Mikä kaivatussasi on

Anonyymi

niin erikoista? Tuskin mikään, itsekin löysin uuden paremman naisen.

130

2771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Henkilökemia on.

    • Anonyymi

      Kemia ja molemmat saa toisen nauramaan :D

      • Anonyymi

        Juu, kyllä se näin o 🤣💕


    • Anonyymi

      Ei mikään

    • Anonyymi

      Ei ole mitään halua, ei kiinnostusta tarvetta etsiä arvioida jotain mukamas parempaa ..

    • Anonyymi

      Arvosana 2/5. Tavallinen ja haluan paljon paremman. Liikaa vikoja.

      • Anonyymi

        Ja silti kommentoit kaivattunasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti kommentoit kaivattunasi?

        Totuus satuttaa..pidän huolitelluista menevistä naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus satuttaa..pidän huolitelluista menevistä naisista.

        Menevä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus satuttaa..pidän huolitelluista menevistä naisista.

        Lopeta tollane heti 🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menevä?

        Sä oot menevä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menevä?

        Piti olla mehevä. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus satuttaa..pidän huolitelluista menevistä naisista.

        Ketä se satuttaa? aloittaja miestäkö? Ei täällä ole totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti kommentoit kaivattunasi?

        Sama minullekkin tuli mieleen. Outo tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tollane heti 🤬

        Hauska!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä se satuttaa? aloittaja miestäkö? Ei täällä ole totuutta.

        Se on justiinsa näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menevä?

        Niin. Esimerkiksi viinaan- tai miehiinmenevä.


    • Anonyymi

      Yhtä sekaisin kuin itsekin siksi meillä olis kivaa yhessä 🙂

      • Anonyymi

        Mustasukkainen oot ihan selvästi.😘


      • Anonyymi

        Tää on ihanasti sanottu, ootsä M nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkainen oot ihan selvästi.😘

        En oo paljoo, toivon hänelle onnea elämään 🙂vaikka itse olenkin onneton 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo paljoo, toivon hänelle onnea elämään 🙂vaikka itse olenkin onneton 😔

        En ole onnellinen ilman sinua. Molemmat kärvistellään.😔 Mitä tuhlausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole onnellinen ilman sinua. Molemmat kärvistellään.😔 Mitä tuhlausta.

        Onpa hienosti sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole onnellinen ilman sinua. Molemmat kärvistellään.😔 Mitä tuhlausta.

        Uskoisin että hän on erittäinkin onnellinen ilman minua, en koskaan merkinnyt muutenkaan mitään. 🍀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin että hän on erittäinkin onnellinen ilman minua, en koskaan merkinnyt muutenkaan mitään. 🍀

        Miten tuntematon voisi merkitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuntematon voisi merkitä?

        Ei hän ole minulle tuntematon vaikka nykyisin hän ehkä kieltääkin että on joskus tuntenut tai ei halua muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän ole minulle tuntematon vaikka nykyisin hän ehkä kieltääkin että on joskus tuntenut tai ei halua muistaa.

        On varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti.

        Niin tuo palstahenkilö kyllä on tuntematon.


    • Anonyymi

      Ihanin olento mitä maa päällä kantaa 💚

    • Anonyymi

      Se kun rakastuin nuoruuden panooni uudelleen. Vieläkin niin kaunis!

