Kokemuksia? onko ihan rikollista toimintaa?
Hejgo kasino
8
1840
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole rikollista toimintaa mutta itselläni oli suuria ongelmia tämän kasinon kanssa. Tai sanotaan että kaikki oli hyvin hankalaa.
- Anonyymi
Yleensä ne ongelmat ovat pelaajan tietämättömyyden syytä
- Anonyymi
Ongelmat kasinoilla alkavat monesti sisäänkirjautumisen ja talletuksen jälkeen.
- Anonyymi
Viikon olen tapellut kotiutuksen kanssa. Pitää ottaa selfietä vaikka minkälaisilla säädöillä vaikka muut documentit on kunnossa. Sitten kun kaikki ok niin kappas huomenna aloita alusta. En suosittele!
- Anonyymi
on rikollista toimintaa rahat häviää talletuksessa eikä mene tilille asti
- Anonyymi
Eikös depo eli talletus pidä kierrättää täällä 3x eli kolme kertaa. Jos talletat 20€ pitää kierrättää 60€.
Eli ei kiitos! - Anonyymi
Mulla oli näiden N1 puljujen kanssa sitä ongelmaa että talletus ei mennyt aina perille. Aina piti ottaa yhteyttä chattiin ja jonottaa sinne ja usean talletuksen kanssa piti tapella puolikin tuntia siellä chatissä. En tiedä miksi ne puljaa tuollaisella systeemillä ettei se talletus mene sinne perille heti.
- Anonyymi
No nyt ainakin on rikollista toimintaa! Rahaa pystyy siirtämään, mutta ei pysty pelaamaan! Kaikki pelit on suljettu! Myöskään kotiuttaminen ei onnistu, koska summa pitää kierrättää ensin! No miten sä kierrätät, kun ei pysty pelaamaan! Menetin vain 30e, mutta veikkaan, että paljon isompia summia meni joiltain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 24447
- 47417
- 30406