Ketkä ei sheivaa pilluaan? Mietin että mistä se voi johtua, koska aina kun oon nähny äitini alasti, hänellä on ollut pillu aina yhtä karvojen peittämä, vaikka takaa päin katottuna se näyttää tosi kauniilta.
Onko muita yli 50 vuotiaita naisia
13
2024
Vastaukset
karvainen pillu on kaunis
- Anonyymi
Pilluun kuuluu karvat
- Anonyymi
Lyhytkarvaisessa pillussa tulee muut muodot paremmin esille. Tykkään.
- Anonyymi
Laajalla kokemuksella, suurin osa ei sheivaa pilluaan, eikä mielet myöskään. Ihan muutamia poikkeuksia siviili naisille nähnyt sheivausta, mutta huorilla oli 90 %. Miesten osalta vain homoilla nähnyt sheivattuja kaluja. Karvat kuuluu elämään.
- Anonyymi
Mun äiti ei myöskään sheivaa. Hänellä on mustst, paksut pillun karvat. Tuuhea iso kolmio. Kiihoittava näky kylläkin.
- Anonyymi
Eiköhän 50 vuotias ihminen sukupuolesta riippumatta tiedä jo tämänkin asian itse. Ihmisellä on omat keinot millä saa vastakkaisen sukupuolen huomion.
Terv 50 mies - Anonyymi
Minulla on yksi naispuolinen tuttu joka on joskus mietityttänyt. Ehkä vähiten kuitenkaan olen miettinyt karvotusta vaikka hänen pillusta muuten olisinkin kiinnostunut. Toinen juttu oli joskus 10v sitten. Kirjoitin sähköpostia alle 30v naisen kanssa ja hän näytti rajattua kuvaa niin posliini oli huolellisesti ajettu ja sopi hänelle. Toinen yli 30v taas ei sopinut. Mutta jokainen tyylillään ja sulkee….
- Anonyymi
Mun äidillä on usein pillunkarvat leikattu pois. En tiedä kuka kuka niitä sheivaa, itse vai joku toinen henkilö? Uskon että hän nauttii toiminnasta sillä hän antaa niiden kasvaa melko pitkiksi ennenkuin ne taas häipyy. Itse en uskalla ajatella niitten pois ottamista koska pelkään ettei ne kasva uudestaan
- Anonyymi
Äiti on 60v ja ollut posliini jo todella kauan.
- Anonyymi
Haha kundi, siskoni lupasi huomenna aamulla !!
- Anonyymi
Panopuuni, 65v nainen.. Ikä teki tehtävänsä ja Hänen pillukarvansa vain katosivat. Ei minua haitannut laisinkaan.
- Anonyymi
Vaimoni sisko ajoi mun karvat tunti sitten saunassa. Puhuimme että seuraavalla kerralla ne leikkaa isosiskoni, Hän suostui!!
Pillun yläpuolella kaunisti trimmattu ja pillu sileä niin se on kaikkain kaunein ja kiihoittavain
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121700En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331118SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2051058Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7288965Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35832Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33774- 40764
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6741It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9732+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723