      • Anonyymi

        Voi luoja sinä pienisieluinen mies oot kyllä niin surkea inisiä ja sekin että olet niin rumakin vielä ja olematon kaikin puolin niin kuka nainen sinuakin kaipailisi tai kenet sinä jättäisit 🤣 vaan pikemminkin sinut on aina jätetty ja huokastu kun on eroon vihdoin päästy😉 tieks mieskin voi tuoksua hyvältäkin eikä ällöttää pistävältä hieltä ja kakkakin ois hyvä pyyhkiä veskissä käydessä😉 niin että mikäs se kysymys oli että mikä kaivatussa oli hyvää ei tod mikään pystyyn kuollut mies 😂 ihanaa että löysin uuden komean miehekkään ihanan miehen😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja sinä pienisieluinen mies oot kyllä niin surkea inisiä ja sekin että olet niin rumakin vielä ja olematon kaikin puolin niin kuka nainen sinuakin kaipailisi tai kenet sinä jättäisit 🤣 vaan pikemminkin sinut on aina jätetty ja huokastu kun on eroon vihdoin päästy😉 tieks mieskin voi tuoksua hyvältäkin eikä ällöttää pistävältä hieltä ja kakkakin ois hyvä pyyhkiä veskissä käydessä😉 niin että mikäs se kysymys oli että mikä kaivatussa oli hyvää ei tod mikään pystyyn kuollut mies 😂 ihanaa että löysin uuden komean miehekkään ihanan miehen😍

        Apua 🤣🤣


      • Anonyymi

        Kyllä oot mustasukkainen turhaan hänestä 😘😘😘😘😘m nainen ei kiinnosta yhtään minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja sinä pienisieluinen mies oot kyllä niin surkea inisiä ja sekin että olet niin rumakin vielä ja olematon kaikin puolin niin kuka nainen sinuakin kaipailisi tai kenet sinä jättäisit 🤣 vaan pikemminkin sinut on aina jätetty ja huokastu kun on eroon vihdoin päästy😉 tieks mieskin voi tuoksua hyvältäkin eikä ällöttää pistävältä hieltä ja kakkakin ois hyvä pyyhkiä veskissä käydessä😉 niin että mikäs se kysymys oli että mikä kaivatussa oli hyvää ei tod mikään pystyyn kuollut mies 😂 ihanaa että löysin uuden komean miehekkään ihanan miehen😍

        Vastailet mies siis edelleen itsellesi, kauhea itseinho tuntuu olevan päällä, varmaan ihan hyvästä syystä syystä tämä


    • Anonyymi

      Kauniit silmät 💥

    • Anonyymi

      ei ole toista parempaa. ei toista jonka kanssa on aito yhteys. aito rakkaus. ❤️

      • Anonyymi

        sinäpä sen sannoit hyvin 💓


    • Anonyymi

      No sehän käy et sulle sopii lähes kuka vaan Kunhan ulkoiset muodot on naisen. Helppo löytää aina uus ja parempi vähän kuin autoo ostais.

    • Anonyymi

      Sovittais yhteen naisen kanssa. Jossain.

    • Anonyymi

      Rakastan 🤣

    • Anonyymi

      Määrä luulin erään palanneen uudestaan yhteen aiemman parisuhteensa kanssa. Oli miten oli, onnea vaan kaikille parisuhteeseen päätyneille.

      • Anonyymi

        Siis mä luulin...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No se itse kaipailu kai siitä sitä tekee, käytetty aika ja vaiva saa pitämään enemmän ku muista.

      • Anonyymi

        Silloinhan hän on myös sydämesi suosikki.


    • Anonyymi

      Naisella on ihanat hiukset.

    • Anonyymi

      lihaisa🍗

    • Anonyymi

      Rakastan sitä miestä. Joku toinen voi olla monella tavalla parempi ja sopivampi jollekin, ei mulle. Mulle on vaan hän.

      • Anonyymi

        Ihanaa. Samoin sanoisin naisestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa. Samoin sanoisin naisestani.

        Ihanaa. Naisesi on onnentyttö.


    • Anonyymi

      Melkein alaston pianonsoittaja nainen

    • Anonyymi

      Vei mun sydämen ja haluan sen takaisin😤

    • Anonyymi

      Tosi varakas 😘

      • Anonyymi

        No tähän se on tärkeintä


      • Anonyymi

        Pillu ja tussi kuvat menemään, jos kävis kaupax. Sit vaa viestiä menemää, helppo gain


      • Anonyymi

        Oh, nyt tilaisuus tuli, nyt kaikki kuuntelee ooooh


      • Anonyymi

        Nyt viestiä menemään. Helppo gain


    • Anonyymi

      Mikä on erikoista? Se, että aika kuluu ja en voi unohtaa sitä miestä. Näemme harvoin, ei olla puhuttu. Miksi edes mietin sitä.

      • Anonyymi

        Varatut rauhaan, heillä on puoliso!


    • Anonyymi

      Ei yhtään mitään. Helevetin seksikäshän se on ja pitkä, ryhdikäs ja komea , mutta sitä ei lasketa eikä myöskään älyä tai muuta.

      • Anonyymi

        Itsestäsikö kirjoitat 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäsikö kirjoitat 🤣

        No ei, 157 cm varpaillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei, 157 cm varpaillaan

        Heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäsikö kirjoitat 🤣

        Niinhän se kirjoittaa


    • Anonyymi

      Luonne

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paljon sellaisia ominaisuuksia, joita haluan mun tulevalla miehellä olevan.

    • Anonyymi

      Tykytyksiä

    • Anonyymi

      Hän on hyvin erikoinen. Hyvin erilainen kuin toiset. Selkeästi erilainen kuin minä itse, mutta kumminkin samaan aikaan niin ihmeen samanlainen. Jostain ihmeen käsittämättömästä syystä ymmärrämme toisiamme vähästäkin yhä vain paremmin, vaikkemme edes tunne vasta kuin vähänlaisesti. Sen kaiken vain aistii molemmat. Eikä se ole kuvitelmaa.

      • Anonyymi

        Nainen vai mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen vai mies?

        Nainen on hän jota kuvailin.


      • Anonyymi

        Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tämän.


      • Anonyymi

        Miten niin on erikoinen ja erilainen nainen? Millä tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin on erikoinen ja erilainen nainen? Millä tavalla?

        No ihan kaikelleen kaikin puolin. Hänet erottaa muista helposti, vaikkei tietäisi/tuntisi, olisi koskaan aiemmin nähnyt tai kuullut. Hieman hankalahko ja joiltain osin aikas vaativahkokin ihminen. Mutta ei missään nimessä suinkaan mahdoton. Pedantti ja tunnollinen puurtaja. Herkkä, tunteellinen Vs. ajatteleva ja laskelmoiva. Vaaka puntaroi ja säätää asioita sekä asioiden kulkua hänen sisällään, vaikkei se ole edes luonteensa ns. pääisäntä (emäntä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan kaikelleen kaikin puolin. Hänet erottaa muista helposti, vaikkei tietäisi/tuntisi, olisi koskaan aiemmin nähnyt tai kuullut. Hieman hankalahko ja joiltain osin aikas vaativahkokin ihminen. Mutta ei missään nimessä suinkaan mahdoton. Pedantti ja tunnollinen puurtaja. Herkkä, tunteellinen Vs. ajatteleva ja laskelmoiva. Vaaka puntaroi ja säätää asioita sekä asioiden kulkua hänen sisällään, vaikkei se ole edes luonteensa ns. pääisäntä (emäntä).

        Mielenkiintoinen vastaus


      • Anonyymi

        ...pelkkää kuvitelmaa, pilviä hipoo pää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan kaikelleen kaikin puolin. Hänet erottaa muista helposti, vaikkei tietäisi/tuntisi, olisi koskaan aiemmin nähnyt tai kuullut. Hieman hankalahko ja joiltain osin aikas vaativahkokin ihminen. Mutta ei missään nimessä suinkaan mahdoton. Pedantti ja tunnollinen puurtaja. Herkkä, tunteellinen Vs. ajatteleva ja laskelmoiva. Vaaka puntaroi ja säätää asioita sekä asioiden kulkua hänen sisällään, vaikkei se ole edes luonteensa ns. pääisäntä (emäntä).

        Aika tarkasti kuvattu. Miten hyvin sitten itse tunnet hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...pelkkää kuvitelmaa, pilviä hipoo pää...

        Ei ole vaan täyttä totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tarkasti kuvattu. Miten hyvin sitten itse tunnet hänet?

        Hyvinkin vähänlaisesti, mutta siitäkin huolimatta kumminkin hieman enemmän. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkin vähänlaisesti, mutta siitäkin huolimatta kumminkin hieman enemmän. :)

        Kauanko olet tuntenut tuon naisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko olet tuntenut tuon naisen?

