Onko muita yli 50 vuotiaita naisia

Anonyymi

Ketkä ei sheivaa pilluaan? Mietin että mistä se voi johtua, koska aina kun oon nähny äitini alasti, hänellä on ollut pillu aina yhtä karvojen peittämä, vaikka takaa päin katottuna se näyttää tosi kauniilta.

13

1948

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvainen pillu on kaunis

    • Anonyymi

      Pilluun kuuluu karvat

    • Anonyymi

      Lyhytkarvaisessa pillussa tulee muut muodot paremmin esille. Tykkään.

    • Anonyymi

      Laajalla kokemuksella, suurin osa ei sheivaa pilluaan, eikä mielet myöskään. Ihan muutamia poikkeuksia siviili naisille nähnyt sheivausta, mutta huorilla oli 90 %. Miesten osalta vain homoilla nähnyt sheivattuja kaluja. Karvat kuuluu elämään.

    • Anonyymi

      Mun äiti ei myöskään sheivaa. Hänellä on mustst, paksut pillun karvat. Tuuhea iso kolmio. Kiihoittava näky kylläkin.

    • Anonyymi

      Eiköhän 50 vuotias ihminen sukupuolesta riippumatta tiedä jo tämänkin asian itse. Ihmisellä on omat keinot millä saa vastakkaisen sukupuolen huomion.

      Terv 50 mies

    • Anonyymi

      Minulla on yksi naispuolinen tuttu joka on joskus mietityttänyt. Ehkä vähiten kuitenkaan olen miettinyt karvotusta vaikka hänen pillusta muuten olisinkin kiinnostunut. Toinen juttu oli joskus 10v sitten. Kirjoitin sähköpostia alle 30v naisen kanssa ja hän näytti rajattua kuvaa niin posliini oli huolellisesti ajettu ja sopi hänelle. Toinen yli 30v taas ei sopinut. Mutta jokainen tyylillään ja sulkee….

    • Anonyymi

      Mun äidillä on usein pillunkarvat leikattu pois. En tiedä kuka kuka niitä sheivaa, itse vai joku toinen henkilö? Uskon että hän nauttii toiminnasta sillä hän antaa niiden kasvaa melko pitkiksi ennenkuin ne taas häipyy. Itse en uskalla ajatella niitten pois ottamista koska pelkään ettei ne kasva uudestaan

    • Anonyymi

      Äiti on 60v ja ollut posliini jo todella kauan.

    • Anonyymi

      Haha kundi, siskoni lupasi huomenna aamulla !!

    • Anonyymi

      Panopuuni, 65v nainen.. Ikä teki tehtävänsä ja Hänen pillukarvansa vain katosivat. Ei minua haitannut laisinkaan.

    • Anonyymi

      Vaimoni sisko ajoi mun karvat tunti sitten saunassa. Puhuimme että seuraavalla kerralla ne leikkaa isosiskoni, Hän suostui!!

    • Pillun yläpuolella kaunisti trimmattu ja pillu sileä niin se on kaikkain kaunein ja kiihoittavain

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe