnu rauhassa,ei tarvitse irviä eikä elvistellä ne ottaa yhteyttä ja seuraavat käskemättä Instagramissa se on kato sitä kansainvälistä suhdetoimintaa eikä sisäpiiri pullikointia jolle muualla nauretaan
Ei tarvitse kuulua mihinkään eikä olla silmää tekevä eikä ketään hännystellä on oma itsensä,mulle ei kuulu teidän tekemiset eikä naiset,niitä löytyy muualtakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kuulua mihinkään eikä olla silmää tekevä eikä ketään hännystellä on oma itsensä,mulle ei kuulu teidän tekemiset eikä naiset,niitä löytyy muualtakin
Älykkäät ihmiset osaa tervehtiä ja kiittää ja käyttäytyä,vitut ne mitään ulkonäköä katso vaan miten itse käyttäydyt ja tehän ette osaa käyttäytyä ettekä tervehtiä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta633204Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422437
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992150- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841397- 391290
- 811132