Ei ole päänsärylle omaa palstaa, niin kirjoitan tänne, vaikkei tämä migreeniä liene.
Kamala päänsärky. Melkein huono olo.
Syy taitaa olla pitkäksi venähtänyt ateriaväli. Eilenkin oli pitkä väli, muttei haittaa.
No tänään sain päänsäryn, kun syöminen viivästyi. Ja ehkä paljon pelannut kännykällä pasianssia. Maannut sohvalla liikaa ja liikkunut liian vähän. Katsoin lisäksi telkkua.
Sitä ei opi ennen kuin tulee päänsärky tai muu vaiva, kun elää huonosti.
Join myös pikkulasin siideriä, voiko se vaikuttaa? Siksi ei voi ottaa Pamolia. Tai kuinka pitkä väli pitää olla?
Kahvinkin määrä on lisääntynyt viime viikosta. Ja olen yrittänyt juoda saman verran ettei tule päänsärkyä. Tai ehkä vähän vähentää samaan kuin ennen.
Minulla on menossa Venlafaksiinin vähennys nyt. 225 milligrammasta 150 milligrammaan. Olen yrittänyt välttää syitä joista saa päänsärkyä. Kun vieroitusoireena voi olla myös päänsärkyä. Mutta en nyt usko olevan siitä kyse.
Mutta pitää olla pöhkö ja elää epäterveellisesti. Eilen kun ei tullut mitään haittaa syömisen viivästymisestä niin sitten sen tekee uudestaan. 🧠💢💣
Päänsärkyä
Anonyymi
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566899Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334033Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142022- 611906
- 821446
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1931444Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213984- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947