Kyllästynyt siihen, että teholla saavat minut aina kuntoon, vaikka jo entisten epikriisien, loppuarvioiden ja muiden vastaavien virallisten dokumenttien mukaan sydämeni ei olisi pitänyt tälläkään kertaa enää kestää kyseistä kohtausta ja toimenpiteitä. Suomeksi minun pitäisi olla kuollut, ties kuinka monennen kerran.
Tottakai jos elämäsi on elämisen arvoista, arvostan heikäläisten päätöstä olla tekemättä moista omahoitovaatimusta kätevästi netissä. He nauttikoot elämästään ja sitä rataa.
-Kk
Hommasin elvytyskiellon. Onnistuu kätevästi netissä.
34
700
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolema haittaa ikävästi noppiksen juontia.
- Anonyymi
Pulipalstan mukaan sä olet jo kuollut. Pascat sä mitään elvytyskieltoa ole hommannut, vaan lanssilla viedään taas pian resursseja kuluttamaan.
- Anonyymi
Sain bannit sinne. Ilmeisesti sen takia, koska en mennyt virran mukana, vaan yritin saada monipuolisempaa keskustelua aikaiseksi.
- Anonyymi
Vakavasti, mulla ei ole hajuakaan, mistä palstasta puhut.
- Anonyymi
AINA kyseenalaistat kertomukseni, vaikka moneen kertaan todistanut sulle videoiden ja kuvakaappauksien voimalla, etten valehtele koskaan.
-Kk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AINA kyseenalaistat kertomukseni, vaikka moneen kertaan todistanut sulle videoiden ja kuvakaappauksien voimalla, etten valehtele koskaan.
-KkKukas NYT sortuu ad hominemiin? Itse tyyppi, joka aina valittanut siitä!
- Anonyymi
Onhan tuo ollut jo kauan mahdollista kanta-palvelussa.
- Anonyymi
Mutta miten se toimii käytännössä? Ei ne paljoa ala akuutti-asiakkaan taustoista ottamaan selvää, jos löytävät resursseja kuluttavan noppiksen vaaka-asennossa. Mitä ensihoitajat sen jälkeen tekevät, kun suorittivat velvollisuutensa työnsä puolesta?
Voin vain kuvitella:
" Ai stana, tällä Maikkulan Alepan Pirkka-porkkanalla oli elvytyskielto. Ei auta muu, kuin pistää se hengiltä. "
-Vai miten se sitten menee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten se toimii käytännössä? Ei ne paljoa ala akuutti-asiakkaan taustoista ottamaan selvää, jos löytävät resursseja kuluttavan noppiksen vaaka-asennossa. Mitä ensihoitajat sen jälkeen tekevät, kun suorittivat velvollisuutensa työnsä puolesta?
Voin vain kuvitella:
" Ai stana, tällä Maikkulan Alepan Pirkka-porkkanalla oli elvytyskielto. Ei auta muu, kuin pistää se hengiltä. "
-Vai miten se sitten menee?Se menee sillä tavalla, että jos satut potkaiseen sairaalassa tyhjää ja niillä on tieto että tuohon sontaseppoon ei resursseja enää tuhlata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se menee sillä tavalla, että jos satut potkaiseen sairaalassa tyhjää ja niillä on tieto että tuohon sontaseppoon ei resursseja enää tuhlata.
Mutta jos aivot eivät saa happea 7 sekuntiin, ne ovat jo muutenkin täysin tuhoutuneet. Vai oliko se 7 minuuttia? En minä tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin vain kuvitella:
-Vai miten se sitten menee?Yks tuttu ensihoitaja kertoi ettei tilanteessa aleta kaivelemaan mitään lappuja kassista tai lukemaan tietokoneelta tietoja. Annetaan ensiapu ja kuskataan potilas sairaalaan, siellä sitten kaivetaan tietokoneelta henkilön taustatiedot ja toimitaan sen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks tuttu ensihoitaja kertoi ettei tilanteessa aleta kaivelemaan mitään lappuja kassista tai lukemaan tietokoneelta tietoja. Annetaan ensiapu ja kuskataan potilas sairaalaan, siellä sitten kaivetaan tietokoneelta henkilön taustatiedot ja toimitaan sen mukaan.