        Hyvinkin kauan. Riippuu miten sen nyt ottaa. Sanoisinko ettei tapauksemme ole ihan niin tavanomainen. Oikeammastaan olimme alkuun vain hyvinkin tietoisia toisistamme. Sitten oli kumminkin sellainen sanaton yhteys heti alusta saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tämän.

        Niin tietysti, et vaan osaa niin omit muiden tekstejä. Yritän sanoa, että kommenttisi on tarpeeton anonyymipalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan kaikelleen kaikin puolin. Hänet erottaa muista helposti, vaikkei tietäisi/tuntisi, olisi koskaan aiemmin nähnyt tai kuullut. Hieman hankalahko ja joiltain osin aikas vaativahkokin ihminen. Mutta ei missään nimessä suinkaan mahdoton. Pedantti ja tunnollinen puurtaja. Herkkä, tunteellinen Vs. ajatteleva ja laskelmoiva. Vaaka puntaroi ja säätää asioita sekä asioiden kulkua hänen sisällään, vaikkei se ole edes luonteensa ns. pääisäntä (emäntä).

        Kirjoitit ensin, että tunnet vaan vähän? Tässä kommentissa tunnet paremmin kuin minä oman äitini. Vaihtuiko kirjoittaja vai mitä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan kaikelleen kaikin puolin. Hänet erottaa muista helposti, vaikkei tietäisi/tuntisi, olisi koskaan aiemmin nähnyt tai kuullut. Hieman hankalahko ja joiltain osin aikas vaativahkokin ihminen. Mutta ei missään nimessä suinkaan mahdoton. Pedantti ja tunnollinen puurtaja. Herkkä, tunteellinen Vs. ajatteleva ja laskelmoiva. Vaaka puntaroi ja säätää asioita sekä asioiden kulkua hänen sisällään, vaikkei se ole edes luonteensa ns. pääisäntä (emäntä).

        Mikä sitten on hänen luonteensa pääisäntä? (emäntä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit ensin, että tunnet vaan vähän? Tässä kommentissa tunnet paremmin kuin minä oman äitini. Vaihtuiko kirjoittaja vai mitä tapahtui?

        Ei, sama oli. Halusin hieman vähätellä asiaa koska emme ole kauheasti ihan suoraan tutustuneet. Hyvin vähänlaisesti oli joskus. On helppoa kun esim. tietää milloin ihminen on syntynyt. Tuo edm. vastaukseni hänestä perustuu siihen, omiin havaintoihini ja itsensä kertomaan (joista vain murto-osa minulle suoraan). Ihmisasiantuntemus auttaa suuresti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sitten on hänen luonteensa pääisäntä? (emäntä)

        Niin. Horoskoopit. Kukas olikaan pedantti ja tunnollinen, vaa'an "toisella puolen" oleva merkki..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, sama oli. Halusin hieman vähätellä asiaa koska emme ole kauheasti ihan suoraan tutustuneet. Hyvin vähänlaisesti oli joskus. On helppoa kun esim. tietää milloin ihminen on syntynyt. Tuo edm. vastaukseni hänestä perustuu siihen, omiin havaintoihini ja itsensä kertomaan (joista vain murto-osa minulle suoraan). Ihmisasiantuntemus auttaa suuresti.

        Jos olisin tämä tunnollinen puurtaja ja ailahteleva ajattelija niin miksi heräsit tähän vasta nyt? Yhteys toimi kun vähän, lyhyitä hetkiä tavattiin mutta muuten emme osanneet kommunikoida tavalla joita molemmat ymmärtäisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin tämä tunnollinen puurtaja ja ailahteleva ajattelija niin miksi heräsit tähän vasta nyt? Yhteys toimi kun vähän, lyhyitä hetkiä tavattiin mutta muuten emme osanneet kommunikoida tavalla joita molemmat ymmärtäisivät.

        Tavattiinko useinkin? Mites muuten kommunikoitiin?


