Sopimuksissa on tietenkin ehdot kustannuksien noususta johtuvista hinnankorotuksista, kuten polttoaineesta ja työvoimakuluista.
Kuinka paljon kelakyytien hinnat nousevat vuosittain
5
112
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyyhän hintojen nousta joka kuukausi. Polttoainehinnatkin ovat kasvaneet koko ajan.
- Anonyymi
Se on otettu huomioon kannattavuuslaskelmia tehdessä. Kela on ilmoittanut kilpailutuksen yhteydessä mille ajalle toimijoita haetaan ja kilpailutukseen osallistuneet ovat tehneet sen pohjalta kannattavuuslaskelmat ja jättäneet tarjoukset. Eihän kukaan ole niin tyhmä että osallistuu kilpailutukseen huomioimatta mahdollista muuttuvien kustannuksien nousua? Vai onko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on otettu huomioon kannattavuuslaskelmia tehdessä. Kela on ilmoittanut kilpailutuksen yhteydessä mille ajalle toimijoita haetaan ja kilpailutukseen osallistuneet ovat tehneet sen pohjalta kannattavuuslaskelmat ja jättäneet tarjoukset. Eihän kukaan ole niin tyhmä että osallistuu kilpailutukseen huomioimatta mahdollista muuttuvien kustannuksien nousua? Vai onko?
Kahden vuoden pituinen soppari. Pitää todellakin olla tyhmä, jos kustannuksien nousua ei ole huomioitu.
- Anonyymi
Nyt pitää nousta ainakin inflaation verran eli 8 %.
- Anonyymi
Van taksialal löytyy idiootteja, jotka tekevät sopimuksia ilman indeksikorotuksia. Onko olemassa tyhmempiä ihmisiä kuin välitysyhtiöiden johtajat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265478- 534651
- 894447
- 593609
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502712- 432611