Juu, kyllä se elvytyskielto koskee vain ja ainoastaan sitä, että jos potilas on jo kauan maannut vihanneksena letkuissa, että jos se kuollut elävä ruumis saa jonkun kohtauksen, siihen ei enää puututa ja pidetä Kylmikstä väkisillä elossa vasten tahtoaan.
- Anonyymi
Hyppää junan alle pelle
- Anonyymi
Pitäis hakea työkyvyttömyyseläkettä, kun perkeleen pumppu petti. Ei sstana, väsyttää jo muutenkin aivan vltusti, vaikka ei edes ajattele asiaa. Miksei joku voi vain lopettaa mun kärsimystä? Siis väsyttää aivan kokoajan saâtanasti, vaikka olisi nukkunut kuinka kauan tahansa.
- Anonyymi
Milloin uutta videoustia kylmäkäsi?
- Anonyymi
Kirjautuminen vaatii jonkin ihmeen vahvan sähköisen tunnistautumisen. Mua huvittaa se, koska ihan kuka tahansa hakkeri kiertäisi sen alta aika yksikön, vaikka itse en pääse tube-tililleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjautuminen vaatii jonkin ihmeen vahvan sähköisen tunnistautumisen. Mua huvittaa se, koska ihan kuka tahansa hakkeri kiertäisi sen alta aika yksikön, vaikka itse en pääse tube-tililleni.
Oletko niin hölmö ettet tiedä mitä termillä 'vahva tunnistautuminen' tarkoitetaan. Voin auttaa, se tarkoittaa ns. pankkitunnistautumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niin hölmö ettet tiedä mitä termillä 'vahva tunnistautuminen' tarkoitetaan. Voin auttaa, se tarkoittaa ns. pankkitunnistautumista.
Kyllä minä olen niin hölmö.
Ei tulisi pieneen mieleenikään luovuttaa mitään IRL-tietoja jonkun Zukkerbergin käsiin.
- Anonyymi
Terveydellisistä syistä peruivat ajokorttini ja en saa ajaa autoa enää ikinä. 90-luvun alkupuolella käytin KOKO OPINTOVELKANI kyseisen kortin maksamiseen, joka täytyy nyt turvallisuussyistä katkaista ja heittäää menemään.
En mää rahaa oo vailla keneltäkään, vaan sanonpahan vain sen, että kyllä se pikkasen pistää vítuttamaan. - Anonyymi
Minusta on perusteellisen surullista, että teholta päästyään Kylmis vain jatkoi ryyppäämistään sydänlääkkeiden voimin. Onhan sekin elämää, mutta hyvin lyhytaikaista.
-Faktaa vakioista- Anonyymi
Yritäppä moisella toiminnalla käydä esim. lähikaupassa ilman, että ulostat housuihisi. Se on täysin mahdotonta. Niiden lääkkeiden kanssa jos ryyppäät, voi pojat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritäppä moisella toiminnalla käydä esim. lähikaupassa ilman, että ulostat housuihisi. Se on täysin mahdotonta. Niiden lääkkeiden kanssa jos ryyppäät, voi pojat.
Se johtuu nesteenpoistaja-lääkkeestä, joka ilmiselvästi on yksi viidestä-kuudesta määtystä lääkkeestä erittäin vaikeaan sydämen vajaatoimintaan. Sen kanssa kyllä kuka tahansa paskoo housuun ryypätessään.
Nesteenpoisto tarvitaan pitämään sun jalat polvista alaspäin toimintakuntoisena, että voit esimerkiksi:
A) Kävellä
B) Saada kengät jalkaan - Anonyymi
Täytyyhän tuon sydänjutun olla jotain synnynnäistä, eikä pelkästään ryyppäämisestä johtuvaa?
https://www.youtube.com/watch?v=iy4mXZN1Zzk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyyhän tuon sydänjutun olla jotain synnynnäistä, eikä pelkästään ryyppäämisestä johtuvaa?
https://www.youtube.com/watch?v=iy4mXZN1ZzkEi täydy olla. Olisit melko yllättynyt, kuinka monella vastaavanlaisellasi alkoholistilla Maksa, haima ja munuaiset ovat lähes normaaliarvoiset, mutta pumppu on pettänyt totaalisesti ja lopullisesti, kuten sulle kävi.
-Fakta on fakta, vaikka joskus hyvin ikävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täydy olla. Olisit melko yllättynyt, kuinka monella vastaavanlaisellasi alkoholistilla Maksa, haima ja munuaiset ovat lähes normaaliarvoiset, mutta pumppu on pettänyt totaalisesti ja lopullisesti, kuten sulle kävi.
-Fakta on fakta, vaikka joskus hyvin ikävä.Kyllä ne lupaili mulle, että jos lopetan alkoholinkäytön täysin ( alkoholi abstinenssi), niin saatan toipua sen verran, että saan ajo-oikeuteni takaisin.
https://www.youtube.com/watch?v=EdubMwbOndo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne lupaili mulle, että jos lopetan alkoholinkäytön täysin ( alkoholi abstinenssi), niin saatan toipua sen verran, että saan ajo-oikeuteni takaisin.
https://www.youtube.com/watch?v=EdubMwbOndoJa sinä uskoit? Anteeksi, mutta luulin, ettet ole kovinkaan naiivi. Sydämesi ei palaa ennalleen enää koskaan ja joudut lopun elämäsi syömään pussillisen sydänlääkkeitä, aamuin illoin. Jos vielä ryyppäät, paskot housuihisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä uskoit? Anteeksi, mutta luulin, ettet ole kovinkaan naiivi. Sydämesi ei palaa ennalleen enää koskaan ja joudut lopun elämäsi syömään pussillisen sydänlääkkeitä, aamuin illoin. Jos vielä ryyppäät, paskot housuihisi.
Ei ole niin montaa lääkettä, joita joudun lopun elämäni vetämään neljä kertaa vuorokaudessa. Ainoastaan:
1) Pulssinlaskemiseen
2)Verenpaineeseen (ALAT)
3) Nesteenpoistoon raajoista
En muista tai edes tiedä, miksi kaikki muu vielä tuohon päälle, mutta sen kerron, että ovat tehokkaita. Pulssi laskee todella tehokkaasti, varsinkin verenpaine. Ihana juoda kahvia kylässä.
- Anonyymi
Mulla oli hitto pulssi levossakin yli 120 kokoajan ja jalat turvonneet kävelykelvottomaksi. Oikeanpuoleinen keuhko oli lakannut täysin toimimasta, koska täynnä nestettä.
Uskokaa tai älkää, mut PAKOTETTIIN teholle. Olisin kyllä jatkanut elämääni entiseen tapaan ilman tuota välikohtausta.- Anonyymi
Toki siellä sitten valitin hengitysongelmistani nukkuessa. Ne loppuivat kuin seinään, kun punkteerasivat keuhkosta nestettä jotain 3 litraa. Selän kautta lyötiin letku suoraan keuhkon sisälle imemään.
Kun puudutus lakkasi, oli tottakai olo, kuin olisi auton alle jäänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki siellä sitten valitin hengitysongelmistani nukkuessa. Ne loppuivat kuin seinään, kun punkteerasivat keuhkosta nestettä jotain 3 litraa. Selän kautta lyötiin letku suoraan keuhkon sisälle imemään.
Kun puudutus lakkasi, oli tottakai olo, kuin olisi auton alle jäänyt.Melko nopea painonlasku lyhyessä ajassa? Ei todellakaan! Joudut kulkemaan letkuinesi useamman päivän, kunnes viimeinenkin tippa saadaan poissa. Kerran mulla irtosi se härveli ja letku rupesi roiskimaan nestettä pitkit pitäjiä. Heh, painoin sitä nappia, jolla hälytetään hoitajaa paikalle ja siitä se härdelli vasta alkoikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko nopea painonlasku lyhyessä ajassa? Ei todellakaan! Joudut kulkemaan letkuinesi useamman päivän, kunnes viimeinenkin tippa saadaan poissa. Kerran mulla irtosi se härveli ja letku rupesi roiskimaan nestettä pitkit pitäjiä. Heh, painoin sitä nappia, jolla hälytetään hoitajaa paikalle ja siitä se härdelli vasta alkoikin.
Mielenkiintoinen se toimenpide, kun kehoni luuli sitä selkäänpuukotukseksi. Rupesi pukkaamaan hikeä aivan hemmetisti.
https://www.youtube.com/watch?v=lMWvr5dhwxw
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154