      • Anonyymi

        Kyllä se on kuvitelmaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavattiinko useinkin? Mites muuten kommunikoitiin?

        Ei tavattu usein ja silloinkin se oli ikäänkuin hankalaa. Mitä keinoja nut nykyteknologialla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tavattu usein ja silloinkin se oli ikäänkuin hankalaa. Mitä keinoja nut nykyteknologialla on.

        Mikä siitä teki hankalaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Horoskoopit. Kukas olikaan pedantti ja tunnollinen, vaa'an "toisella puolen" oleva merkki..?

        🦂 ko?
        Ja omasi on...? Kuvailemasi teki nähdessänne edelliskerran mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🦂 ko?
        Ja omasi on...? Kuvailemasi teki nähdessänne edelliskerran mitä?

        Se on neitsyt. Takes one to know one.

        Sivusta seuraava nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tavattu usein ja silloinkin se oli ikäänkuin hankalaa. Mitä keinoja nut nykyteknologialla on.

        Puhelimessa olette kommunikoineet ihan viesteillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimessa olette kommunikoineet ihan viesteillä?

        Juurikin näin. Telepatia vähän liian vaativaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tavattu usein ja silloinkin se oli ikäänkuin hankalaa. Mitä keinoja nut nykyteknologialla on.

        Pitkä välimatka..kuinka pitkä?


    • Anonyymi

      Aitous, lämpö ja kiltteys.

    • Anonyymi

      Nainen, sä yksin kyyhöttelet pörröhöyhenin. Nää samat kujat tuntee meistä kumpikin...ei vaattein koreilla voi meistä kumpikaan. On syrjäteitä meidät luotu kulkemaan...varpunen

      • Anonyymi

        Minkälainen ihmisraunio siellä täytyy kirjoittaa?


      • Anonyymi

        Pörröhöyhenin? Onko hänellä sellainen pörröhuivi? :)


    • Anonyymi

      Outoa sinällään että ihminen jota en ole oikeassa elämässä koskaan loukannut. Alkaa täällä haukkua ja kiusata.

      • Anonyymi

        Minäkin ihmettelen vähän samaa monista ihmisistä. Ikäväähän se on saada kuraa niskaan, syyttelyä ja mustamaalailua osakseen. Porukallahan se on helppo hyökätä yksinäisen ihmisen kimppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ihmettelen vähän samaa monista ihmisistä. Ikäväähän se on saada kuraa niskaan, syyttelyä ja mustamaalailua osakseen. Porukallahan se on helppo hyökätä yksinäisen ihmisen kimppuun.

        Se on hyvin erikoista vähintäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvin erikoista vähintäänkin.

        Onhan se. Sairasta. Kuten on toisten pakkomielteinen matkiminenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se. Sairasta. Kuten on toisten pakkomielteinen matkiminenkin.

        Onhan se. Toisaalta kun ei oikeastaan edes tunne. Niin sinällään mikään ihme ole että yllättää. Tiedä minkälaisilla ongelmilla varustettu ihminen. Eli ei uskalla lähteä tuomitsemaan. Voi vain ihmetellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se. Toisaalta kun ei oikeastaan edes tunne. Niin sinällään mikään ihme ole että yllättää. Tiedä minkälaisilla ongelmilla varustettu ihminen. Eli ei uskalla lähteä tuomitsemaan. Voi vain ihmetellä.

        Sinua tässä ihmetellään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua tässä ihmetellään

        Ketä olen matkinut? En ole mitenkään tekemisissä jos olen kirjoittanut niin omana itsenäni. Tiedä yhtään mitään eli aivan absurdia. Taidatkin olla se kiusaaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua tässä ihmetellään

        Sinulla ei ole mitään oikeutta arvostella minua mitenkään. Ja jos sen oikeassa elämässä tekisit veisin asian eteenpäin. Ei minulla ole kanssasi mitään meneillään enkä ole kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole mitään oikeutta arvostella minua mitenkään. Ja jos sen oikeassa elämässä tekisit veisin asian eteenpäin. Ei minulla ole kanssasi mitään meneillään enkä ole kiinnostunut.

        Veisin asian oikeassa elämässä eteenpäin, jos et tyytyisi raukkamaisesti vain vihjailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veisin asian oikeassa elämässä eteenpäin, jos et tyytyisi raukkamaisesti vain vihjailemaan.

        Ole hyvä. Tee se. Senkus. Olen kirjoittanut omasta elämästä ja ikävästä ja rakkaudesta sekä turhia läppiä. Tuskinpa niistä nyt voi syyttää kunnianloukkauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veisin asian oikeassa elämässä eteenpäin, jos et tyytyisi raukkamaisesti vain vihjailemaan.

        Minäpä jään odottamaan kutsua käräjäoikeuteen sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä jään odottamaan kutsua käräjäoikeuteen sitten.

        No kun ei voi, kun olet niin raukkamainen. Ja kuka puhui haasteen tekemisestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei voi, kun olet niin raukkamainen. Ja kuka puhui haasteen tekemisestä

        Millä lailla raukkamainen? Mitä pahaa olen sinusta kirjoittanut koskaan? Toki mulla nyt varmaan on omia tunnepatoutumia ja välillä niin rikki että jaksa ajatella asioita järjellä. Elämässäni ollut monia ihmisiä. Jos jotain kysyttävää saa mulle soittaa tai lähettää viestiä. Ihan normaali ihminen olen. Olen toki pahoillani että olemassa oloni aiheuttaa harmia mutta en tiennyt että anonyymi palstallakin olen liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ihmettelen vähän samaa monista ihmisistä. Ikäväähän se on saada kuraa niskaan, syyttelyä ja mustamaalailua osakseen. Porukallahan se on helppo hyökätä yksinäisen ihmisen kimppuun.

        Jep, niin totta tuo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä jään odottamaan kutsua käräjäoikeuteen sitten.

        Toivottavasti mullekin tulee kutsu käräjille😊. En kyllä lukenut sanailuanne tarkasti, mutta käräjille haluan.
        T. Yx harhaisexi leimattu kurppa😊


    • Anonyymi

      Alla svenska nu, inte spaniska only svenskarna

    • Anonyymi

      Kun oikeat sielut kohtaa ei tule ajatelleeksikaan mitään vaihtamisia, tai kuka olisi huonompi tai parempi. Ihmiset vaan kohtaa eri tavoin ja selittämätön tapahtuu tai ei.

      Vaikka ei olisi mitään mahdollisuuksia olen silti ikuisesti kiitollinen ja onnellinen, että sain kokea sen, kun koko maailma muuttuu ensinäkemällä, paremmaksi. Vaikka en tiedä toimisiko se arkielämässä, en halua ketään muuta.

      • Anonyymi

        Oliko tämä naiselle vai miehelle? Samoja tuntemuksia täälläkin.


    • Anonyymi

      En osaa tarkemmin sanoa, jokin hänessä kolahti ja sai huomaamaan hänet. Söötti pitkä nainen.

      • Anonyymi

        Kenelle? ^^


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle? ^^

        No tietysti pitkälle


    • Anonyymi

      Köriläällä on sellaista luontaista "charmia" ja tarmoa tarttua vähän arveluttaviinkin asioihin...
      https://www.youtube.com/watch?v=cZaK_u2SQKA
      P.S. Punainen mankini kera tonttulakin odottajaa lahjan saajaa. ;) ;D
      P.P.S. Saa käyttää mut ei oo pakko hei! :)

      • Anonyymi

        P.P.P.S. "Äijä" menossa mukana kohdassa 00:19... :O :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      20.11 klo 21.16 kirjoittaneelle, olen M-nainen... ❤️

    • Anonyymi

      Sil mimmil on vaan, niin loisto huumorintaju!
      Muut eukot tosikompii

    • Anonyymi

      Yksi asia joka viehättää on nimenomaan se ettei ole mikään tavallinen tallaaja, kuten en itsekään, vaan sellainen oman tiensä kulkija, helppo samaistua ja tuntuu mun sielunkumppanilta 💕

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe